Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ariel

Dátum: 2010.12.29. 18:41:10
Idézet: Miklós - 2010.07.21. 17:54:59
A +LE szívást adó állatfelszerelésekkel kapcsolatban pedig úgy döntöttünk, hogy a maximális tolerancia elvét alkalmazva ezeket nem piszkáljuk, hiszen ezek leírásában nem szerepel az, hogy csak portyában működnének, hadd menjenek legalább ezek a térkapuban.
Dátum: 2010.12.29. 17:47:53
Egy ilyen mentor rendszerrel nem jutnál előrébb. Minden nap ugyan azok a kérdések hangoznának el, és soha nem lenne vége. Arról nem is beszélve, hogy ez a mentorosdi teljesen szubjektív. Adott kérdésre akár annyi különböző, de helyesnek vélt válasz is érkezhet, ahányan megválaszolták a kérdést. Ráadásul minden karakter egyedi eset, ami A környezetben helyes lépésnek tűnik, az a B környezetben lehet, hogy biztos bukta. A legjobb döntést mindig a karakter gazdája tudja meghozni, mindössze annyi kell hozzá, hogy könnyen hozzáférhessen azokhoz az információkhoz, amire szüksége van a helyes döntéshez. És ez az a pont, ahol a Beho nagyon sokat tehetne az ügy érdekében.
Dátum: 2010.12.28. 23:54:01
Idézet: Offsboy - 2010.12.28. 20:54:12
Amikor túrtam a fórumot infómorzsákért, hogy mi hogy is működik, ezt találtam. Támadás-veédekezésből 70-30%-ra lehet hozni, ezt módosítja a szerencse 80-20ra, vagy 60-40re. Meg nem mondom már hol találtam..


Szerintem erre rosszul emlékszel, vagy a hsz szerzője tudta rosszul. Érdemes visszakeresgélni Miklós hozzászólására a vakító fényes topikban, és elolvasni ezt:
http://vegzetur.wikidot.com/harcm
Dátum: 2010.12.28. 19:14:49
A 10 milliós lélekkút nyílván túlzás, ahogy az építés miatti karaktergyengülés is túl van dramatizálva.
Magas szerencsével minden egyéb tulajdonságtól függetlenül 30% eséllyel ki lehet védeni az ellenfél varázslatait és közelharci támadásait.

Sajnos a szerencse hatásáról a játékosok 99%-a még annyit sem tud, mint magáról a harcrendszer működéséről, és ez az egyik oka, amiért a játékosok nem szeretnek LE-ből építeni, mert kidobott LE-nek érzik, egyszerűen azért, mert nem látják, hogy van-e bármilyen hatása a szerencsének.
Tényleg ideje lenne, ha végre a játékvezetés közzétenné a harcrendszer működését, vagy legalább az alapszabályait.
Dátum: 2010.12.28. 17:55:06
60-80-ik szint környékén levőknek nem hiszem, hogy megéri fél évet, vagy még többet várni, míg elérik a szerencse fejlesztő tárgyakat. Pár százezer LE a különbség 10 milliós nagyságrendű beépített LE esetén.

Arról nem is beszélve, hogy azzal sokkal többet buksz, hogy alacsony szerencsével rohangálsz, mint azzal, hogy drágábban fejleszted a szerencsét és emiatt 3-4-el alacsonyabb valamelyik tulajdonságod.
Dátum: 2010.12.28. 16:57:00
Toljatok 10 millát a lélekkúton, és máris gyorsabb lesz az építkezés
Dátum: 2010.12.28. 14:28:06
Ha túl alacsony szintű az italod, akkor nem működik a kalandoknál. Ha jól emléxem, max 40 szinttel lehet alacsonyabb az ital szintje mint a karakteré.
Dátum: 2010.12.24. 12:09:13
Nem csak a LE szívást adó tárgyak működéséről kellene hivatalos info, hanem végre a harc menetéről is jó lenne egy részletes leírás. Persze aki a fórum mélyére ás, az találhat infomorzsákat erre vonatkozóan, megfelelő keresőszavakkal elég bő információhoz juthat a wiki-n is. De ez kevés. A játékosok nagy részének pl az sem tiszta, hogy a kritikus ütés csak a fegyver sebzését duplázza, az erőbónuszt nem, vagy hogy a támadáshoz hozzá kell adni a karakter szintjét is és ezt összevetni az ellenfél védelmével, amikor a találat esélye számolódik.

Igazán időszerű lenne ha így több mint két év elteltével hivatalosan nyilvánossá válna a harcrendszer. Máris tudatosabbá válna a karakterfejlesztés, és a randomot is kevesebben szidnák fölöslegesen.
Dátum: 2010.12.23. 10:16:33
Végre! A minden harcoló állat gombbal végre megszületett a KH zónájában játszók rémálma, a mellékattintás és az azt követő óránkénti laposraverés. Sikeresen alkalmaztam is, szerencsére csak 4 órára küldtem el az állatokat és nem egy egész napra.
Dátum: 2010.12.18. 10:47:34
A LE szívásnak az égvilágon semmi köze ahoz, hogy mennyi LE-t szerzel csata végén.
Dátum: 2010.12.17. 20:34:40
Szerezz rablásbónuszt adó tárgyakat, vagy rakj az állataidra ilyeneket. Máris fogsz tudni rabolni lefelé ütve is.
Dátum: 2010.12.12. 12:54:50
Igen, egyértelműen nagy pofon volt ez a közelharcnak, és biztos, hogy most nem lenne ekkora dominanciája az IQ-nak, ha ez nem történik meg.
Dátum: 2010.12.12. 12:19:35
Az állatok kritikusával ott kavartak be, hogy másfél évig az állatok mindig kritikust ütöttek, ha a karakter kritikust ütött, aztán hirtelen rá lett fogva, hogy ez bug, és megszűnt az állatok kritikus ütése.
Aztán az alkimista laborral visszajött a kritikus ütés, de hogy ez erősebb, vagy gyengébb mint az eredeti felállás volt, azt mindenki döntse el maga.
Dátum: 2010.12.11. 22:13:02
A térkapus dögöket nem csak eltalálni kell, hanem sebezni beléjük, ami nagyban függ az erőtől. A lélekszívó varázslatok még mindig a közelébe sem érnek a közelharci LE szívásnak. 10k varázslatsebzéssel jó esetben szívsz 4k LE-t, míg emellett 12k közelharci sebzéssel hozol 14k LE-t. Aki varázslatokra gyúr, annak nudli ereje lesz, hiába találja el a térkapus lényeket, sokkal kevesebb LE-t fog szívni.
Küldetéseknél szintén hatalmas bukta, ha a karakternek kicsi a támadása. Sem a kábítós, sem a kritikus ütés küldetéseket nem tudja csinálni, pedig mindkettő sokkal gyorsabban teljesíthető, mint a kritikus varázslat, arról nem is beszélve, hogy így három különböző küldit is jóval nehezebb variálni. Kiváncsi lennék, hány küldetésig lehet eljutni a Lady Alvareles versenyben kábítás és kritikus ütés nélkül.
Dátum: 2010.12.11. 17:09:03
Idézet: Wuher - 2010.12.11. 15:24:54
Az a legegyszerubb ha ugy csinalod ahogyan en anno, le kell masolni 50-es szintu megfelelo kategoriaba sorolt karakter harci szakijait es tuljait.


Ebből mindössze annyi következtetést tudnál levonni, hogy 50-ik szinten, adott mennyiségű LE-ből, melyik karaktertípus veri el a másikat. De ez még messze van attól, hogy rámondhasd, hogy az a jobb taktika. Azonos erősségű karakterek ritkán támadják egymást, mindenki a biztos gyűzelmekre és a gyors küldizésre megy. Így az a jobb taktika, amivel több LE-t lehet szerezni, több LE szívással, gyorsabb küldizéssel, stb.

Lehet, hogy egy jó harcos kari összerakásához 20%-al több LE kell, mint egy varázslóhoz, de ha emellett 30%-al több LE-t is lehet szerezni harcosként, akkor nem kérdés, hogy melyik a nyerő taktika.
Dátum: 2010.12.10. 22:33:01
Valójában az abszolut tudás nem is létezik. A játék folyamatosan változik, ami ma jó taktika, az holnapra totális csőd lehet. Ami nyerő alacsony szinten, az bukta lehet 30 szinttel feljebb. És itt nem kell nagy dolgokra, szabálymódosításokra gondolni, elég a hordázás megjelenése, egy olyan szövibe tartozás, ahol van magas szintű kennel, vagy egy alvilági verem.
De ennél sokkal kisebb dolgok is borítják az aktuális erőviszonyokat. Ilyen például egy magas szinten felbukkanó új fegyver, aminek 70-80 támadása van, és az addig eltalálhatatlannak tűnő ellenfél rögtön elérhető közelségbe kerül. Míg alsóbb szinteken a védelem növekedésével nem tart lépést a fegyverek támadása, addig magas szinten nagyon úgy tűnik, hogy képtelenség akkora védelmet elérni, hogy minimális erőfeszítéssel ne lehessen 80%-os találati esélyt összehozni ellene.
Dátum: 2010.12.09. 21:44:59
Több oka is van annak, hogy miért az IQ a legmagasabb tulajdonság magas szinten. Dupla funkciója van, nem csak a varázslat sikere múlik rajta, de az ellenfélé is kivédhető vele. Másrészt a közelharc már ezerszer meg lett piszkálva. Lebutítva az állatok kritikus ütése, megbuherálva az erőbónusz, aztán megint legyengítve, ott a hatalmas random, a nem kiszámítható sebzés, miközben a varázslatok a játék eleje óta változatlanul működnek, egyértelműen számolható a sebzés a taumaturgiából. Ráadásul magas szinten jönnek a nagy lélekszívással felszerelt varázslatok, amivel össze lehet annyit szedni, amennyit közelharcban is.

Csak varázslatokra gyúrni szerintem mégsem érdemes. A varázslatok gyenge pontja a szerencse. Sokkal többet számít a szerencse egy varázslónak, mint egy harcosnak. Ha a varázslónak kicsi a szerencséje, akkor 30% eséllyel el is bukja a csatáit. Míg egy harcos egy körrel kevesebbszer talál, miközben az állatai ugyan úgy beütnek.
Dátum: 2010.12.07. 19:00:18
Ennek a topiknak csak akkor van értelme, ha az itt felbukkanó félreérthető szabályokat a játékvezetés egyértelműsíti a játékon belül. Ellenkező esetben itt is tucatszám kell majd átnézned a kommenteket, ha meg akarod találni amit keresel.
Dátum: 2010.12.02. 21:24:37
A 20 százalék aura sebzés, vagy a tüskés bőr épp elég táp így is. Az aura sebzés felér a varázslat 2/3 kritikus bónuszával, a tüskés bőr pedig majdnem annyi plusz sebzést produkál, mint egy szívósság öve.
Dátum: 2010.11.28. 20:33:47
PP-re építeni eventet alapvető hiba, pláne ha a jutalmazás függvénye az elköltött pp-nek. Elég arra gondolni, hogy a játékosok egy része csak 15 pp-t kap naponta, míg mások akár 41-et is.