Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ywgarrd

Dátum: 2013.03.07. 09:10:10
Az a probléma, hogy a kisebb térkapu stimulátor egyszerűen harmatgyenge jutalom a templomi medál helyére. A másik dolog, (amiről én nem tudtam), hogy ne legyen felelőtlenül megígérve, aztán pedig be nem tartva valami. Röviden.
Dátum: 2013.03.05. 18:44:23
Nekem ezek a tapasztalataim:

Idézet: Ywgarrd - 2012.12.28. 18:04:25
A hagyományos (nem Ef-es) rablásokról biztosan tudom, hogy alapjáraton 15 %-ot lehet szakítani az ellenfélnél lévő LE-ből (gyémántnak 18-at). Ezt lehet tárgybónuszokkal (gyűrű, lánc, állattcucc, stb..) duplázni 30 %-ig, gyémántnak 36 %-ig. A kivégzés is tárgybónusznak számít, és a wikivel ellentétben nem a 45 %-a lehet ez a bónusz az alap 15 (vagy 18) %-nak. Ez az infó téves, régen lehetett a kivégzéssel az ellenfélnél lévő LE akár 45 %-át is elhozni, de ezt már több évvel ezelőtt maximálizálták 30 (ill 36) %-ban. Valószínűleg ez kavarhatott be a rovat szerkesztése közben. Csak kivégzéssel is elérhető a 30/36 %-os rablás limit.
Ha a kivégzés bónusz maxos, akkor gyakorlatilag nincs értelme olyan tárgyat viselni, ami a portya LE-re ad + %-ot (Csak a standard rablásra értendő, az ef teljesen más tészta). Kivégzésnél a két karakter kivégzése közti különbség számít. Ez lehet, hogy tapasztalati szintenként változik. Az biztos, hogy 15. tapasztalati szinten 5 szintenként emelkedik 1 %-ot a dolog. (Gyémánt karaktereknek erre az 1 %-ra is van 1,15-*-ös vagy 1,2-es szorzójuk vélhetően).

Az átokpiramis tapasztalataim és eredményeim szerint, nem erre a LE-ra vannak hatással, hanem az ellenfélnél lévő LE mennyiségét veszi 20 %-kal magasabbnak (pl. 1000-ből "csinál" 1200-at), és ezután számolja tovább a hagyományos módon a rablást.

Ez csak a hagyományos rablásra érvényes, az ef-hez nincs semmi köze. A infók nem hivatalosak, az általam indított portyák és az ebből keletkezett levelezések adatai alapján vontam le ezeket a következtetéseket. A képletek minden rablásomra tökéletesen működtek.
Dátum: 2013.03.05. 14:12:34
Dekrétumot nem erre fogom elhasználni, a zálog már egy ideje megvan.

Egyébként az sem ma lesz, hogy eljutok addig a küldetésig.
Dátum: 2013.03.04. 10:49:24
Szerintem vf-fel jobban jársz 60. szintig. Ahogy figyelem, elég jókat rabolsz portyából, nincs szükséged eh-ra. 60. szintig biztos nem. A vadászós küldiket fele tp-vel meg tudod oldani, stb-stb.
És mindezt nem csak azért írom, hogy mihamarabb lépj 21-re, é én is léphessek szintet anélkül, hogy az ütőtávodba kerülnék, hanem azért mert kipróbáltam, és nálam egész jól működik.

@ Viszok, remélem nem is tervezel szintet lépni V1-en, mert számítanék majd rád a döntetlenes küldiben.
Dátum: 2013.02.28. 10:49:16
Szia,

Írd meg az ügyfélszolgálatnak a segítség alól, javítani fogják.
Dátum: 2013.02.27. 16:34:17
Szia,

A megvételéhez prémium tagnak kell lenned. A másik kiváltásakor még prémes voltál, ami azóta lejárt.
Én a következő módosításokat tartanám ésszerűnek (a teljesség igénye nélkül).

- A mostani kék LE-nyeremény fokozódjon le zöldbe, a piros LE-nyeremény kék kategóriába.
- A támadás ital és a fehér kristályital zöld mezős tétel helyett legyen fekete mezős (/kerüljenek ki)
- Zöld kristályital és védelem itala kerüljenek ki, esetleg helyükre szubplazma és ősdrágakő

Ezeken felül, ha valaki valamelyik piros nyereményt egynél többször kipörgette, akkor a többi piros nyeremény javára csökkenjen az esély, hogy ismét ugyanazt pörgeti ki.
Esetleg a pechpont-értékek nyilvánosságra hozatala. Ha más nem, akkor arányaiban.
A szerencsekerék leírásába beletenni, hogy a kerék mezőfelosztása szimbolikus jelentőségű, a különböző színű mezők kipörgetésére nem akkora az esély, mint amit a színek aránya mutat.

Ezeken kívül lehetne még egy rakat AF-képességet is csatolni a kerékhez, de az AF-ek nem rég lettek fejlesztve, ezért erről kár lenne beszélni.
Dátum: 2013.02.16. 18:49:55
Valamivel nagyobb lenne, mert nem csak specializált tulajdonságra hat a leírás szerint. Ennek ellenére igen meglepővolna, ha nem adódna össze a fejlődés öv bónuszával.
Dátum: 2013.02.16. 18:41:02
Lenne egy megoldásom erre, akik X ideje (pl: 3 éve) 1-50 szint között tartózkodnak és így tovább... Azokat zárják ki a bajnokikról, csak ezért tanyáznak ott ahol vannak. Mert kell a medál... Persze ez nem tetszene nekik és törölnének jó páran.


Engem nem igazán zavarna, ha ki lennék zárva a bajnokikról, nem a medál miatt haladok lassan, hanem azért mert élvezem, hogy alacsony szinten a környezetemhez képest extrém karakterem lehet. Célom az, hogy bármelyik szinten is tartózkodjak, elmondhassam, hogy azon a szinten erősebb karakter még nem volt a szerveren, de minimum top3-ban legyek. De élvezem a játék pvp részét is, amikor más játékosoktól jó nagy LE-ket szakítok.
Engem ezek szórakoztatnak a játékban Ywgarrddal.
De teszem azt, ha 10 év múlva is lesz végzetúr és én is játszok még vele, addigra lehet megpróbálok majd a top után menni, mert ezt tűzöm ki célul magamnak.

A lassú pók taktikának megvan az az előnye is, hogy ha teszem azt fél évet kihagyok (nincs időm/kedvem...), akkor sem fog elgyengülni a karakterem, illetve nem kerülök olyan helyzetbe, hogy szintben előre kelljen rohannom a feltörekvő titánok elöl.
Dátum: 2013.02.11. 20:59:30
Először is grat Kócnak a 20 medálhoz, szép teljesítmény. Pláne 60. szint felett.

Azt hiszem, én 4 vagy 5 templomot hagytam ki, és pálcákat sem használtam fel. Igazából 30 alatt ha valaki a templomra specializál, akkor 1 szint alatt 10 templomot is meg lehet csinálni az én szintem környékén. Ha szerencsés a leosztás, akkor akár dekrétum nélkül is. Viszont néha a 4*4-esben is tudnak olyanok lenni, hogy csak nézek, mint borjú az új kapura.

Alacsony szinten nevetségesen könnyű a VT, nem kell más hozzá csak őskő.


Azért, amikor megkapom a kivégzés+erő fejlesztést, akkor a többi fejlesztéssel együtt az igen szép LE-be tud kerülni. Csak ez a kettő bőven 60.000 LE feletti összeg. Persze a kivégzés helyett választhatnám a másik szakértelmet is, de erre az esély 0 % nálam. Akkor inkább nem csinálnám meg a templomot:D

Viszont a medál helyetti relikviakupon jutalomkén gyilkos nagy táp. különösen alacsony szinten. Remélem az új relikviák is hamarosan bekerülnek a játékba, hogy a magasabb szintűek is tudjanak majd csemegézni.
Dátum: 2013.01.26. 13:34:00
Úgy rémlik, a legutóbbi kihívott szintje számít, nem a legutóbb megölt entitásé. Gyaníthatóan 360-361-es entitást hívtál ki, ezért a magasabb szintű kincstábla.
Dátum: 2012.12.28. 18:22:14
Ha a szakértelmekkel tisztában vagy, akkor arra nem is térek ki. A fontos szakik kifejlesztése mindenek előtt való.
Innentől kezdve gyakorlatilag nincs olyan, hogy optimális fejlesztés. Hogy mi az optimális, erősen függ a játékstílusodtól és a környezetedtől. Szerintem a legjobban akkor jársz, ha minden x. szinten kinézel magadnak 1-2 referenicakaraktert, akiknek kémgömbbel megvizsgálod a tulajdonságait (a szakértelmeket nyugodtan vedd azonosnak, a fejlesztési stratégiád kialakításakor ez enged némi holtjátékot). A kémlelt adatokból kiszámolhatod, mennyit költött a karakter a tulajdonságaira. Ezt a mennyiséget oszd szét a tulajdonságok között, hogy partiban légy velük, vagy jó eséllyel legyőzd őket. Az iq az egyik legfontosabb tulajdonság, de van olyan taktika, ahol a legjobban akkor jársz, ha az iq-t egyáltalán nem fejleszted. Viszont ha varázslatban szeretnél erős lenni, akkor az iq-t a támpontnak választott karakterekével legalább egy szintre kell fejlesztened. Véleményem szerint az iq kérdése a legfontosabb téma a karakter fejlesztési tervének meghatározásakor.
Az a szép ebben a játékban (többek közt), hogy nincs 100 %-osan bevált recept. A pontokkal pedig jól el lehet játszadozni.
Jó számolgatást!:)
Dátum: 2012.12.28. 18:04:25
A hagyományos (nem Ef-es) rablásokról biztosan tudom, hogy alapjáraton 15 %-ot lehet szakítani az ellenfélnél lévő LE-ből (gyémántnak 18-at). Ezt lehet tárgybónuszokkal (gyűrű, lánc, állattcucc, stb..) duplázni 30 %-ig, gyémántnak 36 %-ig. A kivégzés is tárgybónusznak számít, és a wikivel ellentétben nem a 45 %-a lehet ez a bónusz az alap 15 (vagy 18) %-nak. Ez az infó téves, régen lehetett a kivégzéssel az ellenfélnél lévő LE akár 45 %-át is elhozni, de ezt már több évvel ezelőtt maximálizálták 30 (ill 36) %-ban. Valószínűleg ez kavarhatott be a rovat szerkesztése közben. Csak kivégzéssel is elérhető a 30/36 %-os rablás limit.
Ha a kivégzés bónusz maxos, akkor gyakorlatilag nincs értelme olyan tárgyat viselni, ami a portya LE-re ad + %-ot (Csak a standard rablásra értendő, az ef teljesen más tészta). Kivégzésnél a két karakter kivégzése közti különbség számít. Ez lehet, hogy tapasztalati szintenként változik. Az biztos, hogy 15. tapasztalati szinten 5 szintenként emelkedik 1 %-ot a dolog. (Gyémánt karaktereknek erre az 1 %-ra is van 1,15-*-ös vagy 1,2-es szorzójuk vélhetően).

Az átokpiramis tapasztalataim és eredményeim szerint, nem erre a LE-ra vannak hatással, hanem az ellenfélnél lévő LE mennyiségét veszi 20 %-kal magasabbnak (pl. 1000-ből "csinál" 1200-at), és ezután számolja tovább a hagyományos módon a rablást.

Ez csak a hagyományos rablásra érvényes, az ef-hez nincs semmi köze. A infók nem hivatalosak, az általam indított portyák és az ebből keletkezett levelezések adatai alapján vontam le ezeket a következtetéseket. A képletek minden rablásomra tökéletesen működtek.
Felmerült, hogy lehetne szövetségi küldetés alapú a szövetségi V4. Akkor még nem voltak szövi küldetések, ezért olyasmi vázolódott fel, hogy különböző szövetségi célok vannak meghatározva minden hétre, és a kategóriák helyezettjei pontokat kapnának az eredményeikért. A feladatok véletlenszerűen kerülnének kiválasztásra egy gyűjtőből, hogy ne lehessen előre túlzottan készülni rájuk (pl. epikusok/építés/stb. szándékos visszafogása). A versenyt az a szövetség nyerné, amelyik a szerver ideje alatt a legtöbb pontot gyűjti. Ez volt az alapelgondolás. Miklós erre azt reagálta, hogy 1 éven belül (akkorhoz viszonyítva) elképzelhetőnek tartja a szövetségi küldetés rendszerére épülő V4-et. Konkrétum és ígéret nem hangzott el.
A másik variáció a háborús alapú volt, de az sajnos jelen körülmények között továbbra sem kivitelezhető.

Viszont tényleg jó volna, ha közösen ötletelve sikerülne olyan megoldást találni, ami fellendítené a szerveren részt vevő játékosok számát, és felkeltené az érdeklősét, új színt vinne a V4-re.
Dátum: 2012.12.27. 00:03:36
Valószínűleg ezzel nem leszek népszerű, de én az eventek közti szabadidőt még inkább csökkenteném is. Legalább ennyi választási lehetőség maradjon meg, hogy ki melyik eseményt szeretné maximális készletekkel elkezdeni. Mindemellett inkább legyen meg az évente 2 mindenből ütemterv, mint hogy csússzon/késsen majdnem az összes esemény az elsőktől eltekintve.
Az a baj, hogy a szövetség létszámának csökkentésével nem fog emelkedni a győzelemre esélyes szövetségek száma *sem a résztvevő játékosok száma. Annyi lesz a különbség, hogy nem 5 nap után lesz meg mindenki számára egyértelműen a 2 rivalizáló csapat kiléte, hanem 8-10 nap után.

Ne elégedjünk meg ennyivel mint változás. Inkább igyekezzünk a ~3 évvel ezelőtt pedzegetett tényleges reformok megvalósítására rábírni a Játékvezetést.
Dátum: 2012.12.26. 23:49:13
Nekem nagyon tetszett ez az event. Az eddigi legjobb fejlesztésre sikerült. Viszont a kismillió dekrétumozási lehetőséget ki kellene belőle venni. Túlzás, hogy több száz (összesen talán 1000 feletti?) őskőért is lehet tápot szerezni. Valahol meg kellene húzni a határt. Mondom ezt úgy, hogyha alacsony szintűként nem csak portyáznék (bár itt most a körülmények alakulása miatt 50-et vadásztam is:)), akkor amit csak lehet dekrétumozva nyomtam volna végig mind a 7 szintet.
Ez nem helyes, mint ahogy az sem, hogy egy relatíve alacsony szintű karakter végig tud menni mind a 7 szinten. 15. szintűként 2 szintet csináltam meg 2 dekrétumot felhasználva. Röhej, hogy 15. szintről indulva eljuthattam volna a 7. szint végéig..

A győzteseknek gratulálok. Annak külön örülök, hogy V5-ön Gép lett a bolygó ura. Előzetesen az összes őskövemet fel mertem volna tenni, hogy ő nyer, amennyiben győzelmi céljai vannak.
Nagyon nem értek egyet a szövetségi háborúkkal, mint győzelmi cél. Szerintem eleve hibás elgondolás egy ezer sebből vérző rendszerre győzelmi feltételt alapozni. Az így keletkező rendszer legalább ugyanolyan rossz lenne.
Rengeteg ellenérvet fel tudnék sorolni, amire gyógyírt nem tudnék találni, és az elmúlt években a teljes vú társaságnak sem sikerült.
Pár példa.
Adott 35 karakter, alapul egy 10 fős szövetség, és 15 egyfős szövetség és 2 5fős szövetség. Az egyfős szövetségek közül 5 hadat üzen a konkurens szövetségnek, aztán egyenként mennek katakombába. A konkurens szövetség kénytelen kapitulálni. Az ütem szerint jön szépen sorban a többi egyfős szövetség. Az előzőek közben új szövetségeket alapítanak, hogy kezdhesse elölről a játékot. A 2 ötfős szövetséget pedig szépen gyepálja a a 10fős szövetség. Akik a vereség után hamar új szövetséget alapítanak. A gyógyitalos lehetőséggel lehet még hatékonyabbá tenni a dolgot, hogy gyorsabban emelkedjen a győzelmek száma. A szerver végén pedig ez a 35 fő a szükséges hordaváltást követően egybeáll.
Arról nem is beszélve, hogy a háborúzáshoz szükséges szintet hamar el lehet érni, utána pedig nem volna túl nagy ösztönző erő a szintlépésre és a kavicsvásárlásra sem.
És ez még egy enyhe példa a visszaélési lehetőségekhez képest, ennél nagyságrendekkel durvábbat is össze lehetne hozni.
Tudnék még említeni 20-30 másfajta lehetőséget is, hogy lehetne kijátszani a háborús szabályokat V4környezetben..
Amíg ehhez hasonló lehetőségek vannak, melyeket nem lehet szabályozni, addig nem szabad ilyen győzelmi feltételt szabni egy versenyszervernek.


Abban egyetértünk, hogy az egyik legjobb volna, ha lehetne "normálisan" háborúra épülő V4-et indítani. De jelen körülmények között nincs rá mód.:/
Dátum: 2012.12.26. 23:18:27
Ez elég soványra sikerült szerintem. Sokkal-sokkal több képességre volna szükség az 1500-as, és leginkább a 2000-es limiteknél, hogy tényleg alternatív legyen a dolog, nem pedig van mit fejleszteni.

Harcos/mágus tetkó. Ez erősen szubjektív. Az iq nem ok nélkül a legfontosabb tulajdonság sokak szemében. Azonban ha valaki a közelharcra megy rá nagyon, akkor a legfeleslegesebb tulajdonsággá válik, amivel rengeteget lehet spórolni a közelharci erősödésre. Ha valakit érdekel, szívesen kifejtem részletesebben is.
Dátum: 2012.12.03. 19:02:35

Remélem még találkozunk..

Glórin, Te is erre az útra térsz..

Nincs miért smaragdnak lennem.