Kóc,
Ezzel az a baj, hogy a kicsik, már a varázslat negyedétől is a maxÉP-jük 3 szorosát sebződik, ergó nem jutnak a közelébe, tehát ismét adnánk a szarnak egy pofont.
Hozzászólások - Butchman
Dátum: 2009.10.08. 08:22:29
Dátum: 2009.10.07. 22:03:49
Hát akkor ez már bedőlt. Mi egy pár, Ti pedig elég sok "kedvezményes" epikust kaptunk 99-es (remélem jól emlékszem) varázslattal annó.
Dátum: 2009.10.07. 21:58:34
Na ez igen. Nem csak engem, de még Téged is lepontoztak. Esküszöm nem én voltam.
Dátum: 2009.10.07. 21:47:49
Ha már érdekel a véleményem, azért lenne szerencsés a "plusz jutalmazás" a szint miatt, mert motiváció lenne a karkatereknek arra, hogy minél magasabb szintet érjenek el. Persze hamarosan úgyis lepontoz valaki, de én úgy érzem, hogy igenis motiválni, jutalmazni kell azt, aki felvállalja a magasabb szinteket, mert ott nagyobb a verseny, több áldozatot kell hozni. Ezt most nem feltétlenül a TOP-ra értettem.
Dátum: 2009.10.07. 21:29:06
Ja és a VF-et hagyjuk már ki. Elég sokszor beszéltünk róla, itt ne ez alapján ítéljünk meg valakit.
Dátum: 2009.10.07. 21:27:33
Ok, felőlem ezt az új ötletet el is vethetjük. Gondoltam ésszerű így. Ha nem tetszik, akkor úgy is jó. A lényeg, hogy legyen valami, amivel a kicsik is tudnak foglalkozni, nem csak mi. Érezzék, hogy tettek valamit, és ráadásul ezért kincspontot is kapjanak. A megvalósítás már majdhogynem részletkérdés.
Dátum: 2009.10.07. 21:16:52
Csak egy opció. Nem fontos így lennie, de akkor legalább minden szövetségnek olyan másodlagos jutna, ami a tagok érdemben tudnak ütni. Ahol jobb a szintátlag ott kicsit erősebb lények, ahol rosszabb, ott kicsit gyengébb. Cserébe persze az elsődleges is változó mértékben gyengülne. Ez egyébként azért jutott eszembe, mert valaki kifogásolta, hogy lesz egy csomó szövetség, akiknek nem lesz segítség ez a másodlagos dolog, mert a nagyon gyenge karik ígyis-úgyis kimaradnak belőle. Értsd: pl az AL-nek a másodlagos szint = főepik - 20szint nevetséges, de a Roninnak ez még mindig nem az igazi megoldás. A számokat hasraütésre mondtam.
Dátum: 2009.10.07. 20:57:17
Én momentán ezt gondolom összefoglalásnak:
Összefoglalva a probléma:
Sajnos a VF, és szinguláris miatt sok szövetségben a tagok szintje erősen differenciálódott. Emiatt a legfontosabb szövetségi esemény, az epikus csata, a magasabb szintű karakterek házi vetélkedőjévé avanzsált. Szükség lenne rá, hogy a tagok nagy többsége részt tudjon venni ebben az eseményben. Mellékes problémaként meg lehet említeni, hogy egy erősebb szövetségben egy alacsony szintű tag epikus sebzéssel kapcsolatos küldetései kudarcra vannak ítélve. Emiatt szövetségből ki-be ugrálásra vannak kényszerülve a játékosok.
Ötletek, dióhélyban:
-Másodlagos epikus, aminek a fő epiktől X-el kevesebb lenne a szintje. Megölésével valami pluszt venne el a nagyobbtól. Választhatóan vagy egyik vagy másik lehetne támadható.
-"Háttérgyógyítás", "Extra varázslatok" amelyeket a "kisebbek" szórhatnának a harcolók megsegítésére
-Tulajdonságösszegek "átlagolása".
Én a magam részéről még mindig az első ötlet mellett állok, miszerint egy másodlagos epikus is bekerülne az "elsődleges" mellé. A másodlagost bárki üthetné, de ennek ütésével elvesztené a lehetőséget a másik ütésére. Ezt akár hetente változtathatóvá tenném, hogy ne ragadjon egy szövetség sem be valami oknál fogva. Esetleg a másodlagos epikus szintje függhetne a tagok szintátlagától. Minél nagyobb szintű segédepikust kap a szövetség, annál több csökkenés érje az "elsődlegest" a "másodlagos" megölése esetén. Fontos lenne, hogy epikus küldetés is megoldható legyen rajta. Esetleg ez egy szintkorláttal, pl egy 59-es karakter, csak 89-es "másodlagos" szörnyön tudja megcsinálni a küldetést.
Összefoglalva a probléma:
Sajnos a VF, és szinguláris miatt sok szövetségben a tagok szintje erősen differenciálódott. Emiatt a legfontosabb szövetségi esemény, az epikus csata, a magasabb szintű karakterek házi vetélkedőjévé avanzsált. Szükség lenne rá, hogy a tagok nagy többsége részt tudjon venni ebben az eseményben. Mellékes problémaként meg lehet említeni, hogy egy erősebb szövetségben egy alacsony szintű tag epikus sebzéssel kapcsolatos küldetései kudarcra vannak ítélve. Emiatt szövetségből ki-be ugrálásra vannak kényszerülve a játékosok.
Ötletek, dióhélyban:
-Másodlagos epikus, aminek a fő epiktől X-el kevesebb lenne a szintje. Megölésével valami pluszt venne el a nagyobbtól. Választhatóan vagy egyik vagy másik lehetne támadható.
-"Háttérgyógyítás", "Extra varázslatok" amelyeket a "kisebbek" szórhatnának a harcolók megsegítésére
-Tulajdonságösszegek "átlagolása".
Én a magam részéről még mindig az első ötlet mellett állok, miszerint egy másodlagos epikus is bekerülne az "elsődleges" mellé. A másodlagost bárki üthetné, de ennek ütésével elvesztené a lehetőséget a másik ütésére. Ezt akár hetente változtathatóvá tenném, hogy ne ragadjon egy szövetség sem be valami oknál fogva. Esetleg a másodlagos epikus szintje függhetne a tagok szintátlagától. Minél nagyobb szintű segédepikust kap a szövetség, annál több csökkenés érje az "elsődlegest" a "másodlagos" megölése esetén. Fontos lenne, hogy epikus küldetés is megoldható legyen rajta. Esetleg ez egy szintkorláttal, pl egy 59-es karakter, csak 89-es "másodlagos" szörnyön tudja megcsinálni a küldetést.
Dátum: 2009.10.07. 13:19:11
Így van, mi másképp döntöttünk, nincs ezzel gond. Mi nem vagyunk senkivel sem olyan kapcsolatban, hogy velük nyomathatuk volna együtt az építést, mint ahogyan eddig a TGY-t kivéve mindenki csinálta.
Egy utólagos módosítás mindenkinek fájdalmas lenne, aki birtokolta/birtokolja a tornyot. Ez teljesen világos, és érthető. Változtatás nélkül viszont nem lesz "megoldva" egy probléma.
Mást nem javaslok, csak olvasgasd vissza a saját hozzászólásaidat abból az időből, amikor az EH-AL birtokolta a tornyot. Na valami hasonlót érzünk mi is, én is. Ez is teljesen normális.
Elnézéseteket kérem, de mostanában egyre kevesebb időm jut a játékkal foglalkozni, így ebben a témában sem fogok sok hasznosat mondani.
Egy utólagos módosítás mindenkinek fájdalmas lenne, aki birtokolta/birtokolja a tornyot. Ez teljesen világos, és érthető. Változtatás nélkül viszont nem lesz "megoldva" egy probléma.
Mást nem javaslok, csak olvasgasd vissza a saját hozzászólásaidat abból az időből, amikor az EH-AL birtokolta a tornyot. Na valami hasonlót érzünk mi is, én is. Ez is teljesen normális.
Elnézéseteket kérem, de mostanában egyre kevesebb időm jut a játékkal foglalkozni, így ebben a témában sem fogok sok hasznosat mondani.
Dátum: 2009.10.07. 12:47:09
Na akkor hozzászólnék én is a témához, mint az egyik érintett szövetség képviselője( akiknek matematikai esélye van rá, hogy a tornyot bármilyen szabállyal, rövid ideig és nagyon távoli jövőben birtokolhatja).
Szerintem:
1. A torony nem látja el jelenleg azt a feladatát, hogy szövetségek széles rétege birtokolhassa.
2. A torony olyan mérétkű egyensúlytalanságot okoz, amit semmi sem kompenzál. A kínzókamrát is ide sorolva, és pár egyedi esettől eltekintve.
3. Szükséges valamilyen változtatás, hogy egyensúly teremtődjön, és ne csak az igazán top szövetségek játéka legyen.
4. Jelenleg nem ez a legfontosabb dolog, amit rendbe kellene tenni, de ez IS fontos.
5. Ariel javaslata jobb, mint az eddigi rendszer, de nem biztos, hogy az ideális. Én nem számoltam ennek utána, legyen ez a "matematikusok" dolga.
6. A közepes szövetségek morálját a "torony" kérdés jelentősen rombolja, még ha nem is szólnak hozzá.
Szerintem:
1. A torony nem látja el jelenleg azt a feladatát, hogy szövetségek széles rétege birtokolhassa.
2. A torony olyan mérétkű egyensúlytalanságot okoz, amit semmi sem kompenzál. A kínzókamrát is ide sorolva, és pár egyedi esettől eltekintve.
3. Szükséges valamilyen változtatás, hogy egyensúly teremtődjön, és ne csak az igazán top szövetségek játéka legyen.
4. Jelenleg nem ez a legfontosabb dolog, amit rendbe kellene tenni, de ez IS fontos.
5. Ariel javaslata jobb, mint az eddigi rendszer, de nem biztos, hogy az ideális. Én nem számoltam ennek utána, legyen ez a "matematikusok" dolga.
6. A közepes szövetségek morálját a "torony" kérdés jelentősen rombolja, még ha nem is szólnak hozzá.
Dátum: 2009.10.06. 17:35:59
Miklós,
Miért kell megvárni a módosítással, amíg a TOP teljesen lemorzsolódik? Kinek ártasz azzal, ha ezt megvalósítjátok? Miért ragaszkodsz MAKACSUL a CSP felhasználásához egy kényelmi funkcióért?
Nagyon szépen kérlek magyarázd már meg nekem ezeket a dolgokat, mert úgy gondolom nem csak én vagyok a hülye, és nem csak én nem értem.
Türelmünk volt, vártunk ezekre az infókra, de úgy gondolom ez most már eléggé égető kérdés.
mod: winniet megkérem ne reagáljon. Köszönöm előre is.
Miért kell megvárni a módosítással, amíg a TOP teljesen lemorzsolódik? Kinek ártasz azzal, ha ezt megvalósítjátok? Miért ragaszkodsz MAKACSUL a CSP felhasználásához egy kényelmi funkcióért?
Nagyon szépen kérlek magyarázd már meg nekem ezeket a dolgokat, mert úgy gondolom nem csak én vagyok a hülye, és nem csak én nem értem.
Türelmünk volt, vártunk ezekre az infókra, de úgy gondolom ez most már eléggé égető kérdés.
mod: winniet megkérem ne reagáljon. Köszönöm előre is.
Dátum: 2009.10.02. 20:43:11
Nagyon nem értelek Endyr. Most, hogy végre a közelharcnak is van előnye (és Te ezt nem vagy hajlandó követni), miért szeretnél változást kérni? Fogadd el, hogy most már pont a lélekszívás (és egyéb módosítások miatt) Te is fel kell emeld a támadásod, erőd, stb. Talán, ha nem a másodlagos varázslatsebzést tornásznád az egekbe (mert Téged alig támad valaki a büntetőd miatt, így marad ÉP-je az állataidnak), akkor arra is maradna energiád. Érdekes, amikor én mondok valamit az rögtön sírás, most meg Te csinálod, mert nem kedvez számodra valami.
Dátum: 2009.09.30. 20:17:09
Ok, jogos. Sajnos már elküldtem.
Dátum: 2009.09.30. 19:55:47
Remélem ezt "ehetőnek" fogjátok tartani.
Miket érdemes, és szokás "tartani" a Faraday-kalitkában?
Olyan dolgokat, amiket nem szeretnénk, hogy az elektromos erőtér tönkre tegyen.
Állatokat, amik veszélyesek az emberre.
Fényre nagyon érzékeny műkincseket.
Bűncselekményt elkövető embereket.
Miket érdemes, és szokás "tartani" a Faraday-kalitkában?
Olyan dolgokat, amiket nem szeretnénk, hogy az elektromos erőtér tönkre tegyen.
Állatokat, amik veszélyesek az emberre.
Fényre nagyon érzékeny műkincseket.
Bűncselekményt elkövető embereket.
Dátum: 2009.09.30. 19:28:35
Hát nem is tudom. Biztos, hogy én értettem félre, és tényleg nem csak új, "normális" szerepjátékos szakértelmek próbája lesz, ami másra nem jó? Ja és biztos vagy benne, hogy ezeket a meglévő szakértelmeket bele lehet szőni egy normális kalandba? Gondolok az ultraspecializációra és társaira.
Dátum: 2009.09.30. 18:34:12
Azt hiszem kicsit félreértetted Miklóst. Nem csak az új szakértelmekre szeretne próbát? Mármint remélem, hogy ezt így is gondolta. Kicsit hülyén hangozna, hogy "és akkor összeméritek a fogadó hangadójával a spektrális manipuláció szakértelmeteket egy pohár sör mellett..." legalább is szerepjátékos szempontokból.
Dátum: 2009.09.29. 10:36:26
Szó szerint erre gondoltam. Köszönjük szépen!
Dátum: 2009.09.29. 08:51:02
Mivel a térkapus fókuszkristályok száma jelentősen korlátozott, szükség lenne egy olyan funkcióra, amivel törölni lehetne egy kristályt egy tárgyból. Miért van erre szükség?
Például van egy régi szakértelmes/tulajdonságos gyűrűd, amibe régebben tettél egy fókuszkristályt. Ha ezt nem akarod már viselni, (elavult a viselésre, de használod a funkcióját) akkor "beragad" egy fókuszkristály lehetőséged feleslegesen. Persze a birtokolható fókuszkristályok mennyiségét is lehetne növelni megoldásként, de gyanús, hogy azt nem fogjátok akarni.
Például van egy régi szakértelmes/tulajdonságos gyűrűd, amibe régebben tettél egy fókuszkristályt. Ha ezt nem akarod már viselni, (elavult a viselésre, de használod a funkcióját) akkor "beragad" egy fókuszkristály lehetőséged feleslegesen. Persze a birtokolható fókuszkristályok mennyiségét is lehetne növelni megoldásként, de gyanús, hogy azt nem fogjátok akarni.
Dátum: 2009.09.28. 20:10:38
Felhúztátok a másodlagos vari sebzést?
Dátum: 2009.09.28. 19:52:53
Nem tapasztalta valaki, hogy lecsökkent a vastag bőr hatásfoka? Valahogy 55-ös szakértelemmel sokallom a 2400-as varázslatból a 110-es sebzést.