Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Batu

Oldal: 1234567
Én is erre gondoltam. Bár a karakterlapok tömeges lekérdezésének azért jobban nyoma van a logokban, remélhetőleg kiszűrhető. Legalább olyan hatékonysággal mint a multizók.
Idézet: Imbandi - 2008.11.08. 08:34:10
magyarázkodhatsz, akkor is tudjuk - Miklós is ezt közölte - hogy scripttel szűrik kit érdemes támadni. technikailag ez valszeg nem csalás, csak megkérdőjelezi a játék tisztaságát... ez nagyrészt a program balfaszsága, hogy van rá lehetőség...

Ez technikailag is csalás, lásd Felhasználási feltételek:
5.3. Külső programok használata

Tilos a játékban olyan programot és mechanizmust használni, amely megváltoztatja és/vagy befolyásolja a program működését, automatizálja a játékot, terheli a szervert, "bot" tevékenységet folytat, vagy terheli a szervert. Amennyiben algoritmusaink ilyen tevékenységet észlelnek, a játékos további figyelmeztetés nélkül kizárható.

Mivel a hasonló játékokban is próbálkoznak ilyesmivel, miért a Végzetúr lenne kivétel? Elképzelhetőnek tartom, hogy a karakterlapokon megjelenő parameterek időbeli változásait követve egy script/program jó eséllyel adhat meg olyan célpontokat akiktől lehet is valamit rabolni. Ha ez nem lenne reális eset, Miklós sem irta volna a fenti bejegyzést.
Idézet: Miklós - 2008.11.07. 14:35:20

- nem tartom jó ötletnek, ha a toplista alapján lehet látni, hogy kinél van sok LE. Az egy dolog, hogy a szövetségen belül továbbadják az infót, de a toplista ne legyen erre alkalmas, főleg, mert nem kivánom, hogy a szervert azzal terheljék, hogy ezeket az adatokat lekérő és analizáló botokat irnak egyesek. Ezért meg fogjuk csinálni, hogy a kvízválaszokhoz hasonlóan, az LE differenciát is csak bizonyos időközönként frissitjük.

Épp a minap jutott eszembe a kérdés. Tud-e valaki véletlenszerű célpontválasztással tartani átlagosan portyázásonként 100 LE feletti zsákmányt? Az utóbbi hetek portyázási tapasztalatai alapján azt mondom, szerintem analizáló program nélkül nem. Szerintem egy analizáló program a karakterlapokról is leszedheti az adatokat, de lehet, hogy ez feltűnőbb és jobban védve van ellene a rendszer. Persze ha valaki ilyet meg tud irni, le sem fog bukni mert a lekérdezéseket egy másodlagos nem használt karakteren keresztül futtatja (ha egyátalán ez a módszer).
Dátum: 2008.11.07. 18:25:06
Szervezés kérdése. Ugyebár 20 tagból könnyebb kiválasztani valakit aki mindig verhető és a támadónak csak arra kell ügyelni, hogy a támadások után leveresse magát 15% alá, majd 1 óra múlva gyógyitallal felkel és ismét támad. Bármelyik szövetséget meg lehet igy csúnyán verni, ha Rambo legalább a tagok felénél jóval erősebb.
Dátum: 2008.11.06. 22:45:08
Idézet: Jeriko - 2008.11.06. 14:18:24
Idézet: Batu - 2008.11.05. 18:07:58
Kicsit szerintem tévedésben vagy. A játékban semmilyen változtatás nem valósult meg csak azért, mert sokan lobbiztak érte, de Miklós nem akarta volna.


Javaslom olvasd át még egyszer a portyapontos topic-ot. Idézek Miklóstól: "Én személy szerint nem tartom jó ötletnek a portyapontot"

Szerintem az egy más eset volt, de most nem fejteném ki bővebben, mert hosszú és offtopic. Viszont akkor én is idéznék Miklóstól:
Szövetséget olyan alapitson, aki bevállalja, hogy tagokat toboroz, mert az egyszemélyes szövetségek nem lesznek hosszú életűek.
Dátum: 2008.11.05. 18:52:28
Idézet: Zolcsimus - 2008.11.05. 15:51:29
Ezt en is eszre vettem, hogy rakenyszeritenek a penz fizetesre, ha egyaltalan azt akarom, hogy alig verjenek el, es szerintem a tobbsegunk ezt akarja.

Es valoban nagyon keves targy kozul valaszthatunk, ezt jo lenne boviteni.
Az oskoves cuccok osko koltseget is egy szinten meg kene allitani, mert ha ez igaz es igy halad egyelore akkor en sem fogom mar megvenni.
Mivel magyar jatek azt mondtam kiprobalom es tamogatlak titeket de pofatlannak nem kene lenni, es remelem nem is lesztek.
Szerintem 25 osko/cuccnal meg is allhatna a dolog...
Ha kiderul, hogy ez tenyleg novekszik es nincs vege akkor szerintem rengeteg jatekost fogtok elvesziteni ez tuti.
Jo lenne ezt megelozeskeppen ha nyilatkozna egy ADMIN arrol, hogy mi lesz a hatar, mert ez felelmeket kelt mar bennem is.
Havi 2-4000ft-ot siman ra tudok aldozni a jatekra, de tobbet nem, mert semmi hasznom nincs belole..
Multizni nem lehet, hogy eladhassam a karaktereket joval tobbert mint amit beleoltem, szoval csak a joindlatomon mulik az egesz.
Jelenleg tetszik a jatek, es csak igy tovabb, de jo lenne ha megfontolnatok a velemenyeket, hiszen mi fizetos karik, hozunk "hasznot" nektek. (Kitudja mibe kerult ez a jatek megiratasa, bika szerver uzemeltetese, mert azert ennyi lekerest koordinalni leterhelo lehet az adatbazisnak.)
Mutatja az is, hogy tegnap adatbazis eleresi hiba volt kb. 4 szer 5 percen belul es ez mar nem elosszor fordult elo...

Premiumoskent, nagyon tetszene ha VP regeneracio is megnone ugyanannyival mint az ep.

A prémium témához még annyit, hogy majd akkor fognak meglepődni ismét a népek, ha majd térkaput akarnak épiteni a nagyszörnygyakáshoz, aztán muszáj lesz oda is pumpálni párszáz őskövet (Energiakristályosító).
Dátum: 2008.11.05. 18:32:43
Idézet: Ariel - 2008.11.05. 18:01:13
Mordraneth önfeláldozását lehet tisztelni, vagy akár őrültségnek is nevezni, de amit biztosra veszek az az, hogy a Gyógyír semmit nem fog megoldani. Ha a Gyógyír meg is nyeri 3 nap alatt a csatát, a lélekkút 1-2 nap alatt visszatölti a veszteséget. És nem hinném, hogy az ELIT HORDA ne válaszolna erre a támadásra...

Végülis mit kell megoldani? Az ELIT HORDA permanens padlóra küldését?
Szpritni Birsz egy multikarakter volt, akit állitólag kegyesen átvett valaki (bár miért nem törölték az rejtély). Úgy látszik olyan valaki vette át, aki szintén szeret épitkezni. Ha valaki ügyesen csinálja, sosem bukik le és ha megesküszik rá, hogy neki ez a játék netovábbja, kik vagyunk, hogy kételkedjünk?
Dátum: 2008.11.05. 18:07:58
Idézet: Cassian - 2008.11.05. 17:31:03
Idézet: Blackjack - 2008.11.05. 16:12:55
Én csak annyit tennék hozzá, hogy ha ezt Ti taktikának hívjátok, akkor innentől fogva semmi alapotok nincs az ELITRE vagy a többi erősre mutogatni, mindkettő módszer a játék lehetőségeit használja, de az egyik jobban kifacsarja azt.

Sajnálom, hogy nem lesz a háború reformból semmi, mert a játékvezetés úgy látja, hogy nincs szükség rá, pedig lenne, nagyon sok hsz született a témában, s én azt hiszem, hogy a többségét érdemes is volt átolvasni, átgondolni. Ez a mostani állapot kő, papír, olló játék, "csináld magad" megoldásokkal. A háború elszürkült, csak egy rutin elem lett..


Ki mutogatott a másikra a játék módszere alapján? Nekem az az undorító és visszataszító dolog nem tetszik, hogy ha valami vagy valaki olyan módszert alkalmaz a játékban amire nem gondoltam, és ezzel túl jártak az eszemen, akkor rohanok Miklóshoz, hogy ez így nem ér. Tessék megváltoztatni a szabályokat, úgy ahogy nekem tetszik. Az én szüleim már óvodás koromban megtanították nekem, hogy árulkodni nem szép dolog. Hazudni pedig egyenes csúnya dolog.

Kicsit szerintem tévedésben vagy. A játékban semmilyen változtatás nem valósult meg csak azért, mert sokan lobbiztak érte, de Miklós nem akarta volna. Ha végignézed a topic-okat, sokminden nem valósult meg azok közül sem, amelyekben mindenki egyetértett a hozzászólók közül. Most is arról van szó, hogy egy kiskapu nyitva maradt amire a készitők sem gondoltak és ha úgy gondolják most, valamiképp becsukják. Vagy az a lényeg, hogy ha valami trükköt, netán bugot észreveszünk a programban, azt csöndben használjuk ki és véletlenül se szóljunk senkinek? Ha minden igy van jól a készitők szerint is, úgysem lesz változás, kár bosszankodni.
Amúgy pedig érdekesnek találom, hogy mindenki szidja a játék rendszerét és erre orvoslásképp a játékosok egymást marják és szivatják jobbhiján, mert ugye a rendszeren egyikük sem tud változtatni, bármily meglepő, még az ELIT sem.
Dátum: 2008.11.05. 15:36:17
Ha a vazolt kamikaze taktika nem jelenik meg a jatekban, akkor tultargyaltuk, en sem aggodom. Szemelyszerint sosem tamogattam a kicsik farmolasat, akar portya akar szovetsegi szinten. Arrol sem volt szo szerintem, hogy barmilyen szabalyt meg kene valtoztatni egyik vagy masik konkret szovetseg erdekeben vagy elleneben. Mindenki elmondja a velemenyet, aztan Miklos merlegeli mivel ert egyet es kell-e valtoztatas.
Dátum: 2008.11.05. 15:35:25
Idézet: Sir Ny - 2008.11.05. 15:33:31
Idézet: Kocos - 2008.11.05. 07:55:53
Idézet: Cassian - 2008.11.04. 21:55:27
Csak a kérdés, hogy mi számít szivatásnak?


Megmondom. Az amibol a szivatonak nincs elonye. Azzal a kitetellel, hogy az elonyt itt egeszen tagan lehet ertelmezni, de a karorom nem elony.

Nezzunk egy elatszagu peldat. A mehecskenek van ugye egy fullankja, amit ha elhasznal, az altalaban kis elete veget jelenti. Tegyuk fel, hogy jon egy medve es mezet csen a kaptarbol. A bator mehecske nekiront, jol megcsipi, majd belepusztul. Miert is? A kozosseg erdekeben, hogy az medve tobbet ne merje idedugni az orrat. ez rendben is van. De mivan ha egy embert csip meg? Az, hogy legkozelebb a mehesz felveszi a sisakot, meg tobb fustot hasznal, otthon meg elokerul a fenistil. De a mezet nem mentheti meg. Persze a mehecske ezt nem tudja felfogni.
rossz példa. a méhecske félelemből támad, és nem azért, hogy megszivassa az embereket.

Kiveve a gonosz mehecsket.
Dátum: 2008.11.05. 11:57:47
En alapjaban veve az elvrol szerettem volna ertekezni, nem errol a konkret ELIT vs Kubla esetrol. Attol felek, hogy az a gyarkorlat, hogy nem magunkat erositve probalunk a topbbiek fole kerekedni, hanem masok hatraltatasaval. A konkret esetre visszaterve, pl. az ELIT profitalt a haborukbol, TP+a szerzet LE-t beepitve. Ha a Gyogirbol lesz egy mini-Kubla es hosszu tavon fejlodik a szovetseg, beepiti a zsakmanyt akkor ez egy rendben levo taktika. Viszont ha folyamatosan csak azert csapolja mas szovetsegek kutjat, hogy visszafogja azokat (pl. 80%-a az LE-nek elszall az eterbe, mert nem fer a kutba), akkor az csak rombolas.
Bar szerintem a sokat portyazo gyemantok nehany honapon belul ugyis annyira elhuznak, hogy barmelyik szovetseget bezuzzak a szintjuk kozeleben, felesleges tultaktikazni.
Dátum: 2008.11.05. 10:23:46
Konyorgom, probaljunk mar elvonatkoztatni az ELIT fobiatol! Tegyuk fel, van A es B szovetseg. A-ban vannak gyengebb karakterek is, de kivalik Jani es Peti, akik egyenkent erosebbek B tagjainal es megalapitjak a J1 es P1 szovetsegeket. A szov. hadatuzen B-nek, aztan szolnak, hogy ha B nem akar haduzenetet es vereseget J1 es P1 szoviktol, akkor kapitulaljon, mert sokkal kevesebbet bukik (J1 es P1 indulo szovik alap kuttal). Ezutan mennek a kovetkezo aldozathoz. Ennyi jatekos kozott alarmelyik szinten akarmelyik hordaban lehet Janit es Petit talalni (akik felaldozzak hosszu tavon is sajat fejlodesuket) es nem szeretnem ha erre menne a jatek. Aztan a hatas-ellenhatas elven mindenkinek lesz gerillaharcosa. Persze kivitelezheto es lehet, hogy ez masnak csak lelemeny. Ha mindenki igy gondolja, nem vitatkozom tovabb.
Terrorizmus helyett akkor foglamaznek ugy, hogy terror, vagy inkabb zsarolas. Szerencsere ebben a jatekban nincs halal, de a terroristak sem mindig gyilkolnak es foleg nem csak civileket.
Dátum: 2008.11.05. 09:27:15
Hat, ez nagyon ugy hangzik, hogy ha barki nem ugy ugral ahogyan futyultok, akkor jon a terrorizmus, meg a fenyites. Aztan ezt a modszert szepen mas hordak/szovetsegek is atveszik kulonbozo szinteken es elszaporodnak a hasonlo maganyos gerillaharcosok akik csak a bevetesre varnak, hogy kikenyszeritsenek egy esetleges gyors kapitulaciot az anyaszovetseg haborujaban. Persze az fel sem merul, hogy az anyaszovetseg inditson hosszu faradsagos haborut a serelmei megtorlasara. Szep uj vilag, Oszama rulez...
Dátum: 2008.11.04. 22:57:21
Idézet: tramenes - 2008.11.04. 22:00:52
Ugyan nem ismerem a játékot korábbról mint ahogy "hivatalosan" is elindult de egyáltalán nem gondolom életképtelennek a kis "kemény mag" szöviket. Persze néhány lehetőséget (pl. térkapu + epikus szörnyek) nem fognak tudni olyan mértékben kihasználni mint a 20-30 taggal rendelkezők de vannak olyan előnyei amelyek ezt képesek kompenzálni.

És utólag bővíteni mindig lehet, a 30. szint elég messze van.


Persze, lehet akármekkora szövetségekkel játszani, nincs ezzel senkinek problémája ha az az 1-2 karakter végig is viszi, épitkezik rendesen és nem ugrál ki hetente másik szövetséget alapitani, kikerülve az 1 hetes békét. Ez pvp játék, jó hogy mindenki szivat valakit, de alapjában véve azért, hogy az elrabolt LE-t a saját hasznára forditsa, nem kizárólag a szivatás kedvéért. Főleg úgy nem szerencsés, ha valaki többet áldoz, mint amennyit nyer, kizárólag, hogy minél jobban korlátozza a másikat. Csak ezutóbbival van bajom.
Dátum: 2008.11.04. 21:47:01
Idézet: Cassian - 2008.11.04. 21:03:09
Azt szabad megkérdezni, hogy honnan kaptátok ezt a felvetést? Bár úgysem kell, úgyis tudom.

Vegyünk egy teljesen életszerű példát. Mi van akkor, ha pl egy testvérpár alapít egy 2 személyes szövetséget (pl Kováts család szövetsége), akik elhatározzák, hogy ők ketten, és nem többen akarnak egy szövetséget. Ezzel a gondolattal lényegében őket kiszorítjátok a szövetségi háborús rendszerből.

Ezt a gondolatot tovább véve, nem lehet fentről megszabni, hogy mit jelent a szövetség. Teljesen különböző emberek vagyunk, így teljesen különbözően fogunk fel dolgokat. Miért gondoljátok azt, hogy egy nagyon kevés tagot számláló szövetség értelmetlen lenne? Mindennek vannak előnyei, és hátrányai.

NE büntessétek az emberi ötletességet, leleményességet, mert ha ezt a tendenciát folytatjátok, akkor ez a játék le fog süllyedni a tamagochik szintjére.

Nekem pl. nincs azzal bajom, ha ketten leigázzák a világot és erős szövetséget épitenek. Itt most egy szövetségből ki-be ugráló taktikáról van szó, amivel az illető nem nyer, mert nem épiti be a szövetségbe a zsákmányolt LE-t és saját fejlődésére se tudja forditani. Nem szeretném, ha tartósan arra tendálna a játék, hogy nem saját magunkat fejlesztjük, hanem csak arra megyünk hogy tudjuk jobban szivatni a másikat. A való életben épp elégszer találkotom a "dögöljön meg a szomszéd tehene is" mentalitással, hogy inkább nekem is legyen rossz, de neki még rosszabb. Reménykedtem, hogy ebből a játékból legalább ez kimarad, de ez úgy látszik genetikailag van kódolva belénk.
Dátum: 2008.11.04. 18:25:18
Egyszemélyes szövetség háborúzik? John Rambo a végzetúr? Csak egy újabb idétlenség, amit a játék rendszere megenged mert rövid volt a teszt-időszak. Valahogy a szövetségeknek nem erről kéne szólni...
Dátum: 2008.11.04. 18:06:55
Én kiváncsi lennék az összes csatára, kinek hogy sikerült, ha már az elsőben kikaptam. Mondjuk úgy képzelem, hogy kiesésem után a nézőtérről izgultam végig a viadal hátralévő részét.
Dátum: 2008.11.03. 22:19:47
Ha jól van megirva, akkor nem. De láttam már néhány bugot ebben a játékban, igy nem vennék rá mérget... Persze az is érdekes rpg szempontból, hogy a szövetségi erődöt övező védőfal miért véd a bajnoki viadalon az aréna közepén.
Ha ezt a topic-ot olvasgatjuk, nyilvánvalóvá válik, hogy a multizás szűrése enyhén szólva hiányosságokkal küzd. Még az első ránézésre látható, illetve bejelentett multi-karakterek (lásd Buvarbeno/Fatali esete) sem zárolódnak tartósan, kis odafigyeléssel pedig már nem lehet lebukni.
clown:
Amúgy ha az ELIT HORDA multizna, akkor egy olyan szövetséget csinálna amit tud is támadni/farmolni. Jelenleg nehéz elképzelni, hogy az Elit Smaragdok bármiképpen tudnák segiteni az ELIT-et, főleg, hogy ha a karaktered MechanicalClown, akkor nem is háborúznak veletek.
Oldal: 1234567