Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ravenwood

Oldal: 12345
Ezt annyiban korrigálnám, hogy _miután_ rájöttem, hogy bárhányszor lehet használni, _egyből írtam_ is a JV-nek, (meg a szövi fórumra) és utána igyekeztem minél többször átmenni. Az hogy ebből nem tarthatok meg semmit egyértelmű volt, de nem értem miért kapok bant egy olyan hibáért amit nem is én követtem el. A programozót kell elővenni ezért, aki előidézte ezt a lehetőséget. Egyébként érdemes lenne a továbbiakban minden megnyíló lehetőséget _rendesen_ letesztelni.

Törvényszerű, hogy minden program tervezése során keletkeznek hibák, a VU-ban is van jelenleg 3 kisebb anomália, amit már végiggondoltam. Jelenleg nem éri meg ezeket kihasználni, mert igen nagy ráfordítást igényel, de később ha beugrik valakinek eszméletlen nagyot tud majd kaszálni vele, főleg ha kombinálja ezeket. Az egyik már felderengett vkinek itt is valamelyik fórumon. Ha Miklós megkérdezi a véleményemet természetesen ezeket is le fogom írni neki, de ezek egyike sem bugolás, hanem a program adta lehetőségek kihasználása. Nem tönkretenni akarom a játékot, csak hajlandó vagyok végiggondolni és végigszámolni a dolgokat.
Egyébként csodálom, hogy ennyire gyengén van tesztelve a játék, hogy ilyenek bennmaradhattak
1 napot. Bár nem értem miért
Beraktam könyvjelzőbe a fórumot, h lássam mikor veti fel vki a témát és pont akkor néztem rá, mikor írtad
Kérdezd meg Miklóst miért! Szerintem számára kicsit kellemetlenebb a téma
Azért lehet következtetni, ha valaki kb -50k LE diffel ül, azt igen gyakran lehúzzák nem kevés LE-vel
Dátum: 2008.11.19. 13:15:34
"155 lélekenergiát nyersz ki belőle, miután sikerül meglepned és elpusztítanod. +12 TP A szerzett lélekenergiából 0 a helyes válaszért kapott LE."
úgy tűnik erősen szar van a palacsintában
Dátum: 2008.11.19. 11:38:58
Erre csak annyit tudok mondani, h szerencsére nem vagyunk egyformák
És csak ismételni tudom magam: nem éri meg a csapda + sajtolás kombó! Semmilyen körülmények között ne fejlesszétek, mert ez csak elvonja a LE-t és nem hoz vissza semmit! Ez évek múlva sem térül meg, abszolút rossz befektetés!
Dátum: 2008.11.19. 10:55:24
Szerintem is abszolút nem éri meg a csapda + sajtolás kombó. Senkinek sem ajánlom! (csak magamnak ) Nehogy kifejlesszétek, mert túl sokba kerül és nem is térül meg soha
Dátum: 2008.11.19. 09:35:42
Múlt hét elején azt a választ kaptam h "talán a héten" (=a múlt héten) meglesz. Lehet h úgy értették, h "még az éveben", csak elírták
Dátum: 2008.11.18. 19:32:49
Nekem is ez a véleményem. Csökkentsék az esélyt, de a 10%-ot el lehessen érni reális eséllyel mondjuk 30on. Pl így:
1-10: 0,5%
11-20: 0,3%
21-30: 0.2%

A legnagyobb gond az, hogy megint csak azt látom - sajnos nem először - hogy ismét csak az Elit Horda érdekeit szolgáló változtatás került be. Ugyanis nem a "tájékoztatás nem volt teljeskörű" - ez nevetséges kamu! Pár napja még simán működött a 10% lvl20-on (turbóval). Az Elit Horda nem megy LE sajtolásra, mert azért nem kapnak tp-t, viszont rajtuk kívül bárki más egy igen hatékony LE szerzési kombót tudott - eddig - összerakni, és ezáltal más úton előnybe tudtak kerülni. A játékvezetés ismét csak az Elit Horda érdekeit szolgálta ezzel a döntéssel.
Dátum: 2008.11.18. 13:11:45
A legvalószínűbb, hogy ezzel egy kicsit lassítják a küldetések teljesítésének idejét
Dátum: 2008.11.18. 12:59:18
A VP regeneráció és a VD LE kiesés mellett még egy finomság:
csapdakészítés esélye mintha elcsúszott volna egy tizedessel. Tegnap 200 vadászatból 2 lényt fogtam be 20as szakértelemmel, amire 10%lett volna az esély rendesen, de ez inkább 1%-ra hasonlít. Nem csak nekem van hasonló problémám, szövi fórumon már más is felvetette szintén igen magas "mintavétel" mellett. Tegnapelőtt még lazán ömlöttek a sajtolni való mobok, most meg mintha kissé elzárták volna a csapot.
Jó lenne ennek utánanézni!
Dátum: 2008.11.18. 12:01:16
forrás: http://vegzetur.wikidot.com/portya

A sikeres portyázás jutalma lélekenergia és tapasztalati pont. Az, hogy mennyi lélekenergiát szerzel nagy részben attól függ, hogy mennyi volt ellenfelednél, ennek egy bizonyos részét rabolhatod el ugyanis. Ez a rész normál esetben 15%, de befolyásolhatják az alábbiak:

* gyémánt horda bónusz
* Kreatív affinitás szakértelem
* Lélekpajzs épület
* Aurapajzs épület
* Átokpiramis épület
* prémium státusz
* Szövetségi háború
* Transzcendális projekció szakértelem

Ugyanakkor a nyert lélekenergia soha nem lehet több, mint amennyi épp nálad van. Ez alól az egyetlen kivétel a Kreatív affinitásból adódó bónusz, ami ezen korlát alkalmazása után adódik a rablás összegéhez.
Dátum: 2008.11.16. 09:49:17
"A tanulást nem fejlesztheted 30-as szint fölé akadémia nélkül."

Ezt honnan idézted?
Dátum: 2008.11.15. 16:13:14
Ez a szintenként 7 pont butaság mert:
- mindenki megkapná, így igazából semmi nem történne, hiszen egyformák a feltételek
- aki "lemarad" az erősebb, magasabbak a statjai, így neki máris _sokkal_ többet érne mindez.
Dátum: 2008.11.15. 15:36:24
Idézet: Lanmandragoran - 2008.11.15. 12:38:39

4. A portyázás rendezhetősége szándékosan nem működik, mert a játékosok nagy része nem arra használta, amire eredetileg ki lett találva.


És elmondanád akkor, hogy eredetileg mire szolgált volna? Kilistázzam, hogy kik azok akik szétvernek simán és őket megtámadom? LOL! Az a gond hogy nem látom a logikát ebben a módosításban, valaki magyarázza már el!
Dátum: 2008.11.15. 11:20:29
Idézet: Mortimer - 2008.11.15. 10:06:17

(Ellentétes megjegyzés: az egy lény leölése küldetés miatt átálltam 15 PP-re, és azota csak malmozok. Egyszerűen nem merek támadni, hátha valamelyik szövitárs talál egy zsíros falatot, tartalékolok, hogy arra legyen pontom lecsapni. Ahelyett, hogy végzeturaznék, flash játékokkal játszom a KMK-n vagy fórumozgatok. Röhejes ez így, menekülök a saját szintemre ahogy lehet. Tehát Sharpa TP maximalizáló taktikáját már csak azért sem követném, mert borzasztó unalmas és érdektelen lenne így számomra a játék.)


Erre csak a saját hsz-emből tudnék idézni

Idézet: Ravenwood - 2008.11.13. 17:46:45

A legrosszabb az egészben, hogy ez egy pvp játék, ahol pont nem a pvp-t támogatják, hanem minden mást



Az a durva, hogy jelenleg Miklós képzelgéseivel ellentétben:
- nem érdemes portyázás menüt használni => soha nem is volt az, mostmár pedig egyenesen hülyeség
- nem érdemes velem azonos erősségűeket támadni
Ha lenne valamilyen rendszer, ami támogatná azt, ha nem a szintemről elérhető legfinomabb LE lufikat üssem, akkor én sem ütném őket, de jelenleg csak őket éri meg. => Nagyok verik a kicsiket. PONT. Miért támadjak meg velem azonos erősségűt? Hogy veszíthessek csomó ép-t + ne szerezzek semmi LE-t, sőt veszítsek belőle? Köszi, ezt inkább kihagyom.


Egy konstruktív javaslat.
Esetleg be lehetne vezetni valamiféle győzelmi pont rendszert, ami kb a következőktől függne:
- szint
- TÖ
- felszerelés => "baráti alapú" támadások általi visszaélés elkerülése miatt!
- harci szakértelmek => ŐV kontaktméreg és végtagspeckók szindróma elkerülésére! ~ kritikus ütés
A győzelmi pontok egy bizonyos mennyisége után lehessen "ŐV style" őskövet venni. Vagyis megnövelhetsz belőle egy tulajdonságot (szerencsén kívül) de a legmagasabbat nem növelheted így, hanem azt rendesen LE-től kell. Ez átszámolható LE-re, és VALÓBAN megérné erősebbeket támadni, és nem a kicsik vérét szívni, hiszen ha megfelelően van beállítva, akkor jól kiszámolhatóan több LE-t lehetne szerezni erősebb ellenfélből + nem veszítene semmit a vesztes fél.
Esetleg meg lehetne határozni, hogy bizonyos szinteken mennyi ilyen "ŐV style" őskövet lehet kapni, ami szintén a sokak szemét szúró "pók" stratégia ellen lenne hatékony. Jelenleg nem éri meg elől nyomulni, és nem éri meg a tp-re hajtani sem, hiszen a hajamra kenhetem a tp-t, mert semmilyen tulajdonságot nem tudok növelni belőle, és a tárgyakat sem tp-ért osztják a lélekkufárnál. Ezen változtatna ez a rendszer valamelyest. Lehetne esetleg napi szinten is korlátozni, ami szintén valóban támogatná a keveset belépőket, hiszen nem kerülnek megint akkora hátrányban. Nyilván aki sokat lép be, és sikeresen játszik, azért elvárható hogy előnyhöz jusson, elvégre többet foglalkozik a játékkal, igazából ennek csak a mértéke a kérdés egyedül.
Viszont mindezért cserébe a portyapontokat el lehetne törölni. Azt a portyapontot, amit nem is értek hogy lehetett bevezetni egyáltalán egy pvp játékban a pvp korlátozására...
Dátum: 2008.11.14. 12:46:24
Most le foglak kicsit hangolni. 30-as a max tanulás és nincs addig sem bénítás sem pedig kritikus varázslat sebzés
Dátum: 2008.11.14. 04:46:02
"Mennyibe kerül a Nerub Csuha?
4050LE
4050LE és 5 őskő
4050LE és 15 őskő
4500LE"

Ez mi? Gyémántoknak alapból 4050, amúgy másoknak 4500 alapból DE ezt befolyásolja a palota is, szóval maga a kérdés rossz, arról nem is beszélve, hogy 2 válasz is jó lehet a megadott 4ből
Dátum: 2008.11.13. 17:46:45
Ezért lenne egyre komolyabban megfontolandó, hogy a 0 LE helyett lehessen kapni azért valamit, úgy hogy közben a másik nem veszít semmit. Nem kell visszamenőleg bevezetni, lehet a legmagasabb szinttől is, valamint lehetne erre is szakértelem + szint függvény, és függhetne TÖ-től is, hogy ne csak a gyengéket érje meg ütni. Mondom mindezt úgy hogy egyébként _jelenleg_ össze tudok talicskázni napi 3-4k-t, azonban ez a szám folyamatosan csökken, és erősen konvergál a nullához. Karácsonyra könnyen lehet, hogy a gyémánt bónusza egy nagy semmit fog érni. Számomra is egyedül a szövi a visszatartó erő hogy ne váltsak hordát. Ha át lehetne konvertálni az egész szövit az épületekkel együtt, de arányosan elveszteném a +33% LE-t és így minuszba mennék, biztos hogy átmennék akármelyik hordába.

A legrosszabb az egészben, hogy ez egy pvp játék, ahol pont nem a pvp-t támogatják, hanem minden mást
Oldal: 12345