Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Petrus

Oldal: 12345
Dátum: 2008.10.02. 20:20:14
Idézet: Magum - 2008.10.02. 20:04:54
hogyan tudom az állatomat képezni ? mert a szakértelembe meg van de az állatnál mág mindig 0-900 van énpedig adakoztam a szakértelembe akk most mi is van??


Ha megvan az idomítás szakértelem (tanulás 4-nél) és legalább 1-es szintre fejleszted, félóránként tudod idomítani az állatod. Ez idomítás szintenként 100 LE-be kerül. Nézd meg, hogy van-e elég LE-d, ez lehet a probléma.
Dátum: 2008.10.02. 19:42:49
Idézet: Hatsepsut - 2008.10.02. 12:20:45
Idézet: zandrew - 2008.10.02. 08:41:36
Sziasztok!

Csak érdeklődés szintjén, ez miért kapott rossz kérdés értékelést:

Ki írta: "Szekszárdon születtem, Szinésznőt szerettem."


Nem tudom. Nekem is tetszik.


Az igazán szép kérdés az lett volna, hogy ki írta róla, hogy csak azért született Szekszárdon, hogy a fenti sort leírhassa. (Karinthy)
Dátum: 2008.10.02. 10:02:59
Igen, akkor töltődnek fel, amikor újat veszel.

De amikor elköltöd, nem változnak vissza kiégetté.
Dátum: 2008.10.02. 10:01:19
Idézet: Kolorad - 2008.10.02. 09:47:22
Üdv!

Ugye attól még hogy befogtam - szabadon engedtem egy szörnyet sikerülhet másikat befognom?


Igen. Bár azt nem tudom, hogy az első próbálkozásra volt-e valami extra bónusz, mindenesetre a többi a szakértelemnél leírt eséllyel jön.

Én a másodikat engedtem már el.
Dátum: 2008.10.02. 09:55:27
Idézet: Jeriko - 2008.10.02. 06:34:51
Sharpa: Ha rajtam múlna, az például alap lenne, hogy CSAK a veled azonos szintűeket támadhatod. És máris nem tudnál 300, hozzád képest gyenge ellenfelet mészárolni.


Ezzel egyet tudnék érteni. Alternatívaként azt vezetném be, mint ami a Hódítóban van: ha lefelé támadsz, jóval kevesebb LE/TP jár érte, ha felfelé, jóval több. Ez egyébként a lent lévő tömegeket arra ösztönzi, hogy felfelé támadjanak, így nehéz felfelé elszakadni, és fentről nézve nem érdemes vérengzést csapni a kicsik között sem.

Alapvetően (miután a grafikán, ősköveken túltettem magam) ez az egyetlen bajom a játékkal: hogy a gyengék levadászgatását ösztönzi, ami, valljuk be, nem a leghősiesebb érzés.
Dátum: 2008.10.01. 21:09:02
Idézet: Rius - 2008.10.01. 16:30:12
Sziasztok!
A kedvencem, azaz a befogott szörnyem sebződött egy portyán. Hiába vidítottam fel (javítottam LE-ből a morálját maximumra) és küldtem el pihenni, csak nem gyógyul. Hogyan lehet gyógyítani az állatomat?
Előre is köszönettel!
Rius


Szerintem idővel magától meg fog gyógyulni... és valószínű, hogy emiatt lehet értelme a vezetőkészség szakértelemnek = hogy több állatod lehessen egyszerre, és amíg az egyik pihen, a másikat használhatod.
Igen, a vadászat leírásánál, és az események között is kapsz értesítést.

Ne felejtsd el az idomítást is (legalább 1. szintre) felfejleszteni (ehhez 4-es tanulás kell).
Dátum: 2008.10.01. 19:41:46
Amikor eléred a 4. szintet, elkezdhetsz LE-ért szakértelmeket fejleszteni. Ezek közül az első a tanulás. 3. szintű tanulásnál megkapod a csapdakészítés szakértelmet, ez szakértelem szintenként 0.5%-ot ad arra, hogy elfogsz egy szörnyet vadászat közben ahelyett, hogy legyőznéd.

4. szintű tanulásnál megkapod az idomítás szakértelmet, amellyel beidomíthatod az állatot. Az állatot véletlenszerűen n. szintűként fogod be, n x 600 LE-be kerül beidomítani, de ha melletted harcol, akkor is tud szintet lépni. Félóránként idomításx100 LE-t tudsz rajta szelidíteni.

Sok sikert!
Dátum: 2008.10.01. 11:48:56
Idézet: Sztaniszlav - 2008.10.01. 11:34:41
Sziasztok!

Annyi lenne a kérdésem, hogy megvan a hat őskövem, de nem tudok prémiumot vásárolni... mit kell beírni abba részbe, hogy helyes legyen? Vagy ez teljesen mindegy? mert beírtam, hogy mettől meddig szeretném de utána nem fogadta el az okét. Vagyis megnyomtam a gombot de nem történt semmi. A választ előre is köszi!


Szerintem azt kell beírni, hogy "1".

És akkor a prémium tagságod lejártától számítva +1 hét prémium tagságot kapsz.
Dátum: 2008.10.01. 10:35:30
Ennek jelentős része valószínűleg abból van, hogy az építéssel nő a szerencse, és az is a tulajdonságpontok része.
Ha már az állatoknál tartunk: azt nem lehetne megválasztani, hogy milyen állatot szeretnék elfogni?
a) a szintjét (inkább nevelgetném, mint idomítanám) és/vagy
b) a típusát (ha nem tetszik a ronda kukac amit találtam).
Nem vagyok fejlesztő vagy béta, de nekem az állatokkal kapcsolatos játékbeli leírásból nagyon úgy tűnik, hogy 1 állat harcol az oldaladon, az, amelyiket kiválasztod.
Dátum: 2008.09.30. 21:19:52
Idézet: Syck - 2008.09.30. 18:08:22

ha kicsavarjuk a kerdest, akkor a bekes karaktereket szeretnenk jutalmazni azert, mert nem hasznalnak egy jatekkomponenst (portya). ez a legtobb jatekban nem hogy jutalmazast, de buntetest von maga utan. ez ebben a jatekban az, h a bekes karakter nehezen lesz top listas karakter.


Ez tényleg kifacsarás szerintem. Semmilyen jutalmazásról nincs szó. Az én megközelítésemnek az a lényege, hogy a játékban minden akció csp-be (vagy, mint az idomításnál, LE-be) kerüljön, tehát valamilyen véges, de alternatív módon felhasználható erőforrásba. Ebben a megközelítésben a portya nem kötelező, hanem alternatív/kockázatkereső program.

Idézet: Syck - 2008.09.30. 18:08:22

6.-7. szinten pedig elvenni a lathatatlansagot.


Ezzel egyáltalán nem értek egyet, de most nem megyek bele, hogy ne térjünk el a portyapontos témától.
Dátum: 2008.09.30. 17:12:53
Az egyik szintlépésed után a Legenda elolvasásakor fogsz vele találkozni.
Dátum: 2008.09.30. 16:36:05
Mit szólnátok ahhoz, ha a portyázás is cselekvéspontokból menne?

Akkor a játékos eldöntheti, hogy

1) vadászik: viszonylag kevés, de átlagosan fix LE, fix TP
2) portyázik: LE és TP a választott ellenféltől függően, de lehet 0 TP és veszíthet LE-t

és ezek arányát is beoszthatja.

Így lehetséges békés és agresszív játékmód (ill. ezek keveréke): a békés játékosnak nem kötelező portyáznia napi 10-szer (ma: 30-szor) ahhoz, hogy többé-kevésbé versenyben érezze magát, de a jól taktikázó agresszív leelőzi, a rosszul taktikázó agresszív meg lemarad.
Dátum: 2008.09.30. 10:28:13
Idézet: Kandriska - 2008.09.30. 09:37:17

Amúgy teljesen felesleges volt a ezt a csalát kitenni fórumra. Ez a dolog kizárólag a csalóra és a játék készítőire tartozik, a nyilvánosság elé tárni már csak a kész tényeket kellett volna egy pár sorban. pl hogy mit kapott x,y és miért.


Szerintem fontos volt, hogy ezt kibeszéltük, így a játék vezetői is jobban fel tudják mérni a többi játékos reakcióját. Úgy gondolom, hogy a nyilvánosság a legerősebb fegyver, a többieket is jobban visszatartja, ha tudják, mi történt, és a kiközösítés hatása sem elhanyagolható.
Dátum: 2008.09.29. 23:24:56
/Lehet esetleg kérni, hogy a Ravenwood-ügynek valaki nyisson egy külön topicot, mert holnap reggel a hozzászólások özöne fog még ehhez a témához érkezni... teljesen jogosan./
Dátum: 2008.09.29. 22:43:46
Idézet: Kandriska - 2008.09.29. 21:16:36
nem érzem a különbséget a két definíció között:
IQ: Ha ellenfeleddel varázspárviadalt vívsz, elméitek egymásnak feszülnek. Minél nagyobb az IQ-d ellenfeledénél, annál nagyobb az esélye, hogy a varázslat teljes sebzést okoz, és nem kerüli el ellenfeled.
Taumaturgia: Minél magasabb a taumaturgiád, annál nagyobb mértékben nő a varázslatod sebzése vagy egyéb hatása.

Az iq növelésével egyre nagyobb az esély hogy teljes sebzést okozzon a varázslatom a traumaturgiánál meg a varázslat sebzése nő meg /vagyis közelít a teljes sebzéshez/. Hol itt a különbség? Lehetőleg olyan válaszoljon aki ért is hozzá..pl aki írta a játékot:)


Nem én írtam a játékot, de megpróbálok válaszolni.

Az IQ különbség határozza meg (ahogy én gondolom) a mentődobást, tehát minél nagyobb az IQ különbség a te javadra, annál valószínűbb, hogy x-et és nem x/3-at (kb.) fogsz sebezni, mert a másik "elvetődik".

A taumaturgia határozza meg a varázslatod alapsebzését, tehát ha magas, akkor nem x-et, hanem pl. 1.5x-et fogsz alapból sebezni, ezt is felfoghatja persze a mentődobás.

Fogd fel esetleg úgy, hogy a taumaturgia a tűzerő, az IQ a pontosság a mágiánál.

Ha valaki máshogy látja, szóljon bele...
Dátum: 2008.09.29. 22:38:13
Idézet: Tommyboy94625 - 2008.09.29. 21:14:05
Hello!

Megmondanátok, hogy a csapdakészítésnek mi az értelme?



1. Csapdakészítés * 0.5% esélyed van, hogy vadászatkor nem megölöd, hanem elfogod a szörnyet.

2. Ezután idomítás szakértelemmel (tanulás 4 kell hozzá) beidomítod.

3. Ha akarod, teszel rá felszerelést.

4. Harcol, sebez, megvéd! (egy kicsit)

... és ha eleget harcolt, szintet lép, és akkor erősebb lesz.
Dátum: 2008.09.29. 20:38:55
Magasabb szinten, a Legendát olvasva fogsz vele találkozni; amíg nem éred el azt a szintet, nem tudod megcsinálni a küldetést - várj (fejlődj) türelmesen.
Oldal: 12345