Hozzászólások - Enchanter
Dátum: 2009.03.06. 08:47:31
Jah, totál igazad van, költsek egy olyan szakértelemre ami pont semmi előnyt nem ad, ellenben minden szakértelmem megnöveli 200-al. Ha mondjuk elején kifejlesztettem volna, mindössze 70000LE-t bukok azért mert nem akarok óránként gép elé ülni. Tök logikus, miért is nem gondoltam erre...
Dátum: 2009.03.06. 08:39:21
Csakhogy óránként visszanézni azért hogy 1 darab gombot megnyomj nem "megdolgozás" hanem színtiszta szivatás. Pontosan az a teveklub mentalitás amit reméltem hogy nem kell viszintlátnom...
Dátum: 2009.03.05. 22:09:37
Vadászatot ki ne hagyd! Mondjuk, arra legalább csak 3,5-5 perceket kell várni.
Azért az őskő/csp segített rajta kicsit... nem sokat, de kicsit.
Azért az őskő/csp segített rajta kicsit... nem sokat, de kicsit.
Dátum: 2009.03.05. 21:13:50
Már megbocsáss, de így sincs. Az ilyen "fejleszd azért hogy kényelmesebb legyen játszani, de előnyt nem nyújt" szakértelmektől a hideg ráz ki, mivel választásra kényszerítik a játékost hogy vagy szív vagy elkölt feleslegesen egy rahedli LE-t. Ha a kennelnél belátták hogy ez a "vissza kell nézni x-óránként a géphez" hozzáállás hihetetlenül idegesítő, és kikezdi a játékos idegeit, akkor nem értem hogy idomításnál miért ne lehetne hasonlóan eljárni.
Dátum: 2009.03.04. 12:47:43
Mert lehet térkapus cuccból is bénítani
Dátum: 2009.03.02. 13:46:48
Én benne vagyok. Látod, velem lehet alkudni
Javaslatok -> Aukció
Dátum: 2009.03.02. 13:45:52
Nem is ez volt a javaslat; a probléma az hogy térkapus cuccot be lehet váltani dukátra.
Dátum: 2009.03.02. 09:40:15
Akkor legyen Szint*X ahol X konstans. Esetleg szint négyzet, vagy valami hasonló képlet.
Így mivel az egészség nincs benne a számításban ezért aki alulfejleszti az kevesebbet kap vissza belőle. Sőt, mivel a gyógyulás %-os alapú, ezért aki egészséget fejleszt az mindenképpen jól jár. A sebzés alapú tényleg nonszensznek tűnik, főleg ilyen "ne legyen 5 szinttel alacsonyabb fegyver kezedben" megkötésekkel.
De igazából lényegtelen mert bármilyen "olcsó" gyógyulás tovább csökkenti az egészség értelmét.
Másfelől én még mindig azon az állásponton vagyok hogy jobb lenne ha az egészség/mágia adna valamilyen harci bónuszt, hogy több értelme legyen fejleszteni. Logikus lenne pl hogy egészség adjon elnyelést, így mivel értelme lenne magasabbra fejleszteni, kevesebb "leharcolt" karakter lenne.
Így mivel az egészség nincs benne a számításban ezért aki alulfejleszti az kevesebbet kap vissza belőle. Sőt, mivel a gyógyulás %-os alapú, ezért aki egészséget fejleszt az mindenképpen jól jár. A sebzés alapú tényleg nonszensznek tűnik, főleg ilyen "ne legyen 5 szinttel alacsonyabb fegyver kezedben" megkötésekkel.
De igazából lényegtelen mert bármilyen "olcsó" gyógyulás tovább csökkenti az egészség értelmét.
Másfelől én még mindig azon az állásponton vagyok hogy jobb lenne ha az egészség/mágia adna valamilyen harci bónuszt, hogy több értelme legyen fejleszteni. Logikus lenne pl hogy egészség adjon elnyelést, így mivel értelme lenne magasabbra fejleszteni, kevesebb "leharcolt" karakter lenne.
Dátum: 2009.03.01. 22:48:57
Miért ne lehetne úgy hogy a sebgyógyítás simán akkor működik rád mikor benyomod? Minek kell ezzel a "X-et gyógyulsz harc utánde csak ha tripla annyit sebeztek rajtad mint te" dologgal bonyolítani?
Tudom hogy átfedné az új szakértelmet, de már azt sem értem minek kell akadémia ahoz hogy VP-ből gyógyíts magadon...
A másik dolog hogy én inkább akkor nyomnám be a gyógyítást ha mondjuk legalább X% levette a HP-dnak. Esetleg % helyett szint*X, hogy az alacsony egészség ne legyen "előny". Így nem kell különböző fegyveres szabályokat hozni, és trükközve felgyógyulni se lehet vele (hiszen ahhoz hogy gyógyulj sérülnöd kell, ami evidensen nagyobb lesz).
Harmadrészt pedig a probléma megoldható lenne ha a játékosokat rá lehetne venni valami módon hogy egészséget fejlesszenek; ha egy ilyen felgyógyulós fejlesztés bekerül akkor tuti hogy már annyira se fognak egs-et fejleszteni mint eddig. Javaslatom az lenne hogy az egészség a +HP mellett, adjon +1 elnyelést mondjuk 5-10 szintenként, így fejlesztése vonzóbb lenne a játékosok számára, anélkül hogy túlságosan táppá válna. Mágia esetleg ugynígy kaphatna mágia elnyelést, mivel az a másik tulajdonság amit nem nagyon van értelme fejleszteni.
Tudom hogy átfedné az új szakértelmet, de már azt sem értem minek kell akadémia ahoz hogy VP-ből gyógyíts magadon...
A másik dolog hogy én inkább akkor nyomnám be a gyógyítást ha mondjuk legalább X% levette a HP-dnak. Esetleg % helyett szint*X, hogy az alacsony egészség ne legyen "előny". Így nem kell különböző fegyveres szabályokat hozni, és trükközve felgyógyulni se lehet vele (hiszen ahhoz hogy gyógyulj sérülnöd kell, ami evidensen nagyobb lesz).
Harmadrészt pedig a probléma megoldható lenne ha a játékosokat rá lehetne venni valami módon hogy egészséget fejlesszenek; ha egy ilyen felgyógyulós fejlesztés bekerül akkor tuti hogy már annyira se fognak egs-et fejleszteni mint eddig. Javaslatom az lenne hogy az egészség a +HP mellett, adjon +1 elnyelést mondjuk 5-10 szintenként, így fejlesztése vonzóbb lenne a játékosok számára, anélkül hogy túlságosan táppá válna. Mágia esetleg ugynígy kaphatna mágia elnyelést, mivel az a másik tulajdonság amit nem nagyon van értelme fejleszteni.
Dátum: 2009.03.01. 20:46:50
Csak szolgalelkűek másolnának top karit. Ha valakit másolsz, értelemszerűen nem lehetsz nála erősebb.
Másfelől a szakértelem kémlelés háborúhoz kell, és még ha látják is éppen a szakértelmeidet, akkor sem tudják milyen sorrendben fejlesztetted, kiket portyáztál, stb.
Másfelől a szakértelem kémlelés háborúhoz kell, és még ha látják is éppen a szakértelmeidet, akkor sem tudják milyen sorrendben fejlesztetted, kiket portyáztál, stb.
Dátum: 2009.03.01. 15:41:52
Most nem azért, de annyit mondott hogy
1.) A kamra növeli a szakadékot és
2.) Az ital nem ér sokat (ellene)
Attól függetlenül hogy mekkora f*roknak tűnik szemedben, ezek jogos megfigyelések.
Szerintem.
1.) A kamra növeli a szakadékot és
2.) Az ital nem ér sokat (ellene)
Attól függetlenül hogy mekkora f*roknak tűnik szemedben, ezek jogos megfigyelések.
Szerintem.
Dátum: 2009.02.28. 23:51:57
3000/34=kb 88 tárgyakkal... Hát nekem csak 40 (való igaz elhanyagoltam, de inkább vagyok vadász mint portyás, úgy 60 környékére tervezem).
Mindenesetre az 40- ről 88-ig növelésből kijön kb. 170 1200LE-s gyógyital. még 60 ról 88-ral is kijön 130 (exponenciális növekedés rulz...), és "csak" olyan 1000 hp különbség van.
Biztos megéri mert sokat portyázol, de átlagkari aki csak térkapu/legendás miatt üt (esetleg háború ha nagyon kell), lehet jobban jár itallal.
Mindenesetre az 40- ről 88-ig növelésből kijön kb. 170 1200LE-s gyógyital. még 60 ról 88-ral is kijön 130 (exponenciális növekedés rulz...), és "csak" olyan 1000 hp különbség van.
Biztos megéri mert sokat portyázol, de átlagkari aki csak térkapu/legendás miatt üt (esetleg háború ha nagyon kell), lehet jobban jár itallal.
Dátum: 2009.02.28. 23:01:54
Nem tom, én eddig mindíg maximum 30% hp-n ébredtem, pihenéssel vagy anélkül (való igaz, nem vagyok egy táposállat...). Csak azt próbálom mondani hogy pihenés nem tölti be a feladatát, és emiatt sokan nem használják. Egy alacsonyabb szintű/gyengébb kari pihenéstől függetlenül le lesz ütve, míg egy magasabb szintű/erősebb kari pihenéstől függetlenül esélyes hogy jó HP-ban legyen. Nagyon kétlem hogy ha sikerül is rabolni valakitől az éppen pihen, ha meg igen akkor.. hát nem tom. Elég hülyének kell lenni hozzá, na. Én tuti hogy nem nyomnám be pihit mikor épp LE-t tartalékolok. Ami ugye lehet az az hogy tökösnek érzi magát és úgy gondolja hogy minden portyát visszaver, de ez ritkulni látszik manapság...
Mindenesetere, ha tényleg lecsökkenne vészesen az üthető karakterek száma emiatt, akkor lehetne egyszerűen növelni az alap regent egy kicsit, vagy ha minden kötél szakad, meghagyni a 3szorost (esetleg visszacsökkenteni kétszeresre) és mellé berakni még ezt (esetleg megfelezve, szóval 10 óra csak 50%-ot gyógyít).
Mindenesetere, ha tényleg lecsökkenne vészesen az üthető karakterek száma emiatt, akkor lehetne egyszerűen növelni az alap regent egy kicsit, vagy ha minden kötél szakad, meghagyni a 3szorost (esetleg visszacsökkenteni kétszeresre) és mellé berakni még ezt (esetleg megfelezve, szóval 10 óra csak 50%-ot gyógyít).
Dátum: 2009.02.28. 22:21:50
Igazából mehetne "alapjáraton" is a növelt regeneráció, vagy akár a kettő egyszerre, de... őszintén szólva nem tudom hányan pihennek; úgy érzem csak az mer pihenni akit amúgy sem ütnek, de javíts ki ha tévedek. Mert azt szerintem már mindenki megtanulja egy bizonyos szint fölött hogy pihenni nem érdemes nagyon mert úgyis alacsony HP-n ébredsz, csak nem kétszer ütnek meg hanem mondjuk 4-5x. Háborúban meg egyenesen öngyilkosság... Még ha ettől el is tekintünk, legeslegrosszabb esetben 1/3-ad részére csökkenne a portyacélpontjaid száma; nem tudom ez vállalható-e, de nem tűnik nagyon vészesnek.
Jah, és ha leütve akarsz lenni amúgysem pihensz, ha már itt tartunk...
Ha a problémád az hogy nem lehet óránként farmolni azt az idiótát aki 10000LE-vel ment aludni és még a pihenést is benyomta, csak mondjuk 3 óránként, nos, akkor tudlak sajnálni
Jah, és ha leütve akarsz lenni amúgysem pihensz, ha már itt tartunk...
Ha a problémád az hogy nem lehet óránként farmolni azt az idiótát aki 10000LE-vel ment aludni és még a pihenést is benyomta, csak mondjuk 3 óránként, nos, akkor tudlak sajnálni
Dátum: 2009.02.28. 21:42:40
Szeretném figyelmetekbe ajánlani 2 oldallal ezelőtti hozzászólásomat.
A képlet nagyon egyszerű, és simán helyettesítheti a jelenlegi pihenést, ami igazából nem végzi a feladatát megfelelően. A gyorsított gyógyulás gyakorlatilag csak annyit eredményez hogy többször üthetnek le, de egyáltalán nem garantálja hogy lesz elég HP-d hogy bármit is csinálj mikor belépsz.
A képlet nagyon egyszerű, és simán helyettesítheti a jelenlegi pihenést, ami igazából nem végzi a feladatát megfelelően. A gyorsított gyógyulás gyakorlatilag csak annyit eredményez hogy többször üthetnek le, de egyáltalán nem garantálja hogy lesz elég HP-d hogy bármit is csinálj mikor belépsz.
Dátum: 2009.02.28. 09:32:57
Érdekes lehetne ha mondjuk a pihenést úgy oldanák meg hogy nem 3x annyi HP/MP regent kapsz, hanem mikor "felébredsz" egyszerre begyógyulsz arányosan annyi HP-t amennyit pihentél. Például ha kipihented a 10 órát akkor maxra gyógyulsz, ha csak 5 órát akor 50%-ot, stb.
Dátum: 2009.02.27. 23:10:10
Jobban örülnék valami kicsit eredetibbnek. Pl: Energiaszívás, gyógyulsz X/10 ÉP-t (ahol X=szakértelem szint, max 100) minden 100 szerzett LE után. Vagy valami hasonló. Mondjuk vadászat közben lehet néha bezavarna, de gyorsan lehetne gyógyulni egy sajtolással vagy küldi leadással.
Mondjuk őszintén kétlem hogy a közeljövőben bekerül bármi, mert az csökkentené az italok relatív értékét... gyak. az hogy veszel és beraktározol egy italt megoldás jelent a problémára még ha (szerintem) messze túl sokba kerül is.
Mondjuk őszintén kétlem hogy a közeljövőben bekerül bármi, mert az csökkentené az italok relatív értékét... gyak. az hogy veszel és beraktározol egy italt megoldás jelent a problémára még ha (szerintem) messze túl sokba kerül is.
Dátum: 2009.02.27. 13:55:44
Vagy olyat akin nincs ősköves cucc/nincs portré/nincs elnevezett állat stb...
Dátum: 2009.02.25. 11:29:35
Az egyik változtatás ami szerintem jót tenne a háborúknak hogyha nem lenne egyáltalán béke a csarnok nélkül. Mivel csarnok mindössze 5000LE ha valaki nagyon akar 1 hét szünetet, zsebből ki lehet fizetni.
Háború csarnokának növelnie kéne a rabolt lélekenergiát (pl. szintenként 20-50% több LE-t raboltok a kútból háború végén, de ettől ők nem veszítenek többet), cserébe van X% esélye hogy "A háború vérbűzös aurája elijeszti a vadat" vagyis buksz egy vadászatot.
Így gyakorlatilag ellentéte lenne a béke csarnokának (hosszabb béke VS jobb rablás, PP bukás VS CSP bukás), anélkül hogy a hatásuk kioltaná egymást.
Háború csarnokának növelnie kéne a rabolt lélekenergiát (pl. szintenként 20-50% több LE-t raboltok a kútból háború végén, de ettől ők nem veszítenek többet), cserébe van X% esélye hogy "A háború vérbűzös aurája elijeszti a vadat" vagyis buksz egy vadászatot.
Így gyakorlatilag ellentéte lenne a béke csarnokának (hosszabb béke VS jobb rablás, PP bukás VS CSP bukás), anélkül hogy a hatásuk kioltaná egymást.
Dátum: 2009.02.23. 14:36:36
Szerintem mindenki gyémántot fog mert tőlük lehet a legjobban lopni