Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Kocos

Dátum: 2012.05.17. 16:39:12
Idézet: Mortu - 2012.05.17. 16:34:36
Meg a használj el 5 ősköves manaitalt is Vesz olyat valaki egyáltalán?


Igen, akinek templomban kuldi.
Dátum: 2012.05.17. 16:38:50
Idézet: Quellon - 2012.05.17. 15:35:07
Szerintem olvasd el még1x, mert baromi egyértelműen írtam.
Nem az a fő gond, hogy még mindig 100 LE 7 szintlépés után (azóta 8-as lettem), hanem hogy a kisjutalommal ellentétben a dekrétumos LE az nődögél.


Igaz, tehát első szintű voltál. Azért nem változik, mert a dekrétumot nem vetted meg, viszont a tempomot már megkaptad.
Dátum: 2012.05.17. 16:34:24
Idézet: Craslorg - 2012.05.17. 16:27:00
Pont hogy nem mindegy. A helyed határozza meg a szorzódat, ami naponta kerül ellenőrzésre.

Persze jó kérdés, ha egyik nap még 150.000 TP kell a szintlépéshez, másnapra megelőznek 3-an, akkor már csak 130.000 TP, de mi van, ha közben nekem 135.000 TP-m volt éjjel? Vagy a kapott TP kap egy 0 és 1 közötti szorzót? Valószínűleg így lenne értelme, azonban ekkor meg az AF pontok csökkennek. Szóval ezt még jól át kell gondolni, hogyan is fog működni.
Vagy csak a szintből hátralévő TP-t konvertálgatja minden éjjel?


Tessék figyelmesebben olvasni. A szorzód csak szintlépéskor határozódik meg és következő szintlépésig nem változik. A szorzó legegyszerűbben így számolható:
N = szintlépéskor a nálad alacsonyabb szintűek száma az első 50-ben
szorzó = 1+(N+1)/50

Azt, hogy bevezetéskor kapunk-e szorzót, vagy csak az első szintlépés után egyelőre nem ismert.

A TP nem kap szorzót, csak a szükséges TP, ezt is egyértelműen leírta Miklós.
Dátum: 2012.05.17. 15:21:15
Idézet: Quellon - 2012.05.17. 14:38:21
Érdekelne, hogy V4-en az 1-es szinten kapott templomban 100 LE-s kisjutalom miért 100 LE még mindig 7. szinten is amikor a dekrétum költségét (...) nem felejtettétek el szintnövekedéssel együtt változóvá tenni? 330 helyett mindössze 4320 LE, akkor a 100 Le miért nem szorzódik fel?


Gondolom amikor a Templomot kaptad még nem voltál hetedik szintű. Csak mondjuk 5.
Dátum: 2012.05.17. 15:17:43
Idézet: Craslorg - 2012.05.16. 16:31:18
Idézet: Miklós - 2012.05.16. 16:19:32
- Az exponenciális MaxTp függvény egyik szorzója, amely folyamatosan nőtt, 160. szinttől konstans érték lesz. (Ez gyakorlatban annyit tesz, hogy a szintlépéshez szükséges TP vmennyivel csökken, 180.szinten kb. 4%-kal, 190. szinten kb. 6%-kal, stb.)

Ezt nem lehetne a jelenlegi legmagasabb szint+1-től bevezetni, ahol karakter van? Vagy aki fölötte van, az megkapja a különbözet TP-t, amennyivel így kevesebbet kell gyűjtenie a többieknek? Sokkal egyszerűbb lenne bevezetni a mostani max szint utántól.
Ez V1-en 179, nem tudom a többin mennyi, ha ez a max, akkor 180-tól, ha van 182-es, akkor 183-tól, stb.


Mivel a másik módosítás sem a egmagasabb szinttől kerül bevezetésre, így felettébb igazságtalan lenne ha ez meg igen. Továbbá az elkövetkezendő egy évben is max 10 karakterre hatna figyelembe véve, hogy az új szintlépési sebességgel milyen ütemben lehet majd fejlődni (189-es szintet kéne elérni).
Dátum: 2012.05.17. 15:14:35
Idézet: Miklós - 2012.05.16. 16:19:32
Elkészítettem a fejlesztési dokumentációt, de elég tömény programozó szöveg lett szóval megpróbálom érthető nyelven összefoglalni. (hm lehet nem sikerült)


A leírtak korrektek, de nem látom, hogy szó esne benne a korábban ígért extra TP szerzési lehetőségekről.
Dátum: 2012.05.17. 12:31:58
Idézet: Eardog - 2012.05.17. 12:24:42
Sztem nem kéne rajta lassítani, bőven meg lehet csinálni 1 hónap alatt,


Opcionális lassítást! Aki nincs meg dönthessen úgy, hogy befejezi. Aki megvan annak viszont automatan induljon a templom amikor az előző lejár belépés nélkül.
Dátum: 2012.05.17. 10:33:28
Idézet: Syabo - 2012.05.17. 08:41:03
A tulajdonságnövekedést nézve mi éri meg jobban, minimummal tölteni és sok drakónt leverni, vagy nagyobb tételekben tölteni kevesebb drakót ölni…


Szigoruan tulnoveles miatt mindegy.
Viszont ha csatazol vadaszat helyett nem tudsz elfogni (marmint ugy, hogy utana idomitsd), nem tudsz vadaszos ismetelhetot teljesiteni, nem tudsz templomos kuldit teljesiteni. Tovabba az allatod sem serul vadaszat kozben.
Ha viszont vadaszol, akkor nem kapsz dukatitalt, gyogyitalt, varazsitalt, terkapus targyat, illetve nem fejlodik az allatod.
Ennek alapjan mar neked kell dontened melyik a jobb.
Dátum: 2012.05.17. 10:29:36
Idézet: Warlord8712 - 2012.05.17. 10:21:33
Előttem is kérdezték már, de én is kíváncsi lennék arra, hogy a 30. napon vagyis holnap tízkor vagy a 30. nap leteltét követően lesz vége az eventnek, azaz szombat 10 órakor?


Az event 30 napos, nem 29. Tehat a 30. nap vegen van vege. Szombaton 10 órakor.
Dátum: 2012.05.17. 08:47:53
Idézet: Dangerous05 - 2012.05.16. 22:40:54
És ne is mond, hogy nem az számít, mert aki azt mondja nekem, hogy nem azért játszik egy ilyen játékkal, hogy a legjobb legyen, az vagy egy társadalmilag elnyomott, netán egy depressziós ember, vagy hazudik.


Egyrészt vannak ilyen emberek, bár a motivációjukat én sem mindig látom át. Egy pár hónapig én is játszottam olyen karakterrel, ahol nem volt célom bármiben is a legjobbnak lenni. Bár a fene tudja. Talán volt. Mindenesetre azt nagyon hamar meguntam.

Másrészt viszont ne felejtsd el, hogy mennyi spektusa van a játéknak, amiben legjobb lehet valaki. Én nemrég értem el a toplista második helyet vereségekben, és perverz módon az is adott nekem egy kis örömet. Csak toplistából létezik vagy húsz, de vannak események, ott 1-3 kis toplista, és vannak olyan kunsztok amiket a játék maga nem mér, például a legmagasabb szintű kastély.

Egy szó, mint száz, cél az kell, mert a célokat elérni az igazi öröm és kihívás, de a cél annyi féle lehet, ahányan játszunk.

Mód: és akkor nem beszéltem még a bajnokiról világonként 30+ győztessel, se a kvízolimpiáról világonként 7+ győztessel. Szerintem mindenki így-vagy úgy a top-ba vágyik, csak megfelelően szélesen kell értelmezni a top fogalmát.
Dátum: 2012.05.17. 08:40:24
Idézet: Pixapa - 2012.05.16. 21:04:34
Én értem amit mondasz Jademaster!

De mégis hol nő meg a tulajdonságom akkor, ha nem a karakterlapomon?


Értelmezzünk szöveget.

A feladat kiírása:
Növeld meg a X tulajdonságodat 3-mal a karakterlapodon!

Ahogy te érted:
Növeld a karakterlapodon szereplő X tulajdonságodat 3-mal!

Az első esetben a helyhatározó a növelésre vonetkozik, a második esetben a tulajdonságra. Ha utóbbi lenne a kiírás igazad lenne, de sajnos az előbbi az.
Idézet: Alendaar - 2012.05.16. 19:06:58
Idézet: Jademaster - 2012.05.16. 18:46:27
...Aurri tudtommal jelenleg az egyik legjobb játékos egy adott statisztikában...


Most már kezdek kíváncsi lenni, mi a neve a karakterének?


Aurri.
Dátum: 2012.05.16. 15:06:45
Idézet: Quellon - 2012.05.16. 14:47:50
Az érdekel, hogy mi az összefüggés a betöltött LE és a csaták száma közt.


Annyi, hogy csatankent van egy minimalis toltes.
Dátum: 2012.05.16. 10:26:13
Idézet: Wuher - 2012.05.16. 10:23:46
Valamit nem értek. Van 28 nap, hogy teljesítse az ember a feladatokat, vagy egy részét. De nem lehet lassabban?
Ma reggelre az előző félig elkészült sor eltűnt (ma járt le az első soromra adott 28 nap), újat nem kértem, hanem magától adott...
Tehát mindenképpen végeznem kell 28 nap alatt, különben jön az újabb sor nulláról?

Ha így van, akkor ez szerintem nem jó, és én teljesen hagyom a csudába....

Vagy valami nem okés?


Ugy van, 28 nap utan fixen resetel jelenleg. Kertuk paran, hogy lehessen elhuzni, de nem jott reakcio.
Dátum: 2012.05.16. 10:25:06
Idézet: Szent Vilmos - 2012.05.15. 18:41:41
Van akadémia, nem is kicsi (konkrét számot nem írok).


Titkold is, elvegre nem nyilvanos info a szovi epuleteinek szintje.
Dátum: 2012.05.16. 10:19:13
Idézet: Quellon - 2012.05.16. 08:47:25
Miért vannak egyes nevek kiemelve?


Apró figyelmesség és egyben gratuláció szövetségi társaim irányában. Remélem mást meg nem zavar.

Megjegyezném, hogy 34. kategória meg nincs V3-on a toplista sajátossága miatt.
Dátum: 2012.05.16. 08:34:16
V3
A bajnoki viadal 35. kategóriájának győztese: Táncos Vozálk
A bajnoki viadal 33. kategóriájának győztese: Wood
A bajnoki viadal 32. kategóriájának győztese: Dorina Snowflake
A bajnoki viadal 31. kategóriájának győztese: Dzskar El Khebir
A bajnoki viadal 30. kategóriájának győztese: SanAndros
A bajnoki viadal 29. kategóriájának győztese: Thalia
A bajnoki viadal 28. kategóriájának győztese: Memo
A bajnoki viadal 27. kategóriájának győztese: Hollofivér
A bajnoki viadal 26. kategóriájának győztese: Tseby'dr akula
A bajnoki viadal 25. kategóriájának győztese: Mészáros
A bajnoki viadal 24. kategóriájának győztese: Yaksee
A bajnoki viadal 23. kategóriájának győztese: Helion
A bajnoki viadal 22. kategóriájának győztese: Meggy
A bajnoki viadal 21. kategóriájának győztese: Havelock
A bajnoki viadal 20. kategóriájának győztese: LadyPuder
A bajnoki viadal 19. kategóriájának győztese: Kondor
A bajnoki viadal 18. kategóriájának győztese: Garbash
A bajnoki viadal 17. kategóriájának győztese: Cunci a sikamlós
A bajnoki viadal 16. kategóriájának győztese: Darth Berceus
A bajnoki viadal 15. kategóriájának győztese: Glaedr
A bajnoki viadal 14. kategóriájának győztese: Bruce
A bajnoki viadal 13. kategóriájának győztese: Kiképző
A bajnoki viadal 12. kategóriájának győztese: Lacsy
A bajnoki viadal 11. kategóriájának győztese: Vahur
A bajnoki viadal 10. kategóriájának győztese: Peacetoy
A bajnoki viadal 9. kategóriájának győztese: Slobodan Djokics
A bajnoki viadal 8. kategóriájának győztese: Sosthenes
A bajnoki viadal 7. kategóriájának győztese: Rozsliszk Szintur
A bajnoki viadal 6. kategóriájának győztese: Blue Eye
A bajnoki viadal 5. kategóriájának győztese: Zorall
A bajnoki viadal 4. kategóriájának győztese: Little John
A bajnoki viadal 3. kategóriájának győztese: Aisza
A bajnoki viadal 2. kategóriájának győztese: Kagamaro
A bajnoki viadal 1. kategóriájának győztese: Odin
Dátum: 2012.05.16. 06:44:09
Idézet: Mikka - 2012.05.15. 07:19:42
Eddig öltem a sárkányokat, 1-2 vereség volt talán.
Két napja minden csatát elvesztek, kb. 20-25-ször próbálkoztam.
Érdekes.


Ne portyazz elotte.
Dátum: 2012.05.16. 06:39:32
Idézet: Coronita - 2012.05.15. 21:15:58
A véleményem egyébként az, hogy az egész felfelé szökés egy vicc. Szegény durva cuccokkal felszerelt magas szintű karaktereket miért nem lehet alulról korlátlan szinttel támadni?


Ennek egy oka van. Az, hogy igazsagtalan, ha A karakter tamadhatja B-t, de forditva nem. Ha meg korlatlanul magas szintrol lehetne lefele utni, az ugye eleg komoly sirankozasra adna okot. Bar ugy talan megoldhato lenne, hogy csak az uthessen fentrol teged a normal utotavon kivulrol, akit te mar utottel. De ezt sem lenne ildomos bevezetni, mert ha valaki egy adott kornyezet ismereteben epit karaktert, akkor ezt a kornyezetet fenekestul felforditani nem er. Igaz, most is eppen ez tortenik.

Mod: elolvastam a hozzaszolasod maradekat, gyakorlatilag te is azt irtad amit en a 3. mondatomban. De az alatta olvashato ellnerv igy is ul.
Dátum: 2012.05.15. 15:34:31
Idézet: Coronita - 2012.05.15. 15:18:37
Miklós, Craslorg köszönöm a választ, így már érthető.

Én persze nem örülnék neki, illetve annak sem, ha lehetőség lenne kitérni a lassítás alól, vagy ha sok plusz TP szerzési lehetőség kerülne be. Pont a napokban fordult elő, hogy bár energiahasznosításon vagyok, minden PP-t és CSP-t elköltök, fölfelé szökött meg vki az ütőtávomból és így már 6 karakter helyett csak 5-re tudok portyázni.


A lassitassal lentrol menthetetlenul utol fognak erni. Felfele hany ember fog elmenekulni eloled? 1-2? En ertem, hogy neked az lenne a jo, ha egy sem, de nekik meg az nem lenne jo, ha az igy rajuk mert brutalis merteku buntetes alol egy kicsi kibuvo sem lenne.