Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ywgarrd

Dátum: 2009.06.16. 13:11:19
Addig nem lesznek értelmes és érdembeli fejlesztések, amíg mindenki azt várja el, hogy minden rétegnek egyformán jó legyen. Ez lehetetlen.
Ugyanez van TF-en is, ment a sírás-rívás, és tizenx év játék után az összes karakter ugyanúgy néz ki, ugyanazokat a varázslatokat tudja, ugyanazokat a fegyvereket forgatja, stb... Ezen a rabszolgázás és a beleölt pénz módosít csak. Ugyanez lesz itt is. Sőt, van...
Dátum: 2009.06.16. 13:06:13
"ha amint az bekerül a legjobbak 1-2 héten belül kivégzik."

Ez nem a top hibája, nagyon lassú a fejlesztés üteme. Valahol januárban pukkant ki a játék...
De hiába bármilyen fejlesztés ha szinte minden mást azonnal lekorlátoz Miklós, hogy eddig növelheted és kész, vagy értelmetlenné teszi a fejlesztését.

A külföldi dolog pedig egy aranybánya valóban. Egy ideig, mert rövidtávon meg fog bukni a játék. A nemzetközi piac nem ennyire elnéző, mint mi. De ettől függetlenül kívánom, hogy ne legyen igazam.

A topot valóban utol lehet érni egy szintig, Nasdfil jó példa is erre félig-meddig, nem semmi amit csinált ez igaz - le a kalappal előtte. Ő a toplistán elöl van, de még egy pár hónapig el fog tartani, amíg igazán topkarakter lesz belőle - ezt szerintem ő is tudja. A szintjén erősebbek vannak körülötte egyelőre, de ha így folytatja ez változhat. Azért elég nehéz dolga lesz, mert a környéken hasonlóan ügyes játékosok vannak.
Dátum: 2009.06.16. 10:24:30
Bizony így van, bárki építhet. A top jelentős része azért van ott, mert az elején kezdte a játékot és építési áldozatot is hozott a célja érdekében. 40. szinten ne várja már el senki, hogy ugyanolyan lehetőségei legyenek, mint egy 60. szintűnek. Nyílik az olló? Szerintem nem. Mire a többség eléri ugyanazt a szintet, mint a top, addigra szintjükhöz viszonyítva sokkal erősebbek lesznek.
És ez tény, alá is tudom támasztani, ha nagyon szükséges, de ez elég egyértelmű nélküle is.

A top ennyi erővel jöhetne azzal, hogy minden küldetés legyen új, mert a később indultak előnybe kerülnek általa, hogy már ismerik. Elég vicces lenne (és szánalmas is), valljuk be.

Ugyanilyen alapon vegyük ki a játékból a spekrális manipulációt, a lélekenergia sajtolást és az elementáris fúziót is, mert a top azt hamarabb kifejlesztette valós időben. Közben pedig a következő generáció szintarányosan jóval korábban maximumra húzta ezeket a szakértelmeket.

Értsétek meg, soha nem fogjátok behozni a topkaraktereket, viszont mire arra szintre értek, ahol ők vannak most, simán erősebbek lehettek. Ha valaki élkarakter akar lenni, arra van megoldás: az új világok.
Dátum: 2009.06.15. 19:30:45
Vagy szimplán csak nincs kedve a szabadidejében a gép előtt dögleni, amikor kint ragyogó, napsütéses idő van és 30 fok.
Dátum: 2009.06.15. 19:16:54
Gyógyító totem;)

Előfeltétel: minimális lélekkút-méret: 500.000
Leírás: Elegetek van belőle, hogy a hatalmasabb végzeturak folyamatosan a földbe döngölnek, néha megalázó módon a közelükbe sem tudtok kerülni, mert már a varázslatukat követően ezer sebből vérezve vonaglotok a földön?
Szerencsére ennek most már vége lehet. A totem segítségével szintenként a védekező portyák sebzésének egy részét visszagyógyulhatod, ha ezt beállítod (checkbox). Az épület első 5 emelete szintenként 10% sebzéskompenzációt eredményez, minden egyes plusz szint további 4% azonnali gyógyulást tesz lehetővé. A hatás maximuma tehát 90%. Naponta egyszer változtathatod meg a checkbox állapotát, ám 5. szinten 2x, 10. szinten 3x. 15. szinten pedig már 4x!
Kizárólag saját lélekenergiából építhető, tehát a lélekkút termelése és a manakonstrukció nem használható az épület felhúzására.
Építési költség: szint * 100.000 LE

A sebgyógyítós lehetőség úgyis inkább hátrány, mint előny gyakorlatilag, és Miklós ígérete szerint hamarosan több állatra is hatni fog. Tehát a szakértelmet sem gyengítené az épület.

Az egészség pedig kaphatna egy plusz hatást: minden 5. szintje után kapsz egy elnyelést.
Dátum: 2009.06.15. 17:21:58
Ez most komoly?
Lehet csak statiszták voltak.
Dátum: 2009.06.15. 15:44:01
AZ előző karakteremmel sok dolgot elrontottam, különösen az elején, amikor naivan vártam az áldomás, vámprizáció és hasonlók bekerülésére. Utána arról nem tudtam, hogy az állatok elnyelést is adnak, így 12. szintre meg is lett az első. Craslorg őt nagyon kedvelte.
Volt még pár hiba, amit nem részletezek. Még is folyamatosan a toplista első oldalán voltam, ami a játékidőnek, az erős szövetségnek, és bizony az sm, ef és a sajtolás korai maxolásának köszönhető. Egy teljes hónapot végig szívtam miattuk, de bőven megérte, mert akik ideiglenesen elém kerültek a harcban fontosabb szakértelmek fejlesztése miatt, pár héttel későbbre behozhatatlan hátrányba kerültek velem szemben. Én átestem a ló túlsó oldalára, és csak ezekkel a szakértelmekkel foglalkoztam. Lehetett volna okosabban is, de így sem volt okom panaszra. Megérte-e elsőnek elérni a maximális spektrálist a játékban? Meg, még hozzá nagyon durván.
Zokneenho, hallgass a többiekre, mert ha nem fejleszted ki a vadászathoz szükséges szakértelmeket idejében, akkor szinteden a gyengék közé kerülsz majd idővel.

Még valami. Nem tudom esett-e róla szó, ezért még egy apró tanács. AZ intelligens kedvencet is vidd fel 50-re, mert szükség van rá, ha magas szintű állatokat akarsz tartani.
Dátum: 2009.06.14. 13:32:50
Hölgyek/Urak!

Ez a topik nem a fejlesztési ötletek helye, arra ott van a várható fejlesztések például, vagy még számos másik fórumcsoport. Az ötleteket kéretik a megfelelő helyre címezni.
Az ide nem való kommentekkel elvész az eredeti értelme ennek a topiknak, ami jelentősen csökkenti az esélylét, hogy bármi is lesz a kezdeményezésből.

Kérek Mindenkit, hogy ne ide ötleteljen, mert nem ez a megfelelő hely hozzá!
Köszönöm!

*elgépelés...
Dátum: 2009.06.13. 16:13:37
. (kétszer ment el...)
Dátum: 2009.06.13. 16:13:15
Ahhoz, hogy bármilyen hasznos dolgot vagy egyéb tevékenységet (harcolni hívd, állatfelszerelést adj neki, megváltoztasd a nevét...) "végrehajthass" az állatodon, előtte be kell idomítanod.
Dátum: 2009.06.13. 16:07:01
Félregépelte, gondolom "nap"-ot akart írni. De az legalább csak figyelmetlenség, nem pedig butaság, mint az irománya jelentős része...
Dátum: 2009.06.12. 19:11:49
Te nem veszíted el az 1%-ot, téged ilyen tekintetben nem ér hátrány. Külön azt sem írja ki, hogy kiszabadulsz. Ez automatikusan megtörténik, amint az elrablódnak jóváírják a jutalmat. Erre általában minden nap reggel 5 óra körül kerül sor. Ha visszatámadod az ellenfeledet, akkor kiszabadulhatsz a fogságból ha sikerül legyőznöd. Ha van kínzókamrád, és még nem "töltötted fel", akkor el is hurcolhatod akár ilyen esetben a kiszabadulás mellett. Ebben az esetben te kapnád meg az aznapi termésének 1%-át.
Egészen pontosan onnantól számítva kapja meg az elhurcoló az áldozat aznapi bevétele után az 1 százalékot, amikor valaki az adott nap elsőnek elhurcolta. Tehát pl. tegyük fel, te reggel 8 és 10 óra között szereztél 1000 LE-t összesen, és ez az összes aznapi szerzeményed. Akkor ha elsőnek nyolc óra előtt hurcolnak el, minden más hurcoló is megkapja az 1%-ot ugyanúgy. Ha 10 óra után visznek el elsőnek, akkor ő és az utána következők sem kapnak semmit másnap.
Dátum: 2009.06.12. 11:37:46
Miklós pedig már előtte említette, hogy a ki-belépegetés erősen korlátozva lesz.

*"Új belépő felvételekkor senki nem építhet amig az nem ér el egy szintet?"
Pontosan. A vándorolgatás elkerülése a cél, ezt a fenti kiegészítés segítségével ki is zárja. A három nap türelmi idő is erre vonatkozott, de akár lehet valamivel több is.
Dátum: 2009.06.12. 10:35:07
A szövetségben legtöbbet építő karakter adott szövetségbe való/összes építése maximum háromszorosa lehet a legkevesebbet építőnek. Új tagok esetén 3 nap türelmi idővel.
Egy véges játékban az őskövek vásárlása is biztosan kevesebb. Szerintem.

Az lett volna a legjobb, ha a világ4 egy tesztvilág, ahol az ezer sebből vérző portyarendszert (a háborúkról nem is beszélve) teljesen új szemléletbe lehetne helyezni, és az olyan egyensúlyt megbontó szakértelmeket, mint a manakonstrukció, visszafogott fejlődés, stb. abszolút nem is léteznének, mások kerülnének a helyükre. Szerintem utána sokkal szívesebben játszanának közülünk nem kevesen egy kiforrottabb 5. világon.

Persze Miklós elsősorban üzletember, ő tudja mi a legjobb neki, illetve a játéknak...
Ez részben igaz. Arra akartam kilyukadni, hogy bármilyen fejlesztés bevezetése ezerszer át van már most is gondolva, hiszen úgyis akad olyan réteg, akinek nem fog tetszeni. Olyan fejlesztés elképzelhetetlen, amit mindenki kitörő örömmel fogad, mert valakik úgyis rosszul járnak.
Az ötletelést pedig maximálisan támogatom, de figyelembe kell venni, amit fentebb írtam: nem mindenki lesz megelégedve vele, ugyanakkor ez lenne az elvárás. Lássuk be, ez irreális.
Azért az új épületekkel, fejlesztésekkel kapcsolatban valamit figyelembe kell vennünk, mert Miklós meglátása (mint azt előzőleg kifejtette) bizony helytálló. Nem lehet egyszerre mindenkinek egyformán jó minden. Legalább is az eddig elindult világokon semmiféleképp. Amióta tart a játék, a játékosok nagy százaléka elvárja, hogy a játék minden szintjén tökéletes egyensúly uralkodjon, minden egyformán kedvezzem mindenkinek vagy sújtson mindenkit. Bármikor bármilyen eltérés volt/keletkezett azonnal elkezdődött a rinyálás, sírás-rívás (tisztelet a kivételnek), hogy ez neki sokkal táposabb, mint nekem, vagy éppen fordítva. Miklós - ezt a mostani csomag kellőképp alátámasztja - pedig próbál olyan újdonságokat a játékba vezetni, melyek mindenkire ugyanolyan hatással vannak. A jelenlegi helyzet jelentős része bizony nekünk játékosoknak köszönhető, a vezetésnek annyi a hibája, hogy túlzottan hagyja a rá nehezedő nyomásnak a térnyerést. Amíg mi játékosok nem értjük meg, hogy nem lehet minden, mindig egyforma hatással az összes karakterre, addig ne is várjunk a mostaninál összetettebb fejlesztéseket. Elsősorban nekünk köszönhető a kialakult uniformizálódás. Bármilyen kitörési lehetőség adódott a játékban => rinyálás => korlátozás. Ahelyett, hogy a későbbi fejlesztésekkel lett volna kompenzálva bármi is. Amíg elvárjuk a tökéletes egyensúlyt minden téren minden szegmensben, addig ez így is fog maradni. Pedig szerintem teljesen természetes volna, ha a játék különböző szakaszaiban néha bizonyos rétegek kerülnek előnybe, máskor pedig hátrányba.

Az építéssel kapcsolatban. A manakonstrukció durván begyorsította a folyamatot, és egyensúlytalanságot is okozott.
Ettől függetlenül sok panaszt olvasok az épületbónuszokból fakadó különbségekről. Anno a TGY-ben kiszámítottuk, hogy kb. 40-50millió LE-be kerül a harci épületek kimaxolása. Néhány ellenvélemény akadt ugyan, de a többség eldöntötte, hogy 5 napon belül mindenki beleépít saját LE-ből (manakonstrukció nem számít) 350K-t. Akkor még nem repkedtek az 1000 feletti TÖ-k, és az 50 feletti szintek, mégis mindenki teljesítette határidőre, és sokan 40. szint alattiak voltak. Minket is támadtak bőszen felülről, legalább annyira mint bármelyik másik szövetséget a játékban. A LE-t az egyéni fejlődést a háttérbe szorítva áldoztuk fel, záporoztak a nagyobbnál nagyobb téglák (soha nem felejtem el Damage 500.000 feletti "csomagját"). Meg is lett az eredménye, erről bármelyik légióst vagy horda-entitást megkérdezhetitek, szépen változott a csaták végkimenetele.
Hogy jön ez ide? Most jópár szövetség, melyeknek tagjai bőven 50 felett vannak szintben, és 1000 felett TÖ-ben "csak" manakonstrukcióból szeretnének dolgozni. Ha fel szeretnének zárkózni épületek tekintetében, akkor azért áldozatot is kell hozni, a kapacitás megvan rá.
Ez az utolsó bekezdésem szigorúan az épületekre vonatkozott, semmilyen más erőbeli különbséget vagy arányt nem kevertem bele, mert az nem ebbe a topikba tartozik.

A felzárkózás lehetőségére nagyszerű példa a Tyrant, igen megcombosodtak az utóbbi időkben. Biztos nem volt egyszerű és rövid folyamat, de mégis véghezvitték.
Egy ironikus javaslat:

Szuper akadémia

Előfeltétel: akadémia 15. szint, nekrofun fókusz 15. szint, mágustorony 15. szint
Leírás: Ráébredtetek, hogy eddigi tudományos épületeiteket nem a megfelelő szemlélet szerint terveztétek és építettétek, ám tanultatok a hibákból. Mostmár a megvilágosodást követően ráébredtek, hogy a továbblépéshez teljes tudományos tárházatokat porig kell rombolnotok. Viszont ezt követően 5 szinttel emelkednek az előfeltételek lehetséges maximális szintjei.
A küldetésnek ehhez semmi köze szerintem, attól még nyugodtan bekerülhetne/bekerülhetett volna.
Új szakértelmekhez pedig tényleg kreativitás szükséges. De majd' fél évnek elégnek kellene lennie, hogy az akadémiát akár 50. szintig is lehessen építeni, és ne két szakértelem kerüljön be ennyi idő után.
Dátum: 2009.06.10. 19:43:04
Ne vezesd félre szegényt...