Egyértelmű, hogy ahogy Buildermann is rávilágított, a tárgy craft meg alternatív karakterfejlődési lehetőségek stb. légből kapott kedvcsinálóként hangzottak el, azért ilyenre már nem moccan rá aki egy ideje követi a dolgokat. Az is igaz, hogy az épületek, AF képességek, epikus kincsek, megaeszenciák, szerencsekerék, aukciós ház, event jutalmak, relikviakuponos tárgyak elszaródottságát nem teszi rendbe a max szint. Viszont; amit te mondasz, azt semmi nem teszi rendbe. Semmi nem fogja balanszolni azt, hogy A és B között 200 relikviakuponnyi, 6000AF-nyi, 3000 csatlós összegnyi különbség van, ennyi erővel mondhatjuk azt is, hogy köszi a játékot, holnap eredményhirdetés, aztán nullázzuk a karikat, ladder reset.
Szubplazma: igen, szoktam használni, jobb híján ez marad.
Buildermann:
1. Nagyon jo lenne tobb jatekost latni a portyalistaban, de a tapasztalatbol kiindulva a jatekosok 99%-a mar most sem hasznalja a portyaablakot, pedig a jatekosok 99%-anak tele a portyaablaka (igaz nem csupa aktiv jatekossal).
Az az ő gondjuk, szerintem nem elvárható, hogy egy pvp játékban azok igényit kövessük pvp szempontból akik nem akarnak portyázni. Értelemszerűen csak a saját igényeimnek adtam hangot mikor jeleztem jó lenne 1 helyett inkább 30 ellenfél.
nem feltetlen erdemes a PvP jatekelem iranyaba visszaterelni a jatekot, hanem a jatekosok osszefogasara celszerubb alapozni.
Az összefogás szép dolog, de az egymással mérkőzés ad inkább motivációt a "jobb legyek"-re.
Mar a szintmaximum is csak nehany jatekos miatt kerulne kifejlesztesre, hiszen a tobbi jatekost nem erinti a problema.
És egyre több mindenkit érintene, betolnák a mézesmadzagot ami csak 300+ érhető el, hogy motiválják a haladást, lehetőséget nyújtva a gyors felérésre. Láttál már te is 1-2 dolgot itt, tudod hogy megy ez.
Azt meg hatalmas tevhitnek tartom, hogy azert nem tortenik fejlesztes, mert csak 1-2 embert erint akik tulzottan elszalltak. Olyannak, hogy kifut a fejlesztes aloluk soha nem lett volna szabad megtortenni, ez szerintem oriasi tervezesi hiba.
Mint ahogy szenvedő, éhező embereknek, állatoknak sem lenne szabad lenniük a világ körül, miközben a népesség 1%-a krónikus elhízásban szenved. Azt pedig, hogy ez mennyire tévhit, nem is értem, mert megtörténik, szerencsés helyzetben vagy, ha téged nem érint semmilyen területen.
De kerdezem, abban mi az izgalomfaktor, ha a gyengebb karaktert romma verem, az erosebb meg ugy picsaz el mintha ot sem lennek?
Na ne. Ha 100m-t futok annak úgysincs semmi értelme, ha meg félmaratonba kezdek, úgysem tudom lefutni, ezért inkább nem kelek fel a székből? Ne már.
Mert kielezett csatak 1-2 esetet leszamitva nem lennenek, efelol ne legyenek illuzioink.
5 ellenfélre ez megállja a helyét, 50-ből már van olyan aki csak kevéssel jobb, utána te tudsz hajtani, és van aki kevéssel gyengébb, és ő lesz a sarkadban.
Amit en gondolok az az, hogy a szintmaximum legfeljebb reszmegoldast kinalna egyetlen problemara (PvP), es osszetettsegebol kifolyolag eloidezne egy rakat masikat.
Én csak azt látom, hogy szerintetek egy csomó mindent nem old meg a szintmaximum, de azt nem hogy pontosan mit idézne elő, mint problémát? Lehet, hogy így van, elég nagy esély van rá, de erről még nem láttam nagyon semmit. Egyedül a zárkóztatást kell jól megoldani (nem akarom bagatelizálni, és ötletem sincs az igazságos kivitelezésre), aztán majd lesz valami.
Lehet a csatlós portya/bajnokság lesz a gyógyír minden bajra.