Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Almási Viktor

Dátum: 2009.01.09. 09:12:53
Ja, és nem hiába csak olyan 20. szintig lehet LÉt szerezni potyából, aki addigra eljut, vagy megtanulja állandóan elrejteni a LÉ-jét, vagy abbahagyja a játékot a francba. Én itt 14.-en már lassan hetente találkozom Nincs ilyen karakter felirattal amikor támadni akarok, nem is beszélve az otthagyott több hete-hónapja hozzá sem nyúlt szétvert karakterekröl.
Dátum: 2009.01.09. 09:09:04
Mégegy pusztán építö szándéku hozzászólás: Én értem, hogy a fejlesztök célja az lenne, hogy állandóan "forogjon" a LÉ, hisz sokat hozzádobna a játékélményhez. De ehhez egy szigoruan balanced játék kéne, és a Végzetur nem az, több szélsöérték is van benne (elöl futók, szintvisszamaradottak), arról nem is beszélve, hogy a szar szigoruan lefelé gurul. Nemhiába állt rá mindenki struccjátékra, és rejtegeti a LÉjét. Bármilyen erre törekvö szabály a jelenlegi környezetben csak ellehetetlenitené az állandóan levert karakterek játékát.
Dátum: 2009.01.09. 08:46:41
Akkor föleg
Opcionálisan szerintem nem lenne probléma, csak egy kis magánéleti-idöfelszabaditás lenne azoknak a játékosoknak, aikik már amugyis sok idöt fektettek ebbe a játékbe. Kár senkit nem érne belöle.
Dátum: 2009.01.09. 08:35:21
Miklos egységesen nem lehet bevezetni azt, hogy legyen nyers lélekenergia, mert a játékosok legalább 50%-a nem engedheti meg magának, hogy legyen nála lélekenergia amikor üthetö, abba is hagynák a játékot. Vagy választható legyen mint a portyapontok, vagy ne legyen.
Dátum: 2009.01.08. 21:18:46
Ja sorry, az a sok M betüs aktiv fórumozo
Dátum: 2009.01.08. 21:17:15
Crimson arra a koszhadt enyészmesterre gondolsz?
Már mindenki Trollagyarral szaladgál a szinteden, meg alatta is
Azért sok szerencsét neked
Rádfér
Dátum: 2009.01.08. 20:34:09
Olvasd el még1* a kivégzés leirását Mortimer, csata végén müködik, valöszinüleg maradt még ÉP-d, olyankor irja ki csta közben, ha az ellen 0-ra kerül.
Dátum: 2009.01.08. 20:11:10
Mortu szerintem maradj le 4-5 szintet, akkor a 3. vonalba kerülsz, és pont azoktól lennél üthetö, akik folyamatosan le vannak verve az elsö vonal által. Más megoldást nem látok, pedig tényleg jó a karaktered, ez igy elég gáz...

Tényleg jó lenne korlátozni a leüthetöséget mondjuk max. 4 szintre, az meg nem kifogás, hogy a legelöl haladók akkor nem tudnának kit ütni. Minden szélsöértéket játszó karakternek le kell mondania a játéknak bizonyos elemeiröl, ugyhogy ha elöl akarnak szaladni ezt kibirhatnák...
Dátum: 2009.01.08. 14:42:11
Egyelöre nem, de a jó portyáknak lassan vége, és 25. 30. szintre már nem lesz akkora ez az elöny hogy ne verjenek szét 5 szinttel magasabbról. Mindenesetre mindent be fogok vetni hogy ez mégse történjen meg tul sürün
Dátum: 2009.01.08. 14:31:47
Mindenesetre késöbb ha magas szintröl engem is sokat fognak ütni, inkább a másodlagos támadásba fogok rakni 15-öt, minthogy inkább mondjuk a védelmembe, ahol nem oszt nem szoroz.

A karakterlapomra meg kiirom, hogy "Ha megtámadsz kinyirom a kutyádat" aztán sok szerencsét
Dátum: 2009.01.08. 12:51:30
Ellenfelekbe azért sebeznek olyan keveset, mert egy rahedli elnyelésük van, állatoknak ez nincs, abba megy a teljes %-a.
Dátum: 2009.01.08. 12:43:36
Mondjuk lehet most hülyesége mondok, de talán egy 15-ös másodlagos megturbózva már csak átüt a vastag börön, meg szerintem nem kell olyan sokat sebezni, elég egy karakternek a napi x térkapuból jövö állatsebzödés, nincs szüksége pluszba játékostól is ha el lehet kerülni.
Dátum: 2009.01.08. 12:25:06
Doki én a helyedben támadásra és másodlagos támadásra gyúrnék, ha jó nagyokat sebzel az állatába máshol fogja treniroztatni
Dátum: 2009.01.08. 11:21:07
Az elnyelés az jó nagyon, de adhatná mellé a plusz védelmet meg IQ-t is, mert csak az elnyeléstöl még nem lesz fikarcnyi esélye sem az 5-10-szer többet sebzö támadóját mág alkalomadtán sem legyözni, maximum több támadásból lesz leverve 15% alá.
Plusz egy idözsakos ösköves tárgyról beszélünk, azért nyujtania kéne valami komolyabb elönyt, ha csak arra lesz jó hogy nem 2 hanem 4 támadásból verik le az embert nem lesz túl kelendö...

Persze nem tudom mennyi lenne az a brutális elnyelés, de akármennyi is idövel lecsökkenne az értéke, a %-os erösités viszont állandó.
Dátum: 2009.01.08. 00:37:08
A citadella az elsö olyan dolog, ami az unalmas famolás mellé egy kis taktikát és diplomáciát volt képes belevinni a játékba.
Például az elsö komolyabbnak nevezhetö szövetkezeti összefogás is neki köszönhetö. Óriási szükség van ilyen dolgokra a játékba.
Mi sem bizonyitja jobban, hogy mekkora játékélménynövelö hatása van, minthogy erröl szól a fórum napok óta.
Nem mellesleg tulspilázzátok ennek az épületnek a durvaságát, sokan a lélekkufárnál otthagynak feleslegesen több lét, mint amit a citadella tud okozni, még ha többröl is van szó. Vagy csak lehet hogy HC kocka optimalizátorok vannak ott fent mind akik bekékülnek párezer lé elvesztésétöl.

Petur te meg ne vedd sértésnek, de szerintem kezdj el valami komolyabb kedéllyavitót szedni, mert ennyire sötétnek nem láthatod a világot
Dátum: 2009.01.06. 20:36:05
Óriási a random szerepe a csatákban ennél a játéknál, föleg elsö pár szinten szinte kizárólag az dönti el, maximum növelni lehet a prémes felszereléssel az esélyeidet, de 80% legalább a random 3. szinten.
Dátum: 2009.01.06. 20:15:23
Hát apa igaz eléggé vágod a témát de azért jó ha tudod hogy a deftank karidnak olyan óriási volt a védelme, hogy talán elérte az ellenfeled támadására pluszban rászámolt random értékét.
Persze az aljas prémiumos übertáp 3. szintü +1 +1 védelmet adó felszerelése is közrejátszott csufos bukásodban
Dátum: 2009.01.05. 19:29:03
Figyi én napi 10-15-öt portyázok portyamenüből választva ellenséget de 10-ből max. egyszer találkozok ezzel a szituval, az is inkább csucsidöben szalad be.
Dátum: 2009.01.05. 16:24:04
Gonosz Beholderesek pénzt akarnak kérni többévnyi munkájukért
Dátum: 2009.01.05. 11:31:24
Asszem valaki már irta, de a védelem italánál jó lenne, ha a csata után visszakapná a delikvens az elvesztett életerö jelentös részét, hisz arra lenne hivatott, hogy az ember ne nullára verve kezdje a napot. A jelenlegi állásában ez az ital semmire sem lesz jó, ugyanugy le fogják verni reggelre az embert, óriási különbségek vannak a szintek között, föleg fegyver sebzésében az életeröhöz mérten, ehhez sokkal durvább itóka kéne.

Magas szinten ugy látom nem az a probléma, hogy elvernek fentröl( az is), hanem hogy az ember nem tud játszani, portyázni, térkapuzni, epikus csatát vivni stb. mert nincs élete. Marad a vadászat, ami kökemény unalom, azért nem sokan fognak hosszutávon foglalkozni ezzel a játékkal.