Hehheh, ja : )
Transzdestrukció úgy látom továbbra is homályban maradt.
Bár ha szakértelem akkor vszeg Legacynak lesz igaza és a projekciót csökkenti. Ha annyival amennyi a destrukció szintje akkor az viszont elég gyengus lesz ebben a formában.
Hozzászólások - Tigristappancs
Dátum: 2012.04.21. 07:24:04
Dátum: 2012.04.20. 16:27:05
xD
Dátum: 2012.04.20. 09:02:34
köszi a válaszokat : )
Dátum: 2012.04.20. 08:53:58
igen, azt jelenti, hogy a hatások összdadódnak; nem kap mindenki transzt? Ki nem kap?
Dátum: 2012.04.20. 08:42:43
ha a medálhatás kumulatív akkor remek : ) a transzdestrukció mit tud?
Dátum: 2012.04.19. 23:02:16
Ha jól értem akkor pont az a helyzet, hogy a konkrét csatát éppen megnézheted, de utána már nem lesz a portyalistában.
Dátum: 2012.04.19. 20:02:45
Teljesen be van halva ma este is, 15-17 másodperc egy művelet végrehajtása.
Dátum: 2012.04.19. 18:32:39
2500 HUF ha akarom sok, ha akarom kevés. Én ezt onnan közelítem meg, hogy ha pl elmegyek moziba, zabálok popkornt (na jó csípős nacsózt szoktam) akkor kb ugyan ennyit költök (ha csajt nem viszek xD) és azért kapok két óra funt. Máshonnan nézve 2500 az kb a negyede egy átlag sörözős ivós este bekerülési költségének, vagy pedig 4 doboz cigi ára, vagy 6 liter (lassan 5) benziné. 2500-ért ez a játék nyújt kb napi 1,5-2 óra szórakozást egy _hónapig_ (vagy többet ha sok hülyeséget lehet olvasni a fórumban xD), a fentiek tükrében ez pedig nem tétel. Én amúgy kb 1500-at költöttem a VU-ra eddig havi átlagban, ami még annyira se kemény összeg.
Tudomásul kell venni, hogy ezek a játékok, szórakozási formák ugyanúgy üzleti vállalkozások mint bármelyik más amely termékeket vagy szolgáltatásokat árul. Vannak költségeik, melyeket fedezni kell és nyilván profitot is szeretnének elérni. Aki ma bármilyen reklámból vagy leírásból elhiszi, hogy valami ingyen van az nagyon naív.
A VU esetében pedig rendkívül pozitív a fejlesztő gárda és a közösség közvetlen kapcsolata, illetve hogy a játékos igények (többnyire, előbb-utóbb) meghallgatásra találnak. Kevés ilyen játék, szolgáltatás van ez pedig egy olyan hozzáadott érték amit érdemes megbecsülni (anyagilag is).
RAWR, szólottam.
mod.: bugfix
Tudomásul kell venni, hogy ezek a játékok, szórakozási formák ugyanúgy üzleti vállalkozások mint bármelyik más amely termékeket vagy szolgáltatásokat árul. Vannak költségeik, melyeket fedezni kell és nyilván profitot is szeretnének elérni. Aki ma bármilyen reklámból vagy leírásból elhiszi, hogy valami ingyen van az nagyon naív.
A VU esetében pedig rendkívül pozitív a fejlesztő gárda és a közösség közvetlen kapcsolata, illetve hogy a játékos igények (többnyire, előbb-utóbb) meghallgatásra találnak. Kevés ilyen játék, szolgáltatás van ez pedig egy olyan hozzáadott érték amit érdemes megbecsülni (anyagilag is).
RAWR, szólottam.
mod.: bugfix
Dátum: 2012.04.19. 18:11:16
Ez jó döntés volt, még hasznosabb lenne, ha valamilyen %-ban csökkentené az áldozás költségét is.
Dátum: 2012.04.19. 12:19:25
Első fázisban esik a bérlet, meg voltak még valamik, azoknak akiknek már meg van a transzfókusz meg társai. Ezekkel mi a helyzet?
Dátum: 2012.04.18. 20:39:29
A helyzet az, hogy nem igen javult sokat a dolog tegnapról mára az esti csúcsban. 8 után ugyan úgy belassult, bár talán egy 20-25%-al kevesebbet teker a betöltéssel, mint tegnap.
Dátum: 2012.04.18. 12:43:11
Nah srácok, komolyan. Ha most a 90-es évek végén lennénk akkor megérteném, hogy ilyen letöltős folderhekkelős idétlenkedéssel próbálunk javulást elérni, de azért vegyünk már egy mély levegőt és nézzünk bele a nagyvilágba. 2012-val, amikor a telefonom nagyobb teljesítményű, mint az első holdraszállást levezénylő számítógép, hamarabb leér egy film az interneten, mint amennyi idő lenne cédére kiírni (egyáltalán ír még ki valaki bármit is cédére?) a böngészős játékok pedig azért örvendenek globális népszerűségnek, mert esetükben nem kell mindenféle letöltögetéssel, installálással, ápdételéssel, peccseléssel, krekkeléssel, meg kitudja még micsoda a számítógépes hőskort idéző huncutságokkal baszakodni.
Az ha egy böngészős játék lassú, annak kevés számú, ám annál prózaibb okai vannak. ad1., szar a szerver amin van (gyenge a teljesítménye, kicsi a sávszélesség) ad2., szar a kódja (optimalizálatlan, bonyolult, szerteágazó, ami felzabálja a szerver erőforrásait) ad3., ad1 és ad2 kombinációja.
Manapság, az ilyen problémákat nem azzal kell megoldani, hogy mindenféle hekkelgetésre meg letöltögetésre próbáljuk rávenni az egyszeri júzert. Ennek szintén végtelenül egyszerű okai vannak, de a legfontosabb az, hogy 2012-ben a felhasználók döntő hányada, egy ilyen próbálkozásra vagy hangosan felröhögne, vagy még azt se mielőtt kinyomná az oldalt, egész egyszerűen azért amiért az ember már nem szívesen választja a kockaladát a piacon, miközben számtalan más opciója is van ugyanolyan körülmények közt, mint például a hatosgolfok meg az ötösbömbik.
A lagra a megoldás nagyon egyszerű: erősebb vas kell a cucc alá, vagy pedig el kell kezdeni ráncfelvarrni. Ezt lehet csinálni kicsiben arckrémmel, ahogy most Miklósék elkezdik majd az oldalak bontogatásával meg ilyesmivel, vagy pedig durván fitnessz edzővel, szilikoncsöccsel meg botox-al amitől egyelőre még óckodnak, de ahogy egyre öregebb meg terjedelmesebb lesz az egykori plébojnyuszi úgy fog egyre inkább égetőbbé válni a dolog. Ráadásul minél később kezdődik, annál keményebb beavatkozásokra lesz szükség.
Ráadásul ugye most egy szöveg meg statikus kép alapú játékról beszélünk, még csak nem is valami csili-vili színes-szalagos izgő-mozgó játékról, amire szintén számtalan és remek példa van böngészős játék esetén és azokhoz sem kell letölteni semmit. Nyilván nem véletlenül.
Az ha egy böngészős játék lassú, annak kevés számú, ám annál prózaibb okai vannak. ad1., szar a szerver amin van (gyenge a teljesítménye, kicsi a sávszélesség) ad2., szar a kódja (optimalizálatlan, bonyolult, szerteágazó, ami felzabálja a szerver erőforrásait) ad3., ad1 és ad2 kombinációja.
Manapság, az ilyen problémákat nem azzal kell megoldani, hogy mindenféle hekkelgetésre meg letöltögetésre próbáljuk rávenni az egyszeri júzert. Ennek szintén végtelenül egyszerű okai vannak, de a legfontosabb az, hogy 2012-ben a felhasználók döntő hányada, egy ilyen próbálkozásra vagy hangosan felröhögne, vagy még azt se mielőtt kinyomná az oldalt, egész egyszerűen azért amiért az ember már nem szívesen választja a kockaladát a piacon, miközben számtalan más opciója is van ugyanolyan körülmények közt, mint például a hatosgolfok meg az ötösbömbik.
A lagra a megoldás nagyon egyszerű: erősebb vas kell a cucc alá, vagy pedig el kell kezdeni ráncfelvarrni. Ezt lehet csinálni kicsiben arckrémmel, ahogy most Miklósék elkezdik majd az oldalak bontogatásával meg ilyesmivel, vagy pedig durván fitnessz edzővel, szilikoncsöccsel meg botox-al amitől egyelőre még óckodnak, de ahogy egyre öregebb meg terjedelmesebb lesz az egykori plébojnyuszi úgy fog egyre inkább égetőbbé válni a dolog. Ráadásul minél később kezdődik, annál keményebb beavatkozásokra lesz szükség.
Ráadásul ugye most egy szöveg meg statikus kép alapú játékról beszélünk, még csak nem is valami csili-vili színes-szalagos izgő-mozgó játékról, amire szintén számtalan és remek példa van böngészős játék esetén és azokhoz sem kell letölteni semmit. Nyilván nem véletlenül.
Dátum: 2012.04.18. 10:59:23
Letölteni nem kéne. A szkriptek pedig mindig a játék hiányosságait foldozgatják, szerintem ez nem jó irány. Egyébként pedig olyan a mai kor követelményeit fedő dolog, mint a mobilra opimalizált verzió még szóba se került... : )
Dátum: 2012.04.18. 10:47:54
+10. Nagyon fontos megállapítás. A funkciók bővülését nem követi a prémium előnyök gyarapodása. Ez egy igen komoly és egyre súlyosbodó hiányosság.
Dátum: 2012.04.18. 08:54:29
xD
Dátum: 2012.04.18. 08:37:19
Igazából minél tovább húzzátok az átalakításokat annál rosszabb lesz.
Rengeteg fejlesztés került be az elmúlt időszakban, szerintem mindenki elégedett lehet. Ha a beígért dolgokat megcsináljátok még (pech pontok, VT balansz, napi rutinok - ez utóbbi a belépési jutalom rendszer miatt lenne nagyon fontos, ami költség nélkül ad pluszt a játékosoknak) és utána azt mondjátok, hogy na akkor most két hónapig nem lesz semmi új fejlesztés hanem kicsit kalapáljuk az oldalt, hogy ne fél percig töltsön be a karakter oldal, akkor nem hiszem hogy túl nagy ellenállásba fogtok ütközni. : )
Rengeteg fejlesztés került be az elmúlt időszakban, szerintem mindenki elégedett lehet. Ha a beígért dolgokat megcsináljátok még (pech pontok, VT balansz, napi rutinok - ez utóbbi a belépési jutalom rendszer miatt lenne nagyon fontos, ami költség nélkül ad pluszt a játékosoknak) és utána azt mondjátok, hogy na akkor most két hónapig nem lesz semmi új fejlesztés hanem kicsit kalapáljuk az oldalt, hogy ne fél percig töltsön be a karakter oldal, akkor nem hiszem hogy túl nagy ellenállásba fogtok ütközni. : )
Dátum: 2012.04.17. 12:47:58
A részjutalmak bővítése örvendetes.
Azt kérném gondoljátok újra a templomkristályért vehető jutalmakat is, mert lényegében egyetlen hasznos elem sincs köztük, amiért megérné mondjuk 3-4 templomot végig csinálni valamiért.
Az Indiana Ostora ennek megfelelően szintén teljesen haszontalan, pláne ilyen költséggel. Annak a relikviának el tudnám képzelni, hogy mondjuk 25%-al csökkentse az áldozás költségét is (másik 25%-al meg az a templomkristályos relikvia kicsit olcsóbban).
A részjutalmak erősítésével és az áldozási költségek ilyetén való csökkentésével a templom már jóval vonzóbb opció lenne mindenki számára és az ősköves költségek se fájnának annyira ha van miért. Mivel a végeredmény jelenleg nem látható, a templomkristályos tárgyak pedig szintén nem láthatók amíg nincs valakinek kristálya (akkor is csak kissé nehézkesen a karakterlapról külön kattintva - ennek is érdemes lenne csinálni egy külön fület a Templom oldalán) a játékosok jelenleg csak a részjutalmas 3 sisakszilánkokat meg 0,1 AF pontot látják, ami meglehetősen lehangoló.
Azt kérném gondoljátok újra a templomkristályért vehető jutalmakat is, mert lényegében egyetlen hasznos elem sincs köztük, amiért megérné mondjuk 3-4 templomot végig csinálni valamiért.
Az Indiana Ostora ennek megfelelően szintén teljesen haszontalan, pláne ilyen költséggel. Annak a relikviának el tudnám képzelni, hogy mondjuk 25%-al csökkentse az áldozás költségét is (másik 25%-al meg az a templomkristályos relikvia kicsit olcsóbban).
A részjutalmak erősítésével és az áldozási költségek ilyetén való csökkentésével a templom már jóval vonzóbb opció lenne mindenki számára és az ősköves költségek se fájnának annyira ha van miért. Mivel a végeredmény jelenleg nem látható, a templomkristályos tárgyak pedig szintén nem láthatók amíg nincs valakinek kristálya (akkor is csak kissé nehézkesen a karakterlapról külön kattintva - ennek is érdemes lenne csinálni egy külön fület a Templom oldalán) a játékosok jelenleg csak a részjutalmas 3 sisakszilánkokat meg 0,1 AF pontot látják, ami meglehetősen lehangoló.
Dátum: 2012.04.17. 12:37:32
A csaták eredményét tegyétek legfelülre és ne legalulra a csaták végére, ahol tekergetni kell miatta az oldalt, ez kényelmi szempontból is előnyösebb.
A problémát én egyébként főként abban látom, hogy az oldal technológiai színvonala rendesen el van maradva a mai követelményektől. Minden oldal mindig, teljes egészében újra betöltődik minden változásnál. Érdemes lenne több időt rászánnotok és ajaxosítani az odalt, hogy csak azok a részek töltődjenek újra ahol változás történt. (Ezzel együtt a dizájnon is lehetne dobni, de az már messzire vezetne innen).
A problémát én egyébként főként abban látom, hogy az oldal technológiai színvonala rendesen el van maradva a mai követelményektől. Minden oldal mindig, teljes egészében újra betöltődik minden változásnál. Érdemes lenne több időt rászánnotok és ajaxosítani az odalt, hogy csak azok a részek töltődjenek újra ahol változás történt. (Ezzel együtt a dizájnon is lehetne dobni, de az már messzire vezetne innen).
Dátum: 2012.04.17. 07:03:25
"Szerezz általad indított portyában 253 TP-t"
Portyáztam 5-öt, azt nem számolta. A második 5-ös sorozatot számolta csak.
Portyáztam 5-öt, azt nem számolta. A második 5-ös sorozatot számolta csak.
Dátum: 2012.04.16. 19:29:53
Igen a transzdestrukció a fekete ló a sztoriban, illetve hogy a templomi medál ad e valamit. Két hét múlva megtudjuk.