Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ariel

Dátum: 2009.04.12. 12:11:53
Szerintem teljesen jó ez a fejlesztés. Ötletes, és vicces is.
Szomorú hogy ekkora siránkozást kelt egy ilyen fejlesztés

Aki le akarja veretni magát, továbbra is megteheti, csak végzetúrnőt kell támadnia.

Szeretettel várok ma és holnap minden locsolót.
Dátum: 2009.04.12. 07:37:06
Azért a locsolást fogadni sem rossz dolog

A férfi megajol előtted, majd egy gyógyitalt nyújt feléd. Belekortyolsz (+825 életpont). Egy mosollyal köszönöd meg gesztusát, és átnyújtasz neki egy grifftojást
Dátum: 2009.04.11. 17:31:00
Már rég nem játszom a TF-en, de emlékezetem szerint ott az olimpiai kategória besorolása tesztcsaták alapján történt. Volt pár szörny akiket legyőzve magasabb kategóriába került a karakter.
Ezt itt is meg lehetne csinálni. A nevezésre kattintva megtörténik a tesztcsata és a játékos látja is, hogy melyik kategóriában fog indulni.
Dátum: 2009.04.09. 11:47:14
Az egészség tulajdonság nagymértékű elhanyagolása miatt esetleg valamilyen szerepet kaphatna a bajnoki viadalban. Mivel egy csata alatt nem fogy el a max. ép és a mostani rendszerben teljesen felgyógyulnak a karakterek, egyáltalán nincs szerepe a viadalban. Ha a két csata között csak részleges lenne a gyógyulás máris érdemes lenne növelni az egészséget, hisz ellenkező esetben idő előtt elfogy az ép. Így hiába ver laposra egy végzetúr egyenként mindenkit, az ötödik csatájában lehet hogy már egy varázslattól is kiterül, ha kevés az ép-je. Ez újabb taktikázásra adna lehetőséget a bajnokin, és nem mellesleg egy újabb jó oka lenne az egészség fejlesztésének.
Dátum: 2009.04.07. 23:38:48
Minek a rövidítése Vuk, a kisróka neve?
Vérig Untatlak, Kedvesen!
Veszteni Úgyis Könnyű!
Vadászom, Utamból Kotródj!
Veszítesz, Untig, Kellemetlenül!

Asszem ez törölhető...
Dátum: 2009.04.06. 22:03:42
Miklós : amint megszűnik a kényszerű portyamentesség háború után, valószínű ismét fellendül majd a háborúzás. Abban valóban igazad van, hogy nincs az a LE mennyiség amiért érdemes lenne háborúzni a top szövik körében, így nyilván nem is ezért kellenek a háborúk. Jelenleg sem azért nincsenek háborúk mert nem táp, hanem azért mert antitáp, és csak árt mindkét félnek a háború utáni béke miatt.
Pár dologgal azonban izgalmasabbá lehetne tenni a háborúkat. Ilyen például a toplista. A győztes háborúk mellett vezetni lehetne a vesztes háborúkat is, hogy melyik szövetség mennyi LE-t zsákmányolt a háborúkban, illetve hogy az egyes karakterek mennyi győzelmet arattak háborúkban. Ezek nem a tápolással függenek össze, de újabb versengés alapjai lehetnek, és érdekesebbé tehetik a háborúkat.
Dátum: 2009.04.05. 09:42:04
A buzogányozás épp úgy kikerülhető itt is, ahogy a védelem itala sem működik vele.
Dátum: 2009.04.03. 13:15:47
Önmagában a védelem növelése épp úgy nem jó, mert az is megfordítja a csata kimenetelét. Azt hiszem Jerikó írta, hogy a bekapott sebzés csökkenése mellett a kiösztott sebzést is csökkentenie kellene. Ha növeli az IQ-t, csökkentse a taumaturgiát, ha növeli a védelmet, csökkentse a támadást és az erőt, stb.
Dátum: 2009.04.03. 12:52:00
Birka: a védelem itala a szintek előrehaladtával egyre erősebb lesz. Amíg 20-ik szinten +6-7 tulajdonságpontot növel egy tulajdonságon, addig 50-ik szinten +15-öt. Pont azt írod, hogy egyre nehezebb a tulajdonságokat fejleszteni és egyre kisebb a különbség, és pont ezért válik egyre durvábbá a védelem itala. Nem egyszer fordult elő, hogy valakit alaphelyzetben levertem, és már varázslattal is +500 sebzés előnyöm volt. De amikor -10%-on támadtam, és védelem italát használt, már ő nyerte a varázspárbajt 500-al, ami összességében +1000 sebzés a javára. Nem hiszem hogy ide bármilyen további erősítés kellene, pláne hogy a százalékos bónusza miatt csak még tovább erősödik az ital, ahogy haladunk előre.
Dátum: 2009.04.02. 16:11:44
Olvasd csak vissza a szövetségi háború topikot, és máris látni fogod, hogy az embereknek pontosan az volt a problémájuk, hogy állandóan le van rabolva a kútjuk, nem pedig az hogy támadják őket.
Dátum: 2009.04.02. 14:42:08
Az első pontra szeretnék reagálni.
A mínusz tulajdonságokkal óvatosan kellene bánni, mert ez megint azt fogja eredményezni, hogy gyengébb ellenfeleket támad az ember, hisz mínusz tulajdonságai vannak. Nem feltétlenül gyengébb szöviket, de a gyengébb tagjait fogja ütni. Ez nem túl szerencsés fejlesztés ha figyelembe vesszük, hogy mennyi a panasz mostanában a folyamatosan laposravert játékosok részéről.

Egy olyan büntetés amit a béke tornyának birtoklója tud kihasználni, hasznosabb lenne. Tehát, ha van háború tornyád, azt is támadhatod, akivel egyébként békében vagy, de ha háborúban olyan ellenfél támadott meg, akinek van béke tornya, mínuszokat kapsz a tulajdonságaidra.

Háborúkat jellemzően nem azok indítanak akinek béke tornya van. Így ez némi segítség lehetne azoknak a szöviknek, akiket erősebbek rohannak le, hisz könnyebben vágnának vissza.
Dátum: 2009.04.01. 16:23:54
Szakértelmet elfelejteni csak azért mert épp nincs rá szükség még akkor sem érdemes, ha némi LE csordogál vissza belőle, hiszen nem lehet tudni, mikor válik ismét hasznossá a szaki.
Ha már használhatóvá akarjuk tenni a felejtést úgy hogy valóban legyen értelme, akkor kapjon egy plusz funkciót a szakértelem, és minden szintje "felejtsen el" a szakértelem összegünkből kettőt. Így akinek 50-es a szakértelme, annak szaki fejlesztésnél 100-al kevesebbnek tűnik a szakértelemösszege, tehát 1000 LE-vel olcsóbb az újabb szakik fejlesztése.
Dátum: 2009.04.01. 16:01:54
Ezek a kiválasztott küldetések egyáltalán nem felelnek meg a célnak. Sokkal előbb ösztönözni kell az egészség növelését mint ahogy ezekhez a küldetésekhez elérnek a játékosok. Szerintem ebben az esetben nem a küldetés szopatós mivoltát kell elsősorban nézni, hanem azt, hogy hol tartanak átlagban azok a játékosok akiknél már gond az alacsony ép.
Ha lecseréljük a 70-100 közötti küldik bármelyikét, azzal a probléma nem fog megoldódni, mert jóval elöbb jelentkezik, minthogy eljussanak ide a játékosok.
Dátum: 2009.04.01. 14:08:48
Hát sajnos nálam is érik az egészség növelése. Nem tudom, hogy Galmuszk mit művel, de ma pl ahányszor eltalált kritikust ütött, és a harmadik körben már padlón voltam. Várható, hogy ma még TB is lenulláz, de őt legalább ki tudom cselezni, a szintkülönbségünk miatt. Szóval én is kapom az ívet, nem kell aggódni:)
Dátum: 2009.04.01. 12:28:19
Csak azért mert egy tulajdonságot egy ideig nem kellett fejleszteni, mert nem volt rá szükség, nem kell megtápolni, hogy többen fejlesszék. Mindig van prioritása a tulajdonságoknak. Ilyen erővel adhatna újabb bónuszt az erő a mágia és a taumaturgia is, hisz ezek is el vannak maradva a támadáshoz és az iq-hoz képest.
Az egészség nem "rosszabb" ahogy Te fogalmaztad, mint a többi tulajdonság, egyszerűen sokáig nem volt rá szükség. Viszont eljött az az idő, amikor fontossá vált, és most bizonyítja, hogy megéri fejleszteni a megerősítése nélkül is.
Dátum: 2009.04.01. 11:19:09
Birka, ez mind szép és jó, de mire ezek a játékba kerülnek százak fognak panaszkodni, hogy túl sok sebzést kapnak, a nagyok folyamatosan ájultra verik őket és nem tudnak semmit csinálni. A lehető leggyorsabb, leghatékonyabb és az eddigi játékrendszert nem felborító beavatkozás kellene, hogy a bajban levő játékosok felismerjék az egészség jelentőségét.
Dátum: 2009.04.01. 11:10:15
A tulajdonságot nem kell erősíteni, mert így is épp elég erős.
Az uniformizálás, ha folyamatosan arra ösztönöznek, hogy azonosan fejleszd a tulajdonságaidat, mert így bónuszt kapsz, vagy épp büntetést ha nem teszed. De azzal, hogy egy küldetésben annyit kérnek, hogy növeld az egészségedet 20 ponttal, és ezzel felnyitják a játékosok szemét és rájönnek, hogy késöbb is megéri növelni, nem kerül skatulyába az ember. Szabadon dönthet utána, hogy tovább fejleszti-e vagy sem. Arra viszont pont elég, hogy mindenki észrevegye, mekkora szerepe van a magasabb egészségnek.
Dátum: 2009.04.01. 10:28:18
A küldetések megbuherálása nem rossz ötlet, de ha nem visszamenőleg történik meg, akkor nem fogja elérni a célját. Visszamenőleg megoldani viszont nem tudom, hogy lehetne.
A tulajdonságokért újabb bónusz adása viszont nem túl jó ötlet. Ha bónuszt kapnak azért a karakterek, mert a megadott módon fejlődnek, azzal még inkább uniformizálódik a játék, és már nem csak a felszerelés lesz mindenkinél egyforma, de a tulajdonságok is. Negatív bónusz szintén nem jó, miért büntessük azokat, akik nem fejlesztik az egészséget, lehet, hogy nincs is szükségük rá.

Sajnos az a helyzet, hogy nagyon sokáig nem volt jelentősége az egészségnek, és a játékosokban rögzült az, hogy nem kell növelni, nincs szerepe a portyában, stb. A helyzet mostanra változott, de a játékosok szemlélete nem. Sokan panaszkodnak, hogy folyamatosan el vannak verve, miközben alacsony az egészségük. Sok esetben azért nem növelik, mert nem ismerik fel, hogy az egészség fejlesztésével megoldódna a helyzetük.
Talán lehetne készíteni egy tutorialt mint ahogy az első pár szinten volt, csak most az egészség növelésével kapcsolatban.
Dátum: 2009.03.31. 14:49:50
A TP elemzés csak addig jó, amíg vannak üthető és legyőzhető ellenfelek magasabb szinten. Viszont amint ismét lecsökken az ellenfelek száma, nagyon visszaesik a TP. Középmezőnyben meg lehet csinálni, mert bőven vannak ellenfelek felfelé. De Jerikónál ez csak akkor működne, ha maga elé engedne legalább 30-40 játékost, hogy legyen elég célpontja. Így VF-el is tudná tartani a TP mennyiséget, esetleg növelni is, de csak addig amíg meg nem előzi őket, mert máris visszaesne a szerezhető TP. Ráadásul egy esetleges háború még jobban keresztbetesz egy ilyen technikának az élen, mint VF nélkül.
Dátum: 2009.03.31. 10:20:08
Jerikó: Ha azt meg tudnád csinálni a VF-el amit az általad említett játékosok 20-30-ik szint környékén, akkor én leszek az első aki gratulál. Sajnos a VF nem dob vissza 4-5 szinttel, hogy rögtön érezd a hatását, hónapoknak kell eltelnie mire utolérnek a többiek. Amíg 5 szintet hoznak rajtad, addig 5 szinttel meglép az aki melletted volt. És akkor is csak azok a játékosok lesznek körülötted akik még vigyáznak a LE-re rabolni ott sem tudsz majd. Elgyepálod majd őket folyamatosan, de LE ugyanúgy nem lesz náluk.
10-15 szintet kellene lépjen a mezőny hozzád képest, hogy komolyan rabolható ellenfelekkel találkozz, ami legalább 4-5 hónap.