Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ariel

Dátum: 2011.01.24. 21:21:13
Ezek a farm karakterek, akik semmit sem csinálnak, csak vadásznak, nem is akarják megvédeni a LE-t. Nem véletlenül rabszolga modul a neve a dolognak. Akik normálisan játszanak, és fejleszteni is akarják a karakterüket a megszerzett LE-ből, azoktól ezután is lehet rabolni.
Dátum: 2011.01.22. 20:45:54
Minél magasabb a karakter szintje, és minél lejjebb tud ütni, annál jobb LE/TP arány érhető el vele. Az már más kérdés, hogy ezzel a LE mennyiséggel mit lehet kezdeni. V3 persze más tészta...
Magas szinten már 490 LE/TP arány is összehozható egy sima portyából minimum LE mellett.
Már most is nagyon jó indikátor van arra, hogy egy játékos aktív-e, vagy hetek óta be sem lép. Egyszerűen csak meg kell nézni, hogy van-e a karakternél állat, vagy nincs. Ráadásul ez többet is elárul, mint azt, hogy aktív-e a játékos, vagy sem.
Dátum: 2011.01.20. 20:36:22
Azért ez nem teljesen így van. Minél magasabb szintre ér a karakter, annál nagyobb sebzést produkál a max életpontjához képest, és annál kevesebbet érnek a gyógyitalok is. Épp ezért a Xenóktól is fajlagosan nagyobb pofonokat fognak kapni. Tehát a magas szintű kariknak jóval nagyobb fajlagos költséget fog jelenteni a Xenók ütése, mint az alacsony szintűeknek. Tehát egy alacsonyabb szintű kari kisebb költségek árán nyer a "nagy" Xenó ellen, mint a magas szintű kari.
Dátum: 2011.01.19. 22:46:49
Miklós, a pp-ből való támadásnál lehet majd küldiket teljesíteni, vagy ezt végül elvetettétek?
Dátum: 2011.01.19. 18:07:58
Hiába lesz szintfüggő az aukció, attól még nem lesz több megvehető tárgy. Most sem az vesz gyakrabban tárgyat, aki magas szintű, hanem az, aki beváltja a csp-ket, ismétlődő küldiket csinál, esetleg még aukciós bérlete is van. Ha ezeket kihagyja, gyűjtögetheti a dukátot évekig, a jobb aukciós tárgyakhoz akkor sem fog hozzáférni.

Az aukció már 40%-ot gyorsult és a tételek száma is növekedett a kezdeti állapothoz képest.
Dátum: 2011.01.16. 11:59:04
Ezt a bug@vegzetur.hu-ra írd.
Dátum: 2011.01.12. 22:31:09
A +10 kivégzés helyett:
1. +5 vastagbőr
2. +1 csapdaészlelés, mászás, zárnyitás
3. +5 elnyelés
4. +5 regenerálás
5. +5% manaregeneráció
Dátum: 2011.01.10. 22:57:50
10 éves távlatban biztosan kiegyenlítődik majd
Dátum: 2011.01.06. 18:37:01
Idézet: Birka - 2011.01.06. 18:23:41

Azaz elég az event egyik felén részt venni! Kiszedni 10% fókuszt, és az összes elhanyagolható "konstans" nyereményt ltojni, mivel a kapott TP-vel messze nincsenek összhangban.


Vagyis 20 manakonstrukció +60csp építés, és megvan a LE szívás. Az epiket meg üsse le, aki akarja...
Dátum: 2011.01.06. 17:55:34
Idézet: Miklós - 2011.01.06. 16:50:19
Az, hogy jól be tudjuk lőni a szörnyeket, és valóban ki is tartsanak eddig, valóban sarkalatos pont, a programban van egy olyan algoritmus, hogyha túl gyorsan verik a szörnyet, kicsit jobban regenerál, ha túl lassan, akkor kicsit kevésbé.


Ha a legfelső kategóriák tagjai úgy döntenek, hogy elég nekik a 400 győzelem (mert többet nem éri beáldozni), és azt már az első pár napban beütik, akkor mi van? A sok száz alacsonyabb szintű játékos fog majd küzdeni a legerősebb epikusok ellen, elveszítve a csatákat, jutalmat sem kapva az erőfeszítésükért, hogy aztán az event utolsó napjaiban pár játékoson múljon az egész szerver jutalmazásának sorsa?
Dátum: 2011.01.06. 17:37:05
A csp-ért és pp-ért járó jutalmazást soványnak érzem.
Ami nincs megemlítve:
-HT bónusz működik?
-térképezős jutalomból adódó bónusz működik?
-megaeszenciából adódó bónusz működik?
-kvízmedál bónusza működik?
-illetve, hog mi történik akkor, ha a vadászatba autósajt csúszna bele? Ilyenkor egy sajtolásnyi LE-t kap a karakter?
-kalandokat lehet találni?
-eszenciákat lehet találni?

A pp-ért járó jutalom nagyon gyenge, pp-ért abszolut nem éri meg foglalkozni vele. Normál esetben a játékos küldetéseket tud pörgetni az EH jutalom mellett a pp-ből, és működik a LE szívás is. Gondolom ezekben a csatákban sem a LE szívás nem működik, sem a küldetés nem halad.

A LE-ből építésnél fejlődik a szerencse?
Dátum: 2011.01.06. 17:01:58
A csp használat esetén megint nem lesz kompenzálva az autosajtolás kimaradásából adódó eszencia veszteség?
Dátum: 2011.01.01. 19:29:40
Elég hozzá egy mondat. Vadászat közben az "Amíg vadászol, látogass el a fórumra!" mondat változzon erre: "Amíg vadászol, látogass el a fórumra, vagy nézz körül a játékosok által szerkesztett adatbázisban!"

Ettől viszont a kérdezők nem fognak több kérdésükre választ kapni mint eddig, mert a tudásbázis ettől még nem nő. Max a válaszidő rövidül le. A játékosoknak ugyan úgy fogalmuk sem lesz arról, hogy milyen szerepe van a szerencsének, hogy hogyan függ a közelharci sebzés az erőtől, hogy miért fölösleges 100-al nagyobb IQ-t fejleszteni mint az ellenfeleké, vagy hogy a kritikus sebzés miért nem duplája a normál sebzésnek, noha a leírása alapján az kellene legyen.
Dátum: 2011.01.01. 13:52:32
A wikinek pont abban van az ereje, hogy a játékosok fejlesztik. Azzal, hogy a játékba integrálódna, ez rögtön el is veszne, ahogy a naprakészsége is.
Dátum: 2010.12.31. 18:09:03
Idézet: Ricskosz - 2010.12.31. 13:55:32
az entitásnál pl csak a wikiről lehet megtudni, hogy milyen szintnél milyen tábla van. aki csak lépked kedve szerint, nem fogja a szükséges tárgyakat elérni


Erre tipikusan elég a wiki. Én például több mint 8 hónapja nem tudom a wikiből kikeresgélni, hogy milyen tárgyat szerezzek meg legközelebb, mégsem érzem, hogy emiatt tönkremenne a karakterem, vagy lemaradásba kerülnék bárkihez képest. Ráadásul amióta visszahívható epikus is létezik, már elrontani sem lehet végérvényesen a dolgot.
Dátum: 2010.12.30. 17:03:58
A szakértelemlistát tényleg meg kéne jeleníteni, talán az épületlistát is. Ezek ismeretén elég sok múlik. De például teljes tárgylistát teljesen fölösleges hozzáférhetővé tenni, mert annak minimális hatása van a karakter fejlődésére. Még a teljes epikus tárgylistára sincs szükség, elég 1-1 mondattal felhívni a figyelmet a zafír csillagra és a rubin triászra a szakifejlesztésnél, illetve a specializációnál.
Az aukciós tárgyakat is szép lassan megismeri mindenki, mire annyi dukátot összeszed, hogy bármit meg tudjon venni.
Azon viszont sokkal több karakter és játékos bukik el, hogy semmit nem találnak a harcrendszerről. Elég gyakori a panaszkodás a fórumon, hogy még 100 IQ különbséggel is bukják a varázslatokat, hogy 1-et sebeznek közelharcban, vagy hogy az ellenfél folyamatosan eltalálja őket, pedig kisebb a támadása mint a védelmük. Magyarázatot nem találnak rá, szidják a randomot, de nem jutnak közelebb a megoldáshoz.
Az csak a játék egyik része, hogy a lehető legtöbb LE-t, vagy legjobb LE/Tp arányt próbálja összehozni a karakter, ebbe azért viszonylag gyorsan bele lehet tanulni, de a megszerzett LE-t utána értelmes módon el is kell tudni költeni. Aki eddig arra panaszkodott, hogy 100 IQ előnnyel is kivédik a varázslatait, azt mégis mi fogja arra késztetni, hogy ne IQ-t fejlesszen, hanem szerencsét, miközben a legtöbb helyről azt fogja hallani, hogy az építéssel gyengül a karaktere?
Dátum: 2010.12.30. 10:26:54
Nem azért nem érdemes ilyen típusú mentor rendszert csinálni mert mi már tudunk mindent és unalmas lenne. Egyszerűen azért, mert hiába válaszolnál meg holnap egy kérdést, holnap után ugyan úgy megkérdezné valaki más, sőt jövő héten, jövő hónapban, és egy év múlva is. Amíg a játék fontos részletei nem elérhetőek egyszerűen, addig szélmalomharc az egész, és nem jutsz vele egyről a kettőre.

Mondok egy példát. Mi az egyszerűbb és hatékonyabb? Csinálni egy mentor rendszert ahol a játékosok nap mint nap megkérdezik, hogy a taumaturgia növelése hogyan befolyásolja a varázslat sebzést, vagy csinálni egy info csíkot ami akkor jelenik meg, ha az egeret a taumaturgiára viszed, és ami kiírja, hogy minden taumaturgia növelés 3%-al növeli a varázslat alapsebzését?
Dátum: 2010.12.29. 20:18:50
Már csak az a képlet hiányzik, amiből a rablásbónusz és a szintkülönbség figyelembevételével (lefelé és felfelé ütve is) számolható az ellenféltől rabolt LE százalákos aránya...
Dátum: 2010.12.29. 18:43:40
Igazából ez csak arra bizonyíték, hogy nem piszkálták, arra nem, hogy tényleg működik is a térkapuban