Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Kocos

Dátum: 2013.01.14. 10:55:52
Idézet: Kocos - 2013.01.14. 10:42:11
Múlt héten kérdeztem, szóval azóta eldőlhetett, csak nem informáltak róla.


ma, 10:58 István

Szia.

Beraktuk, lehet találni.

További jó játékot!

Dikó István
Végzetúr Játékvezető
Dátum: 2013.01.14. 10:42:11
Idézet: Quellon - 2013.01.14. 10:39:01
Épp időben gondolkodnak


Múlt héten kérdeztem, szóval azóta eldőlhetett, csak nem informáltak róla.
Dátum: 2013.01.14. 10:37:57
Idézet: Craslorg - 2013.01.14. 10:16:09
Nem számít bele a vadászós szövetségi küldetésbe, mint ahogy a templomos vadászós küldikbe se.

Anomáliára nem emlékszem, de emlékeim szerint az belekerült, tehát találni mindent lehet, amit vadászat közben is: anomália, kaland, elfogás (ha van állathely, sajtolásnál eshet esszencia is), talán kiégett is. Azaz a csata végén minden szempontból a vadászós eredményrutin fut le, de a bármilyen küldetéshez valóban vadászni kell.


Szubplazmara és ősdrágakőre rakerdeztem, de egyelőre csak annyit tudtam meg, hogy gondolkodnak rajta.
Dátum: 2013.01.14. 09:16:46
Regeneracio visszacsatolast megkapja az ember klonja is?
Dátum: 2013.01.12. 11:48:35
Persze erre irhatjatok, hogy aki akar tud freerollt jatszani sok szajton, ami igaz ugyan, de itt varhatoan a nyeremeny/nevezo arany lenyegesen jobb lesz, mint a mindenki szamara elerheto ingyenes tornakon. Plusz vegzeturasokkal jatszhatsz.
Dátum: 2013.01.11. 11:23:25
Idézet: Bpetya75 - 2013.01.11. 07:59:08
Amire szerintem semmi értelme tenni: valóságformázás, szívósság, vezetőkészség, hordázás, tanulás.


A kulcsszó: kihívás.
Dátum: 2013.01.09. 15:00:45
No akkor lássuk az egyes varázslatokat.

Vadász szimat: AFK szintenként 1 mp-el csökken a vadászatonkénti idő (max alá is), de csak 1 „adagnyi” egyszerre beállított és elindított vadászatmennyiségre hat.


Ez rendben is lenne. De ne egy adag vadászatra hasson, hanem egy vadászatra, és bizonyos mennyiségű VP-ért a karakter frissítse újra minden vadászat után.

Misztikus Láthatatlanság: A támadó és védekező közötti szintkülönbség duplán számítódik.
(Láthatatlanság idejéig, de vadászat alatt nem működik)


Ezzel sincs gondom, hiszen a láthatatlanság amúgy sem erős, a használhatósága viszont megkérdőjelezhető. Bekapcsolás után a karakter frissítse automatikusan.

Mágusszem: Kémgömb újra használati ideje csökken AFK szintenként 2 perccel.

Kémgömbözésig hat.

Ez gyakorlatilag a kémgömb épület plusz szintjeit váltja ki, egyszerűbb lenne az épület szintjét növelni, ha nem jó a fél órás időköz.

Bestiamester szeme: A kémlelni kívánt karakter harcba hívott állatainak összes statisztikáját is megmutatja a Kémgömb. 1 Kémgömbözésre hat.


Ennek van értelme? Talán az őrködés és az acsarkodás hasznos lehet, de az utóbbi is hamar kiderül egy támadás során. Célzottan őskő rablásra meg nem hiszem, hogy sokan utaznak, az inkább mellékhatásként jelenik meg.

Varázslói Epikus düh: AFK szintnyi plusz % sebzés varázslatra Epikus/Entitás ellen.

Ez elfogadható, de persze automata megújítás ide is kéne.

Démonűző szolga: Az Epikus/Entitás ellenfél szintje és állataid szintje megegyezőnek számít.

Adjon plusz támadást inkább az állatnak, úgyis abban jelentkezik ez elsősorban. Helyesebb is, ha mindenkinek egyforma bónuszt biztosít, gondolom ME*10 támadás már érezhető lenne. Automata megújítás kell. Az előzővel kizáró, ez gondolom egyértelmű.

Fantomharcos: Az általad is támadható, kiválasztott célpontra küldi annak állatok nélküli klónját 1 csata erejéig. A csatáért LE, TP, állatTP, stb. nem jár a győztesnek. A csata csak a célpontnál látható és csak 1x küldheted adott karakterre 1 napon belül.

Kidolgozatlan, értelmetlen védhetetlen szivatás. Hogy miért rossz akkor tudnám elmondani, ha tudnám, hogy történik és mi nem a csata során.

Kristály fantomharcos: Mint fent, de a Fantom Kristályhordás "manaégető" képességgel rendelkezik. Az elégetett manát a küldő megkapja. (Az alapFormulánál magasabb szintű formula)

Lásd Fantomharcos.

Teleportálás: Ha a karaktert támadás éri ÉS megnyeri a kezdeményezést, akkor eltűnik AFK órára támadója szeme elől harc nélkül (nem támadhatja).

Ariel már elmondta, hogy a támadhatóság korlátozása hiba.

Alkímikus delej: Sajtoláskor - ha esszencia esik - AFK * 2% (gradulátumos sajtoláskor AFK * 7%) esély, hogy olyan Esszencia lesz, amely még nincs a birtokodban (amennyiben ez lehetséges). 1 „vadászatadagra” hat. Ez minimum 3-as AFK-hoz kötött képesség.

Szükségtelen, hiszen ott a konverter.

Szolgaidézés: Ha a karaktert támadás éri ÉS megnyeri a kezdeményezést, akkor Hordázás szakértelme függvényében 1-5 legmagasabb lépett szintű állata harcba hívott lesz ha moráljuk megengedi - még ha Kennelben voltak is - a csata erejéig (ájultra nem hat, ezért a csatáért TP és morál nem jár az állatnak, de elájulhat és akkor úgy kezelendő, mint a megszakított Kennelezés).

Ennek ha jól sejtem az lenne az értelme, hogy a védőnek ne kelljen elől hagynia az állatait. Túl nagy mértékben rontja a támadó esélyeit, ezért szerintem nem kívánatos.

Álca: Ha AFK képességed nagyobb, mint kémlelődé, akkor téves (RND) információkat kap (kivéve ÉP és TP, Kémgömb tulajdonost és Maximalizált Kémgömb épülettel rendelkezőt nem tud megtéveszteni).

Megkérem a havert, hogy gömbözzön ő helyettem. Maxos kémgömb nagyon sok helyen van. Értelmetlen.

Mágiatörés: Célpontodon lévő Varázslói varázslat leesik. Siker feltétele: sikeres AFK ellenpróba, melyet módosít a Mágia tul különbség 100-as része. A célpont értesül a varázslatról és annak hatásáról.

Ez nekem nem tetszik, mert bele lehet folyni vele a másik karakter békés életébe. Helyette a rám gyakorolt hatásokat negálhatná. Viszont nincs egyelőre mit, mert a fentebbi ötletek között nem találtam olyat, ami hatna ellenfélre, és megvalósításra érdemes.

Megtisztulás: A rád mondott Varázslói varázslatok leesnek rólad. (Saját varázslataid is.) Siker feltétele: sikeres AFK ellenpróba, melyet módosít a Mágia tul különbség 100-as része. (Saját varázslat ellen természetesen nem kell próba)

A koncepzió jó, de itt is él, mint a fenti esetében, hogy nincs mire hasson, a saját varázslatot megszüntetni meg ne kelljen már varázslat.

Lerázhatatlan véreb: Kémkedéssel megtalálható és újra támadható lesz egy Teleportált célpontod. A megtalálásra Kémgömbözésenként AFK*8% esélyed van.

Ahogy a teleport nem helyes irány, úgy szükségtelen ez. Részletek Arielnél.

Önduplikáció: Konkrétan 2 karakter lesz (1 +1 klón), melyek között az aktuális és a maximális ÉP, MP és a LE felezve kerül elosztásra, a klón TP-je 0-ról indul (innentől külön számolódik), de a klón nem regenerálódik és nincs állata. 15% feletti ÉP esetén bármelyik támadható. A Klón portyalistán megjelenik, toplistán nem, vadászik és nincs lehetőség beleszólni a dolgaiba addig, amíg a vadászat tart. Tturbó váltható a főkarakternél (klónnál értelemszerűen nem). A főkarakter NEM vadászhat a varázslat hatóideje alatt (de ő indítja el és szakíthatja meg), illetve újabb varázslat megtöri a varázslatot, más tekintetben szabadon cselekedhet. Ha bármi miatt a vadászat leáll (betelt Kalandhely, elfogyott CsP, Mágiatörés, vadászat megszakítása, stb.) a varázslat megszűnik és a klón egyesül a főkarakterrel (TP, LE, MP, ÉP, stb összeadódik). LEGALÁBB 9. szintű varázslat.
1 „vadászatadagra” hat.

Zavaros. Támadható a klón vagy sem. Ha nem (merthogy vadászik), akkor miért jelenik meg a toplistán? Ez a képesség gyakorlatilag arról szól, hogy a vadászat alatt nem lehet rabolni tőled. Ha ezt szeretnéd gyere V3-ra. A harci világok nem erről szólnak.

Varázstükör: Ellenfeleid Harccal kapcsolatos Varázslói mágiái, melyeket rád irányoznak, portyában rád (és nem pl. az állatokra) hatnak AFK*2% eséllyel rajtuk "sül ki".

Megitncsak nincs mire hasson. De ha lenne túl durva lenne pláne, hogy mindent vagy semmit random van beiktatva.

Félelemaura: Ha karaktered támadás éri ÉS megnyered a kezdeményezést, akkor támadód harcba hívott állatai veszítenek AFK morált csata előtt (ha 21% alá kerül egy állat, akkor értelemszerűen kiesik a "harcba hívott" státuszból).

Túl erős, túl nagy szivatás.

Szörnyijesztés: Következő portyádban HA megnyered a kezdeményezést és egy Meggyőzőképesség ellenpróbát, akkor ellenfeled AFK/3 (lefelé kerekítve) harcba hívott állata a csata idejére elmenekül, DE 1 mindenképp marad.

Túl erős, túl nagy szivatás.

Mágikus Varázslat ellenállás: Harccal összefüggő offenzív Varázslói varázslatok AFK*3% eséllyel nem működnek ellened (akinek hordaspecialitása ez, illetve 100% fertőzött, azok gyakorlatilag 2x dobhatnak mentőt ha aktív ez a varázslatuk).

Nincs mire hasson.

Gondos gazda: Meggyőzőkészség szakértelmed AFK*2 ponttal nő, amíg a varázslat működik. Csak a harcba hívott állatokra hat.

Növelje a szakértelmet, aki ilyet szeretne. Értelmetlen.

Kaland realizátor: AFK*3% eséllyel realizálódik a Kalandok alatti Mana- és gyógyital fogyasztás (manád töltődik, gyógyulsz, de csak a kaland végén íródik fel).

A kalandokban sokszor LEADOD, ÁTADOD az italt. Más használja el. Ezért ez szerepjátékosan nehezen indokolható. Más gond nincs vele, csak esály helyett a hatásfoknak kéne változnia. ME*10%-ra.

Kínzó vámpír: Ha valaki elvisz a Kínzókamrájába, DE a csatában megnyerted a kezdeményezést, akkor másnap részesülsz az általa kapott Kínzóbevételből (annak AFK*2%-a). Ha a nap vége előtt kiszabadulsz vagy "Megtisztulást" használ a célpont, akkor 0 lesz a hatás.

Nagyon durva táp, exploitolható, nem fér bele.

Kegyes hangulat: Kínzókamrádból elengedhetsz 1 kiválasztott karaktert. A célpont értesül a varázslatról és annak hatásáról.

Ez simán elfogadható, kérdés, hogy milyen gyakran használnák ezt az emberek.

Bűvös csapda: Célpontod nem mehet Katakombába amíg a varázslat hat rá. "Megtisztulással" és "Mágiatöréssel" (bárki által használva rajtad, vagy célpontodon) is semlegesíthető, illetve ha újra varázslatot használsz, akkor megtöröd a csapdát.

Más játékába így beleszólni nem szabad. Nagyon rossz koncepció.

Sokkoló Aura: Ha megtámadnak ÉS megnyered a kezdeményezést, akkor sikeres Kábításodkor ellenfeled állatai is elszenvedik a Támadásbüntetést, de -15*Kábításszám értékkel (első Kábítás -15, 2. kábítás után -30, stb.).

A kezdeményezéses randomizálás szükségtelen, a pontos érték finomítható, de alapvetően ezzel nincs gond. Automatikus megújítás kell.

Dermesztő érintés: Következő portyádban HA megnyered a kezdeményezést, akkor sikeres Kábításodkor ellenfeled -10*Kábításszám Támadásbüntetést kap -10 helyett (első Kábítás -10, 2. kábítás után -20, stb.).

Ugyanaz mint Sokkoló Auránál. Két hasonló működésű varázslatnál a gyakorlat azt fogja hozni, hogy az egyik erősebb, és mindenki azt fogja használni, vagy egyiket sem.

Fortuna csókja: Szerencséd AFK*2 pont bónuszt kap.

Mármint egy csatára? A fix 20 pontocska nagyon halovány.

A korrupt templomszolga: A Végzet templomában 2 kiválasztott, még nem teljesített küldetés helyet cserél.
1 csere ára (a mana mellett) 1 AFp / AFK, azaz pl. 5-ös AFK-nál a költség 0,2 AFp.


Ez egy igazán szép ötlet. AFP költség szükségtelen.

Szemtől szemben: Következő általad kezdeményezett portyádban HA megnyered a kezdeményezést, akkor mindkettőtök szövetségi épület bonusza (csak Gyaktér, Védfal és Nekrofun) megegyező lesz méghozzá azzal az értékkel, amelyikőtöké a nagyobb.

Teljesen értelmetlen, aki használni fogja tudni a varázslói mágiát ott ezek az épületek már maxosak.

Kibicnek...: Ha Kihívást intéznek feléd és veszítesz, akkor ellenfeled állatai nem kapnak morált ezért a győzelemért.

Az amúgy is táptalan kihívást letápolni nincs értelme. A morál kihívás során úgyis annyi, mint a fene, ezért nem is számítana sokat. És ki költene ilyesmire VP-t vagy időt? Teljesen értelmetlen.

Boszorkánymesteri átok: Ha megtámadnak + a csata Kivégzéseddel végződik ÉS van Átokszórás AF képességed, akkor ellenfeleden "fog" az átok, azaz olyan fáradság önti el, mintha 10-et portyázott volna. Az átok az ellenfél Kronokompenzáció értékét AFK*2 értékkel rontja amíg a varázslat hat. Megtisztulás semlegesíti, illetve más által Mágiatöréssel is megtörhető, melyet "áldozatodon" használnak. Magas szintű Formula.

Nem veszi észre, bebukja a köv csatáját, de ha észreveszi, akkor vár 5 percet és Sanyi. Nem jó ez sehogy sem.

Fertőző érintés: Ha megtámadnak/támadsz és megnyered a kezdeményezést, akkor ellenfeled AFK*2% eséllyel megfertőződik. A Fertőzés egy RND Tulajdonságot AFK értékkel ront (felszerelésértéket csökkent). Megtisztulás semlegesíti, illetve más által Mágiatöréssel is megtörhető, melyet a fertőzöttön használnak. A Fertőzés terjed AFK(-átadásszám)% eséllyel (a fertőzött általi portyákon keresztül, függetlenül attól, hogy támadott, vagy megtámadták). Ha eléri az esély a 0-át, akkor a fertőzött nem fertőz tovább.

Itt meg leginkább az érzem, hogy ez a játékélményt rombolná, ahelyett, hogy pluszt adna hozzá.

SZUMMA:
Túl sok a harchoz kötődő varázslat, és azok szinte kivétel nélkül vagy haszontalanok, vagy túltápoltak. A varázslói mágiának a harctól független dolgokra kéne fókuszálnia elsősorban, ott lehetnének igazi eredeti ötletek, ami ebben a kupacban csak nagyon kevés van.
Ha azt akarjuk, hogy harcban is működjenek, akkor egy ennél sokkal összeszedettebb kiegyensúlyozottabb rendszerre van szükség.
Dátum: 2013.01.09. 14:01:47
Idézet: McMad - 2013.01.09. 13:23:06
Szerény véleményem szerint még az Egyéb Varázslói AF képességek extraköltsége miatt sem éri meg csak ezért váltogatni.


Nem kell váltogatni. Egyszer kell váltani. Nyersz vele 10/20 AFP-t. Olyan mintha 100 őskőért megvennéd párszáz dukátért kapható aukciós tételt, vagy pirosat pörgetnél (akár kétszer).
Ha horda bónuszt akarsz, akkor az mindegyik ugyanakkor hasson: a használat időpontjában.

Még egy csupán szövegértési megjegyzés:
Rengeteg helyen szerepel a szövegedben az AFK rövidítés. Ez ha jól sejtem az Alternatív Fejlesztési Képesség rövidítése akar lenni, ami gondolom a mágiaelméletre utal. Érthetőbb léenne a szöveg, ha itt az ME rövidítést használnád mint MágiaElmélet, persze miután a rövisítést a képességnél definiálod.
Dátum: 2013.01.09. 11:15:50
Elolvastam ezt a doksi (egy részét). Sajnos nagyon kevés dolog van benne ami tetszene.
Eleve hibásnak tartom az alapkoncepciót, hogy eseményenként (vadászat, portya, miegymás) 2-3 extra kattintást vezetne be a játékba. Roppant időreblónak tűnik, számottevő játékélmény növekedéssel.

Ezen kívül teljesen feleslegesen tele van rakva az összes képesség rendommal. Semmi sem működik biztosan. De a legtöbb dolognak neki lehet futni újra, így ezzel maximum a kattintások száma növekszik, ami megintcsak a létező legroszabb fejlesztési irány.

Sok benne az erőltetett interakció. Nem baj, ha van benne interakciós varázslat, de ezekkel piszkosul kell vigyázni.

Az egyes képességekre, ha lesz időm kitérek majd, most első nekifutásban jelezném, hogy a hordabónuszos trükközés, kiváltképp a smaragd és gyémánt teljesen értelmetlen a hűség záloga miatt.
Dátum: 2013.01.08. 10:15:21
Idézet: Craslorg - 2013.01.08. 09:54:38
Idézet: McMad - 2013.01.08. 09:24:23
Mágiaelmélet (Új AF képesség):
Megtanulhatod/használhatod a Varázslói formulák közül azokat, melyek elérhetők számodra ezen AF képességed szintje alapján. (10 szint, 1. szint költsége 10 AFp, minden további szint az előző szint költsége +10 AFp, azaz 10/20/30/...).

Ennél bonyolultabban is le lehet ugyan írni a szint*10 költséget, de azért nehéz. Bocs, de ez tetszett


Pedig jól írta. Ugyanis a szint*10 erosen felreertheto: szintenkent 10 vagy szintenkent szint*10, és ha utóbbi akkor melyik szint, az új vagy a régi. Ez egyértelmű átlátható megfogalmazás.
Idézet: Miklós - 2013.01.08. 08:55:40
A támadták már 5x? Vagy a kevés ÉP?


Fontos lenne a vizsgálatok sorrendjét aszerint állítani, hogy melyik múlik el később.
1/ Ütőtáv
2/ Katakomba
3/ 5 támadás 3 óra alatt
4/ ÉP
5/ 5 perc

Jelenleg az 5 perc előrébb van, mint a 3 órás vizsgálat, így várok 5 percet arra, hogy kiderüljön megvolt a 3 óra alatt 5 támadása.
Idézet: Alendaar - 2013.01.06. 13:46:42
A kristályoknál meg ki kellene venni a 3 órás korlátot!


Ez növelné a támadhatóságukat. Szerintem ez nem lenne gond, de ez már képezheti vita tárgyát.
Ellenben az 5 perces korlátnak tuti semmi értelme esetükben, és hihetetlenül idegesítő. (Arról nem is beszélve, hogy a vizsgálat sorrendje sem jó.) De még ezzel is lepatintott Miklós.
A nem túl acélos portyalistával együtt élni nem olyan lehetetlen. Amivel nagyon nehéz együtt élni az az állatok oldal. Ott kb. 4-5-ször annyi időt töltök, mint amennyi szükséges lenne. Én ezt priorizálnám. (És több mint két éve le is írtam, hogy kéne átalakítani.)
Dátum: 2013.01.05. 15:23:24
Kisebb terkapu stimulator 12 terkapu pontot ad, ami egy fel kuldetes, ami igen komoly LE bevetel (nalam a piros LE jutalom triplaja) jo LE/TP arany mellett, atlagosan 6 aranydukat, allatfejlodes, es mindes tartalekolhato modon. Ez teljesen rendben van.

Idézet: X666x - 2013.01.05. 13:01:50
kb. 2145. március 15-én fogok legközelebb pirosat forgatni!


Azert ezt egy picit tulspilazod. Nekem 12 piros jott eddig, pedig csak 10 honapja van kerek. Szoval havi egy jon siman.
Dátum: 2013.01.05. 01:38:16
Idézet: Yynk - 2013.01.04. 22:48:14
mindenki MAXIMUM 1 db ultra-implanttal rendelkezhessen.


Hat en siman leadnam a masodikat a pechpontokert cserebe.
Dátum: 2013.01.05. 01:35:18
Idézet: Miklós - 2013.01.04. 15:10:49
Az, hogy pl. a reflexek könyve (várható értékben!) nem "olcsóbb" szerencsekeréken, mint az aukción, már le lett vezetve.


Erre azert kivancsi lennek, hogy hogyan sikerult. Alma vs. korte tipikus esete.
Dátum: 2013.01.04. 12:31:42
Idézet: Zooleee - 2013.01.04. 08:28:21
[...] a VÚ nem ennyire szerencsejáték!


Már sokszor elmondtam, elmondom újra: a szerencse szerepének növelése és így a kerék bevezetése a játékban hiba volt.
Dátum: 2013.01.03. 10:47:00
Szerintetek, ha egy karakter minden mas karaktert ver a sajat szerveren, akkor joggal remel bajnoki cimet?
Dátum: 2012.12.27. 19:16:16
Idézet: Quellon - 2012.12.27. 17:04:07
Csak most(anában) került be a játékba, hogy ha az ÜSZ válaszol a levelünkre akkor ott a Segítségnél megjelenik egy fehér kis boríték vagy én nem figyeltem eddig?
Mindenesetre nagyon pozitív, köszönjük!


Nekem folyamatosan ott van a boritek. Ezek szerint ez nem alap? Mert akkor valtoztatni kellene rajta, hogy boritek csak akkor legyen, ha olyan levelem van amit meg nem lattam. A beigert de meg el nem keszult kereseket ugyanis nyilvan csak akkor ertekelem, ha bekerult a jatekba.
Dátum: 2012.12.24. 16:07:53
Kedvezmény az van. A maxolás miatt nem sok, de van.