Szintmaximum
1. hozzászólás - 2016.05.03. 16:24:33
1. hozzászólás - 2016.05.03. 16:24:33
Sziasztok, egy olyan témát szeretnék ismét felvetni, ami korábban már felmerült, de akkor egy VU találkozón a jelenlévők ezt leszavazták. Ez a játékban elérhető maixmális szint lenne. Mint tudjátok, évek óta nem rakunk semmit a játékba, amit ne vitattunk volna meg veletek előtte, most is egy nyílt megbeszélést szeretnék erről. Úgy érzem ez egy fontos dolog a játék jövőjének tervezhetősége szempontjából. Ahogy Ariel írta az egyik fórumon, nyilván kíváncsiak vagytok rá, mik a játékkal a terveink az elkövetkezendő 1-2-5 stb évben. Elég sok konkrét fejlesztési tervünk van, de akármerre indulunk el, beleütközünk ebbe a problémába. Lássuk pontokba szedve.
Mi a probléma?
A korlátlan szintfejlődés megfelelően hosszú idő alatt exponenciálisan növekvő különbséget generál a játékosok közt. Az egyre előrébb levő játékos előnye egyre nő, az elöl rohanók nem tudnak elég PVP ellenfelet találni, a saját klónjaival kell bajnokiznia, az új fejlesztéseket igen nehéz úgy belőni, hogy mindenkinek hasznos legyen stb stb. Még sorolhatnánk a jelenlegi rendszer hárányait. Emiatt kellett behozni a top szintlépés lassítást, ami egy nem túl jó megoldás, csak bonyolította a dolgokat és a célját sem igazán érte el. Minden általam ismert játékban van egy maximális szint, nincs végtelen fejlődés. Nagyon sok olyan probléma van, amire régóta keresem a megoldást, és úgy tűnik, ez lenne a gyógyír mindenre.
Mi az előnye a maximális szintnek?
1.) A játék sokkal tervezhetőbb, lehet csinálni fejlesztéseket és megfelelő kihívásokat a max. szintet elért játékosoknak.
2.) Újra lesz PVP az éljátékosoknak, lesz versenylehetőség, lesz esély behozni az élen levőket.
3.) Megvalósíthatjuk a tárgy craft rendszert, ahol a játékosok egyedi tárgyakat készíthetnek és fejleszthetnek a maximális szint elérése után.
4.) Új, alternatív karakterfejlődési lehetőségeket lehetne bevezetni.
Milyen változásokat jelentene ez?
1.) a TP-t továbbra is nyilvántartanánk, a "szint" toplista továbbra is ez alapján lenne rendezve, és megadnánk egy TP mennyiséget, ahányszor ezt eléred, továbbra is megkapnád a Tudás fája jutalmakat és frissülnének a Feladatok, nőne a szövi küldi számláló.
2.) A maximális szinten több AF pontot adnánk, lehetnének esetleg egyedi képességek, amiket ezen a szinten lehetne csak elsajátítani, hogy további fejlődésre legyen lehetőség.
3.) Egyedi bajnoki viadal a maxos kategóriában, több díjjal.
4.) Néhány új játékmechanizmus, ami segítene védeni a később érkezőket.
Várom a véleményeket, hozzzászólásokat!
Mi a probléma?
A korlátlan szintfejlődés megfelelően hosszú idő alatt exponenciálisan növekvő különbséget generál a játékosok közt. Az egyre előrébb levő játékos előnye egyre nő, az elöl rohanók nem tudnak elég PVP ellenfelet találni, a saját klónjaival kell bajnokiznia, az új fejlesztéseket igen nehéz úgy belőni, hogy mindenkinek hasznos legyen stb stb. Még sorolhatnánk a jelenlegi rendszer hárányait. Emiatt kellett behozni a top szintlépés lassítást, ami egy nem túl jó megoldás, csak bonyolította a dolgokat és a célját sem igazán érte el. Minden általam ismert játékban van egy maximális szint, nincs végtelen fejlődés. Nagyon sok olyan probléma van, amire régóta keresem a megoldást, és úgy tűnik, ez lenne a gyógyír mindenre.
Mi az előnye a maximális szintnek?
1.) A játék sokkal tervezhetőbb, lehet csinálni fejlesztéseket és megfelelő kihívásokat a max. szintet elért játékosoknak.
2.) Újra lesz PVP az éljátékosoknak, lesz versenylehetőség, lesz esély behozni az élen levőket.
3.) Megvalósíthatjuk a tárgy craft rendszert, ahol a játékosok egyedi tárgyakat készíthetnek és fejleszthetnek a maximális szint elérése után.
4.) Új, alternatív karakterfejlődési lehetőségeket lehetne bevezetni.
Milyen változásokat jelentene ez?
1.) a TP-t továbbra is nyilvántartanánk, a "szint" toplista továbbra is ez alapján lenne rendezve, és megadnánk egy TP mennyiséget, ahányszor ezt eléred, továbbra is megkapnád a Tudás fája jutalmakat és frissülnének a Feladatok, nőne a szövi küldi számláló.
2.) A maximális szinten több AF pontot adnánk, lehetnének esetleg egyedi képességek, amiket ezen a szinten lehetne csak elsajátítani, hogy további fejlődésre legyen lehetőség.
3.) Egyedi bajnoki viadal a maxos kategóriában, több díjjal.
4.) Néhány új játékmechanizmus, ami segítene védeni a később érkezőket.
Várom a véleményeket, hozzzászólásokat!
Pontszám: 7.57