részemről abszolút testhezálló a téma, a saját bőrömön tapasztaltam minden egyes dolgot amit Miklóssal kezdve ti itt leírtatok.
35 éves vagyok, harmadik gyermekünk most született, ezért hőn szeretett, fetisizált, tiptopp állapotban tutujgatott első igazi új szalonautónkat (citroen xsara 1.6 kombi
http://www.wuala.com/martin555/elado/xsara/ el kényszerülünk adni, (eladó) mert a bumburnyák autógyártók minden vackot raknak a kocsikba már de hogy hátul 3 teljes méretű ülés legyen ne 2,plusz egy kis keskeny ülés, azt nem..). A francia autókra még visszatérek, de azért volt abszolút ilyen "családtag" ez a kocsi mert 4 év brutális frank-hitelből kellett kiköhögni, volt karácsony hogy anyáméktól a csekk kifizetése volt az ajándék, a kezdő 63.000 ft ról felment néha 78.000 ft-ra is)
koromból adódik hogy én is trabival, stb kezdtem. milyen érdekes hogy 70-80e km elment úgy hogy csak benzin, 10-es kulcs, és kalapács kellett hozzá???? mivel úgy nőttem fel hogy a szülők a garázsban 10-15 éves ladákat még megóvva javítgattak, ezért a gyomrom kifordult a trendtől, amire rájöttem, hogy FOGYASSZ FOGYASSZ fogyassz!! 4 évig használj egy új kocsit utána ciki lesz a dizájn, alkatrész arany árban, szétesik magától stb!!! nektek ezt könnyű volt elfogadni? ja, és vedd hitelből!!!
ilyen videót is láttam, még ha "mű"-igazi dokumentumfilm akkor is rávilágít, mi a helyzet:
http://www.youtube.com/watch?v=UmatL75dO3c
más: kérek mindenkit hogy csípőből ne köpködjön semmi autótípusra. toyota, a japánban gyártott jó, törökbe nem biztos hogy beülnék, de vannak biztos formálódó valódi statisztikák,
http://nepitelet.hu/autok/ és társai. francia autó, ami EGYSZERŰ, az jó, pözsi 206 1,9D szívó dízel 200.000 km óta megy nekünk.. igaz a hátsó hidat 150.000 km nél kidobtuk 36.000 ft szereléssek, mert NEMVOLT RAJTA zsírzó szem gyárilag, hogy fosson be "programozottan" valamikor. (magyar utat eddig bírta, a kátyútlan franciát meddig bírta volna??) német autót "lehet" normális szerszámokkal javítani, franciához szerszámot kell venni vagy gyártani plusz kígyóember kell egy izzó cseréhez stb...
magyar nepper társadalomban tehát eltöltöttem 2 hetet (sharan, touran, corolla verso (csak reménykedem hogy SENKINEK nincs D-CAT 177ló, csak a D4-D ami legendás) naszóval a ROHADÓ ALJÚ, "svájcból behozott", de KÖRBE ÖSSZETÖRT, a tetején forgott kocsikból, VISSZACSAVART kilóméterórákból elegem lett. leelőlegeztük a full 7 személyes dácsia logan MCV-t 1,5 DCI 90 lovast (cégbe pont jó lesz mert 1.6 nál emelkedik a havi költség). (fél év mulva lesz kész addig szögelik a román gyárban, nem bírják a termelést) nyilván nem egy sharan, de én "fingom be", izzadok bele, fórumon megnézem mire kell vigyázni, 100-150e km kell nálunk kibírjon , 10 évet utána kuka. ja, és a poén hogy kiköhögjük egyben, semmi hitel!!!!