Idézet: Miklós - 2008.11.19. 09:52:04 Nem véletlen, hogy az ilyen játékban nem szokták a képleteket leírni: ezek a számok csak a játékosok töredékét érdeklik, a nagy többségnek elég az, hogy ha növeli a csapdakészitését, akkor nő az esélye, hogy elfogjon egy állatot.
Mit nevezünk hasonló játékoknak ? Kevés hasonló játékot próbáltam ki, de minden esetben számszerű értékkel meg volt határozva, hogy a szakértelmek mit csinálnak.
Lehet, hogy nem a legjobb a WoW-ot említeni, de azt sokan ismerik, és úgy tudom, Te is játszol rajta Miklós. Ott is minden egyes képesség hatása pontosan le van írva, tudsz számolgatni, hogy mire érdemes a pontjaidat költeni. És amint változik valami, akkor újra oszthatod a pontjaidat, mivel a változás befolyásolja a karakter erősségét.
Ott sincs leírva a harc pontos képlete, ez nem is fontos, ahogy itt sem - az ember növeli a harcban használatos tulajdonságait ezzel erősödik a csatában. De a szakértelmeknél igenis meg kell fontolni hogy mire költ az ember, mert nagyon el lehet szállni.
A szakértelmek fejlesztéséből adódó képlet miatt nem csak annyi LE-t bukik az ember amennyit belefektetett egy késöbb használhatatlannak minősülő szakértelembe, hanem az összes többi szakértelem fejlesztése többe fog kerülni. Itt nincs lehetőség próbálgatásra és "kitapasztalásra" mert nincs egy "reset gomb" amivel újra oszthatnám a pontjaimat. Tehát igenis kell a szakértelmek pontos leírása számadatokkal, lehetőleg a valós számadatokkal.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.