Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 12345
Szerző
Topic neve: Legendás tárgyak
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3119 hozzászólás
Profil megtekintése
Legendás tárgyak
1. hozzászólás - 2016.10.21. 15:12:21
Végzetúr: Legendás tárgyak

Az isteni hatalmú végzeturak hamarosan képessé váltak arra, hogy saját maguk készítsék el elképesztő hatalommal bíró, legendás varázstárgyaikat.

A legendás tárgykészítés a játékosok számára 265. szinttől nyílna meg. Ettől kezdve a Tárgylista oldalon lesz egy „Legendás” fül, amelyre kattintva a játékos létrehozhatja saját fegyverét, páncélját, pajzsát, varázslatát (és a későbbiekben sisakját és csizmáját). A fegyverhez pl. a „Saját legendás fegyver létrehozása” gombot kell majd megnyomni, ez 1 ősi aranypénzbe, és egy csomó lélekenergiába kerül majd.

A legendás tárgy képét és nevét is te választhatod ki. Minden tárgy jellemzői 3 csoportba tartoznak: tulajdonságok, szakértelmek és harci jellemzők. Minden kategóriában kiválaszthatsz 3 dolgot, amire az adott tárgy bónuszt ad. Pl. tulajdonság: IQ, taumaturgia, mágia. Szakértelmek: kritikus ütés, kritikus varázslat, vastagbőr. Harci jellemzők: elnyelés, varázslatelnyelés, lélekszívás. Minden tárgynak lesznek default jellemzői is. A fegyvernél és a varázslatnál ez a sebzés, a páncélnál és a pajzsnál pedig alapban megvan a védekezés, és ezen felül választhatsz még 3 tulajdonságot.

A sebzés nem, de a többi dolog növelhető. A növeléshez ún. legendás forgácsokat kell majd használni. Ezek többféle módon megszerezhetők lesznek, egyrészt, az ősi aranypénzt átválthatod majd egy jókora mennyiségre, másrészt, jutalmul szerezhetsz majd eseményekben, harmadrészt, hozzákötjük extra jutalomként valamilyen, már hanyagoltabb dologhoz (pl. portyázás, vagy kalandok, vagy részvétel bajnoki viadalon). Az, hogy egy jellemző csoportra legfeljebb mennyi pontot költhetsz el, a te szintedtől függ. Mivel azonban a tárgyaknál mindig is voltak prémium, ősköves tárgyak is, ez itt meg fog maradni, a maximum elkölthető pontok kitolhatók lesznek valameddig őskőért.

Az, hogy mennyi legendás forgácsba kerül egyet növelni egy jellemzőn, függ attól, hogy min növelsz: pl. az IQ-t drágább lesz növelni, mint a védekezést, és sokkal drágább lesz növelni, mint a mágiát. Ezenkívül, ha egy jellemzőt sokkal magasabbra tornászol, mint a többi abban a csoportban, az is extra költséggel fog járni. (alternatíva: a jellemzők egymáshoz viszonyított pontköltsége attól függ, hogy a többi játékos mit preferált. Ha sokan növelnek IQ-t és mágiát senki, akkor nő az IQ ára, és csökken a mágiáé.) Terveink szerint lesz olyan lehetőség is, hogy a pontokért nem növelsz egy már meglévő jellemzőt, hanem egy újat vásárolsz. (alternatíva: az új „slot” nem vesz el pontot, amit más tulajdonságra költhetnék, hanem bizonyos szintekkel kapsz újabb slotokat).

Példa, a játékban levő jelenlegi tárgyak statjai alapján: egy 265. szintű tárgy tulajdonságaira 800 pont költhető. Az IQ 5, a mágia és egészség 1, a többi tulajdonság 2 pontba kerül. Veszek rá 100-as IQ-t, 100-as támadást, és 100-as taumaturgiát. Ahányszor szintet lépsz, kapsz +4 pontot, amit eloszthatsz a tulajdonságokra. Ugyanez a szakértelmeknél és harci jellemzőknél is (de más pontértékekkel). A 265-ös tárgy őskövesre való upgradelése a többi hasonló szintű tárgyhoz hasonlóan fix őskőbe kerülne, ez +400 pontot adna, ill. lenne lehetőség a tárgy prémium szintjének további upgradelésére is, ez 265. szint fölött minden szintért +2 pontot jelentene.

A harci jellemzőknél tervezett súlyozás: lélekszívás 6, kábítás 4, elnyelés, regeneráció, káb. kivédés, lélekszívás védelem 2, varázslatlelnyelés 1. A nem harci tápokat (AF pont, szakértelemfejlesztés, stb) később, egy 4. jellemző csoport formájában valósítanánk meg. Az, hogy a varázslatoknak kezdetben lehessen-e speciális hatást adni, egyelőre még kérdéses, hosszabb távon nyilván ezt is meg próbáljuk valósítani.

Lesz lehetőség a tárgy teljes resetelésére, ekkor a kép, elnevezés, de még a tulajdonságok is újra eloszthatók: de ennek persze érezhető költsége lesz (pl. újra ki kell fizetni a LE-t és ősi aranypénzt). (Esetleg: havonta 1x ingyen reset).

Attól kezdve, hogy elkezdjük a programozást, várhatóan 4-5 hétbe fog telni, hogy bekerüljön a játékba. De első körben várjuk az ezzel kapcsolatos véleményeiteket, kérdéseiteket, javaslataitokat!
A hozzászólást Miklós módosította 2016.10.21. 15:14:15-kor
Pontszám: 8.15
fórumozóDon FirenzeFérfi
Végzetúr mester
580 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Legendás tárgyak
2. hozzászólás - 2016.10.21. 15:31:28 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Jobbat nem tudtatok kitalálni ?
A hozzászólást Don Firenze módosította 2016.10.21. 15:31:38-kor
A múlt egy szellem, a jövő egy álom. Mindenünk, amink van, az csak a “most”. – Bill Cosby

V6:> / (k)Rém /

+

"Apáink sorsát bőrömbe égetve hordom, cipelem, terhem nehéz.
Szikra eső mossa tisztára a lelkem,
itt aki hazug a tűzben gyorsan elég."
Pontszám: 2.79
kedvencTigrisnyulNő
Végzetúr mester
1019 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Legendás tárgyak
3. hozzászólás - 2016.10.21. 16:08:34
SzB szabály rendszerével is foglalkozhatnátok. Lehet az is érint vagy 20 embert...
PittyPötty - V1
ResCat - V3
Cheri Lady - V6
Pontszám: 8.56
közkedveltRowinaNő
Végzetúr tanonc
47 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Legendás tárgyak
4. hozzászólás - 2016.10.21. 16:23:17
Direkt megszámoltam, ezt a fejlesztést jelenleg 10 játékos tudná használni(V1- 8 fő, V3- 2 fő).
4-5 hét programozás 10 játékos részére?

Tényleg szánhatnátok akkor legalább 1 hetet a SzB reformjára is, meg más olyan fejlesztésekre ami nagyobb érdeklődésre tarthat számot.
V1 - Gaia
V2 - Peninek klánja
V5 - Salto Mortale
V6 - Pudvás Nyuszitappancs
Pontszám: 9.57
népszerűAzazelFérfi
Végzetúr mester
3006 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Legendás tárgyak
5. hozzászólás - 2016.10.21. 16:35:08
Az ötlet jó, de akadnak fontosabb dolgok is...persze erről másképp vélekedik akit érintene, szóval valami olyasmi olyasmit tartanék jó megoldásnak, ha ez a project amolyan másodlagos szálként futna, egyéb fejlesztések mellett.
Báró Samedi
Pontszám: 6.97
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3119 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Legendás tárgyak
6. hozzászólás - 2016.10.21. 17:35:24
Itt még erősen a tervezés fázisban vagyunk, úgyhogy mire ezt elkezdjük, addig szerintem meg tudjuk oldani, hogy változtassunk az szb-n, az nem olyan komplikált. A gond csak az, hogy ott pontosan 50% mondta, hogy változzanak a szabályok, és 50%, hogy ne... de írok abba a topikba is. A 4-5 hét egyébként azért 4-5 hét, mert mellete folyamatosan vannak egyéb munkák, játékos reklamációk, esetleges bugok, apróbb javítások, és a folyamatosan futó eventek menedzsmentje (kvizolimpia, bajnokság, mini-event, nagy event, jutalmak beirása stb stb) plusz a külföldi végzeturak.
Pontszám: 7.72
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4573 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Legendás tárgyak
7. hozzászólás - 2016.10.21. 20:13:29 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
A legendás tárgy képét és nevét is te választhatod ki.
Lájk!

Minden tárgynak lesznek default jellemzői is. A fegyvernél és a varázslatnál ez a sebzés, a páncélnál és a pajzsnál pedig alapban megvan a védekezés, és ezen felül választhatsz még 3 tulajdonságot.

A sebzés nem, de a többi dolog növelhető.
Ezt koncenpcionális hibának gondolom. 265. szint felett a tárgyak amúgy is 100as nagyságrendű tulajdonság bónuszokat adnak, semmit nem befolyásol, hogy ha magunk rakjuk össze, hogy az egyik tulajdonságra vagy a másik tulajdonságra, esetleg többre is ad pár10-et. Ezt még erősíti, hogy 265. szint fölött olyan erősségbeli különbségek vannak a karakterek között, hogy ez semmivel nem hozza közelebb,vagy távolítja az erőviszonyokat.
Pontosan a sebzés az egyetlen ami ér valamit, és az lenne a célszerű, ha azt lehetne upgradelni. Anélkül úgyis cserélni kell majd a tárgyat, mert hiába a +100 IQ, ha körönként 3000el többet sebzek (+állatsebzés), meg kell venni inkább a magasabb szintű, magasabb alapsebzésű kufáros tárgyat (ami amúgy szintén ad +50-100akat tulajdonságokra...). Ha a sebzés nem növelhető, kár bajlódni a programozással, mert komolytalan marad az egész, hogy 20-30 szint múlva mindenképp elavul a pátyolgatott tárgyad.

*most kaptam az infót, hogy nincsenek 266. szint felett fegyverek. Ha a fejlesztés célja, hogy nem is lesznek új kufáros tárgyak, akkor ez az elavulás dolog tárgytalan; de már nem törlöm ki ha leírtam.

Ha van rá több ősi aranypénzem és rakat LE-m, akkor több azonos kategóriájú tárgyat is csinálhatok, amit cserélgethetek, ugye?

Súlyozásos rendszer:
A tulajdonságoknál nem hiszem, hogy értelme lenne, a LE költség is homogén, és nem is lehet nagyon elszállni velük. Bőven elég az a fék, amit az ad hozzá, hogy amire már tettél, csak az drágul. Hasonlóan a LE-ből tul fejlesztéshez.

A harci jellemzőknél tervezett súlyozás: lélekszívás 6, kábítás 4, elnyelés, regeneráció, káb. kivédés, lélekszívás védelem 2, varázslatlelnyelés 1.

Szerintem ezeknél is bevállalható annyi bátorság, hogy nem súlyoztok. Nektek is egyszerűbb, és a fentiek egyike sem boríthatja meg a csatát túlzottan. Bár talán ezt önmagában kicsit merész úgy kijelentenem, hogy nem tudni mennyi "harci jellemző pont"-ot lehet szétosztani.

Javaslat:
Epikus tárgyakkal is csak bajban vagytok egy ideje, úgy 5-6 éve. Be lehetne vonni ebbe a fejlesztésbe a gyűrű-nyaklánc craftolást. A legendás forgács szerezhető lenne epikus, entitás sebzésből, gyilkolásból (epikusból értelemszerűen jóval kevesebb, hogy ne legyen gond a szövetségeken belül).

Attól kezdve, hogy elkezdjük a programozást, várhatóan 4-5 hétbe fog telni, hogy bekerüljön a játékba. De első körben várjuk az ezzel kapcsolatos véleményeiteket, kérdéseiteket, javaslataitokat!

Jól sejtem, hogy ebből úgy februárban lesz leghamarabb valami? Beszélgetünk róla, hopp itt a mikulás-karácsony-kínai újév... Csakhogy ne akadjon meg senki azon a 4-5 héten.

Idézet: Rowina - 2016.10.21. 16:23:17
Direkt megszámoltam, ezt a fejlesztést jelenleg 10 játékos tudná használni(V1- 8 fő, V3- 2 fő).
4-5 hét programozás 10 játékos részére?

1: A tárgy gyártás bevezetése fejlesztési időt szabadít fel (kufár toldozgatás időnként), amit pl. az szb igazgatására - is - lehet fordítani.
2: Nem 10 játékosnak készül, hanem mindenkinek aki valaha is eléri ezt a szintet. Ez jóval több 10nél.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 8.12
közkedveltRowinaNő
Végzetúr tanonc
47 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Legendás tárgyak
8. hozzászólás - 2016.10.21. 20:37:09 (Válasz Offsboy #7 hozzászólására.)
Az idézett mondatomban szerepel a jelenleg szó is.
Ha februárra lesz belőle valami, akkorra talán még meg is duplázódik a 265. szint felettiek száma.
Azt meg tudná valaki mondani hogy a V6 toplassított játékosai vajon mikor érik el a 265. szintet? Hány év múlva?
Én egyébként jobban örülnék egy hamarabb is használható új fejlesztésnek, ami talán új játékosokat is hozhatna a játékba, mert lassan kihalunk.
V1 - Gaia
V2 - Peninek klánja
V5 - Salto Mortale
V6 - Pudvás Nyuszitappancs
Pontszám: 9.59
közkedveltSpellatrix
Végzetúr mester
250 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Legendás tárgyak
9. hozzászólás - 2016.10.21. 20:40:43 (Válasz Rowina #8 hozzászólására.)
V6-on előrébb lehetne hozni esetleg...mondjuk 132,5 szintre
V6 - Spellatrix
V5 - Spellatrix
V4 - Spellatrix, Alexandrosz, Neharagudj
Pontszám: 9.87
kedvencBíborholdFérfi
Végzetúr mester
463 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Legendás tárgyak
10. hozzászólás - 2016.10.21. 21:53:22 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
A gyémánthorda és kufár medálnak a bónusza továbbra is érvényesülni fog az egyedi tárgyak elkészítésénél?
Lesznek egyedi fókuszkristályok is? Esetleg új épület, AF, stb., hogy a Legendás tárgyakba akár több fókuszkristály is belehelyezhető legyen? Gondolom az állatfelszerelések is idetartoznak.
Pontszám: 8.70
kedvelt tagDozerFérfi
Végzetúr mester
1043 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Legendás tárgyak
11. hozzászólás - 2016.10.22. 12:48:10
Ha valóban még csak a tervezési fázisnál tarunk, akkor javaslok egy átfogóbb fejlesztést véghezvinni, ami véglegesen megoldja az epikus kincsek problémáját is... Számomra érdekes az, hogy nálam 167-es szinten majdnem olyan erősségű epikus kincs van mint pl. egy 260-as karakternél, mert egy 310-es és egy 340-es epikus kincs között az eltérés minimális. Arról nem is beszélve, hogy nálunk a liciteken is meglátszik az érdeklődés hiánya.

Egyedi készítésű tárgyak kellenének a "nagyoknak" amit folyamatosan tudnának fejleszteni. Tudom, jönne ellenérvnek majd az, hogy "de akkor egy rakat őskő költés kiesne" de mivel amúgy sincs már ott fenn olyan sok leprogramozott tárgy, nagy veszteség nem érne senkit...
A hozzászólást Dozer módosította 2016.10.22. 12:48:37-kor
V3-Saláh Ad Din
-Illuminati Lovagjai-
Pontszám: 7.54
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
2738 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Legendás tárgyak
12. hozzászólás - 2016.10.24. 13:00:12
Gondoltam írok már, mert Offs megszólt hogy miért kussolok

Szerintem ennek a fejlesztésnek most igazán nincs ereje, nincs szükség rá, ilyesmi.

A következők mind sokkal jobbak lennének:
- szerencsekerék update új szuperextra tárgyakkal, új kisebb tárgyakkal
- AH update. Felesleget kiszórni, új, fasza cuccokat betenni. Na én erre költeném az aranytallért. Pl küldetés gyűrű 2. szint, és ehhez kéne aranytallér is
- SZB update. Ebbe egy csomó extra featuret lehetne beletenni.
--- X db mező többet ér,
--- birtoklási %-ért extra pont,
--- ha mind a 4-et ütöttek a mezőre és mégis a tied akkor extra pont, stb.
--- vaaaagy ezek minden körben véletlenszerűen ugranának be
- Végzet Verme update, hogyan lehetne állandó játékelemmé tenni.
--- Hetente egy új szint bejárás kedd - hétfő ütemben, mint az SZB-nél
--- Szint végi szörny egy aktuális entitás, akitől kincs esik
- Csatlós aréna update
--- Látszik, hogy jutalom dináriumokból nagyon nem lehet ellépni, mindenki ugyanazt fejleszti, erre módosítani valamit.
--- Jöhetnek új tárgyak, hogy több csatlóst lehessen hozni, most 10+ csatlós nem csinál semmit

Na én ilyesmiken filózok, a tárgycrafton egyáltalán nem. Új tárgyakat sem veszek már ilyen szinten, nem is éri meg, 10-15 szint óta ugyanazok vannak.
LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 8.42
fórumozóDon FirenzeFérfi
Végzetúr mester
580 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Legendás tárgyak
13. hozzászólás - 2016.10.24. 14:27:54 (Válasz LanMaffia #12 hozzászólására.)
Kb erre gondoltam én is, hogy valami ilyen kellene ami előremozdítaná a szervert...Ezek a legendás tárgyak mármint az ötlet az eurosport szilveszteri watts összeállításában mehetne a csatlós arénával karöltve...
A múlt egy szellem, a jövő egy álom. Mindenünk, amink van, az csak a “most”. – Bill Cosby

V6:> / (k)Rém /

+

"Apáink sorsát bőrömbe égetve hordom, cipelem, terhem nehéz.
Szikra eső mossa tisztára a lelkem,
itt aki hazug a tűzben gyorsan elég."
Pontszám: 4.84
közkedveltmistFérfi
Végzetúr tehetség
151 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Legendás tárgyak
14. hozzászólás - 2016.10.24. 14:38:29 (Válasz LanMaffia #12 hozzászólására.)
Az SzB-update ötleted szerintem szimplán hülyeség, vagy csak a tervezőket akarod szívatni. Úgy vélem, te nem tervezel, különben nem lennének ilyen ötleteid....

Az x-db mező már eleve nagy előny, mi hónapok óta nem láttunk inaktívat, miért kéne külön másodlagossal díjazni azt, aki meg tudja verni az inaktívat?
Birtoklási százalék - ? hogyan, miért?
Ha mindenki üt egy mezőt? Hárman rátesznek egy ütést az elején terítésként, végig a tiéd, és végig extra pont? Ugyan már!

Pláne ha ezek véletlenül ugranának be.

Bocs, de ez nonszensz.
Pontszám: 7.74
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3119 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Legendás tárgyak
15. hozzászólás - 2016.10.24. 14:53:24
Pontosan a sebzés az egyetlen ami ér valamit, és az lenne a célszerű, ha azt lehetne upgradelni.

Lehet félreérthető voltam, a sebzés folyamatosan nő a szinteddel, de automatikusan, nem tudsz olyat csinálni,
hogy a te fegyvereidnek nincsenek statjai, viszont 2x annyit sebez mint a másiké, mert te arra raktad a pontot.

Ha van rá több ősi aranypénzem és rakat LE-m, akkor több azonos kategóriájú tárgyat is csinálhatok, amit cserélgethetek, ugye?

Ez megoldható, igen, nyilván lesz rá igény is.

Szerintem ezeknél is bevállalható annyi bátorság, hogy nem súlyoztok. Nektek is egyszerűbb, és a fentiek egyike sem boríthatja meg a csatát túlzottan.Szerintem ezeknél is bevállalható annyi bátorság, hogy nem súlyoztok. Nektek is egyszerűbb, és a fentiek egyike sem boríthatja meg a csatát túlzottan.Szerintem ezeknél is bevállalható annyi bátorság, hogy nem súlyoztok. Nektek is egyszerűbb, és a fentiek egyike sem boríthatja meg a csatát túlzottan.

Amióta tárgyakat rakunk a játékba, megvan ez a súlyozás. A tárgy vagy 1 elnyelést ad, vagy 2 varászlatelnyelést.
Nem kéne ezt most megszüntenti, a bónuszok súlya nem egyforma, +1 lélekszivás nem annyit ér, mint +1 káb.kivédés.

Be lehetne vonni ebbe a fejlesztésbe a gyűrű-nyaklánc craftolást.

Persze, ennek nincs akadálya, de nem rögtön az első körben, szeretnénk egyszerűvel indulni és utána bővíteni.

Jól sejtem, hogy ebből úgy februárban lesz leghamarabb valami?

A találkozóig nem lesz kész, és tény, hogy a talin tuti fel fog merülni pár sürgős dolog, de a februárt túlzónak
érzem. Ha a decemberi szabadságolások miatt nem készül el decemberben, januárra egészen biztosan meglesz.

A gyémánthorda és kufár medálnak a bónusza továbbra is érvényesülni fog az egyedi tárgyak elkészítésénél?

A fejlesztés indulásakor nem fogsz tudni minden létező speciális, egyedi képességet berakni a tárgyakba, amit bármilyen
korábbi tárgy tudott. Tehát szükséged lesz továbbra is, hogy az öltözetváltással bizonyos régebbi tágyseteket felvegyél
egy-egy cselekvéshez.

Lesznek egyedi fókuszkristályok is? Esetleg új épület, AF, stb., hogy a Legendás tárgyakba akár több fókuszkristály is belehelyezhető legyen? Gondolom az állatfelszerelések is idetartoznak.

Új, legendás tárgyba rakható egyedi fókuszkristályok egészen biztosan lesznek, de 1 tárgyba továbbra is csak 1 fk
lesz rakható. Az állatfelszerelések craftolása nem merült fel, ilyet nem tervezünk jelenleg.

- szerencsekerék update új szuperextra tárgyakkal, új kisebb tárgyakkal
- AH update. Felesleget kiszórni, új, fasza cuccokat betenni. Na én erre költeném az aranytallért. Pl küldetés gyűrű 2. szint, és ehhez kéne aranytallér is

Ezeket épp most csinálom, szóval ha valakinek van még vmi kivánsága, sürgősen irja meg nekem supportra v emailben,
a fórumon nem biztos, hogy látni fogom.

- SZB update. Ebbe egy csomó extra featuret lehetne beletenni.

ezekről az ötletekről most hallok először nem mondom hogy nem lehet velük kezdeni valamit, de ezt azért
átgondoltabban kéne.

Végzet Verme update, hogyan lehetne állandó játékelemmé tenni.

Ez már el van döntve, hogy lesz, de. Sorban kell mennünk. A tárgykraftolás, ami most jön, és nemcsak azért, mert
nyáron ezt a sorrendet ígértük, hanem mert magas szinten már elfogytak a tárgyak, erre a dologra már nagyon
régóta szükség van (és pl. az előfeltétele lenne a többi magas szintű reformnak is amiről korábban beszéltünk).

Jöhetnek új tárgyak, hogy több csatlóst lehessen hozni, most 10+ csatlós nem csinál semmit

Hamarabb jönnek, mint gondolnád

A csatlós arénában még sok potenciál van, de erről szeretnék veletek egyeztetni a Vu talin először (a bajnokságot leszámítva, az biztosan lesz)
Pontszám: 8.48
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
2738 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Legendás tárgyak
16. hozzászólás - 2016.10.24. 15:02:51 (Válasz mist #14 hozzászólására.)
Szerintem egyáltalán nem hülyeség, mivel színesítené a játékot és több taktikázási elemet is hozzáadna.

Igazából nem is értem ezt az oltári offenzív ócsárlást részedről, teljesen feldühítettél.
LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 8.50
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
2738 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Legendás tárgyak
17. hozzászólás - 2016.10.24. 15:03:02 (Válasz Miklós #15 hozzászólására.)
Jól hangzik, köszi!
LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 7.75
közkedveltmistFérfi
Végzetúr tehetség
151 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Legendás tárgyak
18. hozzászólás - 2016.10.24. 15:07:25 (Válasz LanMaffia #16 hozzászólására.)
Nem volt szándékom ócsárolni, és szerintem nem is tettem, ha mégis, elnézésed kérem. (De hogy oltári offenzív ócsárlás lett volna, szerintem minimum túlzás.)
De komolyan kérdezem, te tervezel szb-t?

És meghallgatnám pár tervező véleményét is.
Pontszám: 9.08
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
2738 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Legendás tárgyak
19. hozzászólás - 2016.10.24. 15:11:01 (Válasz mist #18 hozzászólására.)
Igaz, túloztam, de alliterálni akartam és nem találtam jobbat

Néha beszállok a tervezésbe. Nem mondom hogy most rögtön így legyen, ahogy írom, de az SZB se mai csirke már, ráférne valami frissítés. De ezt szerintem beszéljük meg másik topicban, itt pörögjön a tárgycraft
LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 7.75
kedvelt tagRicskoszFérfi
Végzetúr mester
1063 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Legendás tárgyak
20. hozzászólás - 2016.10.24. 15:16:45 (Válasz Miklós #15 hozzászólására.)
Nagyon jók ezek a dolgok, amiket írsz, annyi hogy én az arénát hagynám a búsba, szerintem az egyértelműen elbukott, nem erőltetném tovább.
Szerintem amire most már nagyon égető szükség van jó ideje, az az AH, szerencsekerék rendbetétele(ez örvendetes, hogy készül ).
Amit én nagyon szívesen látnék még a játékban az valami(legyen akár ősköves relikvia, AF-képesség vagy eventjutalom), amivel a kronokompenzáció maximuma feltolható akár 60ig is. Nem jó várni m azt a 4 percet, és nyilván senki se szeret erre 1/3 ősköveket áldozni mindig. Szerintem beleférne nektek, hogy ezt megoldjátok, főleg hogyha egy ősköves relikviához kötitek(ez ugye egyszeri, de nagyobb kiadás).

Az SZB-t én sem bonyolítanám, de ez nyilván ízlés dolga+ részletesebben meg kell ezt beszélni
A hozzászólást Ricskosz módosította 2016.10.24. 15:17:28-kor
Pontszám: 7.32
Oldal: 12345
Alanori Olimpia - a Hatalom Kártyái Kártyajáték új kiegészítőjeAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!