Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ricardo

Kedves Sultankalifa!

A (M)alter-ego klán az én vezérletem alatt épült, és állíthatom, hogy egyetlen máshol fejlődő tag sem fog beugrani hozzánk. Kitaláltunk egy koncepciót, amit szeretnénk megvalósítani, de szabályosan egyedül a reinkarnálódással van esélyünk. (Töröljük a karaktereinket bizonyos időközönként és újra regelünk.)

Hidd el, ha lenne más módja a békés fejlődésnek akkor nem ezt választanánk, hiszen 1. szinten jóval kevesebbet ad a vadászat, mint mondjuk 10. szinten (így a mi álmunk is nehezebben valósul meg), de a világ 2-ben az első 9. szintű karakter megjelnése után 48 óra alatt 4 hadüzenetet kaptunk. Mindenki minket akar farmolni, mert azt hiszik ez könnyű lesz, mi pedig a 3 hét utáni döntetlenre megyünk rá.

Mivel a karaktereink úgy sem fejlődnek, csak építenek, ezért nekünk megéri, mert hosszútávon többet buknánk a napi 20-30% lélekkút bukással. Jelenleg ez az egyetlen módja a farmolás kivédésének és szerintem teljesen szabályos.
Dátum: 2008.12.02. 08:57:13
Arra gondoltam, hogy akkor nem kell feltétlenül megállni. Ha fel lehetne pl 25%-ra vinni az állatbefogást, akkor már nem lenne olyan rossz, szerintem.

Én mostanában próbálom a végzetúrral töltött időt csökkenteni (eddig sikertelenül ), valószínűleg ezért vannak mostanában ilyen ötleteim.
Dátum: 2008.12.02. 08:36:51
Én általában védem a küldetéseket, de ez a 6 állatos dolog kicsit tényleg túlzás. Egyszerűen nincs értelme addig annak a szakértelemnek, amég max 8%-ra viheti fel az ember fia a csapdakészítést.

Szerintem ezt a hibát úgy lehetne korrigálni, ha

1. módosítanának a csapdakészítésen és legalább 15%-ig felmhetne (erre szerintem nincs esély)
2. a vezetőképességnek lenne egy új funkciója is. Minden szintje csökkenti a két sajtolás között eltelt időt. Tehát 50-es vezetőképességnél már csak 10 percet kell várnod két sajtolás között.
Dátum: 2008.12.02. 08:25:55
Idézet: Ricardo - 2008.12.01. 11:37:09
Sikerült ma fellépnem 18. szintre. El is küldtem a karaktert vadászni, erre mit látok(?) 12 vadászat alatt mindegyik fogásom 200 LE alatt volt (pontosabban volt egy 209-es a többi meg 190 alatti).

A kérdésem az lenne, hogy a random szörnyosztás minden szinten 0-ás szerencsével számolódik és ezt befolyásolja a karakter szerncse értéke, vagy minden szinten van egy átlag szerencse, és aki ezalatt van az nem szerencsés, hanem inkább peches?

Csak mert 17. szinten bármikor vadásztam megvolt a 200-as átlag, most meg még a 150 sincs meg.


Sajnos kicsit elsikkadt a kérdésem a sok nagyon fontos kérdés mellett, ezért megpróbálom újra.
Dátum: 2008.12.01. 11:37:09
Sikerült ma fellépnem 18. szintre. El is küldtem a karaktert vadászni, erre mit látok(?) 12 vadászat alatt mindegyik fogásom 200 LE alatt volt (pontosabban volt egy 209-es a többi meg 190 alatti).

A kérdésem az lenne, hogy a random szörnyosztás minden szinten 0-ás szerencsével számolódik és ezt befolyásolja a karakter szerncse értéke, vagy minden szinten van egy átlag szerencse, és aki ezalatt van az nem szerencsés, hanem inkább peches?

Csak mert 17. szinten bármikor vadásztam megvolt a 200-as átlag, most meg még a 150 sincs meg.
Dátum: 2008.12.01. 11:00:06
Valami miatt megint nem tudom megnyitni a végzetWiki-t. Ez már előjött egyszer, aztán tegnap megint patentul működött, most meg megint semmi. Nem tudja valaki mi lehet ennek az oka?
Dátum: 2008.11.30. 14:50:00
Egy új ötlet jutott eszembe, gondoltam gyorsan be is írom, mielőtt még elfelejteném.

Mi lenne, ha a portyázáspontok a vadászatoktól függenének? Alapvetően ugye egy nap kapsz 30 vadászatot. Minden egyes elköltött vadászat után kapnál egy pp-t (ha a kisebbeket ütős statégián vagy akkor két vadászatonként egyet). Ezzel megszűnne a csak portyázós stratégia, azzal sem lenne gond, hogy bizonyos időközönként kapsz pp-t, emiatt kevesebbet kellene a gép előtt ülni és megoldódna az a probléma is, hogy a prémium karakterek nem kapnak bónuszt a portyáikra (a vadászatok miatt napi + 7, + 4 portyát kapnának).

Nem biztos, hogy jó az elképzelés, de így elsőre nem tűnik olyan rossznak (nekem).
Dátum: 2008.11.29. 22:49:58
Szerintem mindegyik küldetés nagy segítség, csak egy kicsit agyalni kell rajta mire is jó.

1. Drakin, Hordaparancsnok, Orákulum, Sárkány, stb: igaz, hogy ezek a küldetések beragadnak, de pont emiatt jók is. Bármikor egyetlen klikkelés lehet őket teljesíteni ergo biztonsában van az LE-d. Én például kifejezetten örülök neki, hogy 20. szinten lesz fixen 8-10k LE-m vásárlásra amit nem tudnak ellopni (sárkány). (Arról nem is beszéltem, hogy ezekkel a fixen egy klikkelős küldeikkel mennyire egyszerűen meg lehet csinálni a 20k-s küldetést.)

2. 200 LE vesztős küldi: Először azt hittem nem is fogom megcsinálni ezt a küldetést, már csak dacból sem. Ehhez hozzájön, hogy sokan nagyon undorítóan és álszenten reklámozzák magukat illetve próbálnak segíteni az embereknek. Ez a küldetés szerintem arra való, hogy könnyítsen a portyázásokon. Beállítod ezt a küldetést, majd nyugodt szívvel mehetsz 1.5 - 2k LE-vel portyázni. Ha szerencséd van még egy-két igazán LE dús portyát nyersz is, mielőtt egyszer véletlenül kikapsz és elbukod a 200 LE-t. Ha peched van azonnal sikerül a küldetést teljesítened. 9. szint felett a karakterek 85%-nál van legalább 200 LE, szóval ezzel a küldetéssel is csak nyerni lehet, ha az ember okosan csinálja.

3. Szakértelem köteles küldetések: ezek rávezetik arra a játékost, hogy melyek azok a szakértelmek, amelyekre később igazán lehet specializálódni. Kivégzés, kritikus ütés, sajtolás. Előbb-utóbb úgy is mindenki legalább egyesre felfejleszti, így legalább LE-t is lehet szerezni vele. Én már bánom, hogy miért csak 16. szinten fejlesztettem ki a sajtolást (így is csak a küldetés miatt tettem), a kritikus ütés után nekem a másik nagy kedvencem.

Summa-summárum szerintem, ha lenne küldetés eldobás gomb, akkor utána mindenki azon sírna, hogy szeretné visszakapni a küldetést amit egyszer balga módon kidobott az ablakon. A küldetések rész az egyik legjobb szinesítő eleme a játéknak, ahhoz nem szabad szerintem hozzányúlni. (Esetleg még egy-két érdekes küldetéssel megspékelni, hogy később se legyen monoton, de az már végképp egy másik topic, hála Mortimer kollega előrelátásának.)
Dátum: 2008.11.29. 13:19:43
Én még sosem használtam térkaput, így inkább csak vélemény amit írok, de szerintem beleszámít. Tulajdonképpen csak a támadásbónusz az ami itt számításba jöhet, és mivel a játéknak nincs olyan eleme ahol ezt ne lehetne használni, így szerintem itt is hozzáadódik a karakterek támadójához.
Dátum: 2008.11.29. 01:05:33
Én vadászatra nem kaptam meg most a 181 LE-met. Ezt a problémát már másnál is olvastam, de nekem csak most jött elő. Mivel egy elég fontos hiba és elég régóta jelen van az oldalon, talán jogos a kérdés: Ki lesz ez javítva?
Dátum: 2008.11.29. 01:03:18
Valami miatt az istennek sem akarja megnyitni nekem semmi a Wiki-t. A hiba az én készülékemben van, vagy másnak is vannak ilyesfajta problémái?
Dátum: 2008.11.28. 17:18:35
Sajnos ahogy nézem a bajnoki viadal is a top klánok játékosainak a külön játéka lesz.

A klánépület bónuszok + térkapu előnyeit egy kisebb szövetség tagja esélytelen lesz, hogy negálni tudja.
Ööö. Elég drasztikus különbségnek tűnik a 3,5 millió és a 350.000 közötti különbség. Ha azt vesszük, hogy 50. szintre megvan egy klánnak a katalizátor 15. szinten, akkor azért nagyon nem mind1, hogy 175k LE jön naponta vagy 1750k LE. az építkezésnél ez nem mindegy.

Emellett az sem mindegy, hogy háborúban melyiknek a 15-30%-át rabolom el.

Én nem látok bele a játék jövőjébe, de ha az épületek ára is ilyen drasztikusan nő, akkor azzal, hogy csökkentenjük a kút méretét csak magunkat szívatjuk meg. Emiatt lehet még több építőrabszolga jelenik majd meg, hiszen egyetlen klán sem tud majd normálisan fejlődni.

Viszont az sem megoldás, hogy 3 hónap múlva ez az üzenet jelenik meg az új tagoknak: Még 1.234.562 LE-t kell a kútba töltened, hogy teljesjogú taggá válj.
Dátum: 2008.11.26. 15:09:12
Engem eddig egyetlen ember kért meg, hogy ne támadjam már többször, mert sok LE-t viszek és nem tud fejlődni. Mivel teljesen kulturált hangnemben tette ezért azóta őt nem is támadom és kapott is pár jótanácsot (pl azóta nem vakítófénnyel dolgozik).
Dátum: 2008.11.26. 07:47:44
Az 500 rablós még csak csak ment mindenkinek, az nem olyan nehéz. De 1500-at rabolni?! Egyetlen egyszer raboltam 1499-nél több LE-t mióta játszom a játékkal, pedig elég sokat és elég eredményesen portyázom. Szinte senki nem fog találkozni olyan karakterrel, aki éppen 30000 LE-t gyűjt, aki eljut erre a szintre az már nem hü*e (félreértés ne essék az alsóbb szintek játékosai sem hü*ék, ez csak szófordulat).

Attól meg, hogy mindent le kell zsírozni egy másik végzetúrral attól a hócipőm televan. Ne multizz, ne legyen kereskedő, ne csalj, de beszélj össze mindenkivel, hogy fejlődni tudj. Miért nem csinálunk egy napközi otthont ahová beülnek a végzeturak és lego-zás közben passzolgatják egymásnak az LE-t. Felveszi mindenki a kreatív-affinitást 20%-ra összeszedünk 10k-10k LE-t, hadat üzenünk egymásnak és felváltva püföljük egymást. Folyamatosan vándorolna 1500 LE és termelődne rajta minden portyában 300 LE.

De hogy a topic eredeti céljánál maradjak pár ötlet:

Sebezz legalább 100-at egy ütésből. (Tudom volt a 30-as, de nekem ez tetszene.)
Ne jelentkezz be legalább 2 napig.
Győzz le egy olyan végzeturat, akinek jobb az LE diff-je.

Lehetnének különböző próbák is. Csinlád meg az erőpróbát: a galetki egy hatalmasat üt kalapácsával a sziklára, az darabokra törik. Erőd 73. (alap plussz a rendszer által generált random összege, mint harcban is.) Ha 8 órán keresztül senki sem jobb nálad, nyertél. Küldetés kipipálva. (Ez lehetne minden tulajdonságból is akár.)
Dátum: 2008.11.26. 07:28:24
Na igen. 600 őskő kell hozzá. Az még 20 főnél is fejenként 30. 900 Ft. Vagy hagyd abba a játékot, mert csak felidegesíted magad.

És ez csak akkor ilyen baráti, ha vagytok legalább 20-an és mindenki hajlandó áldozni a játékra.
Dátum: 2008.11.26. 06:54:08
Ez az új tag felvétele rendszer már csak azért sem jó, mert a játékban Miklósék azt ajánlják, hogy először mindenki kis klánban kezdje. A többség ott is kezdi, majd ott ragad. Nincs esély komolyabb klánba való átlépésre, mert valljuk meg őszintén az a kukába is kidobhatja a karakterét, akinek egy-két hét alatt 50k vagy még több lélekenergiát kell építenie azért, hogy teljesjogú taggá váljon. Egyszerűen az építés miatt elmarad a karakter a fejlődésben és ezt a hátrányt már nem igazán tudja behozni.

A térkapuk megjelenésével még jobban szét fog szakadni a mezőny, mert hatalmas plusszt ad a karakternek, viszont csak nagyon szűk rétegnek. Azokba a klánokba már nem lehet bejutni, a kisebb klánoknak meg még vagy 2-3 hónap felépíteni. Sajnos ez a szabály is azokat támogatja akik szept. 22-én kezdték a játékot, nekik nyújt előnyt. A többiek meg ... csináljanak amit akarnak.
Dátum: 2008.11.25. 13:12:13
Úgy, hogy kifejleszted a kritikus ütés szakértelmet (tanulás 22.), aztán reménykedsz benne, hogy valamelyik portyázásnál bejön.
Dátum: 2008.11.25. 12:45:04
Klassz és nem várt fordulatnak tekinteném, ha a fertőzés leküzdésének nehézségét az LE differencia függvényében határoznák meg. Aki sokat portyázott és rengeteg LE-t bezsebelt abban ugye sokkal jobban elburjánzott a fertőzés, hiszen saját hatalmát folyamatosan arra használja, hogy más galetkiket rövidítsen meg.

Így akiknek kisebb a differenciájuk, vagy akik negatívok könnyebben gyógyulnának, hiszen őket már az alacsony szinteken sem butította annyira a vírus. Akár 5-10 szint is lehetne a különbség a teljes gyógyulásig, így akik a pacifista utat választják végül hosszú de rögös út után jutalmat kapnak (és a játék is kiegyenlítődne.)

(Gondolom abban mindenki egyetért, hogy a fertőzés leküzdése után teljesen más lesz a játék, így akik előbb érnek oda azok sokat nyerhetnének. Nomeg így nem csak attól függne a betegség legyőzése, hogy ki kezdte szeptember 22-én a játékot.)
Dátum: 2008.11.24. 21:55:43
Nem kell sok időt tölteni a játékkal, csak erősen ajánlott.

Ebben az időkorlátban tényleg az a legfontosabb, hogy ha valaki gyűjt valamire, akkor igen is izguljon. Én pl. ezt a legyen egyszerre 20k LE-d küldetést félve csináltam meg. Ha akkor valaki megvert volna nagyon sokat bukok, viszont így még nagyobb volt az élmény.

A megoldás a játék idejének csökkentésére az lenne, ha senki nem foglalkozna vele ennyit. Maguk a játékosok húzzák az időt azzal, hogy van egy-két játékos aki mindig ráér és napi 8-10 órát (a munkaidejét) a játékkal tudja tölteni. Ha mindenki csak napi 1-2 órát töltene a játékkal ugyanezek lennének az erőviszonyok. (persze ez utópia)