Volt egy olyan javaslat, hogy berakunk egy selectort, ahol kiválaszthatod, hány gyógyitás fut le egymás után, talán az lenne a legjobb.
Barattyal beszélek majd, hogyha hazaér, kapcsolja ki a VIP gyógyítás funkcióját, hogy a hétvégén ne legyen ebből senkinek kellemetlensége.
Hozzászólások - Miklós
Hírek -> VIP tagság
Dátum: 2014.03.14. 13:25:22
Hírek -> VIP tagság
Dátum: 2014.03.14. 13:23:32
Idézet: Kocos - 2014.03.14. 12:43:49
Igen, így értettem.
Ami jogosabb ellenvetes, hoogy ez valojaban csak a sebgyogyitas szaki hatekonysaganak drasztikus novelese lenne.
Igen, így értettem.
Hírek -> VIP tagság
Dátum: 2014.03.14. 12:15:40
Mert akkor egy 100-as gyógyitás is annyit érne, mint egy 500-as, és aki felvitte 500-ra annak most ez értelmetlen lenne. Plusz a gyógyits X-szer küldetés is elég nehézzé válna annak, akinek magas gyógyitása van.
Hírek -> VIP tagság
Dátum: 2014.03.14. 11:49:29
Azért volt fent 1 hétig a teszt világon, hogy ki lehessen próbálni, ha valakinek bármi problémája van, legyen idő javítani 
A gyógyitás most úgy működik, hogy egyből végrehajtódik N db gyógyitás, ez az időre, és a gyógyított mennyiségre is vonatkozik.
A fő probléma, ha jól értem az, hogy ha kevesebb gyógyítás is elég lenne az állatok maxba rakásához, akkor is a teljes időre gyógyulnak.
Szerintem ezt meg tudjuk oldani, hogy ha kevesebb gyógyítás is elég, akkor annyit lőjön. De ugye az állatgyógyitás közös timeren van, tehát ha van 7 állatod aminek 1 gyógyitás elég, és egy, aminek 5, akkor 5 gyógyítás fog futni. Szóval lehet, hogy jobb megoldás, ha van egy radio button, hogy egyet akarok gyógyítani, vagy többet, mondjátok meg, melyiket szeretnétek. Viszont Baraty ma szabin van, ezzel hétfőig várni kell sajnos.
Illetve azt is meg fogjuk csinálni, hogy a VIP mellett az állatok a kennelben is gyógyulhassanak, így a kettő együtt remélhetőleg már megfelelően hasznossá teszi ezt a funkciót.

A gyógyitás most úgy működik, hogy egyből végrehajtódik N db gyógyitás, ez az időre, és a gyógyított mennyiségre is vonatkozik.
A fő probléma, ha jól értem az, hogy ha kevesebb gyógyítás is elég lenne az állatok maxba rakásához, akkor is a teljes időre gyógyulnak.
Szerintem ezt meg tudjuk oldani, hogy ha kevesebb gyógyítás is elég, akkor annyit lőjön. De ugye az állatgyógyitás közös timeren van, tehát ha van 7 állatod aminek 1 gyógyitás elég, és egy, aminek 5, akkor 5 gyógyítás fog futni. Szóval lehet, hogy jobb megoldás, ha van egy radio button, hogy egyet akarok gyógyítani, vagy többet, mondjátok meg, melyiket szeretnétek. Viszont Baraty ma szabin van, ezzel hétfőig várni kell sajnos.
Illetve azt is meg fogjuk csinálni, hogy a VIP mellett az állatok a kennelben is gyógyulhassanak, így a kettő együtt remélhetőleg már megfelelően hasznossá teszi ezt a funkciót.
Dátum: 2014.03.13. 13:01:51
Bekerült a játékba a VIP kényelmi funkció csomag, számos hasznos funkcióval: azonnal teljesülő idomítás, többszörös gyógyítás, több tulajdonság, szakértelem, AF pont növelése egyszerre stb. A VIP csomag az Egyéb menüpontban, a Gyorsítások alatt vásárolható meg, szinttől függetlenül. Prémium tagság szükséges hozzá.
Hírek -> VIP tagság
Dátum: 2014.03.12. 13:14:03
Az öltözet témával kapcsolatban még megjegyezném, én egy olyan lehetőségen gondolkodtam, hogy bizonyos cselekvéseknél (tulfejl, szakifejl, idomítás stb) megjegyezzük, az illetőnek mekkora bónusza volt. És legközelebb, ha már kevesebb bónusza lenne, akkor is a korábbi maximumot alkalmazzuk. Igy pl. az átöltözés is kispórolható lenne. Ennek azonban van számos buktatója, ezt még át kell gondolni.
Mindenesetre, ha most csinálnám a VU-t, úgy próbálnám megoldani, hogy ne kelljen az öltözeteket váltani (pl. több slot lenne, de tulfejl cuccot csak az egyik slotba, szakifejlt csak a másikba lehetne rakni).
Mindenesetre, ha most csinálnám a VU-t, úgy próbálnám megoldani, hogy ne kelljen az öltözeteket váltani (pl. több slot lenne, de tulfejl cuccot csak az egyik slotba, szakifejlt csak a másikba lehetne rakni).
Hírek -> VIP tagság
Dátum: 2014.03.12. 09:53:37
Értem, mire gondolsz, VIP funkciók annak hozzáférhetők, akik egy bizonyos összeg felett költenek. Ezt láttam más játékokban is, bevallom, nekem nem tetszett, két okból sem.
1.) Amikor ezek látható előnyök, mindenkinek a homlokára ragasztunk egy pecsétet, "ez az ember elköltött már 10.000 dollárt". Az, hogy ki mennyit költ, mindenkinek a magánügye, ezt a játéknak is diszkréten kéne kezelni.
2.) Ezek nem olyan funkciók, amiket csak kiemelten sokat költők számára szeretnénk lehetővé tenni, ezek hasznosak minden fizetős játékos számára.
A VIP funkciókban egyébként eredetileg lett volna egy olyan opció is, amit te leírsz, hogy a vadászat során elfogott állatokat automatikusan beidomítod, rárakod a gradulátumot, elküldöd idomítani, (esetleg meg is zabáltatod) és megkapod automatikusan érte a küldetésből járó jutalmat, de valaki azt mondta, ez már túlzott automatizálás. De ha úgy gondoljátok, ezt még mindig meg lehet valósítani.
A térkapuval kapcsolatban nem értek egyet, hogy az 1 CSP/.3 őskő gyorsítási költséget is el kéne törölni. Naponta 6 térkapu pontot kapsz, ez 1.8 őskő, ráadásul a csp sem erőforrás már a játékosok többsége számára.
Várakozás nélkül újratámadod az epikust: ez sajnos nem lehetséges, így szinte bárki bármilyen epikust pik-pak le tudna ölni. Már a mostani elszállás is azért volt, mert le lehetett vinni 10 percről 5 percre az újratámadást. Van korlátlanul újratámadható epikusunk, ez az entitás.
Nem kell törődni a kvízzel - szerintem ilyesmiről lehet szó, ha van rá igény. És igen, ez pont olyasmi, amit lehetne kötni vásárolt őskő mennyiséghez, vagy akár megválaszolt kvízkérdéshez.
Nem kell törődni a kalanddal - ez jelenleg így van már, a fenti VIP funkcióval. Egy gombnyomás, és letudtad.
Egérközépső portyánál - itt nem teljesen értem, mire gondolsz, a portyát azért csak nem lehet úgy "sorozni", mint a térkaput, csak meg kell nézni, kit támadsz...
Szóval azok a dolgok, amiket írtál, már részben vagy teljesen megvalósultak vagy meg fognak valósulni.
Azzal kapcsolatban, hogy minden nap 30 őskövet elköltesz az állatokkal kapcsolatos rutinokra. Sokat beszélgettünk játékosokkal a mikrotranzakciós fizetési modellről. Itt valójában egy paradox helyzet van (legalábbis a magyar piacon, a külföldieket ez nem zavarja). Egyrészt, mivel nincs fix díj, a játékosokra van bizva, miért fizetnek, miért nem. Lehetővé kell tenni, hogy aki akar, egész minimális összegből is jól tudjon játszani, de aki akar, annak lehetősége legyen többet is költeni. Az itthoni piac sajátossága, hogy mindenki el akarja érni a maximumot, az összes megszerezhető opciót, viszont csak minimumt akar költeni.
Amit sok játékos szeretne, hogy mindenki ugyanannyit fizet, és minden elérhető számára, az a havi előfizetéses modell. Sajnos, ennek már régóta leáldozott. Mivel minden játék már a "free to play, pay to win" modellel működik, egy havi előfizetéses rendszerért senki sem fizetne (higgyétek el, próbáltuk! Kalandok Földje így indult, még a webes játékok hajnalán), már csak 1-2 milliárdos monster cég tudja ezt fenntartani. Csak a mikrotranzakciós modell az életképes, de az is csak akkor, ha egy játékos, ha nagyon akar, el tud költeni többet is, mint egy havi előfizetéses játékban.
Én több ilyen játékkal játszottam, és a következő stratégiát alkalmaztam: meghatároztam, havonta mennyit vagyok hajlandó költeni rá, és megnéztem, mi az, ami ebből meg tudok venni, és érdemes. És nem zavart, hogy van, aki sokkal többet költött, az ő extra költését az okosabb játékkal próbáltam kiegyensúlyozni, simán tudtam első lenni olyan világon, ahol mások 10x, 30x többet költöttek.
A te esetedben én ugyanezt tenném, ha nem akarsz erre az állatpörgés-dologra napi 30 őskövet költeni, költs kevesebbet, 10-et vagy amennyit jónak látsz, hosszú távon ezen nem fog múlni semmi.
1.) Amikor ezek látható előnyök, mindenkinek a homlokára ragasztunk egy pecsétet, "ez az ember elköltött már 10.000 dollárt". Az, hogy ki mennyit költ, mindenkinek a magánügye, ezt a játéknak is diszkréten kéne kezelni.
2.) Ezek nem olyan funkciók, amiket csak kiemelten sokat költők számára szeretnénk lehetővé tenni, ezek hasznosak minden fizetős játékos számára.
A VIP funkciókban egyébként eredetileg lett volna egy olyan opció is, amit te leírsz, hogy a vadászat során elfogott állatokat automatikusan beidomítod, rárakod a gradulátumot, elküldöd idomítani, (esetleg meg is zabáltatod) és megkapod automatikusan érte a küldetésből járó jutalmat, de valaki azt mondta, ez már túlzott automatizálás. De ha úgy gondoljátok, ezt még mindig meg lehet valósítani.
A térkapuval kapcsolatban nem értek egyet, hogy az 1 CSP/.3 őskő gyorsítási költséget is el kéne törölni. Naponta 6 térkapu pontot kapsz, ez 1.8 őskő, ráadásul a csp sem erőforrás már a játékosok többsége számára.
Várakozás nélkül újratámadod az epikust: ez sajnos nem lehetséges, így szinte bárki bármilyen epikust pik-pak le tudna ölni. Már a mostani elszállás is azért volt, mert le lehetett vinni 10 percről 5 percre az újratámadást. Van korlátlanul újratámadható epikusunk, ez az entitás.
Nem kell törődni a kvízzel - szerintem ilyesmiről lehet szó, ha van rá igény. És igen, ez pont olyasmi, amit lehetne kötni vásárolt őskő mennyiséghez, vagy akár megválaszolt kvízkérdéshez.
Nem kell törődni a kalanddal - ez jelenleg így van már, a fenti VIP funkcióval. Egy gombnyomás, és letudtad.
Egérközépső portyánál - itt nem teljesen értem, mire gondolsz, a portyát azért csak nem lehet úgy "sorozni", mint a térkaput, csak meg kell nézni, kit támadsz...
Szóval azok a dolgok, amiket írtál, már részben vagy teljesen megvalósultak vagy meg fognak valósulni.
Azzal kapcsolatban, hogy minden nap 30 őskövet elköltesz az állatokkal kapcsolatos rutinokra. Sokat beszélgettünk játékosokkal a mikrotranzakciós fizetési modellről. Itt valójában egy paradox helyzet van (legalábbis a magyar piacon, a külföldieket ez nem zavarja). Egyrészt, mivel nincs fix díj, a játékosokra van bizva, miért fizetnek, miért nem. Lehetővé kell tenni, hogy aki akar, egész minimális összegből is jól tudjon játszani, de aki akar, annak lehetősége legyen többet is költeni. Az itthoni piac sajátossága, hogy mindenki el akarja érni a maximumot, az összes megszerezhető opciót, viszont csak minimumt akar költeni.
Amit sok játékos szeretne, hogy mindenki ugyanannyit fizet, és minden elérhető számára, az a havi előfizetéses modell. Sajnos, ennek már régóta leáldozott. Mivel minden játék már a "free to play, pay to win" modellel működik, egy havi előfizetéses rendszerért senki sem fizetne (higgyétek el, próbáltuk! Kalandok Földje így indult, még a webes játékok hajnalán), már csak 1-2 milliárdos monster cég tudja ezt fenntartani. Csak a mikrotranzakciós modell az életképes, de az is csak akkor, ha egy játékos, ha nagyon akar, el tud költeni többet is, mint egy havi előfizetéses játékban.
Én több ilyen játékkal játszottam, és a következő stratégiát alkalmaztam: meghatároztam, havonta mennyit vagyok hajlandó költeni rá, és megnéztem, mi az, ami ebből meg tudok venni, és érdemes. És nem zavart, hogy van, aki sokkal többet költött, az ő extra költését az okosabb játékkal próbáltam kiegyensúlyozni, simán tudtam első lenni olyan világon, ahol mások 10x, 30x többet költöttek.
A te esetedben én ugyanezt tenném, ha nem akarsz erre az állatpörgés-dologra napi 30 őskövet költeni, költs kevesebbet, 10-et vagy amennyit jónak látsz, hosszú távon ezen nem fog múlni semmi.
Dátum: 2014.03.10. 13:20:24
Igen, ennek az eseménynek a hossza mindig is dinamikus volt. Előfordul, hogy hamarabb, de olyan is, hogy később ér véget, mint 3 hét.
Hallottam, hogy volt néhány játékos, aki elhasznált idő előtt pár xenó kitint, és így nem tudják a fétist összegyűjteni. Szerdán berakunk egy speciális, egyszeri napi ajánlatot, 10 xenó kitint 5 őskőért, ne kelljen senkinek a fejét a falba vernie, mert egy pár darabot elhasznált.
Hallottam, hogy volt néhány játékos, aki elhasznált idő előtt pár xenó kitint, és így nem tudják a fétist összegyűjteni. Szerdán berakunk egy speciális, egyszeri napi ajánlatot, 10 xenó kitint 5 őskőért, ne kelljen senkinek a fejét a falba vernie, mert egy pár darabot elhasznált.
Hírek -> VIP tagság
Dátum: 2014.03.10. 12:23:51
Domakutya, nem teljesen értem, rossz irányt vettünk? Azt mondod, hogy ne kelljen várnod, kevesebb katitntást szeretnél. A VIP funkció pont ezeket a kívánságokat teljesíti. Nyilván jobb lenne, ha minden újdonság, ami bekerül a játékba, ingyen lenne, viszont akkor nem tudnánk a játékot fenntartani, mivel nincsen kötelező havi díj. Pont az volt a visszajelzés a részetekről, hogy nem örültök, ha a játékba pénzért megvehető tápok kerülnek, mert akkor az "kényszertáp", muszáj megvenni. Épp ezért most kínosan ügyeltünk rá, hogy a VIP funkcióba ne ilyen kényszertápok legyenek, hanem csak kényelmi, időt spóroló funkciók.
A térkapunál azért van egy 3 másodperces várakozás két csata között, mert ha túl gyorsan történnek egymás után a csaták, "egymásra csúszhatnak" nem kapod meg a LE-t vagy más baleset történhet. Egyébként én elég sok játékkal játszottam, ahol harcolni kell valamilyen ellenféllel, egy csata átlag 20 másodperc - másfél percig tart, szóval szerintem az a 3 mp nem annyira vészes
főleg hogy mozillában eljátszhatod, hogy középső gombbal elindítasz pl. 10 csatát,
amik szépen3 mp-es eltéréssel lefutnak és a végén csak az eredményt kell megnézned.
A térkapunál azért van egy 3 másodperces várakozás két csata között, mert ha túl gyorsan történnek egymás után a csaták, "egymásra csúszhatnak" nem kapod meg a LE-t vagy más baleset történhet. Egyébként én elég sok játékkal játszottam, ahol harcolni kell valamilyen ellenféllel, egy csata átlag 20 másodperc - másfél percig tart, szóval szerintem az a 3 mp nem annyira vészes
főleg hogy mozillában eljátszhatod, hogy középső gombbal elindítasz pl. 10 csatát, amik szépen3 mp-es eltéréssel lefutnak és a végén csak az eredményt kell megnézned.
Hírek -> VIP tagság
Dátum: 2014.03.06. 15:13:43
Felkerült a teszt szerverre a VIP funkció, ki lehet próbálni (ott 1 őskőbe kerül).
Dobozostej: a többi, 50 ősköves gyorsítási funkció darabonként 1-2 kényelmi elemet tartalmaz, a VIP csomag ennél sokkal összetettebb (és a fejlesztési is elég sok idő volt). megértem, hogy mindenki jobban örülne, ha egy adott termékhez minden kiegészítő, extra ingyen járna, de sajnos ez nem mindig lehetséges. Eddig is és a jövőben is folyamatosan kerülnek be olyan extra funkciók, amelyek ingyenesek, mindenki számára elérhetők, ez sajnos nem az. Azt, hogy a VIP funkciókat a jövőben igény szerint bővíteni fogjuk, továbbra is tartjuk.
Dobozostej: a többi, 50 ősköves gyorsítási funkció darabonként 1-2 kényelmi elemet tartalmaz, a VIP csomag ennél sokkal összetettebb (és a fejlesztési is elég sok idő volt). megértem, hogy mindenki jobban örülne, ha egy adott termékhez minden kiegészítő, extra ingyen járna, de sajnos ez nem mindig lehetséges. Eddig is és a jövőben is folyamatosan kerülnek be olyan extra funkciók, amelyek ingyenesek, mindenki számára elérhetők, ez sajnos nem az. Azt, hogy a VIP funkciókat a jövőben igény szerint bővíteni fogjuk, továbbra is tartjuk.
Hírek -> VIP tagság
Dátum: 2014.03.04. 14:45:35
Ebben a Végzetúrban már biztos, hogy nem fogjuk a csatákat animációval helyettesíteni (mindenki fellélegezhet
) de ha valaha csinálunk egy VU2-t, egy újraírt játékot hasonló alapokkal, akkor ott már kelleni fog ilyen grafika. A lagot (elvileg) nem növeli, a grafikák egyszer kerülnek letöltésre és utána a cachéból jönnek (persze gyakorlatban tudom, hogy ez nem teljesen így megy, sokszor újratöltésre kerülnek a grafikák). De ez még a jövő zenéje, és amúgy sem flashben gondolkodunk.
Gombok, elrendezések optimalizálása, kényelmesebbé tétele: aki gondolja, írja össze az ezzel kapcsolatos ötleteket, küldje el nekünk emailben vagy az ÜSZen, amit lehet, szívesen megcsinálunk.
) de ha valaha csinálunk egy VU2-t, egy újraírt játékot hasonló alapokkal, akkor ott már kelleni fog ilyen grafika. A lagot (elvileg) nem növeli, a grafikák egyszer kerülnek letöltésre és utána a cachéból jönnek (persze gyakorlatban tudom, hogy ez nem teljesen így megy, sokszor újratöltésre kerülnek a grafikák). De ez még a jövő zenéje, és amúgy sem flashben gondolkodunk.Gombok, elrendezések optimalizálása, kényelmesebbé tétele: aki gondolja, írja össze az ezzel kapcsolatos ötleteket, küldje el nekünk emailben vagy az ÜSZen, amit lehet, szívesen megcsinálunk.
Hírek -> VIP tagság
Dátum: 2014.03.03. 15:39:43
Hamarosan elkészülünk ezzel a fejlesztéssel, sajnos elég sok idő elment vele.
Látom, hogy nem aratott osztatlan sikert, hogy ezekért a kényelmi funkciókért folyamatosan fizetni kelljen, és jobban szeretnétek, ha ez egy egyszer megvásárolható, permanens kényelmi funkció lenne. Legyen akkor így, mindenképpen csak akkor van értelme az egésznek, ha úgy valósítjuk meg, ahogy ti szeretnétek. A funkció akkor a gyorsítások oldalon lesz megvásárolható, 200 őskőért. Az első posztban vázolt összes lehetőség meglesz benne, kivéve, hogy a hűségbónusz nem nullázódik, ha egy napon nem lépsz be.
A végső verzió a héten felkerül a teszt szerverre, és ha minden rendben van vele, beélesítjük.
SEOzással kapcsolatban:
A "fantasy szerepjáték"-ra 2., az "online szerepjáték"-ra 5. helyen jövünk fel a googléban, a "böngészős" szót eddig nem SEOztam, de akkor fogom
Grafikai tuning: igen, erre mi is gondoltunk, hogy a csatákat egy komplett grafikai animációval lejátsszuk, de ez annyira komplex dolog, hogy ha meg is valósul, már legfejlebb csak a Végzetúr 2.0-ban
Látom, hogy nem aratott osztatlan sikert, hogy ezekért a kényelmi funkciókért folyamatosan fizetni kelljen, és jobban szeretnétek, ha ez egy egyszer megvásárolható, permanens kényelmi funkció lenne. Legyen akkor így, mindenképpen csak akkor van értelme az egésznek, ha úgy valósítjuk meg, ahogy ti szeretnétek. A funkció akkor a gyorsítások oldalon lesz megvásárolható, 200 őskőért. Az első posztban vázolt összes lehetőség meglesz benne, kivéve, hogy a hűségbónusz nem nullázódik, ha egy napon nem lépsz be.
A végső verzió a héten felkerül a teszt szerverre, és ha minden rendben van vele, beélesítjük.
SEOzással kapcsolatban:
A "fantasy szerepjáték"-ra 2., az "online szerepjáték"-ra 5. helyen jövünk fel a googléban, a "böngészős" szót eddig nem SEOztam, de akkor fogom

Grafikai tuning: igen, erre mi is gondoltunk, hogy a csatákat egy komplett grafikai animációval lejátsszuk, de ez annyira komplex dolog, hogy ha meg is valósul, már legfejlebb csak a Végzetúr 2.0-ban

Dátum: 2014.02.28. 16:08:38
A 4-es világon a kufárnál most már megvásárolható a szubplazma csomag.
Hírek -> VIP tagság
Dátum: 2014.02.28. 15:39:32
Igen, elgondolkodtam a hozzászólásokon, hamarosan felelevenítjük a témát!
Közben aki akarja, a tesztvilágon (teszt1.vegzetur.hu) kipróbálhatja azt, hogy egyszerre több pontot költhet el egy szakértelemre. Kikerült a tudatturbó gomb a felső sávba is. Nézzétek meg, jó-e így, nincs külön OK gomb, ha kiválasztasz valamit, akkor rögtön megy rá a turbó
Közben aki akarja, a tesztvilágon (teszt1.vegzetur.hu) kipróbálhatja azt, hogy egyszerre több pontot költhet el egy szakértelemre. Kikerült a tudatturbó gomb a felső sávba is. Nézzétek meg, jó-e így, nincs külön OK gomb, ha kiválasztasz valamit, akkor rögtön megy rá a turbó

Dátum: 2014.02.28. 11:11:00
Idézet: Zoole - 2014.02.27. 22:01:16
Hmm, az az 5% már jó ideje 1%... Nagyobb lélekkútnál a program kisebb százalékot kér.
Idézet: Ariel - 2014.02.27. 21:50:06
A többi panaszt se érzem teljesen jogosnak (epikus szörnyek talán ha 1-2x "fogytak" el; kinccsel se volt gond egy jó ideje stb) de erre az egyre azért hadd kommentáljak: Ha valaki úgy gondolja, hogy 50 elérhető AF képességből neki elég 10-et kifejleszteni, mert a többi "szuboptimális", és rakjanak be neki inkább 10 új nagyon táposat, az még nem jelenti azt, hogy a képességek "elfogytak". Ha valaki az ÖSSZES AF képességet kifejlesztette maxra és tétlenül kell üldögélnie, az viszont kérem, haladéktalanul jelezze nekem
Azt elismerem, hogy az 5% építős valóban kemény, de bármibe le merném fogadni hogy ez az 5% korrigálva lesz épp ez miatt a közeljövőben...
Hmm, az az 5% már jó ideje 1%... Nagyobb lélekkútnál a program kisebb százalékot kér.
Idézet: Ariel - 2014.02.27. 21:50:06
Ha elfogynak az AF képességek, és fél éven keresztül kell várni, mire lesz valami.
A többi panaszt se érzem teljesen jogosnak (epikus szörnyek talán ha 1-2x "fogytak" el; kinccsel se volt gond egy jó ideje stb) de erre az egyre azért hadd kommentáljak: Ha valaki úgy gondolja, hogy 50 elérhető AF képességből neki elég 10-et kifejleszteni, mert a többi "szuboptimális", és rakjanak be neki inkább 10 új nagyon táposat, az még nem jelenti azt, hogy a képességek "elfogytak". Ha valaki az ÖSSZES AF képességet kifejlesztette maxra és tétlenül kell üldögélnie, az viszont kérem, haladéktalanul jelezze nekem

Dátum: 2014.02.27. 16:07:05
Bekerült egy új épület a játékba, az evolúciós kamra. Előfeltétele 1-es tudás fája. A kamra minden 20 szintje +1 TP-t ad a csatlósnak a csatákért és kihívásokért.
Az épületnek 3 célja volt:
- Egy kis plusz segítség a V5-ös top szöviknek a 10 szintes küldihez.
- Legyen mire költeni a lélekkutat annak is, akinek van már tudás fája.
- Egy bónusz épület a csatlósokhoz.
Az első 20 szint mindegyike 20 millió LE, a következő 20 40 millió stb.
Az épületnek 3 célja volt:
- Egy kis plusz segítség a V5-ös top szöviknek a 10 szintes küldihez.
- Legyen mire költeni a lélekkutat annak is, akinek van már tudás fája.
- Egy bónusz épület a csatlósokhoz.
Az első 20 szint mindegyike 20 millió LE, a következő 20 40 millió stb.
Dátum: 2014.02.26. 15:17:37
Ezért írtam, hogy "emlékeim szerint", elég rég volt ez már, lehetséges, hogy mégis tárolva van, mennyi LE-t kapott, és a költöttnek pont a dupláját kéri. Lehet, hogy elég lenne a +20%, vagy +30% a nyerészkedés kivédésére. Bár arról nem lehet szó, hogy akinek ez sok LE, annak egyedileg visszaírkáljuk, de globálisan lehet változtatni. A hibáknál mindig az számít, mekkora a veszteségünk. Ha 1 órányit bukok, megvonom a vállam. Ha 1 napit (mint pl. a fenti esetben), akkor kicsit szomorú vagyok, de azért pár nap után túlteszem magam rajta (a törlés biztos nem jön szóba, mint ahogy a Dunába se ugrok azért, mert meghúztam az autóm elejét). Ha egy hetit, esetleg egy vagy több hónapit (mint pl. egy 300-as állat elvesztése), a játéknak ilyen mértékű bukást semmiképp sem szabad megengedni, ilyenben segítenünk kell, és csökkenteni az esélyét, hogy a jövőben ilyen bárkivel előfordulhasson. A sajtolásnál azért van a +LE költség, mert az "undo" sajnos nem 100%-kos, vannak dolgok, amik nem kerülnek ilyenkor visszacsinálásra.
update: Na amíg a fentieket írtam, Baraty utánanézett, hogy is működik ez. Igen, szerencsére letárolásra kerül a sajtolt mennyiség, úgyhogy akkor lényegesen könnyebb tökéletesítenünk ezen. Szívesen látok javaslatokat, hogyan változzon ez meg szerintetek, ha kell rajta változtatni. Lehet egyszerűen ezt a 2x szorzót csökkenteni, vagy megadhatunk egy maximális LE mennyiséget is. Ha ezt megcsináljuk, akkor már a fent póruljárt játékos is visszaállíthatja az állatot a csökkentett költségen (ha közben nem sajtolt mást).
update: Na amíg a fentieket írtam, Baraty utánanézett, hogy is működik ez. Igen, szerencsére letárolásra kerül a sajtolt mennyiség, úgyhogy akkor lényegesen könnyebb tökéletesítenünk ezen. Szívesen látok javaslatokat, hogyan változzon ez meg szerintetek, ha kell rajta változtatni. Lehet egyszerűen ezt a 2x szorzót csökkenteni, vagy megadhatunk egy maximális LE mennyiséget is. Ha ezt megcsináljuk, akkor már a fent póruljárt játékos is visszaállíthatja az állatot a csökkentett költségen (ha közben nem sajtolt mást).
Dátum: 2014.02.26. 12:32:19
A véletlenül kisajtolt állat visszaállítására van a játékban beépített mechanizmus, éppen ezért ne kérjetek ilyet az ügyfélszolgálattól. A visszaállítás azért költségesebb, mint amit nyersz a sajtolással, hogy senki ne éljen vissza ezzel a lehetőséggel. és igen - extrém esetben ez a különbség már igen számottevő, utánanézek majd, hogyan lehetne ezt a jövőben csökkenteni. Sajnos itt az a probléma, hogy a sajtolt LE mennyiségben elég sok a random, és emlékeim nincs letárolva, mennyit kaptál. Pl. ha egy lényért 20-80K között lehet kapni, és te csak 20-at kapsz, ugyanúgy a maximálisra vett ráhagyást kell fizetned. Mondjuk ha én véletlenül kisajtolnám a 300-as állatomat, gondolkodás nélkül elköltném rá azt a 800k LE-t.
Dátum: 2014.02.20. 14:55:49
Idézet: Petias - 2014.02.20. 10:44:51
Én mint játékos, a következő pofonegyszerű logikát követném a helyedben:
A végén kaphatok 100 db-ot. 120 kell a fétishez. Tehát ha az esemény során 20-nál többet találok, AKKOR azt esetleg elköltöm másra. Addig biztos egy darabot sem...
Ha már megvan a 20 kitindarabom és veszek belőle pl. csatlóseledelt utána újra megtalálhatom az elköltött darabokat? Még nem mertem kipróbálni
hátha valaki igen..
hátha valaki igen..Én mint játékos, a következő pofonegyszerű logikát követném a helyedben:
A végén kaphatok 100 db-ot. 120 kell a fétishez. Tehát ha az esemény során 20-nál többet találok, AKKOR azt esetleg elköltöm másra. Addig biztos egy darabot sem...
Dátum: 2014.02.18. 17:52:40
Azért, mert te konkrétan nem lépsz szintet a szövi szintlépős küldetése alatt, még ugyanúgy kapsz jutalmat, mint a többiek.
Ha a küldetés kezdetekor inaktív vagy (piros a neved a listán) vagy katakombában vagy, akkor arra a küldetésre nem fogsz jutalmat kapni. De ha nem így van, és aktív játékos vagy, akkor feltesszük, hogy részt is veszel a teljesítésben.
Ha a küldetés kezdetekor inaktív vagy (piros a neved a listán) vagy katakombában vagy, akkor arra a küldetésre nem fogsz jutalmat kapni. De ha nem így van, és aktív játékos vagy, akkor feltesszük, hogy részt is veszel a teljesítésben.
