Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ariel

Dátum: 2010.06.18. 14:01:31
Sokkal többet jelent a palota és a kínzókamra, mint gondolod.

2010.06.18. A kínzókamrából 15156 LE áramlott beléd. - 3 karakter volt a kínzókamrámban.
Mennyit termelhet a kamra azoknak, akik tele is tudják rakni?
A térkapu eddig is pluszt adott, hiszen nagyon jól kombózik az epikusból kieső LE szívó tárgyakkal, amihez szintén építeni kell. Itt is tisztán megmutatkozik a kis szövik hátránya.

+5 spektrálisnak ezekhez a hatásokhoz képest minimális a jelentősége. Adott csp-re hat, ritkán esik. Ha napi 2k LE-t nyer vele egy karakter, akkor szerintem már sokat mondok.

Első ránézésre durvának tűnik, hogy LE-t adnak az eszenciák. De hát a térképgyűjtésnél is sokan döntöttek hirtelen és választották a vadászat bónuszt.

Ez a téma a bolhából elefántot tipikus esete, nem a LE-t adó eszenciák fogják tovább növelni a különbséget a kis és nagy szövik tagjai között.
Dátum: 2010.06.18. 12:53:31
Idézet: Prisma - 2010.06.18. 11:58:38
Nem az a probléma, hogy a kislétszámú és/vagy alacsony szintű tagokkal rendelkező szövetség gyengébb mint szövetség. Hanem az, hogy a tagjaik is sokkal gyengébbek egyéniben. Már így is éppen elég olyan szövetségi épület van a játékban, ami a tagok egyéni erejében okoz súlyos aránytalanságot, nem lenne jó ezt szaporítani.


A citadella, aréna és katakombák kivételével minden épületnek hatása van a karakter egyéni erejére. Nem sok értelme lenne olyan épületekkel teletüzdelni a játékot, amiknek hasonlóan "komoly" jelentősége lenne, mint ennek a háromnak.

A dupla LE-t hozó térkapu, a palota, a mesteri épitészet 2, az epikusok visszahívása, de még a kennel is több előnyt fog hozni egy nagy szövinek, mint amit a LE termelő eszenciák hoznának. Épp ezért nem értem, hogy miért pont ezzel van problémád, és miért nem kifogásoltad az összes többi épületet.
Dátum: 2010.06.18. 11:18:44
Ilyen alapon az összes eszenciát kihúzhatnánk.
A kritikus ütés is tápot ad, mert segítségével legyőzöd az ellenfeledet és LE-t rabolsz tőle. Ugyan úgy random, hogy kinek esik és kinek nem.
Dátum: 2010.06.18. 11:14:25
Utánaszámoltál, hogy valójában mennyi pluszt is ad egy ilyen eszencia? Modjuk a 20 vadászaton át működő +5 spektrális manipuláció? Ha mind a 20 vadászatomnál nagyobb lény jönne, akkor kapnék kb 4,5k LE-t az eszenciából. Ha mind a 20 lény kisebb lenne, akkor 2,5k-t. De nagy valószínűséggel 3,5+/-0,5 lenne a végeredmény.
De még a napi össz LE bevételhez képest is elenyésző, amit egy ilyen eszencia hozni tud. Nyers tápnak pedig biztos, hogy nem merném nevezni.
Dátum: 2010.06.16. 15:36:00
Nem az arányok eltolódásával volt problémám. Az én gondom az volt, hogy szerintem nem kellenek konkrét harci tápot, pl 10% extra sebzést adó eszenciák, mert teljesen elszállnak tőle a sebzések.
Míg a nyers tápnak kikiáltott LE termelő eszenciák hatása egyre kisebb lenne, hiszen egyre lassabban halad a tulajdonság és szaki fejlesztés, addig ezek a harci tápok egyre jobban megerősödnének, hiszen minél nagyobbak a tulajdonságok, annál többet jelent a +10% is.
Dátum: 2010.06.16. 15:00:04
Azt hiszem nem érted a lényeget. A sebzés toplistán nem azt kell észrevenni, hogy mekkora a varázslat sebzés a közelharcihoz képest, hanem azt, hogy mekkora eltérést jelent a +10% sebzés a varázslatokra.
Dátum: 2010.06.14. 19:26:01
Ahoz, hogy 0-ról 50%-ra gyógyulj, 8 órának kell eltelnie alapból. Hogy hogyan tudsz megszabadulni az ép-től, azt már a fantáziádra bízom.
Dátum: 2010.06.14. 18:19:56
Elhiszem, hogy max körül van az életpontjuk, de ezzel együtt is röhejesen egyszerű az ép-t 40-50% körül tartani. Az más kérdés, hogy nem teszik.
Aki nagyon felfelé támad és cserébe tömést kap, az tud ellene védekezni. Ráadásul könnyebb a dolga, mint annak, aki 15% alatt kell maradjon a vadászat alatt.
Dátum: 2010.06.14. 17:53:05
Lehet, hogy van pár pók, aki felfelé támad, de ha ez lenne a jellemző, akkor ez a tp tömős hisztéria sem pattant volna ki. Aki a sok szinttel magasabb játékost rabolja le folyamatosan, az röhögve kerüli ki a tömést, hiszen fel sem bukkan az áldozatának listájában.
Dátum: 2010.06.14. 14:10:24
Miklós, azon nem gondolkoztál még, hogy hogy állhatott olyan helyzet elő, hogy a TP káros egy ilyen játékban? Talán ezt az anomáliát kéne végre megszűntetni...
Dátum: 2010.06.14. 12:27:43
A pókok okosabban csinálták, mint a névtelen tömeg, akit folyamatosan farmolnak. A farmok visszavágtak ahogy tudtak, erre a pókok kisírták maguknak a védelmet ellene. Nem marad más, ki kell sírni a pókok elleni védelmet:) Pl minden 5% TÖ különbség jelentsen +1 szint különbséget.
Dátum: 2010.06.14. 08:45:26
Attól aztért nem félek, hogy szegény pókok nem találnának egy ilyen változtatás után lerabolható célpontot. Legfeljebb kénytelenek lennének felfelé támadni, és a magasabb szintű, alacsony TÖ/SZÖ-vel rendelkező karaktereket kellene farmolniuk, akik talán néha még el is vernék őket. Szörnyű
Dátum: 2010.06.12. 13:25:11
A szerencse infójában annyi szerepel a vadászatra vonatkozóan, hogy magas szerencsével gyakrabban lehet az átlagosnál nagyobb lényeket találni.
Én már nem a szint*2-es infóra alapoznék, sokkal inkább a kalandok szerencse próbáira. Ha a szerencse próbákat simán teljesíted, akkor valószínüleg portyákban is elég lesz ez a szerencse a célpontjaid nagy része ellen.
Dátum: 2010.06.12. 11:15:13
Idézet: Viszok009 - 2010.06.12. 09:39:36
Én nem hiszek a szerencsében 59-es szinten 241 a szerencsém, és rengetegszer van olyan hogy 3!!! apró jön egymás után vagy 2-3!! kisebb...


A szerencse sem az apró, sem a kisebb lények gyakoriságát nem befolyásolja.
Dátum: 2010.06.11. 23:12:10
Inkább simán csak random kacat lett belőle.
Dátum: 2010.06.11. 19:30:02
És lesz Joker az aukción, vagy az eddigi megszokott 10 tétellel ellentétben most csak 9 lesz?
Dátum: 2010.06.11. 14:16:15
Az 1% csak az egyéb hatásokra vonatkozik, nem a sebzésre. Valamint a képleted sem jó, mert a +195% sebzést a képletben 2,95-el kell figyelembe venni, nem 1,95-el.
Dátum: 2010.06.10. 16:44:16
És hogy fogja szívni a fogát miután megnyerte a licitet és valaki felvilágosítja
Dátum: 2010.06.09. 18:14:20
Idézet: Jeriko - 2010.06.09. 17:20:14
Idézet: Ariel - 2010.06.09. 15:39:30
a +10% sebzés a tulajdonság függvénye, és egyre durvább mértéket fog ölteni.


Ez mintha a játék eleje óta a rubin horda bónusza lenne (bár lehet, csak 5% - viszont sebzésfelfogásban ott van zafírnál is), és nem mondhatni hogy annyira elszállt volna.


Talán mert porig lett butítva a közelharc egy éve egy "bugfixnek" köszönhetően, és nem érte meg az erőt fejleszteni. Az hogy a varázslat sebzések mennyire szálltak el, az annál inkább látszik. Elég ránézni a toplistára, nem véletlen, hogy smaragdok vannak az élen. Nem hiszem, hogy ki kellene még osztani pl. +10% varázslatsebzést (ami majdnem +10% taumaturgiával ér fel), stb.
Dátum: 2010.06.09. 15:39:30
Nem akarok ünneprontó lenni itt a nagy együttértésben, de valaki elmagyarázhatná nekem, hogy miért is jobb mondjuk +x% sebzés +x% találati esély, mint + 5 sajtolás? A +5 sajtolás LE-t termel, amivel adott esetben az erőmet és a támadásomat tudom növelni, ezzel növelve a sebzést és a találati esélyt. Ráadásul a sajtolás némi szórással, de hosszú távon fix LE-t hoz, de pl a +10% sebzés a tulajdonság függvénye, és egyre durvább mértéket fog ölteni. Míg az egy sajtolásból, vadászatból, stb befolyó, eszenciákkal kapott extra LE egyre kevesebbet fog érni, mert egyre többet kell majd vadászni egyetlen tulajdonságpontnyi fejlesztéshez, addig ezek a harci bónuszok egyre jobban el fognak durvulni, ezek fogják meghatározni a játékot. Nem mondom, hogy a LE termelő eszenciák maradjanak, de ezeket a százalékos harci bónuszokat szerintem nagyon gyorsan el kéne felejteni.