Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ariel

Nem, ez azt jelenti, hogy Kiaphet nem utolérhetetlen és legyőzhetetlen, csak meg kéne dolgozni érte. Nem akarok megbántani senkit, de a V5 top igazi nyugdíjas mezőny. Kiaphet kényelmesen megnyer mindent, még csak meg sem kell mutatnia, mire lenne képes versenyhelyzetben. De erről elsősorban a többiek tehetnek, akik inkább kérnek vereségekből összerakható bajnoki medált, minthogy legalább minimális erölködésre kényszerítsék Kiaphetet.
Idézet: Kwisatz - 2015.12.18. 21:13:13
Viszont ott van Kiaphet, aki mindenkit tönkrever -200-as tulajdonságokkal is. NEM LEHET UTOLÉRNI!
Mindenkit utol lehet érni. Kiaphet is csak félgőzön döcög, ő maga is bevallotta a talin. Persze ha azt próbálod másolni, amit ő csinál, akkor nem leszel jobb nála, de bőven vannak még kiaknázatlan lehetőségek. Amíg V5-ön 400 ismételhető küldivel TOP3-ban lehet lenni Alvarielnél, még a Xeno event alatt is(!), addig nem kell nekem a handabanda utolérhetetlen és legyőzhetetlen karakterekről...

Elismerést pedig egyáltalán nem fog adni egy olyan medál, amit azért kaptok, mert elég sokszor elvertek a döntőben, pláne ami azért kerül a játékba, mert nem erőltetitek meg magatokat a győzelemért...
Dátum: 2015.12.18. 19:00:18
Sajnálom, de tényleg nem tudok szebben fogalmazni: egyszerűen hülyeségeket beszélsz.
Dátum: 2015.12.18. 10:11:33
Ez egy kényelmi fejlesztés. Amit eddig kemény melóval és őskővel évek alatt összeszedett az ember, azt most olcsóbban, erőfeszítések nélkül, pár klikkeléssel megveheti mindenki.
Dátum: 2015.12.16. 23:01:39
Idézet: Lord Domi - 2015.12.16. 18:05:15
Amiért harcolok,hogy tüntessük el legalább az első 12 szintről a PÓKokat.

Tegyük fel, hogy megtörténik, és eltűnnek. Milyen változást vársz ettől?
Dátum: 2015.12.16. 21:41:28
Erre van a húsvéti fétis és a csapatszellem AF.
Ha egy az egyben megkapná egy passzív csatlós az aktív helyett a tp-t, akkor elegendő lenne egyetlen csatlósra zöld mytokronitokat pakolni, és minden más csatlóst bődületes tempóban lehetne fejleszteni.
Persze lehet, hogy egy csökkentett tp mennyiséget még elfogadna Miklós, de ebben sem vagyok biztos.
Zabáltass és adj csatlóskristályt a passzív állatodnak, így is gyorsan lehet haladni.
Dátum: 2015.12.15. 15:23:21
Ez a téma már kezd baromi unalmas lenni.
Ha problémád van a jelenlegi rendszerrel, akkor írd le számokkal, tényekkel, konkrét példákkal, nem ömlengve és össze vissza csapongva.
Tégy javaslatot a megoldásra, számokkal, képletekkel, hosszútávú előrejelzésekkel alátámasztva, szintén tényszerűen, tárgyilagosan, mindenféle sallang nélkül.
És a legfontosabb, az ügyfélszolgálatra küldd el a javaslatodat, ők majd értékelik és elbírálják. Ha meggyőzők az érveid, akkor biztosan lesz változás.
A fórumon tett csapongó, ömlengő, szubjektív próbálkozásodnak nincs semmi értelme, hacsak nem a többiek idegesítése a cél.
Tehát van 15% esélyed. Még két hasonló karaktert zsinórban legyőzni kb 60%-os eséllyel lehet. Ez már bőven a legyőzhető kategória. Némi irányított fejlesztéssel pedig még tovább növelhetők az esélyek.
Ez a robbanás egy végtelen történet...
Először túl erős volt, most védekezőként is használhatóvá tesszük. Aztán jön majd az AF képesség, ami gyengíti a védekező oldali hatását, mert különben nem lehet portyázni a bizonytalanság miatt.
Ennek sosem lesz vége.

Nem tudom, mi történt Miklóssal a talin, de most bemondásra simán elfogadott egy csomó olyan hülyeséget, amit egyébként simán lepattintott volna.
Idézet: Doomlord116090 - 2015.12.04. 22:03:37

Nagyon nem érted a lényeget.

Szerintem meg értem. Amiről te beszélsz, az teljesen más téma, egyszerűen lehagyod az ilyen karaktereket és kész.
Nem léteznek verhetetlen karakterek. Abban a kategóriában sem, ahol ez az egész téma kirobbant. Az állandó bajnok saját bevallása szerint is kényelmesen játszik. Persze sokkal könnyebb azt mondani, hogy verhetetlen, esélytelen legyőzni és ezért kérünk mi is medálokat, mint felvenni a kesztyűt, okosabban játszani nála és legyőzni... Elnézve a Lady Alvariel eredményeket V5-ön, bőven van ott még kiaknázatlan lehetőség LE szerzésre és az állandó bajnok legyőzésére.
Erre egyszerű megoldás lehet, hogy mindenki, aki nevez a viadalra, eldöntheti, hogy a neki kijelölt kategóriában akar-e indulni, vagy egyél feljebb.
Szerintem a bajnoki medálokat továbbra is annak kellene kapnia, aki megnyerte a viadalt, nem pedig annak, akit már elégszer elvert a bajnok.
Dátum: 2015.11.30. 23:21:13
Idézet: Emishi - 2015.11.30. 22:46:23
Inkább a gondolkodás és a döntés felé kéne terelni a dolgot, mint az egygombos megkapok mindent téma irányába.

Szerintem pedig épp elég gondolkodást igényel, hogy helyesen tudj dönteni, és annak add oda az aranypénzt, akinél a legjobb helyen van, azt a bónuszt veszi ki, amire neked szükséged van, és olyan gyorsan, amilyen gyorsan csak lehet.
Ha szerinted ez egy egygombos, megkapok mindent dolog, akkor olvasd át még egyszer, mert még nem értetted meg a lényegét.
Dátum: 2015.11.30. 22:03:15
Ez végeredményben nem egyszemélyes döntés.
Te annak adod a pénzedet, akiben megbízol, hogy azt a bónuszt váltja ki, amit ígért. Ha nem bízol senkiben, összegyűjtheted magadnak.

Amit én írtam, abban mindenki megkapja az összes bónuszt. Amit te írtál, abban csak azok kapnak bónuszt, akik az adott típust választották, a többiek nem.
Dátum: 2015.11.30. 19:34:48
Igen, a bónuszt az választaná ki, aki elég aranypénzt szedett össze. Hogy miként szedi össze, előre közli-e, hogy mit akar választani, vagy megszavaztatja vagy a saját kedvére dönt, az más kérdés. Persze az adakozók bizalmát csak egyszer lehet eljátszani...

A konzervatívabb megoldás, ha a karakternek az adott bónuszért 1 aranypénzt kellene előlegként leraknia. Hogy mire rakta, azt az adakozók látnák. Amikor át akarják adni a pénzüket egy “xy a vadászat bónuszt választotta, biztosan neki akarod adni az aranypénzeidet?" üzenet után még mindig német mondhatnának az átadásra. Ez unalmasabb megoldás, de a negatív meglepetésék esélye is csökken.
Dátum: 2015.11.30. 16:14:04
Menjünk végig a problémákon.
1. Az egyes jutalmak nem ugyan azt a tápot jelentik mindenkinek. Lehet, hogy valakinek a dupla csp regenerálódás hatalmas táp, a másik karakter lehet, hogy nem is vadászik. Valakinek nagy szüksége van epikus kincsekre, más pedig már belefullad, annyi van belőlük.
Hiába kapja meg mindenki ugyan azt a jutalmat, hasznosítani eltérő mértékben tudja majd. A táp abban rejlik, hogy akinél összegyűlik a megfelelő mennyiség, az választja meg, hogy mi legyen a jutalom. Ez lehet egy szövi, kisebb csoport, stb. Ha egy csoport mondjuk az olcsóbb szerencse fejlesztésre gyűjt, akkor abból többet is fog profitálni, mint mindenki más, hiszen már előre tud készülni rá, és akkor fog csak szerencsét fejleszteni, amikor aktiválta a küldit.

2. A költségeket össze lehetne kapcsolni a világon létező univerzum fétisek mennyiségével, így a költségek arányosak lennének a létszámmal, nem lenne népvándorlás. Ha pl 50 univerzum fétise van a világon, akkor a költség 50, 100, 150, 200 stb. aranypénz lenne.

3. A mindenkire vonatkozik részt persze lehet szűkíteni. Pl akkor működik, ha aktív a hűségbónusz, mytokronitból, megaeszenciából max annyit kaphat a karakter, amennyi egyébként is van nála, stb.

Az általam említett bónuszok csak példák, szerintem sok olyan egész világra ható bónuszt ki lehetne találni, ami a tápot nem abban rejti, hogy az egyik karakter megkapja, a másik pedig nem, hanem abban, hogy a sok bónusz közül azt választhatja az adott csoport, amelyik neki igazán megéri, több hasznot hozva, mint a többieknek.
Ez az egész hasonlatos a VU talis TF-VU vetélkedő jutalmához (10% vadászat bónusz egy hétre). Vannak karakterek, akiknek nagy táp, mások észre sem veszik a különbséget
Dátum: 2015.11.30. 14:06:23
Pont az a lényeg, hogy minél többen rakják össze a pénzecskéjüket, annál hamarabb van eredménye, egyedül kb. soha nem jön össze a jutalom.
Dátum: 2015.11.30. 13:26:47
Ősi aranypénz.
Legyen kicsit más, mint eddig bármi… Az ősi aranypénz legyen átadható, mint a karácsonyi ajándékcsomag. A beváltással aktiválódó hatás a teljes világra érvényesül, nem csak a beváltóra.
Minden jutalom költsége első alkalommal 100 aranypénz, majd pedig 200, 300 és így tovább.

Szorgalmas vadász
hatás: dupla csp regenerálódás
időtartam: 1 hét

Harci szellem
hatás: dupla pp regenerálódás
időtartam: 1 hét

A kőműves szerencséje
hatás: 20%-kal olcsóbb szerencse fejlesztés
időtartam: 1 hét

Nagyobb térkapu
hatás: +30% LE térkapus szörnyekből, minden “piros lény” dob kincset
időtartam: 1 hét

Vadászbiztosítás
hatás: ha vadászat közben valaki lerabol, a vesztett LE felét visszatéríti a lélekkufár
időtartam: 1 hét

Kincsesláda
hatás: A szövetség következő legyőzött epikusa után minden tag kap két epikus kincsesládát
időtartam: 1 hét

Csatlós tréning
hatás: minden csatlós szintje és képességei megnőnek 1-1 szinttel
időtartam: egyszeri

A kufárok ajándéka
hatás: mindenki kap 3 megaeszenciát
időtartam: egyszeri

Kincsvadász
hatás: a miniesemények során a kincsek találati esélye megnő 4%-kal
időtartam: 1 hét

Óriás mytokronit csomag
hatás: a lélekkufárok adnak 100 mytokronitot minden színből
időtartam: egyszeri

A sor folytatható, csak ötletek kellenek hozzá.
Dátum: 2015.11.27. 14:26:04
Átadó karakter: V1 Ariel
Ha komolyan érdekel, keress meg a holnapi VU talin.
Dátum: 2015.11.26. 17:49:07
Szuper, tehát két hét és elérem a maximumot negyedmillió forint árán, amit aztán gyors ütemben bárki elérhet majd fél év alatt... Persze nem a kukában landol a pénzem, mert hát nyertem vele 2000TÖ-t. Ha lemondok a 2000 TÖ-ről, visszakapom a negyedmilliómat?