Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ariel

Dátum: 2010.05.09. 19:15:39
A taktikázás hiánya és a csapatok közötti interakció hiányzott leginkább.
Ha minden karakter kapott volna egy jelölőt aszerint, hogy melyik kufárhoz csatlakozott, és győztes portyákban az ellenféltől lehetett volna elvinni azt a térképdarabot, amit megszerzett a karakter, máris lett volna lehetőség a taktikázásra. Nem kellett volna hozzá sok plusz programozás, és sokat dobott volna a versenyen.
Dátum: 2010.05.09. 15:47:14
Az alternatív dukátfelhasználást kellene még előtérbe hozni. Kerüljenek a kufárokhoz olyan fogyóeszközök, amik dukátba kerülnek. Pl maxba gyógyító italok, ideiglenes hatást adó tárgyak pl. portyát, vadászatot segítő, LE rablást növelő löttyök, epikus elleni csatát segítő dolgok, stb. Olyan tárgyak amik mindenki számára elérhetők, és beszerzésük nem igényel 1-1,5 évig tartó spórolást.
Dátum: 2010.05.07. 20:48:52
Idézet: Almási Viktor - 2010.05.07. 17:24:16
Idézet: Damage - 2010.05.07. 16:23:41
Hűha, most veszem csak észre! Aztarohadt! Hogy pezseg a fórum! Itt az egész légió és támogatóik (5 fő)!


Ariellel mi van? Régen totál aktív volt itt, most meg mintha már nem is játszana.
És ki viszi most, Solina?


Hónapok óta semmit nem ér a fórum, sárdobáláson kívül semmi téma nincs, akkor minek jöjjek?
Dátum: 2010.04.28. 20:31:44
Hogy miért kerültek játékba, és hogy mire használják a játékosok az teljesen más tészta. Nem ez az első ilyen eset. A VF-et sem azért fejlesztik ma már a játékosok, hogy lemaradjanak az őket folyamatosan elverőktől, pedig az eredeti terv ez volt vele. De ettől ez még nem egy sajnálatos kiskapu, hanem az erős karakter alapja.
Dátum: 2010.04.28. 14:44:53
Ezek a tárgyak lefelé ütve tudnak igazán kibontakozni. Azonos szintre támadva hamar eléri az ember a plafont, amikor már hiába vesz fel bármit, nem tudja növelni a rabolható mennyiséget. De lefelé ütve a rabolható LE mennyisége drasztikusan csökken, amit szépen fel tudnak javítani ezek a rablás bónuszt növelő dolgok. Így még olyan szintekről is szépen lehet rabolni, ahonnan egyébként semmi nem jönne a nagy szintkülönbség miatt.
Az átokpiramis hasonlóképp működik, érdemes olyanokra rakni az átkot, akik vagy alacsonyabb szintűek, vagy olyan erősek, hogy erősebb tárgyakat kell vinni ellenük mint mondjuk egy vámpírfókusz, vagy szürke lélekrabló.
Dátum: 2010.04.26. 18:46:46
Valójában a csp/őskő költség egyáltalán nem jogos az auto sajtolásnál. Eddig azért voltak ezek a költségek, hogy kiválthassa az ember azt a pár perc időt, amit egyébként ki kellene várnia a sajtolásnál. Most ismét fizetek 50 őskövet, hogy ne kelljen a sajtolással vacakolnom, de ugyan úgy kifizettetik velem a várakozási idő kiváltását. Arról a várakozási időről beszélünk, ami már nem is spórol időt, hiszen nem én sajtolok, hanem egy automata. Tehát egyáltalán nem nyerek azzal időt, hogy fizetek, holott pont ezért lett bevezetve a csp/őskő költség. Ha pedig nem spórol időt, akkor nem is jogos a pénz beszedése érte.
Dátum: 2010.04.26. 15:28:52
Sajna az autosajt több sebből vérzik, és mint a példa is mutatja, könnyen okozhat csp vagy őskő vesztést is. Szinkronizálni kellene a sajtolás ismétlésének minimum idejét a vadászat minimumával, és akkor legalább ilyen bakikat nem csinálna az automata.
Dátum: 2010.04.23. 14:07:00
Jerikó, ne azt nézd, hogy mekkora a LE diff egy karakternél, hanem azt, hogy a gyémánt bónusz mennyi hasznot hajtott neki. Ha vennénk a LE diffed 25%-át, hozzáadnánk az elmúlt fél évből napi 5k LE-t amit a térkapuban termelt ki a bónuszod, az érték jóval nagyobb lenne, mint mondjuk a védelemre járó zafír bónusz. Kétség sem férhet hozzá, hogy a gyémánt bónusz a legjövedelmezőbb ott, ahol van KH.
Dátum: 2010.04.21. 22:54:50
Ha rögtön az első órában nevezel, akkor valóban random, mert simán csak ráböksz egy kufárra. De ki mondta, hogy vakon válassz kufárt? Pár nap alatt fel lehet mérni a terepet, hogy ki hová nevez, vagy épp meg lehet győzni a többieket hogy hová nevezzenek. Ráadásul 20 napig lehet nevezni.

A mostani rendszerben nem is nagyon kellett gondolkoznom, hogy hová állok. A kereskedelem és az EH az első pillanatban kiesett, és mivel még a második helyért járó specializáció is többet hoz a konyhára mint a 3% vadászat bónusz, rövidebb idő alatt meg volt a döntésem, minthogy összeszedjem a jelentkezéshez szükséges LE-t.

Ha nincs kufárhoz kötve a jutalom, valószínüleg csak az első pár nap után neveztem volna, de az is lehet, hogy csak egy héttel késöbb.
Dátum: 2010.04.21. 19:22:48
Pl az alapján, hogy a cimborája hová jelentkezett, hogy hol hányan vannak, vagy hogy milyen pletykákat hallott a többiektől, hogy hová érdemes jelentkezni.
Dátum: 2010.04.21. 19:07:07
Tanulság: legközelebb mind a négy kufárnál legyen elérhető az összes jutalom, és majd a végén a játékos eldönti, hogy melyik tárgyat akarja. Sokkal homogénebb lesza a négy tábor, és nem fog az összes top optimalizátor ugyan ahoz a kufárhoz jelentkezni.
Dátum: 2010.04.21. 16:48:43
Idézet: Almási Viktor - 2010.04.20. 22:13:03
De hogyha ez úgyis egy gyenge, senki által nem használt dolog lenne, akkor simán be lehetne rakni, és még mellé az általad felsorolt dolgok bármelyikét is.


Szerintem pont ezt mondtam én is.
Dátum: 2010.04.20. 22:00:21
Idézet: Almási Viktor - 2010.04.20. 21:29:25
Oké, akkor hogy gondolod az erősítését? Adjon másfélszeres szorzót a büntetésre az eddig vázoltakhoz képest?

Nem, adjon mellé olyasmit, amiért szélesebb körben is érdemes lehet felépíteni. Pl a megátkozott karaktertől a következő csatában lehessen még többet rabolni, csökkenjen a szerencséje, ne hasson a projekció, stb.
Dátum: 2010.04.20. 20:48:50
Pont azért tette közzé Miklós a fejlesztési tervet, hogy mindenki elmondhassa róla a véleményét. Ha az a véleményem, hogy túl gyenge az épület, és változtatni kellene rajta, akkor miért ne írhatnám azt le, mint ahogy mindenki más tette a többi épülettel kapcsolatban?
Dátum: 2010.04.20. 15:09:32
Az nem kérdés, hogy lesz pár szövi, aki ebben leli majd örömét, de a szövetségek 99%-a nem fog az épülettel foglalkozni, még annyira sem mint a citadellával. Talán jobb lenne olyan hatást adni az épületnek, ami mellett érdemes belevágni az építésébe.
Dátum: 2010.04.19. 22:46:29
Az átokpiramisnak ebben a formájában kb annyi értelme lesz, mint a pusztítás citadellájának. Annyi különbséggel, hogy jóval drágább lesz felépíteni. Már akkor is értelmesebb lenne, ha egyszerűen csak a mostani 20 átkozható célpont 50-re nőne.
Tippre ez lesz az utolsó épület aminek nekiállnak a szövik, annyira gyenge. Inkább keresnék neki a portyákhoz kapcsolódó extra funkciót, pl újfajta átkokat, mert így nagyon kevesen fogják építeni.
Dátum: 2010.04.19. 22:05:19
Idézet: Miklós - 2010.04.19. 21:31:21
Idézet: Ariel - 2010.04.18. 16:44:02

Nem azt mondom, hogy adódjanak össze az értékek, mert akkor megint csak egyfajtát fejlesztene mindenki, de átlag helyett minden képességből a legnagyobb számítson, hogy legyen érdemes 4 féle képességet fejleszteni.

Valójában a lélekszívás bónuszon kívül minden átlagolódik most is. De nem is az a lényeg, hogy átlagolódik, vagy a legnagyobb számít, hanem az, hogy adott egy cél, tudom, hogy nagyjából milyen tulajdonságokat várok el egy állattól egy adott szinten, akkor a képleteket ez szerint lövöm be, olyan értékeket adok, hogy az átlagolással (vagy a legnagyobbal) ezek a számok jöjjenek ki.


Valóban nem az a lényeg, hogy mi átlagolódott eddig és mi nem. Csak arra akartam rávilágítani, hogy ha az új képességek átlagolódni fognak (függetlenül attól hogy mekkora értékekről beszélünk), akkor nagy az esélye, hogy mindenki egyforma képességeket fog kifejleszteni, és hiába lesz akár 20 fajta elérhető képesség, mindenki a leghasznosabb 1-2-t fogja használni. Míg ha a legnagyobb érték számít, akkor mindenki annyi féle képességet fejleszt majd, ahány állata van, és jóval több teret kap a taktikázás.
Dátum: 2010.04.19. 12:13:51
Szerintem összeadódott, ahogy a sebzés is, amíg javítva nem lett. De arról nem tudok, hogy mi lett a támadás sorsa, ez is változtatva lett-e vagy sem.
Dátum: 2010.04.19. 11:27:20
Sok képesség átlagolódik valóban. Ezek valószínüleg akkor lettek kitalálva, amikor még nem volt több állatos harc, így érthető, hogy az összeadódásuk túlzott mértékű bónuszt adhat. De az új képességek még nincsenek a játékban, ígyis, úgyis le kell programozni őket. Miért ne lehetne úgy megcsinálni, hogy ne átlagolódjanak, hanem a legnagyobb érték számítson? Több fajta képességet használhatna mindenki, többet lehetne taktikázni, nem kellene 4 egyforma állatot csinálni, hogy tényleg működjön is a képesség. Hiába talál ki Miklós 20 fajta új képességet, ha aztán mindenki csak egyet fog fejleszteni, mert az a táp és minden állatra azt rakja, hogy a magas átlag meglegyen hozzá.
Dátum: 2010.04.19. 11:16:05
Idézet: Kocos - 2010.04.18. 22:51:31
En ugy tudom, hogy a tamadas is atlagolodik. Meg a sebzes, meg az elnyeles, meg a szamomra kicsit misztifikus vedekezes.


A sebzés és az elnyelés biztos hogy átlagolódik. A támadás szerintem nem, különben nem lett volna akkora különbség az epikus csatákban azok között akik precíziós karmot raktak az állatra és akik nem. Ha volt karom a 4 állaton, akkor 70-80%-ban találtak, ha nem, akkor szinte soha nem találtak.