Hozzászólások - Silverado
Dátum: 2010.02.07. 18:42:22
A kvízkérdéseket megint játékosok értékelik. A játékosok értékelésénél pedig 20 értékelésnek kell összejönnie. Ha viszont közben admin is értékeli, akkor a játékosok értékelésétől függetlenül az ő értékelése lesz a mérvadó.
Dátum: 2010.02.07. 15:30:22
V4-en mindenki alapból megkapja a 3 gyorsítást és az EH szakértelmet.
Az egyik gyorsítás lényege, hogy minden kvízválasz duplán számít, kivéve a kvízolimpián.
Az egyik gyorsítás lényege, hogy minden kvízválasz duplán számít, kivéve a kvízolimpián.
Dátum: 2010.02.07. 13:03:02
Hordázás szakértelem kell hozzá:
http://vegzetur.wikidot.com/skill38
http://vegzetur.wikidot.com/skill38
Dátum: 2010.02.07. 12:05:13
A szöveg hibás. Az a lényeg, hogy egy karit óránként max. 5-ször lehet támadni. Várni kell és egy idő múlva majd újra lehet támadni az illetőt.
Dátum: 2010.02.07. 10:47:42
V4-en mindenki alapból megkapja a 3 gyorsítást és az EH szakértelmet.
Az egyik gyorsítás lényege, hogy minden kvízválasz duplán számít, kivéve a kvízolimpián.
Az egyik gyorsítás lényege, hogy minden kvízválasz duplán számít, kivéve a kvízolimpián.
Dátum: 2010.02.06. 15:43:32
Az átokpiramis segítségével a szövetség megátkozhat egy végzeturat. Ha a megátkozott végzeturat a szövetség egy tagja megtámadja, 20%-kal több lélekenergiát rabol tőle. Addig tart, amig vissza nem vonják az átkot.
Dátum: 2010.02.03. 14:19:38
Olvasd el a lista alján:
A toplista 10 percenként, a LE diffes lista 8 óránként, a kvízes pedig 24 óránként frissül. A többi játékos adatai azért stimmelnek mert az adatlapjukon is a korábbi számokat látod, egyedül a saját adatlapodon látod a legfrissebb adatokat.
A toplista 10 percenként, a LE diffes lista 8 óránként, a kvízes pedig 24 óránként frissül. A többi játékos adatai azért stimmelnek mert az adatlapjukon is a korábbi számokat látod, egyedül a saját adatlapodon látod a legfrissebb adatokat.
Dátum: 2010.02.01. 21:31:11
Megéri kifejleszteni az irányított vadászatot? Tényleg csak nagyon hosszú idő alatt termeli vissza a ráköltött LE-t? Mik a tapasztalataitok?
Dátum: 2010.02.01. 14:54:15
Regisztráljál a régi neveddel és akkor be tudsz lépni!
Dátum: 2010.02.01. 14:50:32
(törölve)
Dátum: 2010.01.17. 20:19:32
Aki 100 milkót sikkaszt azt ültessék le, kobozzák el a vagyonát de ez a rendőrség és a bíróság dolga, ezt mért kell ide belekeverni?
Én azt nem értem, hogy a soföröknek miért kell cserbehagyniuk az egész várost? Miért kell a terhes anyúkáknak és a kisgyermekeknek órákat gyalogolni? Miért kell idős embereknek órákig a megállókban fagyoskodnia? Miért gondolják úgy, hogy jogos és etikus az, hogy egy veszteséges vállalatnál dolgozva, válság idején, amikor mindenkitől elvonnak, nekik jár az eddigi juttatás továbbra is?
Én azt nem értem, hogy a soföröknek miért kell cserbehagyniuk az egész várost? Miért kell a terhes anyúkáknak és a kisgyermekeknek órákat gyalogolni? Miért kell idős embereknek órákig a megállókban fagyoskodnia? Miért gondolják úgy, hogy jogos és etikus az, hogy egy veszteséges vállalatnál dolgozva, válság idején, amikor mindenkitől elvonnak, nekik jár az eddigi juttatás továbbra is?
Dátum: 2010.01.14. 19:32:19
Valamiképpen pedig rendezni kell a BKV helyzetét, mert nem lehet ekkora adoságot maga elött görgetni a végtelenségig. A legtöbbet pedig a bérköltségen lehet megfogni, hiszen az üzemanyagár adott, a járművek már totál lerobbantak,stb...
Végső esetben én a BKV vezetésének a helyében elküldeném a buszsoföröket és külsős cégeket biznék meg az összes buszjárat üzemeltetésével. Csak a villamost a trolit, metrot, HÉVet tartanám meg.
Ez már tényleg nonszensz, hogy annyira veszteséges jelenleg a cég, hogy a sztrájkal 50 milliót sporolnak naponta (ki nem fizetett bér+fel nem használt üzemanyag-napi jegyárbevétel).
Végső esetben én a BKV vezetésének a helyében elküldeném a buszsoföröket és külsős cégeket biznék meg az összes buszjárat üzemeltetésével. Csak a villamost a trolit, metrot, HÉVet tartanám meg.
Ez már tényleg nonszensz, hogy annyira veszteséges jelenleg a cég, hogy a sztrájkal 50 milliót sporolnak naponta (ki nem fizetett bér+fel nem használt üzemanyag-napi jegyárbevétel).
Dátum: 2010.01.12. 21:42:24
Automatikusan kiszabadulsz a kamrából hajnali 3-kor. Viszont aki elvitt az csak a teljes bevételt látja (a 15 embertől összesen kapott LE-t). Azt, hogy konkrétan töled mennyit hozot, azt nem. Tehát hiába nem vadászol lehet holnap megint elkap és egyszer csak le kell vadászni a CSP-ket...
Dátum: 2010.01.11. 15:03:15
szint*szakiszint*0,2 a képlet. Konrétan a te esetedben:
53*50*0,2= 530
Ezt a kreativ duplázza, igy a végeredmény: 1.060
53*50*0,2= 530
Ezt a kreativ duplázza, igy a végeredmény: 1.060
Dátum: 2010.01.11. 14:34:22
*
Dátum: 2009.12.17. 01:36:47
Maxold ki a valóságformázást, üssed az entitást, epikust, kalandozz. Vagy ha ez se elég, akkor kezdj kampányolni egy pp növelő relikvia érdekében.
Dátum: 2009.12.07. 12:40:20
V3-on 554-en oldottak meg legalább egy kalandot a 668 karakterből, akik min. 40. szintűek. Szerintem ez elég jó arány.
Dátum: 2009.12.07. 08:08:55
A XI.28-i élő aukción lehetett rá licitálni. Úgy emlékszem 560 dukátért ment el.
Dátum: 2009.12.06. 02:07:52
A 30 IQ különbség nem olyan nagy, hogy eldöntsön egy csatát. Ráadásul ezt még befolyásolják az épületbonuszok és a szerencse is.
Aki magasabb szintű, az a támadására is kap szintbonuszt. Addig örülj, amig csak 5 szintről ütnek, mit fogsz szólni, amikor majd 7 szintel magasabbról fognak?
Ha félted az állataidat, akkor a gyógyitást és a vastagbőrt kell fejlesztened, ha pedig azt akarod, hogy többet sebezzenek, akkor az erőt is fejleszd. Sokkal olcsobban lehet az erőt 120-ról 170-re felnyomni, mint az IQ-t 290-ről 310-re.
Aki magasabb szintű, az a támadására is kap szintbonuszt. Addig örülj, amig csak 5 szintről ütnek, mit fogsz szólni, amikor majd 7 szintel magasabbról fognak?
Ha félted az állataidat, akkor a gyógyitást és a vastagbőrt kell fejlesztened, ha pedig azt akarod, hogy többet sebezzenek, akkor az erőt is fejleszd. Sokkal olcsobban lehet az erőt 120-ról 170-re felnyomni, mint az IQ-t 290-ről 310-re.
Dátum: 2009.12.06. 01:50:02
Jól vezetted le, ez pontosan igy van.