Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Miklós

Dátum: 2013.10.16. 13:19:32
Idézet: Honda14 - 2013.10.16. 13:06:49
...

Mai zafír támadások,taktika.


Moderálnom kellene ezt a postot?

ok, akkor moderálom...
Dátum: 2013.10.16. 13:17:36
Kipróbáltam én is, az van, hogy felül jól számolja, de amikor ráfrissítesz az oldalra, visszaírja, csak egyet vont le. Amikor teszteltük ez nem tűnt fel, úgy látszik a progi több helyen is regisztrálja ezt.

Ezt javítjuk, a korrektség kedvéért a következő javaslattal: elvileg 100. portyától 3, 135-től 4 stb pontot kellene a programnak vonnia. Akkor ezt megváltoztatjuk, 65-től 2 pp-t fog levonni, a költség nem nő tovább, bármennyit csatázol. Viszont aki 65-nél többet portyázott, annak visszamenőleg levonjuk a +portyapontokat.

a horda trófeákról:
ha napi 65-öt portyázol, akkor 65 x 21 / 20 = 68 db horda trófeát tudsz szerezni. Tehát ahhoz, hogy az egyik relikviát meg tudd venni, 3 háborús csomagot kell venned, a 3. relikviakuponhoz kettőt. Ha 30 pp-vel mész, vannak portyaitaljaid, 300 pp-vel kezded az eseményt, és a 65 fölött is költesz valamennyit, akkor összejön a 75 (esetleg 80) trófea is. Egyébként terveink szerint a játékban lehet majd horda trófeát szerezni a 2 esemény között is, bizonyos mini-események díjaként. Az esemény fő jutalma a hordamedál, ezt teljesen ingyen mindenki megszerezheti. A horda trófea csak egy extra jutalom, amivel egy ősköves relikviát ingyen is meg lehet szerezni. A horda trófeáért megvehető tárgyak listája a jövőben bővülni fog, elképzelhető, hogy további, a relikviák alatt szereplő 100 ősköves tárgyakat is meg lehet majd érte venni.
Dátum: 2013.10.16. 10:43:04
Láttam, hogy van, akit zavart a kincstalálásnál a véletlen faktor, ezért "fixáltuk" a kincstalálást.
Térképtalálással minden 5., anélkül minden 7. csatából fixen kapod a kincset ezentúl, és ezen belül is felváltva kapod a 4 lehetséges kincset, nem véletlenszerűen.
Dátum: 2013.10.16. 00:01:58
Na lefutottt az első nap értékelése. A pontszámokat nem írta még ki (ezt Baraty reggel megnézi), de a mezőkön a százalékok látszanak, a térképen kicsit minden mező meg is van szinezve attól függően, hol ki nyert.

A gyógyital toplistát gondot látom, és a 2 pp-set is, Baraty alszik már, reggelre javitva lesz, addig köszi a türelmet, jóéjt mindenkinek
Dátum: 2013.10.15. 17:35:26
Igem szerintem is így van, én elsőre azt láttam, hogy az egyik probléma az lehet, hogy magas szinten nagyon sok +szintet kaptak az ellenfelek, és ez nagyon erős varázslatot és +támadást is adott nekik.

Egyébként a támadás és őrjöngés ital működik az eseményben, a hajszálon múló csatákon talán lehet ezzel fordítani.
Dátum: 2013.10.15. 17:01:02
Kuzma: már megcsináltuk, hogy a napi ajánlatok oldalon, ha a háborús csomagra viszed a kurzort, látszódjon, mi van benne (eddig csak a lélekkufárnál volt kirészletetve)

A következőket változtatjuk azonnal:
1.) Az ellenfelek másodlagos támadás és varázslat szakértelmét nullázzuk.
2.) A kivégzésük nem lesz nagyobb 400-nál.
3.) csökkentjük azt is, hogy mennyivel magasabb a szintje az ellenfeleknek.
Dátum: 2013.10.15. 13:56:12
Szerintem azért nem kaptam valós képet feltétlenül, mert 150. szint körüli karakterrel teszteltem, lehet, hogy egy 180-asnak már erősebb ellenfeleket ad a gép. Az ellenfél szintje csak annyiban számít, hogy milyen varázslatot használ (tudom, azért ez sem mindegy!) de ettől a tulajdonságai nem lesznek még magasabbak.
A változások megvannak, próbálgassátok.
Én egyébként az eseményben 15 pp-s beállitással megyek, 30 csatából 2-szer azért így is sikerült veszíteni. A kritikus küldetések nekem egyszerűen telejsíthetőnek tűnnek, turbózva a kritikus szinte mindig bejön. Elfogyasztom majd a pp-t, átállok 30-asra, és kipróbálom így is majd.
A sebzések nagyok ugyan, de ne felejtsétek, a csata végén elég sokat visszagyógyultok, ha megvan a szükséges térképkeresés!
Dátum: 2013.10.15. 13:26:04
Elnézést kérünk, amiért a kritikus küldetést a program rögtön az induláskor nem számolta, ezt azonnal javította Baraty utána. A küldetések nehézségéről: ahogy itt többen írták, az ellenfél alapvetően a te karaktered alapján generálódik. Tehát ha neked is magas kritikus ütésed van, neki is. Ez a xenóknál is pontosan ugyanígy ment. Ha megturbózod a kritikust, akkor pontosan azt az előnyt éred el, ami ahhoz kell, hogy szinte mindig sikerüljön. Akinek alig jött be a kritikus, az szerintem nem azt turbózta.

Kocos: a napi 65 pp-s lmitbe a vesztes csaták nem számítanak bele.

Azt, hogy 15% alatt is lehet támadni, hamarosan javítani fogjuk, nem jó, ha valaki emiatt pazarol el portyapontot.

Láttam, hogy többen panaszkodtak, hogy nem tudják az ellenfeleket legyőzni. Szinte biztos vagyok benne, hogy ez a 30 pp-s beállításnál fordul elő, ilyenkor ugyanis valamivel erősebb ellenfelek jönnek. Ez a differencia nem olyan sok, de közel hasonló ellenfeleknél a kevés is sokat számított. Én teszteltem a 30 pp-s csatákat, és akár állattal, akár állat nélkül mentem, mindig nyertem, igaz, a sebződés több volt, mint 15 pp-nél. A 30 pp-s csatákat máris könnyítjük, az ellenfél állatainak szintjét csökkentjük, nem kapnak felszerelést, és az ellenfelek erősségéből is visszaveszünk. Ezzel kapcsolatban várjuk visszajelzéseiteket, tapasztalataitokat.

A háborús csomagról: itt egy döntési lehetőséget akartunk adni nektek, isten ments, hogy ezt mindenkinek minden nap meg kellene vennie! aki akarja, nem vesz egyet sem, a relikviákat így is össze tudja gyűjteni, ha nem egy, esetleg több hordák harca alatt, vagy beváltja őket relikviakuponra (a +1 kaland azért nem egy esszenciális dolog mindenkinek, csak "hab a tortán"). Aki nem tud olyan intenzitással játszani, és nem jön össze neki elég trófea, az viszont megteheti, hogy megvesz egy párat még, hogy meglegyen neki, amit szeretne. Aki pedig úgy érzi, megéri neki, az a "Relikviák" menüpont alatt található tárgyakhoz hasonlóan most meg tud venni magának egy relikviát, de ez még nem "váltja ki" az eseményben való részvételt, a medálok, kincsek, a csatákból nyert LE és állatfejlődés a lényeg, a relikviák már csak egy kis extra.

Ha bármilyen tapasztalat van (valamilyen böngészőből nem működik valami) írjátok meg nekünk, igyekszünk sürgősen javítani. Minden esetleges problémáért elnézést kérünk, lehetőségeinkhez képest igyekeztünk ezt az új eseményt kitesztelni. Szívesen fogadunk módosítási javaslatokat is.
Dátum: 2013.10.14. 12:37:19
Felveszünk a nyeremény táblázatba még egy oszlopot, hogy a 3. helyezett tagjai is el tudják érni a gyémánt medált (igaz, ezért már keményen meg kell dolgozni), ha esetleg valakinek 3 különböző hordában van karaktere 3 világon, ne szenvedjen hátrányt.
Dátum: 2013.10.11. 14:22:46
Shimrod: igen, el lehet érni mobilról, a térképes app nem flashben lesz.

Klarinét: Azért ha választani lehet, hogy pusztán "erőből" kell tolni a játékot, vagy lehet kicsit taktikázni is, az utolsó csak jobb...
Dátum: 2013.10.11. 14:04:25
Kocos: ha nem lenne korlátozás, akkor a toplista egy előre lezsírozott érték lenne már az esemény kezdetén! Az nyert, akinek a legtöbb portyaitala van. Agyatlan módon tolja, mondjuk úgy, hogy első nap 10 órakor belenyomja a 300-at, amit megspórolt, utána vált 30 pp-s üzemmódra, amíg felmegy 300 pp-ig, és utána minden nap ellövi amit regenerált, utsó 3 napon pedig elhasználja az összes portyaitalt is meg a 300 pp-jét felforgatva a top10 listát és a verseny állását is. Így viszont taktikázni kell - teszem azt, beletolod a napi 65 portyát, mint még pár ember. Ezzel pont 11. vagy. Beletolsz még egyet, 2 pp-ért, hogy 10. legyél? Ha igen, mikor? A 3. napon? A 21.en? És ha mások is megteszik? Mennyit tolsz bele még? És mikor? Hol éri meg? És amúgy, megéri még 2 pp-ért is csatázni? Lehet, hogy igen? Itt már számolni, gondolkodni kell.
A toplistára nem büntit kapsz, ezt már a múltkor is beszéltünk, egyszerűen beletolsz annyit az eseménybe, amennyi neked megéri, és utána megnézed, mennyit kell még beletenni, hogy top10 legyél, ha megéri, beleteszed azt is.
A lándzsás/stratéga érdekes ötlet, szerintem ezzel még hosszú távon lehet kezdeni valamit. De ha én hardcore VU játékos lennék, csinálnék egy fórumot, meghívnám rá a szövetségek vezetőit, a stratégiát ott egyeztetnénk, és mindenki megmondaná ezt a szövetsége tagjainak (a kémkedést elkerülendő minden szövi vezetőt megkérnék, hogy csak az aktív, nem tegnap belépett kariknak írják meg pmben a stratégiát). Ha csak a nagyobb szövik aktív tagjai követik a taktikát, az valószínűleg elég lenne, a csaták túlnyomó többségét úgyis ők generálják.
A gyógyital relikvia +10% ÉP-t ad az egészségre.

Maci: a térképtalálás szaki a kincstalálás esélyét cirka 33%-al növeli, tehát ugyanannyi csatából nem 3, hanem 4 kincset fogsz találni.

Azazel: a hordagyűlöletnek nem lesz jelentősége. Lesz egy térkép, rákattintasz egy mezőre, és utána a támadásra.

Nemesis: a jutalmazásról, ez még csak egy terv volt, a véglegesről lesz egy szép táblázat, amit rögtön az induláskor meg lehet nézni. Ez kb. úgy néz ki, hogy 5 féle medál van, a gyémántot az első kapja 500 győzelemnél, vagy a második 700-nál. A platinát az első 300, a második 500, a harmadik 700 győzelemnél. Az aranyat az első 200-nál, a második 300-nál, a harmadik 500-nál, a negyedik 700-nál. Stb.
Arról, hogy a térképben megszerezhető relikviákról lemaradtok. Relikvia kuponokat ebben az eseményben is szerezhetsz, a fent említett 2 relikvia helyett válthatod erre is a horda trófeákat. Ez elég sok mindentől függ, de cirka 3-mat tudsz kiváltani őskő költés nélkül. Ez kevesebb, mintha 0-ról rögtön kapnál egy arany relikviát, viszont itt kapsz mellé medálokat, aranydukátokat és templomkristályokat is. Ha veszel néhány háború csomagot, akkor viszont meglesz az 5-6 kupon is.

Offsboy: van még 1 mentőöv minden toplista első helyezettje mindenképp a gyémánt medált kapja, akkor is, ha a hordája gyengén teljesített.

Little Richie: igen, ebben igazad van, ez egy hibája az összevont háborúnak. Sajnos ez egy kényszerhelyzet, írtam is, a külföldi világok miatt van erre szükség.
Dátum: 2013.10.11. 10:28:40
Azazel: ok, hamarosan kipostolom, csak itt még próbáltuk véglegesíteni a dolgokat.

Lanmaffia: ezt a dolgot nekünk elég komplikált lenne programból megoldani, próbáljátok meg ti, játékosként megszervezni, ha lehet!
Dátum: 2013.10.11. 10:01:53
Abban igazatok van, hogy a legoptimálisabb az lett volna, ha az esemény kódolásával belső tesztelésével elkészülünk már 4 héttel korábban, és lehet csinálni az éles indulás előtt egy 2 hetes tesztet. Viszont most, hogy így alakult, az eseménynaptár köt minket, és ez alapvetően jó dolog, hogy nem nagyon lehet csúszkálni. A térképet már sokan nagyon utálják, az hogy most berakjuk megint és majd fél év múlva lesz csak hordák harca, hát... ha én játékos lennék biztos arra szavaznék, menjen inkább a hordák harca most rögtön. Szóval igen, lett volna optimálisabb megoldás, de a jelenlegi helyzetben talán ez a legjobb. Magával a rendszerrel nem lesz gond, reméljük hibák sem lesznek
Dátum: 2013.10.11. 09:56:40
Azon is elgondolkodtunk, hogy megoldjuk, a játék chatban legyenek hordák szerinti channelek. De bárki megteheti, hogy indít egy új karaktert egy másik hordához, megnyitja és visszanézi a chatet, szóval ezzel az erővel egy nyitott fórum topic is lehetne a stratégia megbeszélés. Szóval sajnos, a mi oldalunkról nem tudjuk megoldani a játékosok számára a zártkörű stratégiát, ezt nektek játékosoknak kell.

Korábbi események tapasztalatai alapján sok embert rettenetesen frusztrál, ha a csapata nem lesz első, és úgy érzi, hogy ez nem az ő hibájából történt. Épp ezért van az, hogy ugyan sokkal több csatával, de még a 2. és 3. is megkaphatja a gyémánt medált. Ez viszont oda vezet, hogy sokan azt mondják, nem érdekes a taktika, majd csatáznak sokat és úgyis meglesz a maxos medál. Ha az első, és csak az első kapna valami kiemelkedő jutalmat, egész biztos, hogy meglenne a szervezés, összefogás, mert megérné foglalkozni vele. Kérdés, hogy ez kompenzálná-e a vesztesek frusztrációját...
Dátum: 2013.10.11. 09:20:11
Látom Ariel megértette, mit szeretnék, konkrét szituációt, példát, ahol ezek az ún. korlátok jelentősen hátráltatnak valakit is. Ariel, a te esetedre én szerintem kényelmesen ráhúzható, amit én írtam. Ha átlagosan 5 másodpercenként indítasz egy csatát, akkor a 65 csata nagyjából 5 percet fog igényelni 30 percből, amit a játékkal töltesz. Ha közben végigkattintgatod a mezőket, nézed, hol érdemes támadni, ez akár 10 percre is kitolódhat. Szóval szerintem neked ebből nem lesz problémád. Kocostól, Offsboytól továbbra is várom a konkrét példát, hogy ez milyen módon korlátozza az ő játékukat. Klarinét úgy látom alapvetően csak trollkodik, mondjuk egy fenyegetődző és sértegető ember még nem fog elüldözni a topikból, szerencsére mindenki más normálisan viszonyul a témához.

Fsanyi: a kufáros LE/TP-ben azért nincs inspiráció, mert ez portyapontba kerül, az eseménypont megszerzésekor az insipráció már érvényesült. A térképkeresés érvényesül, ha legalább 1/3-a a szintednek, akkor nagyobb eséllyel találsz kincset, és csaták végén gyógyulsz.

Sapphyre: pont hogy a "korlátozás" ad értelmet a toplistáknak. Ha az utolsó napokon tudnád lenyomni a csaták nagy többségét, vagy mindenkinek fixen 1050 csatája lenne, akkor a toplistáknak nem sok értelme lenne. Így viszont a toplista, mint minden játékban, aktivitást igényel, és az erőforrások jól tervezett felhasználását.

Egyébként a rendszert lehetne még bonyolítani, finomítani olyan dolgokkal, hogy ha valaki egy nap inaktív, akkor másnap nagyobb lesz a limitje, vagy nagyobb napi limitet adni, viszont a max. elkölthetőt is korlátozni. Viszont én úgy látom, jópár embernek már így is kissé komplikált az esemény, ezt nem nagyon kéne még tovább bonyolítani, ráadásul a programozói kapacitásunk is véges, az hogy minden meglegyen időre borotvaélen táncol. Lesz ilyen esemény máskor is, a gyakorlati tapasztalatok alapján természetesen lehet majd változtatni a következő alkalommal.
Dátum: 2013.10.10. 17:24:55
Szerintem számoljatok kicsit, mennyi PP-t fogtok kapni, ebből mennyit költötök el normál portyázásra, kihívásra, mennyi napot nem tudsz gép előtt lenni, ki az, aki még így sem fér bele a napi 65 pp-be 15pp-s beállítás mellett...

De számoljunk együtt:
napi 15pp + valformból +12 pp + napi rutinból 2 pp az összesen 31 pp. Az utolsó napi regennel már nem számolok, ez 20x31 = 620 pp.
Az eseményt 300 pp-vel kezdem, és további 200 pp-t összeszedek portyaitalból. Ez összesen 1120 pp.
Heti 5 napot tudok csak játszani, az összesen 15 nap. Napi 10-et portyázok, plusz 65 csata az eseményben, ez összesen 1125 pp.

Ha ennél több lenne a limit, én biztos azon agyalnék, hogy mekkora előnyhöz jut hozzám képest az, aki 30pp-vel megy, és/vagy több portyapontot tudott bespájzolni (egyébként így is, csak az előnyük kevesebb, és azért ezen már agyalni kell, érdemes-e még a 2pp-ért is betolni a támadást, és ha igen, mikor, mennyit).
Dátum: 2013.10.10. 13:34:41
Arról lehet szó, hogy a napi limitet felemeljük, de a 100-at túlzásnak érzem. Ahogy írtam, az ahhoz vezetne, hogy mindenki kötelezőnek érezné a napi 100 kihasználását, és akkor menne a váltás a 30 pp-re, meg menne a sírás hogy kötelező megvenni a portyaitalt a napi ajánlatban.

Ha felemeljük 65-re, akkor aki 300 pp-vel kezd, és fél éve spejzolja a portyaitalokat, az is kényelmesen bele fog ebbe férni és nem kell feltétlenül minden nap csatáznia.
Dátum: 2013.10.09. 22:50:19
Igen, Klarinét, én sem értem a problémádat, ha 15 pp-s beállításon vagy, akkor a naponta kapott 30 pp mellett hogyan korlátoz be az, hogy napi 50-et költhetsz.

Ezzel a limittel épp hogy az ún. "kényszertápolást" is elkerülhető. Ha lehet tápolni, akkor kell is. Ha nincs napi limit, akkor muszáj 30pp-re váltani, muszáj volt feltárazni az elmúlt fél évről portya italokkal, muszáj max. pp-ről indulni az esemény elején, muszáj egyáltalán nem portyázni hanem mindent az eseménybe tolni... és amikor utolsó nap tol be valaki 500 pp-t akkor még azon is megy a probléma hogy előzhette be a többieket a semmiből.
Szintén a "kényszertápolást" akartuk elkerülni azzal, hogy a top10 jutalmon nem valami szuper egyedi must-have cucc: egyszerűen csak valamennyi plusz horda trófea. A dicsőség megvan, de nem kell a Dunába ugrani mert egy nap nem tudtál játszani.
A mostani limittel kikötjük, hogy 1050 csatáig még "optimálisan" használtad a portyapontokat (tehát kaptál kb. 21x30=630-at plusz hoztál max. 420-at spórolt pp-k és portyaitalok formájában) ha ennél többet akarsz költeni, azt csak csökkenő hatásfokkal teheted meg.
Dátum: 2013.10.09. 13:08:57
Az eseménynaptárat módosítottuk, okt. 15-től Térkép helyett A hordák harca esemény lesz.
Dátum: 2013.10.09. 12:58:01
Ariel minden Miklós féle aggodalomra adott olyan alternatívát, ami 100%-osan lefedi azokat az általunk kifogásolt kötöttség nélkül

Itt ha jól értem, arról van szó, hogy ti azt szeretttétek volna, hogy legyen lehetőség az eseményt egyetlen nap alatt letudni, én viszont azt mondtam, hogyha valaki egy nap 50-nél többet akar csatázni, az már több pp-be fog neki kerülni.
Leírtam, hogy ez miért lesz így, de akkor elismétlem még egyszer:

1.) Előnyt jelent később csatázni, amikor már látod, hol mi a helyzet. Ha egy nap letudsz minden csatát, akkor legegyszerűbb a végére hagyni mindent. Ez nemcsak a taktikázást öli meg, de a szervert is szétterheli, elég kellemetlen lenne, ha utolsó nap amikor mindenki minden csatát le akar játszani, lehalna a szerver. És ez nemcsak arra vonatkozik, ha vki utolsó napra hagyja, ha teszem azt a 10. napon délelőtt 10-kor áll neki jobb gombbal gyors egymásutánban benyomni 1000 db portyát, az ugyanúgy jelentős túlterhelést okozna. Valószínűleg még így is berakunk valamit, hogy max 2-3 másodpercenként lehessen új csatát indítani. A -10%, -20% stb módosítót már amúgy se raktuk be, az 50 csatát le lehet tolni aránylag rövid idő alatt egyben.

2.) A játék jobb úgy, ha minden nap beléphetsz, csinálhatsz valamit, és nem 3 heti egy belépéssel tudod letolni a "havi adagot". (A másik verziót - teljes szabadság, akkor költöd el a cselekvésed, amikor akarod - kipróbáltuk más játékban, nem működött).