Sikerült rendet rakni, a tárgyakkal volt egy kis kavarás a Hűség Fétis miatt. Be lehet lépni most már és lehet játszani, a kiesésért elnézést kérünk, hamarosan bekerül a kompenzációs csomag.
Ha bárkinek problémája van hiányzó tárggyal, kérjük jelezze az ügyfélszolgálaton.
Hozzászólások - Miklós
Dátum: 2014.11.17. 17:13:23
Dátum: 2014.11.17. 17:03:07
Még egy kis türelmet kérünk! Nem kell újrakezdeni szerencsére
Dátum: 2014.11.17. 15:51:35
Volt egy kis probléma, ami miatt átmenetileg le kell állitani a szervert, türelmeteket kérjük (remélem nem kell az egészet 0-ról indítani).
Dátum: 2014.11.07. 15:09:52
Javaslatot kaptam 2 kisebb változásra:
1.) szövetségi bajnokságnál az 5 tóken feltétele ne 10 csata, hanem 10 eseménypontból indított csata legyen. Indoklás: a +1 minden tulajdonságra medálok farmolgatásával egy pók jellegű karakter brutális LE/TP-re tud így szert tenni.
A javaslat enyhélbb verziója: csak nyert csaták számítsanak.
2.) Szintén a szövetségi bajnoksághoz kapcsolódik: az irdatlan mennyiségű NJK csata győzelem hatására nagyon elszállt a V3-as győzelem/vereség szorzó, ami meghatározza, egy játékostól mennyi LE-t lehet zsákmányolni. Épp ezért a V3-as képletben a győzelmek számolásánál figyelmen kívül kellene hagyni a kristály horda ellen elért győzelmeket / vereségeket.
1.) szövetségi bajnokságnál az 5 tóken feltétele ne 10 csata, hanem 10 eseménypontból indított csata legyen. Indoklás: a +1 minden tulajdonságra medálok farmolgatásával egy pók jellegű karakter brutális LE/TP-re tud így szert tenni.
A javaslat enyhélbb verziója: csak nyert csaták számítsanak.
2.) Szintén a szövetségi bajnoksághoz kapcsolódik: az irdatlan mennyiségű NJK csata győzelem hatására nagyon elszállt a V3-as győzelem/vereség szorzó, ami meghatározza, egy játékostól mennyi LE-t lehet zsákmányolni. Épp ezért a V3-as képletben a győzelmek számolásánál figyelmen kívül kellene hagyni a kristály horda ellen elért győzelmeket / vereségeket.
Dátum: 2014.11.06. 16:14:15
Elkészült az új inspiráció is a V6-ra. A karakterlapon, a bónuszok alatt ki is írjuk az inspirációs szorzót, ki lehet próbálni.
Buildermann: köszönjük a kommenteket, a feladatot biztos át tudjuk rakni magasabb szintre. Célponthiány: reméljük azért élesben több karakter lesz, mint teszten. Vadászatidő: ok, megnézzük ezt is, nem látok problémát, hogy ezt módosítsuk.
A tesztelést terveink szerint jövő hétfőig fogjuk futtatni, utána lezárjuk, és kiírjuk az előregisztrációt, és 1 héttel később indul az éles V6.
Buildermann: köszönjük a kommenteket, a feladatot biztos át tudjuk rakni magasabb szintre. Célponthiány: reméljük azért élesben több karakter lesz, mint teszten. Vadászatidő: ok, megnézzük ezt is, nem látok problémát, hogy ezt módosítsuk.
A tesztelést terveink szerint jövő hétfőig fogjuk futtatni, utána lezárjuk, és kiírjuk az előregisztrációt, és 1 héttel később indul az éles V6.
Dátum: 2014.11.04. 16:51:25
Köszönöm a hozzászólásokat!
Úgy látom, a többségnek jó úgy a harag itala, ahogy van. Épp ezért csak 2 szerényebb módosító javaslatom lenne:
Jelenleg a harag ital nem állítható be arra, akinek a szintje > top karakter szintje - 15. V2-n ez ugye nem igazán korlátoz. Meg tudjuk oldani, hogy a következőképp módosítsuk:
nem állíthastó be, ha a célpont karakter szintje >= top lista 15. karakterének szintje.
Illetve, esetleg berakhatunk egy maximális szintet is (pl. 180).
Én azt nem érzem problémának, hogy a harag itala alacsonyabb szintű karakter ellen is beállítható. A szint nem egyértelműen határozza meg a karakter erejét, max valamekkora esélyt ad előnyszerzésre a tárgyak által. Viszont tény, hogy a sebzésbónusz egy, a szinttől függő lineárisan növő érték:
20%+szint/5 %, Tehát 200. szinten 60%. Arról lehet szó, hogy ezt a végtelenségig növő bónuszt maximalizáljuk, pl. 50%-ban.
Vélemények?
Úgy látom, a többségnek jó úgy a harag itala, ahogy van. Épp ezért csak 2 szerényebb módosító javaslatom lenne:
Jelenleg a harag ital nem állítható be arra, akinek a szintje > top karakter szintje - 15. V2-n ez ugye nem igazán korlátoz. Meg tudjuk oldani, hogy a következőképp módosítsuk:
nem állíthastó be, ha a célpont karakter szintje >= top lista 15. karakterének szintje.
Illetve, esetleg berakhatunk egy maximális szintet is (pl. 180).
Én azt nem érzem problémának, hogy a harag itala alacsonyabb szintű karakter ellen is beállítható. A szint nem egyértelműen határozza meg a karakter erejét, max valamekkora esélyt ad előnyszerzésre a tárgyak által. Viszont tény, hogy a sebzésbónusz egy, a szinttől függő lineárisan növő érték:
20%+szint/5 %, Tehát 200. szinten 60%. Arról lehet szó, hogy ezt a végtelenségig növő bónuszt maximalizáljuk, pl. 50%-ban.
Vélemények?
Dátum: 2014.11.04. 14:48:28
Sziasztok!
Az általatok jelzett hibákat igyekeztünk javítani (a fenti szövi képest is), és javaslataitok alapján a következő változások kerültek be:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,21.366
Amit még meg szeretnénk csinálni, az inspiráció működése más lesz a V6-on.
Ugye kiszámolunk egy inspirációs szorzót, és a vadászatban és sajtolásban kapott LE-t szorozzuk meg ezzel.
Javaslatotok alapján ez a következőképpen fog itt változni:
Ezzel a szorzóval az egy nap alatt kapott CSP-t, PP-t és térkapu pontot növeljük, valamint osztjuk vele az 1 vadászat idejét.
Ha van még valami sürgős, kérem jelezzétek, ha minden megvan, akkor indítjuk az előregisztrációt
Akik őskövet vásároltak a teszt alatt, azoknak a vásárolt ősköveket természetesen jóváírjuk a V6 indulása utáni karakterüknél is.
Az általatok jelzett hibákat igyekeztünk javítani (a fenti szövi képest is), és javaslataitok alapján a következő változások kerültek be:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,21.366
Amit még meg szeretnénk csinálni, az inspiráció működése más lesz a V6-on.
Ugye kiszámolunk egy inspirációs szorzót, és a vadászatban és sajtolásban kapott LE-t szorozzuk meg ezzel.
Javaslatotok alapján ez a következőképpen fog itt változni:
Ezzel a szorzóval az egy nap alatt kapott CSP-t, PP-t és térkapu pontot növeljük, valamint osztjuk vele az 1 vadászat idejét.
Ha van még valami sürgős, kérem jelezzétek, ha minden megvan, akkor indítjuk az előregisztrációt
Akik őskövet vásároltak a teszt alatt, azoknak a vásárolt ősköveket természetesen jóváírjuk a V6 indulása utáni karakterüknél is.
Dátum: 2014.11.04. 14:33:17
Változások a játékban:
- Mostantól mindenki 1-es szerencsével indul (ha nem volt még szerencséd, megkaptad 1-es szinten).
- az "írj kvízkérdést" küldetés kapott egy alternatívát, "vedd át a Feladatok fő jutalmát".
- az idomítás ideje maximum annyi perc lehet, ahányadik szintű vagy, tehát alacsony szinten az idomítás ideje rövidült.
- Amikor egy játékos 4. szintre lép, a PP beállítása automatikusan, a portyapontok nullázása nélkül 30-ról 15-re vált (tehát támadhat alacsonyabb szintűeket is).
- Az inspiráció hatáás (5-ös és 6-os világon) kikapcsolható lett a beállítások alatt.
- A szuplazmával (ha elég alacsony szintű vagy) most már egészen 5. szintig lehet támadni, valamint a szubplazma folyamatosan kapható a lélekkufárnál.
- A templomkristályért vehető tárgyak közé bekerült a fehér kristályital.
- Az "idomíts be állatot" feladat minimum szintje, amikor megkaphatod, 5-ről 20-ra nőtt.
- A "szerezz vagy költs el templomkristályt" feladatban a mennyiséget csökkentettük.
- Bekerült egy új feladat, "lépjen állatod X szintet".
- Csak 6-os világon: ha egy portyában a szerzett TP kevesebb lenne mint LÉ/(200+karakterszint), akkor a TP-t megnöveli a V6-os szerver LÉ/(200+karakterszint)-re.
- Mostantól mindenki 1-es szerencsével indul (ha nem volt még szerencséd, megkaptad 1-es szinten).
- az "írj kvízkérdést" küldetés kapott egy alternatívát, "vedd át a Feladatok fő jutalmát".
- az idomítás ideje maximum annyi perc lehet, ahányadik szintű vagy, tehát alacsony szinten az idomítás ideje rövidült.
- Amikor egy játékos 4. szintre lép, a PP beállítása automatikusan, a portyapontok nullázása nélkül 30-ról 15-re vált (tehát támadhat alacsonyabb szintűeket is).
- Az inspiráció hatáás (5-ös és 6-os világon) kikapcsolható lett a beállítások alatt.
- A szuplazmával (ha elég alacsony szintű vagy) most már egészen 5. szintig lehet támadni, valamint a szubplazma folyamatosan kapható a lélekkufárnál.
- A templomkristályért vehető tárgyak közé bekerült a fehér kristályital.
- Az "idomíts be állatot" feladat minimum szintje, amikor megkaphatod, 5-ről 20-ra nőtt.
- A "szerezz vagy költs el templomkristályt" feladatban a mennyiséget csökkentettük.
- Bekerült egy új feladat, "lépjen állatod X szintet".
- Csak 6-os világon: ha egy portyában a szerzett TP kevesebb lenne mint LÉ/(200+karakterszint), akkor a TP-t megnöveli a V6-os szerver LÉ/(200+karakterszint)-re.
Dátum: 2014.10.29. 15:04:19
beirtam 30 pp italt és 50 csp italt de még ne vegyétek át mert elirtam valamit, és csp ital csak 1 van, várjatok kicsit a frissitésig.
Dátum: 2014.10.29. 14:59:00
Jelenleg ezeket a dolgokat írtam össze megvalósításra:
V6
-- kvizküldit irj küldetés alterntiva: vedd át a feladatoknál a fő jutalmat
-- 4. szinten váltson át 15pp-s beállitásra automatikusan, pp vesztés nélkül
- idomitás max annyi perc, ahányadik szintű vagy
- ha egy portyában a szerzett TP kevesebb lenne mint LÉ/(200+karakterszint), akkor a TP-t megnöveli a V6-os szerver LÉ/(200+karakterszint)-re.
- inspiráció kikapcsolható beállítások alatt.
- inspiráció kiterjesztése (?)
-szubplazma alapban kapható legyen
- szubplazma 5. szinttől működjön
Feladat változások:
„idomíts” feladat min. szintje 5 helyett 20
helyette új feladat:
„Állatod lépjen szintet %d alkalommal”,5,8,999 %d=min(1+floor(szint/20),8)
„templomkristályos” feladatban a (3+szint/3) helyett (szint/4)
V6
-- kvizküldit irj küldetés alterntiva: vedd át a feladatoknál a fő jutalmat
-- 4. szinten váltson át 15pp-s beállitásra automatikusan, pp vesztés nélkül
- idomitás max annyi perc, ahányadik szintű vagy
- ha egy portyában a szerzett TP kevesebb lenne mint LÉ/(200+karakterszint), akkor a TP-t megnöveli a V6-os szerver LÉ/(200+karakterszint)-re.
- inspiráció kikapcsolható beállítások alatt.
- inspiráció kiterjesztése (?)
-szubplazma alapban kapható legyen
- szubplazma 5. szinttől működjön
Feladat változások:
„idomíts” feladat min. szintje 5 helyett 20
helyette új feladat:
„Állatod lépjen szintet %d alkalommal”,5,8,999 %d=min(1+floor(szint/20),8)
„templomkristályos” feladatban a (3+szint/3) helyett (szint/4)
Dátum: 2014.10.28. 15:56:20
Holnap, szerdán 10 órakor indul az új mini-eseményünk, a Sörfesztivál!
A háború véget ért, a győztesek ünnepelnek. Az egykori csatamező szomszédságában sátorerdő nő ki a földből, a végzeturak és végzetúrnők korsószám isszák a jóféle sört, táncolnak, énekelnek. De tudják, a béke nem tart örökké, és hamarosan újra fegyvert kell ragadni.
Feladatok:
Kábulat
időtartam: okt 29-nov 1
Kábíts el ellenfeledet portyában, amit te kezdeményezel!
jutalom: 1 ünnepi embléma, 1 korsó
Vadászmester
időtartam: okt 29-nov 2
vadássz egy nap alatt 30 alkalommal!
jutalom: 1 ünnepi embléma, 2 virsli
Egészségedre!
időtartam: okt 29-nov 3
Igyál meg 1 ork sört!
jutalom: 1 ünnepi embléma
Kihívó
időtartam: okt 29-nov 6
Győzz egy nap alatt 3 kihívásban!
jutalom: 1 ünnepi embléma, 1 hűségszilánk
Veterán kalandozó
időtartam: okt 29-nov 6
Teljesíts összesen 50 kalandot (több nap alatt teljesíthető)!
jutalom: 10 ünnepi embléma, 5 relikviaforgács, 100 fehér kristályital
Őskő mester
időtartam: okt 29-nov 14
Használj el legalább 2 őskövet (kivéve mini-esemény csomagra)!
jutalom: 2 ünnepi embléma, 1 ork sör
Stratéga
időtartam: nov 2-nov 5
Nyerj egymás után 5 portyában, amit te kezdeményezel!
jutalom: 1 ünnepi embléma, 1 sorsjegy
Csapdamester
időtartam: nov 3-nov 7
Fogj el egy nap alatt 2 állatot!
jutalom: 1 ünnepi embléma, 1 ork sör, 1 virsli
Manaital
időtartam: nov 4-nov 9
Használj el 3 manaitalt!
jutalom: 1 ünnepi embléma, 1 ork sör
Kábulat
időtartam: nov 6-nov 9
Kábíts el ellenfeledet portyában, amit te kezdeményezel!
jutalom: 1 ünnepi embléma, 1 korsó
Templomos lovag
időtartam: nov 7-nov 14
Teljesíts 2 feladatot a Végzet Templomában!
jutalom: 1 ünnepi embléma, 1 templomkristály
Elhivatott kalandozó
időtartam: nov 7-nov 14
Vedd át 15 küldetés jutalmát (több nap alatt teljesíthető)!
jutalom: 10 ünnepi embléma, 1 relikviakupon
Tapasztalt vadász
időtartam: nov 8-nov 14
Szerezz szint*16 TP-t vadászattal 1 nap alatt!
jutalom: 2 ünnepi embléma, 1 csatlóskristály
Stratéga
időtartam: nov 10-nov 14
Nyerj egymás után 5 portyában, amit te kezdeményezel!
jutalom: 1 ünnepi embléma, 1 sorsjegy
Egészségedre!
időtartam: nov 10-nov 14
Igyál meg 3 ork sört!
jutalom: 2 ünnepi embléma
Jutalmak:
ünnepi fétis: 110 ünnepi embléma
kincskereső szkarabeusz: 100 ünnepi embléma
relikviakupon: 25 ünnepi embléma
25 platina: 10 ünnepi embléma
1 ork sör, 1 virsli: 1 ünnepi embléma
1 csatlóskristály: 1 ünnepi embléma
Ezenkívül, akinek esetleg maradt szőlője a szüretről, és nem akarja jövő nyárig tartogatni, beválthatja őket csatlóskristályra.
A jutalmak nov. 16-ig válthatók be!
Szintén az esemény alatt vadászat, portyázás és kihívás során lehet találni 5% eséllyel korsót, amelybe belekukkantva különböző ajándékokat találhatsz.
A napi ajánlatok alatt, naponta egyszer megvehető 3 őskőért a sör virslivel, tartalma: 1 ork sör, 1 virsli, 1 ünnepi embléma.
Új tárgy:
ünnepi fétis. Állatfelszerelés, csatlóssá változtat egy állatot. 200. szintű, +14 TP ad, 10 szintenként ad karakterszint/30 elnyelést.
Kincskereső szkarabeusz. relikvia. szint: 1. Ha egy mini-esemény során vadászol, 4%-kal megnő az esélye, hogy kincses csomagot találsz.
ork sör. gyógyital, 1. szinttől használható. szint: 1. visszakapod a hiányzó életpontod 30%-kát, és kapsz 1 CSP-t és 1 PP-t.
virsli. felhasználáskor lélekenergiát kapsz (mint energiakoncentrátumnál).
A háború véget ért, a győztesek ünnepelnek. Az egykori csatamező szomszédságában sátorerdő nő ki a földből, a végzeturak és végzetúrnők korsószám isszák a jóféle sört, táncolnak, énekelnek. De tudják, a béke nem tart örökké, és hamarosan újra fegyvert kell ragadni.
Feladatok:
Kábulat
időtartam: okt 29-nov 1
Kábíts el ellenfeledet portyában, amit te kezdeményezel!
jutalom: 1 ünnepi embléma, 1 korsó
Vadászmester
időtartam: okt 29-nov 2
vadássz egy nap alatt 30 alkalommal!
jutalom: 1 ünnepi embléma, 2 virsli
Egészségedre!
időtartam: okt 29-nov 3
Igyál meg 1 ork sört!
jutalom: 1 ünnepi embléma
Kihívó
időtartam: okt 29-nov 6
Győzz egy nap alatt 3 kihívásban!
jutalom: 1 ünnepi embléma, 1 hűségszilánk
Veterán kalandozó
időtartam: okt 29-nov 6
Teljesíts összesen 50 kalandot (több nap alatt teljesíthető)!
jutalom: 10 ünnepi embléma, 5 relikviaforgács, 100 fehér kristályital
Őskő mester
időtartam: okt 29-nov 14
Használj el legalább 2 őskövet (kivéve mini-esemény csomagra)!
jutalom: 2 ünnepi embléma, 1 ork sör
Stratéga
időtartam: nov 2-nov 5
Nyerj egymás után 5 portyában, amit te kezdeményezel!
jutalom: 1 ünnepi embléma, 1 sorsjegy
Csapdamester
időtartam: nov 3-nov 7
Fogj el egy nap alatt 2 állatot!
jutalom: 1 ünnepi embléma, 1 ork sör, 1 virsli
Manaital
időtartam: nov 4-nov 9
Használj el 3 manaitalt!
jutalom: 1 ünnepi embléma, 1 ork sör
Kábulat
időtartam: nov 6-nov 9
Kábíts el ellenfeledet portyában, amit te kezdeményezel!
jutalom: 1 ünnepi embléma, 1 korsó
Templomos lovag
időtartam: nov 7-nov 14
Teljesíts 2 feladatot a Végzet Templomában!
jutalom: 1 ünnepi embléma, 1 templomkristály
Elhivatott kalandozó
időtartam: nov 7-nov 14
Vedd át 15 küldetés jutalmát (több nap alatt teljesíthető)!
jutalom: 10 ünnepi embléma, 1 relikviakupon
Tapasztalt vadász
időtartam: nov 8-nov 14
Szerezz szint*16 TP-t vadászattal 1 nap alatt!
jutalom: 2 ünnepi embléma, 1 csatlóskristály
Stratéga
időtartam: nov 10-nov 14
Nyerj egymás után 5 portyában, amit te kezdeményezel!
jutalom: 1 ünnepi embléma, 1 sorsjegy
Egészségedre!
időtartam: nov 10-nov 14
Igyál meg 3 ork sört!
jutalom: 2 ünnepi embléma
Jutalmak:
ünnepi fétis: 110 ünnepi embléma
kincskereső szkarabeusz: 100 ünnepi embléma
relikviakupon: 25 ünnepi embléma
25 platina: 10 ünnepi embléma
1 ork sör, 1 virsli: 1 ünnepi embléma
1 csatlóskristály: 1 ünnepi embléma
Ezenkívül, akinek esetleg maradt szőlője a szüretről, és nem akarja jövő nyárig tartogatni, beválthatja őket csatlóskristályra.
A jutalmak nov. 16-ig válthatók be!
Szintén az esemény alatt vadászat, portyázás és kihívás során lehet találni 5% eséllyel korsót, amelybe belekukkantva különböző ajándékokat találhatsz.
A napi ajánlatok alatt, naponta egyszer megvehető 3 őskőért a sör virslivel, tartalma: 1 ork sör, 1 virsli, 1 ünnepi embléma.
Új tárgy:
ünnepi fétis. Állatfelszerelés, csatlóssá változtat egy állatot. 200. szintű, +14 TP ad, 10 szintenként ad karakterszint/30 elnyelést.
Kincskereső szkarabeusz. relikvia. szint: 1. Ha egy mini-esemény során vadászol, 4%-kal megnő az esélye, hogy kincses csomagot találsz.
ork sör. gyógyital, 1. szinttől használható. szint: 1. visszakapod a hiányzó életpontod 30%-kát, és kapsz 1 CSP-t és 1 PP-t.
virsli. felhasználáskor lélekenergiát kapsz (mint energiakoncentrátumnál).
Dátum: 2014.10.28. 14:41:44
Ezt a topikot kérésre nyitottam meg, a téma: szükség van-e a harag italára. (Részletesebben majd leírja Shutruk Nahhunte, a topik nyitását kérő játékos).
Dátum: 2014.10.28. 12:31:27
A hibajelzéseket köszönjük, javítunk mindent folyamatosan! A kalandtalálás elvileg jó már, a szövi/kép jóváhagyást azonnal csinálom, amint megy az admin.
A feladatokról: ez a normál játékban is így van, hogy ha a feladatokat nem tudod az első 3 szinten szintlépésig megcsinálni, akkor még szintlépés után is befejezheted, ez egy könnyítés (a nyilacska is ezért van kint).
A tegyél fel kvízkérdést küldetést kivesszük
Őskövek: be fogjuk üzemelni, hogy LE-ért lehessen őskövet venni, DE emellett ha valaki őskövet vásárol a normál módokon, azt az őskövet természetesen jóváírjuk neki újra az éles indulás után.
Változások más világhoz képest: A másik topikban leírt javaslatokat átnéztük. Viszont nem volt egyetlen olyan javaslat sem, ami ne globálisan, a játék egészére vonatkozott volna, ezeket csak a V6-ra külön bevezetni értelmetlen.
Két megfontolandó felvetés volt (de az elsőt ha bevezetjük, V5-re is kell):
1.) Inspiráció kiterjesztése. Sajnos, ez csak egy általános javaslat volt, mindenféle konkrétum nélkül. Ha van köztetek BÁRKI, aki pontosan leírja, hogyan kéne az inspirációt megváltoztatni, kérem írja le, és megoldjuk. De egy általános, 1 mondatos "terjesszétek ki az inspirációt" kommenttel nem sokat tudok kezdeni. Annak meg sok értelme nincs, hogy csinálunk valamit, aztán kiderül, hogy nem erre gondoltatok. Aki úgy gondolja,hogy ez szükséges, annak valószínűleg van konkrét elképzelése, nem?
2.) Birka "anti-pók" kódja, hogy vadászat nélkül ne lehessen EH-ban megadottnál több LE-t rabolni. Ez így, ebben a formában biztos nem éri el a célját. Egyrészt, egy átlag játékosnak véleményem szerint túlkomplikált, másrészt, attól egy pók ugyanúgy elfog költeni 1 CSP-t arra, hogy raboljon egy nagyot. Ha ez a pók téma zavar benneteket, arra van lehetőség, hogy a rabolható LE MAXIMUMA az EH-ban / mini-EH-ban megadott érték, és punktum.
A felvetést, hogy először kérdezzük meg, szükség van-e 6-os világra - ezer bocs, hogy ezt mondom - de marhaságnak tartom. Ezzel az erővel már magát a játékot se kellett volna megcsinálnunk, mert esetleg egy előzetes közvélemény-kutatás azt mondja, hogy "van elég online játék, köszönjük". A 6-os világ azoknak készül, akik a játékba későn kapcsolódtak be, és szeretnének az elejétől, egyforma versenyfeltételekkel indulni, vagy akinek van kapacitása arra, hogy más világon meglevő karakter mellett induljon. Aki nem akar játszani, mert elég neki a már meglévő karaktere, az hadd ne szavazhassa már le, hogy legyen 6. világ
A 6-os világnak van még egy apropója: egy, a korábbinál sokkal erősebb szerver munkába állítása, amin először csak a 6-os világot akarjuk futtatni, és ha beválik, más világot is át tudunk költöztetni rá, ezzel jelentősen csökkentve a lagot. Azért remélem, hogy ez pozitív fejlemény
A feladatokról: ez a normál játékban is így van, hogy ha a feladatokat nem tudod az első 3 szinten szintlépésig megcsinálni, akkor még szintlépés után is befejezheted, ez egy könnyítés (a nyilacska is ezért van kint).
A tegyél fel kvízkérdést küldetést kivesszük
Őskövek: be fogjuk üzemelni, hogy LE-ért lehessen őskövet venni, DE emellett ha valaki őskövet vásárol a normál módokon, azt az őskövet természetesen jóváírjuk neki újra az éles indulás után.
Változások más világhoz képest: A másik topikban leírt javaslatokat átnéztük. Viszont nem volt egyetlen olyan javaslat sem, ami ne globálisan, a játék egészére vonatkozott volna, ezeket csak a V6-ra külön bevezetni értelmetlen.
Két megfontolandó felvetés volt (de az elsőt ha bevezetjük, V5-re is kell):
1.) Inspiráció kiterjesztése. Sajnos, ez csak egy általános javaslat volt, mindenféle konkrétum nélkül. Ha van köztetek BÁRKI, aki pontosan leírja, hogyan kéne az inspirációt megváltoztatni, kérem írja le, és megoldjuk. De egy általános, 1 mondatos "terjesszétek ki az inspirációt" kommenttel nem sokat tudok kezdeni. Annak meg sok értelme nincs, hogy csinálunk valamit, aztán kiderül, hogy nem erre gondoltatok. Aki úgy gondolja,hogy ez szükséges, annak valószínűleg van konkrét elképzelése, nem?
2.) Birka "anti-pók" kódja, hogy vadászat nélkül ne lehessen EH-ban megadottnál több LE-t rabolni. Ez így, ebben a formában biztos nem éri el a célját. Egyrészt, egy átlag játékosnak véleményem szerint túlkomplikált, másrészt, attól egy pók ugyanúgy elfog költeni 1 CSP-t arra, hogy raboljon egy nagyot. Ha ez a pók téma zavar benneteket, arra van lehetőség, hogy a rabolható LE MAXIMUMA az EH-ban / mini-EH-ban megadott érték, és punktum.
A felvetést, hogy először kérdezzük meg, szükség van-e 6-os világra - ezer bocs, hogy ezt mondom - de marhaságnak tartom. Ezzel az erővel már magát a játékot se kellett volna megcsinálnunk, mert esetleg egy előzetes közvélemény-kutatás azt mondja, hogy "van elég online játék, köszönjük". A 6-os világ azoknak készül, akik a játékba későn kapcsolódtak be, és szeretnének az elejétől, egyforma versenyfeltételekkel indulni, vagy akinek van kapacitása arra, hogy más világon meglevő karakter mellett induljon. Aki nem akar játszani, mert elég neki a már meglévő karaktere, az hadd ne szavazhassa már le, hogy legyen 6. világ
A 6-os világnak van még egy apropója: egy, a korábbinál sokkal erősebb szerver munkába állítása, amin először csak a 6-os világot akarjuk futtatni, és ha beválik, más világot is át tudunk költöztetni rá, ezzel jelentősen csökkentve a lagot. Azért remélem, hogy ez pozitív fejlemény
Dátum: 2014.10.27. 15:31:05
A csatlós spéci képességekkel volt egy olyan cél, hogy a játékosok ne legyenek arra kényszerítve, hogy a csatlósokat is váltogatni kelljen, az öltözethez hasonlóan. Épp ezért, bár csábítóan hangzott, eleve kizártunk minden olyan bónuszt, ami csak egy adott szituációban hasznos, és igyekeztünk olyan képességeket adni, amelyek egyszerűen csak egy harci képességet tuningolnak, így választhatsz közülük és használhatod folyamatosan (mondjuk a kritikussal ilyen szinten elkövettünk egy kisebb hibát, mert van aki a krit küldi miatt már elkezdett ezzel is cserélgetni). Az adott cselekvéshez kötött bónuszt max úgy tudom elképzelni, hogy ez passzívan is működik, tehát nem kell a csatlóst vinni, de azért ez eléggé kilóg a sorból. Ami a felsorolt ötletekből tetszett:
+elnyelés, ill. ellenfél állata elnyelésének csökkentése, ez beleillene az eddigi képességek sorába. Szerintem az elnyelés lesz, jól illik a varázslatelnyelős mellé.
Amit viszont itt a hozzászólások közt látok, lehet, hogy túl soknak tartjátok a fétist? Legyen most egy olyan mini esemény, amin nincs fétis?
A később indulók felzárkóztatásával kapcsolatban: a rendszer ezt pont, hogy támogatja. Aki most egy év alatt megszerezte az összes fétist, annak a köv. évben már jóval kevesebb új lesz. Egy új játékos viszont egy év alatt begyűjtheti a már összes meglevőt, tehát itt a lemaradás behozható (így is lett az egész kitalálva).
+elnyelés, ill. ellenfél állata elnyelésének csökkentése, ez beleillene az eddigi képességek sorába. Szerintem az elnyelés lesz, jól illik a varázslatelnyelős mellé.
Amit viszont itt a hozzászólások közt látok, lehet, hogy túl soknak tartjátok a fétist? Legyen most egy olyan mini esemény, amin nincs fétis?
A később indulók felzárkóztatásával kapcsolatban: a rendszer ezt pont, hogy támogatja. Aki most egy év alatt megszerezte az összes fétist, annak a köv. évben már jóval kevesebb új lesz. Egy új játékos viszont egy év alatt begyűjtheti a már összes meglevőt, tehát itt a lemaradás behozható (így is lett az egész kitalálva).
Dátum: 2014.10.27. 15:26:16
Kedves Játékosok!
A mai napon elindítottuk a 6-os világ béta tesztjét. Regisztrálni a
http://vilag6.vegzetur.hu
oldalon tudsz. Ez egy béta teszt, tehát 1 hétig lehet játszani, gyakorolni rajta, utána 1 hét elteltével az adatbázist töröljük, és indul az előregisztráció az éles játékra.
A 6-os világ az 5-össel azonos szabályok szerint zajlik.
Ebben a topikban ill. az ügyfélszolgálatnak írt üzenetben lehet a hibákat, problémákat, észrevételeket jelezni (az ÜSZ hamarosan kezelni fogja a 6-os világot).
A mai napon elindítottuk a 6-os világ béta tesztjét. Regisztrálni a
http://vilag6.vegzetur.hu
oldalon tudsz. Ez egy béta teszt, tehát 1 hétig lehet játszani, gyakorolni rajta, utána 1 hét elteltével az adatbázist töröljük, és indul az előregisztráció az éles játékra.
A 6-os világ az 5-össel azonos szabályok szerint zajlik.
Ebben a topikban ill. az ügyfélszolgálatnak írt üzenetben lehet a hibákat, problémákat, észrevételeket jelezni (az ÜSZ hamarosan kezelni fogja a 6-os világot).
Dátum: 2014.10.21. 16:00:15
Sziasztok, van valami ötlet, kívánság, mit tudjon egy esetleges új fétis? Persze mindenféle előzetes ígéret nélkül, kíváncsi lennék a véleményetekre, mire van igény! Köszi!
Dátum: 2014.10.21. 10:58:45
Elnézést kérünk, a support szerver nem működik. Igyekszünk minél hamarabb beüzemelni, de ez több óra lesz, addig a türelmeteket kérjük. Az info kukac vegzetur hu címen lehet addig elérni az ügyfélszolgálatot.
Dátum: 2014.10.20. 17:34:49
Ok kitalálunk valamit, előtérbe veszem ezt a gyógyitalból többet lehet inni témát
Ami ötletem van:
1.) Lesz egy Használ 3-at és egy Használ 5-öt gomb is.
Vagy
2.) Használ annyit, hogy az ÉP-m 80% fölé kerüljön.
(itt addig issza, amíg a feltétel teljesül)
Ami ötletem van:
1.) Lesz egy Használ 3-at és egy Használ 5-öt gomb is.
Vagy
2.) Használ annyit, hogy az ÉP-m 80% fölé kerüljön.
(itt addig issza, amíg a feltétel teljesül)
Dátum: 2014.10.20. 12:18:08
Idézet: Maci - 2014.10.19. 19:59:02
A portyaitalból tudsz többet inni - HA prémium tag vagy.
A gyógyitalokból több ivás drasztikusan különbözik az egyéb tárgyakból. Az egyéb tárgyakat a tárgylistból, rákattintással használod, "linként", a gyógyital ivó tool viszont egy javascriptes modul. Persze itt is rá lehet ültetni valahogy, csak nem tudjuk elképzelni, mi lenne a jó megoldás úgy, hogy nem komplikálódna túl az interfész, és aki csak egyet akar inni továbbra is (ez az esetek többsége) annak nem kéne emiatt minden alkalommal egy +confirm gombot megnyomni.
A másik gond az volt, hogy ha teszem azt 2 gyógyital elég ahhoz, hogy maxba menj, és te 3-mat használsz el, rögtön menne a sírás-rivás, hogy adjuk vissza a gyógyitalt. Márpedig előre kiszámolni, hogy mennyit érdemes meginni, szintén nem egyszerű, honnan tudjam, hogy amikor még 200 ÉP-d hiányzik, megiszol-e ezért egy 500-at gyógyitó italt, ráadásul a gyógyítás mértéke random).
Igen, pénteken felmerült egy olyan problémám hogy a portyázás italából sem tudtam egyszerre többet inni, csak sokadik próbálkozásra.
Ugyan nem vagyok programozó, sem hasonló elmével megáldott zseni, de nem lehet túl bonyolult ennek a mechanikáját átírni a gyógyitalokra és varázsitalokra...
Ugyan nem vagyok programozó, sem hasonló elmével megáldott zseni, de nem lehet túl bonyolult ennek a mechanikáját átírni a gyógyitalokra és varázsitalokra...
A portyaitalból tudsz többet inni - HA prémium tag vagy.
A gyógyitalokból több ivás drasztikusan különbözik az egyéb tárgyakból. Az egyéb tárgyakat a tárgylistból, rákattintással használod, "linként", a gyógyital ivó tool viszont egy javascriptes modul. Persze itt is rá lehet ültetni valahogy, csak nem tudjuk elképzelni, mi lenne a jó megoldás úgy, hogy nem komplikálódna túl az interfész, és aki csak egyet akar inni továbbra is (ez az esetek többsége) annak nem kéne emiatt minden alkalommal egy +confirm gombot megnyomni.
A másik gond az volt, hogy ha teszem azt 2 gyógyital elég ahhoz, hogy maxba menj, és te 3-mat használsz el, rögtön menne a sírás-rivás, hogy adjuk vissza a gyógyitalt. Márpedig előre kiszámolni, hogy mennyit érdemes meginni, szintén nem egyszerű, honnan tudjam, hogy amikor még 200 ÉP-d hiányzik, megiszol-e ezért egy 500-at gyógyitó italt, ráadásul a gyógyítás mértéke random).
Dátum: 2014.10.20. 12:12:42
A csomagok összeállításánál a változatosság a lényeg, hogy ne mindig ugyanazt adjuk, és a +IQ utoljára egy évvel ezelőtt volt. Az, hogy hány millió LE stb, ez egy relatív dolog. Sokmilió LE-t annak jelent csak, akinek már az egekben van az IQja, ott meg a TÖjében ez csak ezreléknyit számít. Minél erősebb egy karakter, a konstans bónuszt adó tápok annál kevesebbet érnek, ezért próbáltam valami olyasmit adni, ami egy erős karakter számára ugyanolyan hasznos, mint egy kezdőnek.