Csinálhatunk elvi fejtegetéseket, és órákat lehet magyarázni az EH-ról, de vannak képletek, amikkel az emberek nem igazán akarnak tudni, vagy jobb ha nem foglalkoznak velük
Pl az általad bemásolt szinttáv/lportya lé nyeremény wikiről származik, de messze nem ilyen egyszerű a helyzet. Ha lesz türelmem akkor leírom hogy működik...
Hozzászólások - Birka
Dátum: 2012.05.24. 20:21:55
Dátum: 2012.05.24. 13:58:48
Az EH-t nagyban befolyásolja a szintkülönbség!
0 szintre (115,5 le/tp):
A jutalmad 2889 lélekenergia és 25 TP.
-1 szintre (124 le/tp):
A jutalmad 2851 lélekenergia és 23 TP.
-2 szintre (140,6 le/tp):
A jutalmad 2812 lélekenergia és 20 TP.
-3 szintre (163 le/tp):
A jutalmad 2774 lélekenergia és 17 TP.
-4 szintre (160 le/tp):
A jutalmad 2407 lélekenergia és 15 TP.
-5 szintre (168,5 le/tp):
A jutalmad 2023 lélekenergia és 12 TP.
-6 szintre tapasztalatost utve (139,5 le/tp):
A jutalmad 1675 lélekenergia és 12 TP.
-7 szintre nem találtam tapasztalatost
-8 szintre tapasztalatost utve (81 le/tp):
A jutalmad 981 lélekenergia és 12 TP.
0 szintre (115,5 le/tp):
A jutalmad 2889 lélekenergia és 25 TP.
-1 szintre (124 le/tp):
A jutalmad 2851 lélekenergia és 23 TP.
-2 szintre (140,6 le/tp):
A jutalmad 2812 lélekenergia és 20 TP.
-3 szintre (163 le/tp):
A jutalmad 2774 lélekenergia és 17 TP.
-4 szintre (160 le/tp):
A jutalmad 2407 lélekenergia és 15 TP.
-5 szintre (168,5 le/tp):
A jutalmad 2023 lélekenergia és 12 TP.
-6 szintre tapasztalatost utve (139,5 le/tp):
A jutalmad 1675 lélekenergia és 12 TP.
-7 szintre nem találtam tapasztalatost
-8 szintre tapasztalatost utve (81 le/tp):
A jutalmad 981 lélekenergia és 12 TP.
Dátum: 2012.05.21. 13:38:06
Az inspirációs hatás az első elindult karakter és a te indulásod közti időszak duplájáig hat folyamatosan csökkenő hatásfokkal.
A képletet kitettem wikire, eljátszhatsz vele
Visszaíratott karakternél a karakter indulási dátuma megmarad a régi, ergó a törlés ideje alatt bukja az inspirációs bónuszt.
A képletet kitettem wikire, eljátszhatsz vele
Visszaíratott karakternél a karakter indulási dátuma megmarad a régi, ergó a törlés ideje alatt bukja az inspirációs bónuszt.
Dátum: 2012.05.21. 13:35:10
A Xenó event pont az a fajta event, ahol nincs érdemi előny abból, hogy mennyi erőforrással kezdesz neki. Nem kötelező 800+200 csp-vel várni minden eventet.
És pont ebben van végre egy döntési kényszer, VAGY ezt az eventet tolod, VAGY azt...
Isten kardja: A xenó pont építkezős event, ha csak ez a problémád, akkor építs majd és még plecsnyit is kapsz érte!
És pont ebben van végre egy döntési kényszer, VAGY ezt az eventet tolod, VAGY azt...
Isten kardja: A xenó pont építkezős event, ha csak ez a problémád, akkor építs majd és még plecsnyit is kapsz érte!
Dátum: 2012.05.19. 17:13:27
Én csalódtam...
+10 Erő, +10 Támadás, +10 Védekezés, +10 Egészség, +10 IQ, +9 Mágia, +9 Taumaturgia
66 Kiégett őskő
(Kiemelkedő teljesítményednek köszönhetően kapni fogsz +5 szerencsét is)
Összesen 332 db
+10 Erő, +10 Támadás, +10 Védekezés, +10 Egészség, +10 IQ, +9 Mágia, +9 Taumaturgia
66 Kiégett őskő
(Kiemelkedő teljesítményednek köszönhetően kapni fogsz +5 szerencsét is)
Összesen 332 db
Dátum: 2012.05.18. 22:06:01
Cras módosítottam:
(mintha vadásztál volna, de az ideiglenes esszenciák/ultraesszenciák/HT bitoklások hatásait nem számolva)
Dátum: 2012.05.18. 21:46:25
Megpróbáltam megfogalmazni a lényeget Wikin:
Az esemény végén a betöltött LE/elköltött CSP-ből (mintha vadásztál volna, de az ideiglenes esszenciák/ultraesszenciák/HT bitoklások hatásait nem számolva) összesíti a rendszer mennyi LE-t fektettél az eventbe, majd ad rá még egy kb 5%-os bónuszt. Ezen összeg kerül virtuálisan elosztásra sorban haladva egyesével az alap tulajdonságaid közt. (Ekkor figyelembe vesz minden tulfejlesztést segítő hatást! pl.: megaesszenciák, minden tulra specializáció, turbózott ultraspec, fejlődés öv relikvia stb...) Az így kapott várható tulajdonság növekmények jelenek meg mint átvehető/következő szintlépéskor kapott jutalom.
Az event végén kapott leosztandó LE összeget az event lezártakor számolja ki egyszer a rendszer, de a várható jutalmat minden esetben újraszámolja amikor valamelyik tulajdonságodon növelsz! (Így lehet az event vége után, de még a köv. szintlépés előtt szerzett tulajdonság fejlesztő hatásokat esetlegesen érvényesíteni a jutalomban!)
Ezen felül a jutalom részét képzi max 5 szerencse növekedés (A leölt ellenfelek számától függ!), és választható 5% fertőzés csökkenést/növekedés. (A -5% fertőzés jutalom maximum 5%-ig csökkenthette a fertőzést!)
Az event végén kapott leosztandó LE összeget az event lezártakor számolja ki egyszer a rendszer, de a várható jutalmat minden esetben újraszámolja amikor valamelyik tulajdonságodon növelsz! (Így lehet az event vége után, de még a köv. szintlépés előtt szerzett tulajdonság fejlesztő hatásokat esetlegesen érvényesíteni a jutalomban!)
Ezen felül a jutalom részét képzi max 5 szerencse növekedés (A leölt ellenfelek számától függ!), és választható 5% fertőzés csökkenést/növekedés. (A -5% fertőzés jutalom maximum 5%-ig csökkenthette a fertőzést!)
Dátum: 2012.05.18. 17:10:30
123. szintű az első úgy, hogy nincs szingu a szerveren
Dátum: 2012.05.17. 19:02:08
VF-es térkapuzós+0 tp-s küldizős taktika még megmarad
Ariel javaslatát "emészthetőre" forgatva:
Ha vadászol, akkor extra bónuszt kapsz a portyáidra...
pl.:
Minden vadászatkor kapsz portyaszilánkot. Ha portyázol, akkor vesztesz egy szilánkot. Portyában annyi elnyelést kapsz amennyivel több portyaszilánkod van mint az ellenfelednek, de maximum annyit amennyi elnyelésed alapból is van.
Ariel javaslatát "emészthetőre" forgatva:
Ha vadászol, akkor extra bónuszt kapsz a portyáidra...
pl.:
Minden vadászatkor kapsz portyaszilánkot. Ha portyázol, akkor vesztesz egy szilánkot. Portyában annyi elnyelést kapsz amennyivel több portyaszilánkod van mint az ellenfelednek, de maximum annyit amennyi elnyelésed alapból is van.
Dátum: 2012.05.17. 18:59:19
Ezt hívják kufárt eventnek nem?
Amúgy lazán lépem a havi 1-3 szinteket így is, mivel a "common" játékos vadászva néha küldizve összehoz 100-120 környéki lé/tp-t én meg 220-250 közt tartom hónapok óta. Teljesen fölösleges görcsölnöm a lassításon, "megtehetem" hogy szintet lépek
Amúgy lazán lépem a havi 1-3 szinteket így is, mivel a "common" játékos vadászva néha küldizve összehoz 100-120 környéki lé/tp-t én meg 220-250 közt tartom hónapok óta. Teljesen fölösleges görcsölnöm a lassításon, "megtehetem" hogy szintet lépek
Dátum: 2012.05.17. 18:50:32
Ariel ismered te a V5-öt???
Jelenleg 2x annyi le/tp-t generálok "nobrain" portyával, mint vadászattal. Ekkor nem vettük figyelembe a lészívást, esetlegesen nem alap portyákat (lassan 1 hete nem emlékszem portyára ahol ne alap EH jött volna), valamint az ism küldiket...
A vadászat AF-el 12 kvízzel stbstbstb ad 86-os lé/tp-t. Az EH jelenleg (ultra implant famuluson+ezüst agyar) hoz egy laza 120-160 közti lé/tp-t.
A vadászós AF képességnek kellene egy 130!!!-as maximum, hogy egálban legyen a 2 tevékenység alapja, és ekkor még mindig jobb a portya a rablásokkal/lészívással/portya küldikkel mint a vadászat.
Ha nem lenne templom/sisakszilánk/sajtolós/event/ism küldi, akkor a csp semmi másra nem lenne jó csak esszencia generálásra/gyorsításokra
Jelenleg 2x annyi le/tp-t generálok "nobrain" portyával, mint vadászattal. Ekkor nem vettük figyelembe a lészívást, esetlegesen nem alap portyákat (lassan 1 hete nem emlékszem portyára ahol ne alap EH jött volna), valamint az ism küldiket...
A vadászat AF-el 12 kvízzel stbstbstb ad 86-os lé/tp-t. Az EH jelenleg (ultra implant famuluson+ezüst agyar) hoz egy laza 120-160 közti lé/tp-t.
A vadászós AF képességnek kellene egy 130!!!-as maximum, hogy egálban legyen a 2 tevékenység alapja, és ekkor még mindig jobb a portya a rablásokkal/lészívással/portya küldikkel mint a vadászat.
Ha nem lenne templom/sisakszilánk/sajtolós/event/ism küldi, akkor a csp semmi másra nem lenne jó csak esszencia generálásra/gyorsításokra
Dátum: 2012.05.17. 18:14:30
Idézet: Jademaster - 2012.05.17. 18:02:57
Na ez az a szemlélet ami drasztikusan szétcseszi majd a játékot
azoknak ideje elgondolkodni a visszafogott fejlődésen (vagy a szakival, vagy csak portyázó eh-val) és kb az életben nem érnek fel odáig, vagy ha igen, akkor nem olyan vészes lemaradással talán.
Na ez az a szemlélet ami drasztikusan szétcseszi majd a játékot
Dátum: 2012.05.17. 18:01:46
Az érintettek nem kevés energiát és pénzt ölnek a játékba, és megszavazták maguknak azt, hogy esetlegesen legyen esélyük a jövőben egy tömörödöttebb mezőnyben élvezni a játék PvP aspektusait is.
Amint leprogramozásra kerül ez a fejlesztés azonnal igaz lesz az ami eddig humbuk volt, hogy a szintbeli haladás előnyt is jelent. Sajnos a legigazságtalanabb az egész fejlesztésen az, hogy csak a TOP50-re hat .(
A top szint feléig kellene hatnia a lassításnak, az alatt meg inspirációs effektet kellene adni az újonnan indulóknak, EZ tudná tömöríteni a mezőnyt igazán, valamint ezzel lehetne elérni azt, hogy 1-2 szint távolságban biztosan nem alakulhatnak ki extrém szorzók az új fejlesztésben.
Amint leprogramozásra kerül ez a fejlesztés azonnal igaz lesz az ami eddig humbuk volt, hogy a szintbeli haladás előnyt is jelent. Sajnos a legigazságtalanabb az egész fejlesztésen az, hogy csak a TOP50-re hat .(
A top szint feléig kellene hatnia a lassításnak, az alatt meg inspirációs effektet kellene adni az újonnan indulóknak, EZ tudná tömöríteni a mezőnyt igazán, valamint ezzel lehetne elérni azt, hogy 1-2 szint távolságban biztosan nem alakulhatnak ki extrém szorzók az új fejlesztésben.
Dátum: 2012.05.13. 21:30:43
Lehet csak én érzem úgy, minta folyamatosan építkeznék kincspont miatt
Dátum: 2012.05.13. 16:38:18
Ha nem tetszik a templom, akkor ne csináld.
Bevallom engem is kezd idegesíteni, hogy 2 szinten át csak építkeztem, hogy meglegyen a kellő kincspontom...
Bevallom engem is kezd idegesíteni, hogy 2 szinten át csak építkeztem, hogy meglegyen a kellő kincspontom...
Dátum: 2012.05.13. 16:28:23
Teljes mértékben igazad van!
A mai világban tök normális, hogy notepad-ot, excelt, papíralapú jegyzettömböt kell használnia egy játékosnak. Az is tök normális, hogy amennyiben van 10 perced "beugrani" a játék elé, akkor ennek 60%-át görgőzéssel töltöd.
Van egy másik topik, mely a szerver lag kapcsán boncolgatja ezt a témát. Érdemes azt is elolvasni, amikor is szépen levezette pár játékos, hogy NEM a BOT-ok támogatása a lényeg, hanem apró js-ek alkalmazásával olyan "optikai"/"manuális" funkciók alkalmazása, melyek a játék élvezeti szintjét növelik a fölöslegese mellék cselekvések könnyítésével.
Teljesen egyet értek abban, hogy az elején izgalmas volt írni a vadászatokat az átlag miatt, vagy minden csata aljára görgőzni az eredmény megsasolásáért, esetlegesen a Jerikó kennel kalkulátor oldalára kimásolni az adatokat, de 2-3 év játék után ezen "mellékcselekvések" inkább a törlés gombra ösztönöznek, semmint az érdemi játékra. Nagyon sok olyan funkció van scriptekbe "kiexportálva", mely a játékmenetben nem nyújt előnyt, csak a játékos amúgy se sok a játékra fordítható idejének hasznosságát optimalizálja. (Mely funkciók nélkül biztos vagyok benne, hogy sok jelenleg még játszó, de belefáradt játékos inkább törölne, semmint küszködjön tovább a megszokott kellemetlenségekkel.)
Úgyhogy igazad van, LE az automatizálással, ebben szerintem a script használók 99%-a egyet ért veled! Azt tényleg nem játék ha helyettem játszik a gép, de amennyiben a hatása kimerül abban, hogy az amúgy se sok idődet spórolja ezzel segít játékosokat megtartani 1-2 kényelmi jellegű funkcióval, úgy igen is használja aki csak tudja!
A mai világban tök normális, hogy notepad-ot, excelt, papíralapú jegyzettömböt kell használnia egy játékosnak. Az is tök normális, hogy amennyiben van 10 perced "beugrani" a játék elé, akkor ennek 60%-át görgőzéssel töltöd.
Van egy másik topik, mely a szerver lag kapcsán boncolgatja ezt a témát. Érdemes azt is elolvasni, amikor is szépen levezette pár játékos, hogy NEM a BOT-ok támogatása a lényeg, hanem apró js-ek alkalmazásával olyan "optikai"/"manuális" funkciók alkalmazása, melyek a játék élvezeti szintjét növelik a fölöslegese mellék cselekvések könnyítésével.
Teljesen egyet értek abban, hogy az elején izgalmas volt írni a vadászatokat az átlag miatt, vagy minden csata aljára görgőzni az eredmény megsasolásáért, esetlegesen a Jerikó kennel kalkulátor oldalára kimásolni az adatokat, de 2-3 év játék után ezen "mellékcselekvések" inkább a törlés gombra ösztönöznek, semmint az érdemi játékra. Nagyon sok olyan funkció van scriptekbe "kiexportálva", mely a játékmenetben nem nyújt előnyt, csak a játékos amúgy se sok a játékra fordítható idejének hasznosságát optimalizálja. (Mely funkciók nélkül biztos vagyok benne, hogy sok jelenleg még játszó, de belefáradt játékos inkább törölne, semmint küszködjön tovább a megszokott kellemetlenségekkel.)
Úgyhogy igazad van, LE az automatizálással, ebben szerintem a script használók 99%-a egyet ért veled! Azt tényleg nem játék ha helyettem játszik a gép, de amennyiben a hatása kimerül abban, hogy az amúgy se sok idődet spórolja ezzel segít játékosokat megtartani 1-2 kényelmi jellegű funkcióval, úgy igen is használja aki csak tudja!
Dátum: 2012.05.13. 16:15:14
Nem vagyok programozó, így nem igazán értettem a külföldi fórumok mire fogták a hibát.
Lényeg az hogy miután ezt a pár sort "helyreraktam" onnantól megjavult 1-2 funkció, ami frissülés óta nem működött.
Többek közt a bettermeebo script is
Lényeg az hogy miután ezt a pár sort "helyreraktam" onnantól megjavult 1-2 funkció, ami frissülés óta nem működött.
Többek közt a bettermeebo script is
Dátum: 2012.05.13. 10:59:51
Aki esetleg már beszívta és a GM lefrissült 9.19-re, annak a hiba javításához módosítania kell egy filet a gépen.
A greasemonkey.js-t kell kinyitni valamilyen szövegszerkesztőben, ami általában itt van:
C: / users / felhasználói fiókod / App Data / Roaming / Mozilla / Firefox / Profiles / SOKSZÁM.defaultextensions / {SOKSZÁM}components / greasemonkey.js
Egyszerűen törölni kell belőle a következő tartalmakat (sorokat):
342-343 sorok:
117-119-es sorok:
Ezek után elmenteni a filet, törölni a böngésző gyorsítótárát (eszközök/beállítások/haladó/törlés most gomb), és újraindítani a böngészőt.
A greasemonkey.js-t kell kinyitni valamilyen szövegszerkesztőben, ami általában itt van:
C: / users / felhasználói fiókod / App Data / Roaming / Mozilla / Firefox / Profiles / SOKSZÁM.defaultextensions / {SOKSZÁM}components / greasemonkey.js
Egyszerűen törölni kell belőle a következő tartalmakat (sorokat):
342-343 sorok:
Guarantee this getter-powered reference is set up.
GM_util.timeout(function() {}, 0);
GM_util.timeout(function() {}, 0);
117-119-es sorok:
imp(GM_util.hitch(null, GM_util.timeout), 'setTimeout');
Components.utils.evalInSandbox(
'window.setTimeout = setTimeout;', sandbox);
Components.utils.evalInSandbox(
'window.setTimeout = setTimeout;', sandbox);
Ezek után elmenteni a filet, törölni a böngésző gyorsítótárát (eszközök/beállítások/haladó/törlés most gomb), és újraindítani a böngészőt.
Dátum: 2012.05.13. 10:35:46
Jelezném, hogy a 9.19-es GM frissítést érdemes kerülni, mivel "sikeresek" voltak a fejlesztők... (23-án jött ki és a napokban próbál felkúszni a gépekre.)
Dátum: 2012.05.09. 14:16:31
Cras, amiről nem tudsz, arról ne nyilatkozz
A kedvezményes befizetés tartalmazhat bármilyen kedvezményt, és nagyon valószínű, hogy fog is.
Amint konkretizálódik, hogy mennyiért és micsoda, azonnal tudtunkra fogja hozni az illetékes, hogy ezzel is növelje a találkozós kedvet
A kedvezményes befizetés tartalmazhat bármilyen kedvezményt, és nagyon valószínű, hogy fog is.
Amint konkretizálódik, hogy mennyiért és micsoda, azonnal tudtunkra fogja hozni az illetékes, hogy ezzel is növelje a találkozós kedvet