Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - McMad

Dátum: 2013.03.18. 15:38:04
Tételezzük fel, hogy a BVUV speciális szabályai az oka a köv kérdésemnek, habár inkább harcrendszeri dolog.

Felállás lényegesebb elemei:
Én -> Támadás (434) + Felszerelés (81) + Szint (76) - Medál (14) = 577
Ellenfelem -> Védekezés (227) + Felszerelés (141) - Medál (3x15) = 323

Szövetségi bónuszok megegyezőek.
Szerencse ellenfelem javára +16 pont.
Nem Támadás csökkentő varija volt.

A 4 csata (5.-ben KO.) 24 támadásából 10x elhibáztam.

Kérdés: TÉNYLEG ekkora jelentősége van 400 körüli Szerencséknél 16 pont különbségnek?
Vagy szimplán "dísz" a Védekezés szakértelem?

(hozzátenném, hogy ellenfelem ábszolút esélyese volt meccsünknek, no de ennyire azért... )

Jav.: Offs pontosító HSz-e alapján. THX.
Dátum: 2013.01.09. 21:10:44
Az összes észrevétel zömmel meggyőzött.
Csak sajnálom a Mágiába jól beleillő formulákat...
Sebaj. Majd kifundálok mást, ami elfogadhatóbb, játékegyensúlyba illőbb.
Azonban lenne egy fontos észrevételem:
HA senki nem szeretné (miért szeretné), hogy belezavarjanak a nyugis belügyeibe, akkor sajnos NAGYON be fog szűkülni a lehetőséghalmaz.
Mérlegeljétek, hogy alapvetőn az élővilág LE-jéből (akár saját fajtársáéból) élő Galetkik vajon mérlegelnének-e bármit, hogy ha a kezükbe kerülne egy "ártó" mágia?
Talán igen - Védem a táplálékforrásom, nem akarom a végét.
A 100%-os Fertőzöttekre viszont ez bizonyosan nem igaz.
Azok hatalma ellen viszont nem árt felvérteződni...

/Kieg.: Halljátok, kezd felcsillanni a használhatóság fénye pár ponton a javaslatban.
Azonban annyira romokban hever a sok módosító és törlő javaslat miatt, hogy lassan elkezdhetek gondolkodni egy 3. verzió beírásán. Ehhez jó/hasznos lenne, ha a Bevezetési variációkat is véleményeznétek.
Javaslom, hogy mást addig ne is vegyetek figyelembe tovább, mert erősen újraépítendő.
Kezdek megbarátkozni a SAJÁT javaslatommal (pedig rettentően idegesített sok ponton, csak nem láttam a problémák mélyére), de hála nektek kezdem átlátni.
Köszönet érte mindőtöknek. /
Dátum: 2013.01.09. 16:06:16
PROFIIII. Ezt mán szeretem.
Zömében egyetértek.

Pár apróság:

Az automata aktiválást úgy érted, hogy a Varázslat bekészítve és ahányszor olyan dolgot csinálsz, ami kötődik a Varihoz, akkor cincálja le a manát érte egyből?
Hm... Nekem tetszik az ötlet. 1 AF képességet kilő, de ez egyáltalán nem probléma. Amúgy is "fejfájós" volt. ;-)

A Kémgömb/Teleport/Véreb témát Ariel HSz-ének válaszában kifejtettem. A "megoldás" formulajavaslat alakul.

A Bestiamester szeme ott lép a képbe igazán, hogy látszik az állatok ÉP-je, TP-je és Morálja is. Ezekkel az infókkal lehet ám kezdeni valamit. ;-)

Démonűző szolgák: 1etértek. A Varázslói Epikus düh-vel való kombózás (50AFp az ára) szerintem beleférhetne...

Fantomtéma: A javaslat alatt sokat elmélkedtünk róla és alapvetően egy szimpla "előgyengítő" funkciót takar.

Alkímikus delej: No de EZ nem von le más Esszenciát érte (AFp-vel fizeted ki, sok-sok AFp-vel).

Szolgaidézés: Jól látod a lényegét. Átírom, mert látok benne fantáziát és van tippem a megoldásra (nem lesz kiszámíthatatlan).

Álca: Kitalálok neki valami jobb funkciót, kevesebb kivétellel. ;-)

Mágiatörés/Megtisztulás/Varázstükör/V. mágiaellenállás: Használhatóságuk bizony nagyon függ a lehetőségektől. Kellenének még formulák...
A Saját vari levételhez nem kell varázslat. Ez a Megtisztulás "káros" mellékhatása (az is leesik a nemkívánatos/ellenséges mellett, amit Te tettél magadra).

Önduplikáció: Támadható (ezért jelenik meg toplistán, de kitrükközhető úgy, hogy eleve alacsony ÉP-vel aktiválod). A vari lényege, hogy vadászat mellett BÁRMIT csinálhatsz MaxÉP és MaxMana hátránnyal. RENGETEG AFp-ért talán már beleférhetne hátrány nélkül... :-X

Félelemaura: "CsúcsAFK" esetén 10 morál bukta erős? Hm...

Szörnyijesztés: Átdolgozom (sokadik ellenző vélemény). Esetleg ha állatsebzést csökkentene AFK%-al?

Gondos gazda: Az LE-be kerül. Gyorssegítségnek szántam, ha valaki valami miatt magas szintű állatokat kénytelen kint tartani pár órára és kritikus szinten állnak.

Kaland realizátor: Jogos. Hatásfokon változtatni az esély helyett? Őőőő... Fejtsd ki légy szíves.

Kínzó vámpír: Káááár. Még merengek az átalakíthatóságán...

Bűvös csapda: Sok ellenző. Kiveszem.

Sokkoló aura: deffenzív (akkor hat ha megtámadnak) vs. Dermesztő érintés: offenzív (akkor hat, ha Te támadsz valakit).

Fortuna Csókja: Javaslat erősségre?

Korrupt TSz.: NEM az én ötletem, de biztos örül neki aki felvetette. ;-)

Szemtől szemben: Bevezetés fajtájától függ, hogy maxos szöviknek lesz-e esélye ilyesmire (AFK), vagy közepes, kisebb szöviben éldegélők is hozzá tudnak esetleg jutni...

Kibic...: Kiveszem. Egyetértünk Klarinéttal karöltve. ;-)

Boszimester átka: Átdolgozom.

Fertőző érintés: Átdolgozom.

Sok témát már körbefutottunk a Javaslat beírása óta. Ha időd engedi fusd át légyszi.
Pl. felvetettem azóta pár ötletet az előző HSz-ed apropóján...
1000 köszönet a REMEK reagálásodért. (10 pont nálam).
Dátum: 2013.01.09. 14:25:11
A próféta szóljon belőled.

Spec engem KIFEJEZETTEN zavar egy rakat dolog a 2v-vel kapcsolatban is.
Hidd el: ÉN vagyok a leginkább elégedetlen a dologgal. Eleve én vetettem fel a "F" varázslatok eltörlését /indoklással/ Miklósnak, aki rábólintott.
Ha nem sikerül egy épkézláb - általánosan elfogadott koncepciót összehoznunk, akkor inkább SK dobom a kukába és megeszem amit elém raknak...
Dátum: 2013.01.09. 14:11:53
DEHOGY sértődöm meg.
/Jelmondatom: Vagy igaza van a másiknak és akkor mire fel sértődik meg valaki, vagy nincs és akkor maximum rájövök, hogy levegőbe beszélek folyamatosan, azaz nem tudom meggyőzni - ezért meg pláne nem érdemes megsértődni/

Az messze sem igaz, hogy ráuntam. Főleg annak tudatában, hogy egyre többet vállalok be (kezd kritikusan megnőni a játékidőm... )
Csupán "megfogott" a téma annyira, hogy rávetődjem 1000-el és itt-ott ráerősítést javasoljak a meglévő dolgokra, esetleg új lehetőségeket ajánljak.
Ennyi.
Max nem ilyen lesz, esetleg még csak nem is fog hasonlítani erre. Sebaj. Addig is REMEK gondolatkísérlet és talán segíti is a JV dolgát...
Dátum: 2013.01.09. 14:04:17
Értettem.
Féltem is ha a személyes motivációimat is "belekavarom" az indoklásokba (ami szerintem azért ölég objektív), akkor azt esetleg a Javaslat szenvedi meg.
Kár volt belekevernem.

Paco.
Szerinted is érdemes lenne "gyengíteni" az offenzív hatásokon és inkább biztosan működövé tenni?
/Nem gond - az is egy lehetséges út.../

Kocos.
Felmerült bennem még valami a "sok katt" kérdésben...
Vannak ugyebár ezek az elmenthető öltözetek, amikkel varit is mentesz.
Mi lenne ha be lehetne állítani a Formulákat is és az öltözettel együtt elmenthető lenne?
Kaptunk egy rakat helyet a Palota extraszintekkel + sok taktikához mindenkinek megvan a maga öltözete, ergo gyanítható, hogy a hozzá való Formula is meglenne...
Váltásnál NEM aktiválódna a vari csak ha a "Töröl" gomb után egy új, "Mágia" gombra is ráböksz /ezzel aktiválva az öltözethez mentett vari(ka)t az előre beállított erősséggel/.
Hm?
Dátum: 2013.01.09. 13:23:06
Klarinét.
Nem látom azért annyira vészesnek a hatást FŐLEG, hogy veled ellentétben én nem látom a gyors elterjedés esélyét.
1szerűen TÚL drága szintről szintre a fejlesztés költsége.
Viszont adtál egy érdekes ötletet:
Mi lenne ha lenne egy ilyen AF képesség:

Varázslat immunitás
Az X (Offenzív varázslói varázslatok) nem hatnak rád. Hátrány: Nem lehet Mágiaelmélet AF képességed.
Ár: 100 AFp (4. szintű Mágiaelmélet AF képesség ára viszonyításképpen)

Kocos
Átnézem és ahol tudom redukálom a kattszám kérdést, illetve átdolgozom, ha nem megoldható.
A Vari feltételek (pl. HA megnyerted a kezdeményezést) 2 okból kerültek be:
1. Realizálják a varit, azaz akkor van esélyed fókuszálni adott célpontra a bekészített varit, ha erre időd van.
2. SZERINTEM túl erősek lennének a Varik, ha feltétel nélkül működnének... :-X

VISZONT!
Már Ariel HSz-énél is felmerült bennem 1 gondolat és nálad terebélyesedett ki.
HA nem jön be egy Vari (pl. mert a feltétel nem teljesült), akkor BIZTOS, hogy elhasználódik?
Hm...

Várom a Formulakritikákat nagyon.

Hordaspec vs. HZ.
Háááát... Gondoltam rá. Hogy ez ne legyen annyira "sima" ügy tettem is a váltásra már az 1. változatban javaslatot, de...
550 AFp költségű a 10-es Mágiaelmélet AFk kifejlesztése.
Ez Smaragdnak -10, Gyémántnak +10, 100% fertőzöttnek +20 AFp-be kerül. Gyééér az összköltséghez képest.
Szerény véleményem szerint még az Egyéb Varázslói AF képességek extraköltsége miatt sem éri meg csak ezért váltogatni.
Akár el is lehetne felejteni a váltással kapcsolatos javaslatomat.
Tulkép tartom annyira kicsinek az AFp olcsósítás/drágítás témát, hogy komolyan merengem egy Smaragd specen, mert így csak ők nem "erősek" valamely mágikus téren. Talán ha az "1 szinttel alacsonyabban hozzájuthatnak a varázslatokhoz" alapspec a Varázslói formulákra is vonatkozna? :-X
Ezt kissé erősnek érzem, ezért lehet, hogy akkor az olcsósítás már túlzás lenne.
Vélemények?
Dátum: 2013.01.09. 09:09:44
Klarinét.
Alapvetően NEM azért szokták abbahagyni ezt a játékot, mert "bonyolult", komplikált, hanem...
Ebbe nem szeretnék most belemenni. Majd máskor, máshol... :-X
A Varázslói mágia alacsony AFK-n nem sokat ér. Viszont magasabb értéken BRUTÁLIS AFp-be kerül, ergo nem tartok attól, hogy 80.-90. szinten sok Ősmágus fog rohangálni. Azt se feledje senki, hogy a feldobott Formulák TÖREDÉKE lesz elérhető 1-es AFK-val és kisebb "csomagokban" nyílnak meg az AFK növelésével. Úgy saccolom a Toplista AFp oszlopának elemzése alapján, hogy a Varázslói mágia TETEMES AFp költsége miatt ELEVE benne van a rendszerben a magas szintű javaslatod. ;-)
Az általad felsorolt "szívató" formulák NEM követelik meg azt, hogy neked is kelljen foglalkozni vele ha nem akarsz.
Elég, ha van olyan AFK erős szövitársad, más szöviben barátod, aki megoldja ezt a problémádat.
A Katakomba blokk minimál taktikai fegyver Háború esetén. Aki akar él vele. Aki AKARJA tudja hárítani ha nem is ripsz-ropsz (lásd fentebb).
A "Kibicnek..." formula tutti, hogy nem fog gyakori használatban lenni senkinél. Elsősorban azt az álláspontomat tükrözi, hogy egy képzettségpárharc nincs igazán logikailag összefüggésben az állatokkal (mire fel jár TP, morál? Pláne vereség esetén is? VIGYÁZAT! Toplista első oldalas vagyok Kihívásban - ergo "magam ellen" is beszélek). Hirtelen ötlet volt - tán törölhető is...
A "Fertőző érintés" formulának eredetileg nem volt köze terveim szerint az "Ellenség" dolgokhoz. Sima "terjedő rontásra" gondoltam, de adtál egy remek tippet. Át fogom dolgozni a témát (lesznek KIZÁRÓLAG 100%-os Fertőzéssel rendelkező kariknak formulák :-X).

Ariel.
Szerintem jópárat már te is ki tudsz húzni előre, ha nem csak a közvetlen hatásokat vizsgálod, hanem a következményeket is.

Bezony gyaníthatóak a problémás (kizárt) formulák, de tudod a remény hal meg ut...
Talán kis/nagy átalakítással a lényegük megmaradhat...
Elöljáróban annyit, hogy sok régi vesszőparipám van. Ebből mindjárt kettőt fel is fogok sorolni, hogy átlássátok a miérteket.
Olló nyílás csökkentés és Szaki/Épület használhatóság erősítése, esetleg kiszélesítése.
Csak az elsőt magyaráznám kissé el. Az ütőtávokban tapasztalható ELKÉPESZTŐ méretű eltérések növekedését meg lenne érdemes állítani, vagy legalább sebességét csökkenteni.
Minden ez irányú ötletem természetesen csak mikron hatású. No de ezt mondják minden ollónyitó dologra is.
Talán ideje lenne eszközt adni az "alvégnek" is (nem kizárva a lehetősből a felvéget). :-X
No de haladjunk sorjában...

Teleport és véreb.
Már így is gáz van a célpontok mennyiségével. A teleportálás tovább csökkenti ezt, amit a vérebbel lehetne kompenzálni extra klikkelgetéssel, és gép előtt gubbasztással, miközben a játékvezetés azon igyekszik, hogy növekedjen a célpontok aránya.

PONTOSAN elkaptad a problémámat, a gondot a formulával kapcsolatban.
Mivel ezen formulák egyszerűen jól illenek a Mágia témához (+ a vesszőparipáimat is támogatják), ezért mindenképp megoldandó a régóta gondot okozó célponthiány kérdése, hogy bennmaradhassanak a képben.
VAN rá egy Formulatippem. ;-)
Amint összeáll fel is dobom (nagyon összetett kérdés - számítok a véleményeitekre, éleslátásotokra, tapasztalatotokra).

Szolgaidézés, szörnyijesztés.
Ezek durván befolyásolják a közelharci sebzést, amiben már most is hatalmas a random. Még tovább nőne a varázslatok szerepe, plusz a szimulációt is teljesen tönkrevágná.

Bezony befolyásolják a sebzést, ami önmagában nem baj, mert akkor minden harcbefolyásoló tényezővel baj lenne.
Az más tészta, hogy rejtett (amíg nem kikémlelhető pl. a Szolgaidézés, mint aktív vari), de ne feledjük, hogy sok AFk és Szakértelem szintén REJTETT.
Abban maximálisan igazat adok, hogy erős. Azonban van annyira erős, mint egy olyan AF képesség, amiért fizettél több 100 AFp-t?
Úgy, hogy a működéshez pl. Kezdeményezés megnyerés IS kell? Szörnyijesztés esetén Szakiellenpróba IS kell?
Ha sokak szerint TÚL erős, akkor természetesen átvariálandó.
Ne feledjétek viszont, hogy a Szkara is csak addig probléma, amíg nem veszed észre. Onnantól kezdve már számításba tudod venni... ;-)
A Szimulációt miért rontaná? Tán még használhatóvá is válna (a rejtett trükkök előugranak és megmutatják hatásukat ELŐRE), mert per pillanat a játék egyik legértelmetlenebb, legkevésbé használható részének tartom (pláne kavicsért...). :S

Fantomharcos, kristály fantomharcos.
Ha ezek a játékba kerülnek, akkor nincs az az ÉP mennyiség, amivel a kivégzés ellen védekezni lehetne. Nyers szivatás az egész, azt megcélozva, hogy még jobban le lehessen fosztani a karaktereket. A kivégzés már épp eléggé meg lett erősítve.

Hááát... Tényleg ennyit számítana egy gyér (állatmentes ellenfél) portya? Azt hittem, hogy ez nem akkora téma, elvégre többet ér, erősebb dolog, ha szólsz valakinek az ütőtávban, hogy puhítson be a kedvedért valakit. EZEK a formulák talán ehhez a szituhoz hasonlíthatók kissé. Épp ezért szerintem PONT nem az Erősek fegyvere lenne jellemzően... :-X
Azonban felvet a kérdésed egy másik témát is: bele kellene hogy számítson az 5 perc / 1 óra / stb. témába, azaz a proginak figyelembe kellene vennie, mint portyatámadás...

Kínzó vámpír.
Ezzel a normál kamrabevétel többszörösét össze lehet hozni naponta, kétlem, hogy Miklós rábólintana.

Tényleg ennyit számítana az 1%-ok max 20%-a? Annak, akit kamráznak talán jelent valamennyit. Én biz nem sajnálom tőle...
De ha erősnek érzitek, akkor le is vihető pl. AFK*1%-ra. Az ollótéma itt a lényeg...

Bűvös csapda.
Ez nyers szivatás.

...és ez még sok másik formulára igaz, de én nem érzem erősnek (ezt sem).
Az, hogy valaki nem akar foglalkozni a mágiával (tanulni legalább 1-2 ellen orvoslatot) rendben van.
Az, hogy ráadásul nincs olyan a környezetében, aki segítségére lehet - az pech(?).
Attól félek ez kissé hajlik a "POK vagyok - ne fejlesszetek Vadásztémára" dolog felé...
DE NEM BAJ!
Minden felvetéseteket hasznosnak - gondolatébresztőnek tartom.
Köszönet érte. (Mentek a 10-esek)
Kieg.: Várom a megerősítő vagy álláspontomat támadó további HSz-eket, hogy képet kapjak az általános nézetekről, illetve ahol csekélyebb tapasztalatom félrehúzott ott korrigálhassak, mert ez csak holmi (szubjektív?) védőbeszéd volt. Ti hogy látjátok ezeket, mi a véleményetek a felvetett témákról?
Dátum: 2013.01.08. 15:49:52
NEM arról van szó, hogy... Mindegy.
1 oldallal visszább hasznát vettem az általad felvetett témának.
Dátum: 2013.01.08. 15:40:40
Kösz a tippet...
Dátum: 2013.01.08. 12:27:16
Igaz-igaz. ;-)
Dátum: 2013.01.08. 11:47:38
Folytatnám más irányban a gondolatot.
A 100%-os morálú állat elkergetésére (1 csata erejéig) úgy látok lehetőséget (esetleg új, magas szintű formulával?), hogy Meggyőzőképesség ellenpróbával és AFK függvényében 1-5 állat elzavarható... Hmmm... Ez is megfontolandó... :-X
Kieg.: Látom reagáltál előttem. Nem dobnám azért az ötletet még. Esetleg úgy, hogy MINIMUM 1 állat mindenképp megmarad az ellenfélnél már működőképesebb (nem szupertáp jellegű) lenne a szitu. Hm?
Dátum: 2013.01.08. 11:35:13
A Mágiaelmélet AFK max 10 szintre lett ballanszolva (mán ahol sikerült... :-)) per pillanat.
Egy 100%-os állatelkergető cucc IGENerős lenne szerintem. Annyira talán nem kellene túlhúzni a Formula erejét...
Persze egy Ősmágus esetén (RENGETEG AFp-t fizet a hatalomért)... Esetleg új Eventrelik támogatással (pl. AFK-ra ad további +1/+2/+3/+4-et)...
Kieg.: Asszem ez erősen messzire mutató ötlet... Mérlegelendő erőst...
Dátum: 2013.01.08. 11:06:22
Cras. SZÁMÍTANAK a részletkérdések. Jöhet minden apróságnak tűnő téma boncolgatása. ;-)
Itt van mindjárt Büyük pontosítási kérdése (RENGETEG téma rászorul... :S)

Büyük.
A kérdésedre válaszolva:
Szimpla "előgyengítési trükknek" szántam, azaz én nem adnék érte semmit. Amúgy is sanszos a karakter győzelme. ;-)
Természetesen kizárólag amúgy is támadható karakterre küldhető lenne.
VISZONT nem ártana, ha a célpont a portya leírásában kapna infót a küldő kilétéről.
Kieg.: VAGY nem is életbevágó a küldő kilétének felfedése ebben az esetben? Így "misztikusabb" a dolog... :-X
Kieg.2: Pontosítottam a leírást, de érdekes ötletet adtál... Tipródok egy új Formulán...
Dátum: 2013.01.08. 10:20:27
Köszönet. Figyelembe is vettem az észrevételed. ;-)
Dátum: 2013.01.08. 10:09:09
Kösz a profi tippet. Át is írom...
Dátum: 2013.01.08. 09:24:23
VARÁZSLÓI MÁGIA (Fejlesztési javaslat) v2.12

Mágiaelmélet (Új AF képesség):
Megtanulhatod/használhatod a Varázslói formulák közül azokat, melyek elérhetők számodra ezen AF képességed szintje alapján. (10 szint, Költség: új AFK szint *10 AFp, azaz 10/20/30/...).

Bevezetési javaslatok:
1. alternatíva:
Az egyre fejlettebb/erősebb Mágiaelméleti kutatásnak köszönhetően felfedezésre kerül, hogy az eddig "haszontalannak" hitt Szinguláris anomália (SzA) erős összefüggést mutat a Mágiával. Mágustorony 35.-től a megtalált SzA megmarad az épületet minimum eddig felhúzó szövetségek tagjainál. Az épület 50. szintjétől kezdve a Mágiaelmélet AFK függvényében formulák tanulhatók annyi SzA-ért, amennyi a formula szintkövetelménye *X (mérlegelendő szorzó), valamint SzA-t használva a kémgömbözésnél megismerhető a fürkészett karakter aktív varázslata(i).

2/a. alternatíva:
A Mágustorony 20. és a Palota 29. szintjét elérő szövetségek AFK-t ismerő tagjai vásárolhatnak formulákat a Lélekkufártól. Legfeljebb AFK szintű formula vásárolható.

2/b. (kis interakció plusszos) alternatíva:
A Mágustorony 50. és a Palota 49. szintjét elérő szövetségek tagjai vásárolhatnak Formulatekercset a Lélekkufártól AFK megléte esetén, amit meg is tanul használni a vásárló. Legfeljebb AFK szintű formula vásárolható. Biankó, azaz „üres” varázstekercs is vásárolható (max AFK szintű), melynek épületfeltétele: Mágustorony 20 és Palota 29.
Kivégzéssel végződő portyával is tanulható el Formula HA a legyőzött ellenfél ismer olyat, amit az AFK-ban jártas győztes nem és a győztesnél van egy minimum akkora szintű biankó varázstekercs, mint amennyi az ellenfél formulatekercsének AFK követelménye. Az esély 20%. Egy Kivégzéses portyagyőzelemmel 1 RND formula tanulható el, azaz a tekercs szintjével megegyező vagy kisebb varázslat is rákerülhet, de ettől a varázslat szintje fix marad. Adott szintű biankó Varázstekercs ára MEGEGYEZIK a vele megegyező szintű Formulatekercs árával.

3. alternatíva:
A Mágustorony 30. szintjét elérő szövetségek AFK ismerő tagjai hozzáláthatnak a mágikus formulák kifejlesztéséhez. A fejlesztés LE/LGy/Kristálypont/Őskő/Kiégett őskő/stb. befizetési költséggel jár mely szabadon variálható. Ezekért fejlesztési pontot kap a szövetség, amelyek különböző váltószámmal növelik az össz pontszámot. A fejlesztés folyamatos, az új formulák sorban ismerhetők meg egy-egy előre megadott pontszám elérése után. A kifejlesztett Formula megtanulható a Lélekkufárnál megvásárolható megfelelő szintű üres Varázstekercs megvásárlásával és a kiválasztott Formula ráillesztésével. A kifejlesztett formulákat csak azok a tagok tanulhatják meg, akik elérik az adott formulához szükséges fejlesztési érték 1%-át saját befizetési pontszámukkal. Aki „lemarad” az addig nem tanulhat új formulát, amíg nem éri el a küszöböt.

Varázslói mágia és a Hordák (javasolt új hordaspecialitások):
Zafír: Harccal nem összefüggő (nem X-el jelölt) Varázslói varázslatok használatánál az AFK szinthez +1 adódik.
Smaragd: 1 db, AFK szintjénél 1-el magasabb szintű varázslatot is megvásárolhat/megtanulhat, de ettől még a varázslat AFK szinttel működnek. Extra varázslathely 10-es AFK értéknél.
Rubin: Harccal összefüggő offenzív Varázslói varázslatok (X) használatánál az AFK szinthez +1 adódik.
Gyémánt: Varázslói mágiával összefüggő AF képességek fejlesztése szintenként 1 AFp-vel drágább. Varázslat ellenállás (Harccal összefüggő offenzív Varázslói varázslatok AFK*2% eséllyel nem működnek velük szemben).

Varázslói mágia és a 100% fertőzöttség:
A hordaspec mellett a Varázslói mágiával összefüggő AF képességek fejlesztése szintenként 2 AFp-vel drágább (felülírja az eredeti AF képességekkel összefüggő hordabónuszt) és megkapják a Gyémántok Varázslat ellenállását, de AFK*4% értékkel).

Erősen átalakításra került a folytatás, de már készül a 3. változat.
Addig is:

Néhány Varázslói mágia formulajavaslat a teljesség igénye nélkül:
/Jelentősen „leegyszerűsítve” és sok tekintetben módosítva az 1.xx változathoz képest/
Jelmagyarázat:
AFK – Mágiaelmélet AF képesség(szint)
X – Harccal összefüggő offenzív Varázslói varázslat


FIGYELEM!
Minden Varázslatod addig tart, amíg bekészítve tartod. Egyszerre csak 1 formula lehet bekészítve (kivétel - lásd "Erős elme" új AF képességet). Amint a karakter olyan helyzetbe kerül, hogy a formula működhet, az aktiválódik és az aktiválódásért a Manapont automatikusan levonódik.
Az egyes formulák AFK szintkövetelménye és manapont igénye nincs kitalálva. Ez SOKKAL összetettebb dolog annál, hogy csak így lazán érdemes legyen rá javaslatot tenni.

Vadász szimat: AFK szintenként 1 mp-el csökken a vadászatonkénti idő (max alá is), de csak 1 vadászatra hat.
Alacsony manapont költséggel természetesen.

Misztikus Láthatatlanság: A támadó és védekező közötti szintkülönbség duplán számítódik.
(Láthatatlanság idejéig, de vadászat alatt nem működik)

Mágusszem: Kémgömb újra használati ideje csökken AFK szintenként 2 perccel.

Bestiamester szeme: A kémlelni kívánt karakter harcba hívott állatainak összes statisztikáját is megmutatja a Kémgömb.

Varázslói Epikus düh: AFK szintnyi plusz % sebzés varázslatra Epikus/Entitás ellen.
X

Démonűző szolga: Az Epikus/Entitás ellenfél szintje és állataid szintje megegyezőnek számít.
X

Alkímikus delej: Sajtoláskor - ha esszencia esik - AFK * 2% (gradulátumos sajtoláskor AFK * 7%) esély, hogy olyan Esszencia lesz, amely még nincs a birtokodban (amennyiben ez lehetséges). Ez minimum 3-as AFK-hoz kötött képesség.

Ugrásra készen: Ha elküldöd gyakorlatozni állataid ÉS be van készítve ez a varázslatod, akkor azok az állatok, amelyek harcba voltak hívva ott is maradnak, DE közben gyakorolnak. VISZONT csak fele TP-t kapnak a gyakorlásért. Moráljuk csökken, de feleakkora sebességgel, mint normál esetben. Nem gyógyíthatók (mint a kennelezők esetében). Látszanak a karakternél, de harcértéküket megsínyli a megosztott használat: Szintjük feleakkorának számít, valamint elnyelésük és sebzésük AFK-1 %-os (min. 10, max. 90%). A karakter NEM használhatja őket (mintha gyakorolnának). Másik állatot értelemszerűen NEM hívhat harcba (csak ha van még férőhely). A Karaktert ért támadásoknál lépnek akcióba.
/Nyögvenyelős-komplikált - újratervezés alatt.../

Álca:.../újratervezés alatt.../

Mágiatörés: Célpontodon lévő Varázslói varázslat leesik. Siker feltétele: sikeres AFK ellenpróba, melyet módosít a Mágia tul különbség 100-as része. A célpont értesül a varázslatról és annak hatásáról.
Mp: MaxMana mennyiség

Megtisztulás: A rád mondott Varázslói varázslatok leesnek rólad. (Saját varázslataid is.) Siker feltétele: sikeres AFK ellenpróba, melyet módosít a Mágia tul különbség 100-as része. (Saját varázslat ellen természetesen nem kell próba)

Önduplikáció: Konkrétan 2 karakter lesz (1 +1 klón), melyek között az aktuális és a maximális ÉP, MP és a LE felezve kerül elosztásra, a klón TP-je 0-ról indul (innentől külön számolódik), de a klón nem regenerálódik és nincs állata. 15% feletti ÉP esetén bármelyik támadható. A Klón portyalistán megjelenik, toplistán nem, vadászik és nincs lehetőség beleszólni a dolgaiba addig, amíg a vadászat tart. Tturbó váltható a főkarakternél (klónnál értelemszerűen nem). A főkarakter NEM vadászhat a varázslat hatóideje alatt (de ő indítja el és szakíthatja meg), illetve újabb varázslat megtöri a varázslatot, más tekintetben szabadon cselekedhet. Ha bármi miatt a vadászat leáll (betelt Kalandhely, elfogyott CsP, Mágiatörés, vadászat megszakítása, stb.) a varázslat megszűnik és a klón egyesül a főkarakterrel (TP, LE, MP, ÉP, stb összeadódik). LEGALÁBB 9. szintű varázslat.

Varázstükör: Ellenfeleid Harccal kapcsolatos Varázslói mágiái, melyeket rád irányoznak, portyában rád (vagy állataidra) hatnak AFK*2% eséllyel rajtuk (vagy állataikon) "sül ki".

Félelemaura: Ha karaktered támadás éri ÉS megnyered a kezdeményezést, akkor támadód harcba hívott állatai veszítenek AFK morált csata előtt (ha 21% alá kerül egy állat, akkor értelemszerűen kiesik a "harcba hívott" státuszból).
X

Szörnyijesztés: Következő portyádban HA megnyered a kezdeményezést, akkor ellenfeled állatainak sebzése AFK%-al csökken.
X

Mágikus Varázslat ellenállás: Harccal összefüggő offenzív Varázslói varázslatok AFK*3% eséllyel nem működnek ellened (akinek hordaspecialitása ez, illetve 100% fertőzött, azok gyakorlatilag 2x dobhatnak mentőt ha aktív ez a varázslatuk).

Gondos gazda: Meggyőzőkészség szakértelmed AFK*2 ponttal nő, amíg a varázslat működik. Csak a harcba hívott állatokra hat.

Kaland realizátor: AFK*3% eséllyel realizálódik a Kalandok alatti Mana- és gyógyital fogyasztás (manád töltődik, gyógyulsz, de csak a kaland végén íródik fel).

Kegyes hangulat: Kínzókamrádból elengedhetsz 1 kiválasztott karaktert. A célpont értesül a varázslatról és annak hatásáról.

Sokkoló Aura: Ha megtámadnak ÉS megnyered a kezdeményezést, akkor sikeres Kábításodkor ellenfeled állatai is elszenvedik a Támadásbüntetést, de -15*Kábításszám értékkel (első Kábítás -15, 2. kábítás után -30, stb.).
X

Dermesztő érintés: Következő portyádban HA megnyered a kezdeményezést, akkor sikeres Kábításodkor ellenfeled -10*Kábításszám Támadásbüntetést kap -10 helyett (első Kábítás -10, 2. kábítás után -20, stb.).
X

Fortuna csókja: Szerencséd AFK*(mérlegelendő szorzó) pont bónuszt kap.

A korrupt templomszolga: A Végzet templomában 2 kiválasztott, még nem teljesített küldetés helyet cserél.
/1 csere ára (a mana mellett) 1 AFp / AFK, azaz pl. 5-ös AFK-nál a költség 0,2 AFp. - Talán nem is fontos/

Szemtől szemben: Következő általad kezdeményezett portyádban HA megnyered a kezdeményezést, akkor mindkettőtök szövetségi épület bonusza (csak Gyaktér, Védfal és Nekrofun) megegyező lesz méghozzá azzal az értékkel, amelyikőtöké a nagyobb.
X

Boszorkánymesteri átok: Ha megtámadnak + a csata Kivégzéseddel végződik ÉS van Átokszórás AF képességed, akkor ellenfeleden "fog" az átok, azaz .../újratervezés alatt.../

Stb.-stb.

Javasolt Varázslói mágiához köthető egyéb AF képességek / új Relikviák hatásai:
Elmélyült varázslathasználat: 1 kiválasztott varázslatod használata esetén AFK szinted +1 bónusszal számít (többször felvehető, de 1 varázslatra csak 1x).
Ár: 15 AFp/varázslat
Erős elme: Egyszerre több különböző varázslatod lehet bekészítve, de „X” típusú varázslatból maximum 2.
Ár: plusz varázslat helyenként 50 AFp
Gyakorlott varázsló: Varázslói varázslatod manaköltsége AFK*5%-al olcsóbb (Tárgyak mana olcsósítóival összeadódik). Relikvia.

Varázslói mágia vs. Bajnoki viadal:
SZERINTEM működhetnének Bajnokin is azok a formulák, amelyeknek van értelme harcban elvégre tetemes AFp-vel fizet érte a karakter… :-X

Javasolt Hordaváltási költség kiegészítés: - nem számító tényező, akár ne is legyen bevezetve.
A jelenlegi költségen felül 5 AFp (60. szint feletti váltás esetén), mely jelképezi a már erősebben beivódott hordakondíciók felülírására fordított energiát.

Várom az észrevételeket a javaslat tökéletesítéséhez, elfogadhatóságának kiszélesítéséhez.
(Pl. ötletek/módosítási javaslatok bevezetésre, formulákra, programozói problémák kiküszöbölésére, stb., mert úgy lesz az "igazi" a végeredmény. ;-))

Kieg.: Módosítások, új formulaötletek (THX Aurri, Beherit, Cras, Gigatesó, Ariel, Miklós, Büyük, Kocos)
Dátum: 2013.01.04. 21:11:42
EZAZ! VÉÉÉGRE!
EZT nevezem tutkó véleménycsokornak! Nálam 10 pontot ért.
Hajlok rá, hogy sok tekintetben 1etértsek veled. Sajnos. :S
Feltétlen figyelembe veszem a 2.XX változatnál a HSz-ed.
Készül az újabb ötletcsomag, mert Miklós reagált PM-ben és jelezte rövidebb észrevételeit.
Sajnos még nem jött válasz a levél megjelentetésének engedélyéről, de a LÉNYEGE, hogy...
1. LESZ Varázslói mágia.
2. Időpont még nem közölhető, nem kalkulálható pontosan (fejlesztési doksi is még időbe fog kerülni és sok még addig is a bevállalt dolog).
3. A bevezetésre az Épület/AFK/Kufár kombinációját javasolta.
4. A Hordaspecek újragondolandók (ahogy te is jelezted).
5. Vannak Formulák, amiket valszeg felvesznek a tervezetek közé, mint alapgondolat és vannak, amik nem megvalósíthatók (sajnos nem pontosította Formulánként azt, hogy mi kizárt...).

Tehát kérnék pár nap türelmet és előállok egy 2. verzióval, ami természetesen továbbra is CSAK ötletelés. ;-)
Dátum: 2013.01.04. 11:58:32
No elküldtem a Varázsló mágia javaslatot (javaslatunkat) a Behónak, mert tovább gondolkodni csak akkor érdemes rajta, ha... :-X

"...Felvetnék egy fejlesztési javaslatot, melyet részleteiben ezen a Nagyfórumos címen olvashattok át: http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,180.5240#hsz5254
A fórumozók eddigi álláspontjai, változtatási javaslatai is figyelembe lettek véve, de számtalan szempontból érdemes/kell még körüljárni a dolgot HA nektek is tetszik, használhatónak látjátok. Feltétlen várnánk reakciót PM-ben, vagy a Nagyfórumra abban a tekintetben, hogy mit/mennyire láttok benne használhatónak, mit kell programozói/játéktechnikai okokból módosítani, esetleg milyen irányban/tekintetben segítsük a munkátokat az általatok is tervbe vett Varázslói mágia fejlesztésében..."
Dátum: 2013.01.03. 16:03:33
Őőőő... Mi a gond az előkalkulációval? TÉNYLEG érdekel, mert ebben nem látok buktatót (ugyan sok tekintetben ölég "naiv" vagyok).
Az általad felvetett 2. téma (mi volt legutóbb - mire lehetett számítani eredetileg) engem is zargat kissé, de az TOTÁL szubjektív, mivel a kisszintűt bizonyosan nem fogom erőltetni (több időt vesz el, mint a 60-as tapasztalatom szerint és az sem kevés - még segítő kari esetén is ölég időrabló a V4-ezés). A 60-as az elkövetkezendő Eventekkel erősen konkurál nálam. No de erről már máshol beszéltem. Részemről rendben, de jobban örültem volna, ha a sorrend nem változik... ;-( ;-(

Kariátvivők!
Eszetekbe ne jusson pár perc alatt összecsapni a karitokat... Hacsak nem toplistával szeretnétek átvinni, de talán még akkor sem érdemes kapkodni. Nekem bő 3 órába került a generálás (2x kezdtem ábszolút elölről, mert ugyebár elvenni NEM lehet a már fejlesztett értékekből, csak hozzátenni + millire ölég nehéz előre kitalálni mindent), oszt mégis 2 toplistát ért a késés ellenére. Egy olyan karival, amin menet közben még "állítanom" kellett. TERMÉSZETESEN ez érv lehet az "akkor meg minek az előgenerálási lehetőség" mellett is, DE nem csak ezért lenne érdekes (akit érdekel, az röviden olvashat róla a lobbylistámon). Pláne, hogy AZT a karaktert eszembe sem jutott volna átvinni sehova. :-X
A kariátvivő inkább merengjen akár 1 napot is a karakterén generálásnál, minthogy 1-2 hét után, vagy nagyobb közökkel mindig újrakezdjen (SOK példát láttam rá és nem tesz jót a karinak egy erősebb Lélekkút töltés - lesz ÉPP elegendő hátránya átvitel után az első szinttől fejlesztőkkel szemben pl. eventrelikek nélkül, az akár 40. szinttől pörgetett extraküldibevétel nélkül, stb.-stb.).
Ez csak tanács - aki akar él vele. :-X