Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 12345678
Szerző
Topic neve: Szintmaximum
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3612 hozzászólás
Profil megtekintése
Szintmaximum
1. hozzászólás - 2016.05.03. 16:24:33
Sziasztok, egy olyan témát szeretnék ismét felvetni, ami korábban már felmerült, de akkor egy VU találkozón a jelenlévők ezt leszavazták. Ez a játékban elérhető maixmális szint lenne. Mint tudjátok, évek óta nem rakunk semmit a játékba, amit ne vitattunk volna meg veletek előtte, most is egy nyílt megbeszélést szeretnék erről. Úgy érzem ez egy fontos dolog a játék jövőjének tervezhetősége szempontjából. Ahogy Ariel írta az egyik fórumon, nyilván kíváncsiak vagytok rá, mik a játékkal a terveink az elkövetkezendő 1-2-5 stb évben. Elég sok konkrét fejlesztési tervünk van, de akármerre indulunk el, beleütközünk ebbe a problémába. Lássuk pontokba szedve.

Mi a probléma?
A korlátlan szintfejlődés megfelelően hosszú idő alatt exponenciálisan növekvő különbséget generál a játékosok közt. Az egyre előrébb levő játékos előnye egyre nő, az elöl rohanók nem tudnak elég PVP ellenfelet találni, a saját klónjaival kell bajnokiznia, az új fejlesztéseket igen nehéz úgy belőni, hogy mindenkinek hasznos legyen stb stb. Még sorolhatnánk a jelenlegi rendszer hárányait. Emiatt kellett behozni a top szintlépés lassítást, ami egy nem túl jó megoldás, csak bonyolította a dolgokat és a célját sem igazán érte el. Minden általam ismert játékban van egy maximális szint, nincs végtelen fejlődés. Nagyon sok olyan probléma van, amire régóta keresem a megoldást, és úgy tűnik, ez lenne a gyógyír mindenre.

Mi az előnye a maximális szintnek?
1.) A játék sokkal tervezhetőbb, lehet csinálni fejlesztéseket és megfelelő kihívásokat a max. szintet elért játékosoknak.
2.) Újra lesz PVP az éljátékosoknak, lesz versenylehetőség, lesz esély behozni az élen levőket.
3.) Megvalósíthatjuk a tárgy craft rendszert, ahol a játékosok egyedi tárgyakat készíthetnek és fejleszthetnek a maximális szint elérése után.
4.) Új, alternatív karakterfejlődési lehetőségeket lehetne bevezetni.

Milyen változásokat jelentene ez?
1.) a TP-t továbbra is nyilvántartanánk, a "szint" toplista továbbra is ez alapján lenne rendezve, és megadnánk egy TP mennyiséget, ahányszor ezt eléred, továbbra is megkapnád a Tudás fája jutalmakat és frissülnének a Feladatok, nőne a szövi küldi számláló.
2.) A maximális szinten több AF pontot adnánk, lehetnének esetleg egyedi képességek, amiket ezen a szinten lehetne csak elsajátítani, hogy további fejlődésre legyen lehetőség.
3.) Egyedi bajnoki viadal a maxos kategóriában, több díjjal.
4.) Néhány új játékmechanizmus, ami segítene védeni a később érkezőket.

Várom a véleményeket, hozzzászólásokat!
Pontszám: 7.57
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
2. hozzászólás - 2016.05.03. 17:13:35 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2016.05.03. 16:24:33
A korlátlan szintfejlődés megfelelően hosszú idő alatt exponenciálisan növekvő különbséget generál a játékosok közt.
Ezt tudjuk mióta játszunk és mivel nem mindenkinek van annyi ideje, hogy szinthuszár versenyt játsszon, ezért maradt le mindenki más szép sorban és mindenki betagozódott a saját tempójával járó mezőnybe.
És ezért nem is akarunk zárkózni nagyobb mértékben, mert a TP meg a szint behozható, de a LE különbség nem.

Idézet: Miklós - 2016.05.03. 16:24:33
Minden általam ismert játékban van egy maximális szint, nincs végtelen fejlődés.
És itt mégis ezt hoztátok létre és támogattátok eddig, bár tudható és tapasztalható volt, hogy ez nem működik, semmi sem örök. Mi motivált akkor erre az útra? Hogy más még ilyent nem csinált, majd mi és meglátjuk mi sül ki belőle?

Idézet: Miklós - 2016.05.03. 16:24:33
2.) Újra lesz PVP az éljátékosoknak, lesz versenylehetőség, lesz esély behozni az élen levőket.
Szintben behozni ok és beleinvesztált LE-ben? Milyen módszerrel akartok esélyt adni a több ezer TÖ hátránnyal játszók számára, hogy ütőerőben is felzárkózzanak az előttük járókhoz? Ha nem lesz rá lehetőség miért akarnának a kisebb szintűek felzárkózni, hogy sokkal több és sokkal nagyobb pofont kapjanak? Ha meg felzárkóztatjátok őket, akkor az eddigi "királyok" akik általában a legtöbbet fizetik nektek hogy fogják ezt viselni? Pont ezt szeretik, hogy verhetetlenek, ha ezt elveszitek tőlük, miért játszanának tovább?

Idézet: Miklós - 2016.05.03. 16:24:33
4.) Új, alternatív karakterfejlődési lehetőségeket lehetne bevezetni.
4.) Néhány új játékmechanizmus, ami segítene védeni a később érkezőket.

Ezek lennének talán a legérdekesebb dolgok amiket kifejthetnél, hogy hogyan gondolod. Igen erősen motiválni kéne a játékosokat szerintem, hogy belemenjenek valami ilyesmibe amit felvetettél, ahhoz pedig nem elég vaktába lövöldözni, barna mytokronitot, ősi aranytallért meg tejjel-mézzel folyó kánaánt ígérni. Kézzel fogható dolgokról tárgyaljunk, ne délibábokról.
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 9.51
népszerűMortal55Férfi
Végzetúr mester
1509 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
3. hozzászólás - 2016.05.03. 17:35:37
Nagyon nem tetszik, így lövitek ki a támadási korlátot, minek maxoljak szintet olyanok közé akik évek óta max szintesek? Esetleg megoldás egy más fajta támadási korlát azon a szinten, vagyis mondjuk tulaldonság pont alapú, vagy fene tudja, ez így egy rosszúl sikerült mézes madzag akarna lenni csak.
V2: Mortal5 (kómában)
V6: Mortal (kísérleti jelleggel üzemel)
Van hogy fáj az igazság, így megértem ha lepontozol miatta.
Ne próbálj meg meggyőzni, csak azt hiszem el, amit én magam hazudok.
Pontszám: 8.27
népszerűEmishiFérfi
Végzetúr mester
540 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
4. hozzászólás - 2016.05.03. 17:36:05
Igen ez elég sok kérdést felvetne. Be lehetne vezetni azt, hogy a max szint elérése után a karakterlapon megjelenne egy TP számláló és bizonyos "rangen" kívül nem tudnak ütni. Így ha szintben be is hozza a nép az elöljárókat nem ütnék be őket rögtön a földbe. Valamit ki kell találni, mert különben olyan, mint az MMO-kban, hogy firssen elérem a max szintet és 1hitelnek pvp-ben, mielőtt le tudnék nyomni egy gombot is. Ha ötleteket vártok akkor nem ártana szerintem kicsit konkrétizálni, hogy valójában mik lennének ezek a fejlesztések, miért áll az útjában a szintlépés. A kraftolásról már volt szó, nem rossz ötlet, persze egy olyan rendszert kell ebben is kitalálni ahol a gép maga generálja a fejlődést, hogy legyen miért küzdeni.

Viszont, ha bekerül egy max szint azt minél hamarabb be kéne vezetni, hogy az ember tudjon tervezni. Engem annyira nem érint a jelenlegi 62. szintemmel, de aki fenn van a darálóban az megütheti a bokáját.

Szerintem dobjatok be több infót, több kockából könnyebb várat építeni
Anno: Eliteninja
Csak akkor pontozz, ha hozzá is szólsz. Ha meg névtelenül lepontozol, figyelmedbe ajánlom a szebbik felem
Pontszám: 9.30
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3348 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
5. hozzászólás - 2016.05.03. 17:57:14 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Nekem tetszik, csináljuk!
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 6.74
kedvencTurul77Nő
Végzetúr tehetség
201 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
6. hozzászólás - 2016.05.03. 18:18:00
tehát a max szintesek kapnának szintlépéskor egy pók bölcsesség szerűt
akik meg az ütőtávjukba vagyunk dögöljünk meg,és véletlen se tudjuk majd behozni azt a baromi sok Le-t amit ezzel nyerek,és a Tö-t amit ezáltal fejlesztenek
eleve az inspirációs karikat se kellett volna bevezetni
ezzel ők mint erőforrást és mint mitokronytokat is a szerint kapnak,azaz horibilis tételeket
a kisebb karik sokan azért vannak,hogy fejlődjenek,és azokat akik jelenleg elverik próbálják behozni,így ezzel a fejlesztéssel mindeki aki lefelé ütőtávba van kinyírtok
egy újabb ellehetetlenítést
Pontszám: 8.91
kedvencFsanyi82Férfi
Végzetúr mester
1971 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
7. hozzászólás - 2016.05.03. 18:45:16
ok legyen be vezetve a max szint de mellé akkor az , hogy lefelé nem lehet támadni , pluszba aki el éri a max szintet az kapjon késéshez képest plusz erőforrást , hogy legyen esélye Le ben vmelyest fel zárkózni a már rég egy szinten dokkoló maxszintes karikhoz

illetve egy másik ötlet ,
Amikor valaki el éri a max szintet , fel emelkedik és ujjá születik egy magasabb síkú univerzumban ahol már nem a harc a lényeg hanem különböző napi heti kihívások várják és mindenki azonos feltételekkel kerülne át

ebbe látnék fantáziát , abba viszont nem, hogy a mostani időtlen idők óta top lassított mammutok még gigászibb érinthetetlen istenekké váljanak és,mindenki más azért játszon és fizessen hogy ő jól érezzék maguk
Pontszám: 9.13
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
8. hozzászólás - 2016.05.03. 18:59:20
Van a fejemben bőven pro és kontra, és még azoknál is több kérdés. Q is nagyon betalált a kételyeivel.

Hogyan lesz zárkóztatva LE-ben a lenti nép?
Erre kétféle lehetőséget látok. Egyik lehetőségként idatlan mennyiségű LE szorzót kapnak ami a top szint és a saját szint közötti távolsággal arányosan növekszik. Másik lehetőségként LE védettséget kapna mindenki x ideig, kvázi V3 light módon. Hosszútávon persze ki fog rajzolódni a jó és gyenge játék között a különbség, de addig kell egy átmeneti megoldás.

Talán a LE-ben zárkóztatásnál is kritikusabb kérdés maga a LE hátrány következménye, amit a LE védettség sem old meg: Pista vagyok, 70x-es bajnok a mezőnyömben, de amúgy haladok, együtt a mezőnnyel. Mi lesz velem ezután, soha nem leszek többet bajnok mert utolértem Arielt; mi fog nekem ezentúl sikerélményt, játékélményt adni, ha hirtelen faszagyerekből ratyi lett a karakterem? Ezért toltam bele az őskövet is?
FTONK. Ezzel kezdeni kell valamit.

Amiről viszont beszélni kell: a mezöny végtelen hosszú, a játékosok száma véges, és ritkul. Ez a folyamat nem fog magától megállni, ezzel kezdeni KELL valamit. Látni, hogy minden egyes fejlesztés szinte szenvedés, mert szazféle célcsoportnak kell megfelelnie. A játéknak egyetlen lehetősége szerintem, hogy ezt a folyamatot megállítja. Folyton azzal bombázzuk a fejlesztőket, hogy mi és hogy lesz hosszútávon, de konkrét jövőkép helyett inkább légből kapott dolgokat látni és hallani. Ha ez kell ahhoz hogy ismét rendesen tolják a fejlesztéseket, akkor legyen. Gondolom nem véletlen jött elő Miklós a dologgal; nem hiszem hogy felhozta volna ha nem nagyon muszáj.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 8.73
kedvelt tagDozerNő
Végzetúr mester
1276 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
9. hozzászólás - 2016.05.03. 19:15:33
Nagyon vártam már ezt a felvetést és készültem is javaslatokkal.
Először is a max. szint lehetne mondjuk 300, ennél fentebb szerintem már nem érdemes menni. (Vigyázat fejlesztők sok fejlesztés szinthez kötött, ott változtatások szükségesek, pl. gondoljunk csak a csatlósok mytokronit szintjére)
Tehát a példánál maradva, ha a max. szint 300, két fontos kérdés merül fel:

1. Miért érdemes ezt minél hamarabb elérni? Mi olyan újdonságot nyújt amiért érdemes oda felmennie egy később kezdett játékosnak is?
2. Akik később érnek fel, milyen lehetőségük lesz arra hogy AKTIVITÁSSAL csökkentsék, vagy épp túlszárnyalják azokat akik már régebb óta ott tanyáznak? (nem véletlenül írtam nagy betűvel az aktivitás szót )

1. Legyenek olyan fejlesztések amik csak és kizárólag a max. szint elérése után válnak elérhetővé és ezekben a fejlesztésekben legyen figyelembe véve az ott eltelt idő. Legyenek olyan szintek, ahova csak egy bizonyos idő eltelte után lehet fellepni. (ez nagyon jól követhető erőforrásokkal, hiszen ha egy szinthez pl. 10.000 elköltött csp kell, a második szinthez pedig mar 20.000, akkor maris figyelembe vettük az eltelt időt is)

2. Ide kellene bevezetni egy új "inspirációt" a későknek, ami NEM plusz erőforrásban mutatkozna meg, hanem az aktivitásért járó jutalmat szorozna fel folyamatosan (napról-napra, hétről-hetre vagy épp elért célsávok után) csökkenő értékkel.
Mit is jelent ez? Nem napi plusz 50 csp-t szeretnék a régebb óta tanyázó játékosokkal szemben, hanem azt, hogy amit csinálok, azért eleinte nagyobb jutalmat kapjak. Azt is kérem továbbá, hogy a max. szintnél a 15% EP alatti támadási korlatot vigyek fel 30%-ra, legyen több idom "biztonságban" lenni, illetve azt is kérem, hogy amíg az inspiráció tart, a bekapott sebzéseknek csak a töredékét vonják le az EP-bol és vonatkozzon ugyanez az állataimra is. Kérem azt is, hogy a segítségnyújtás lehetőségét újra változtassák meg, mert szükségem lesz arra, hogy lehetőséget kapjak védekezésre bejövő támadások ellen, ha van olyan társ, aki szívesen segít. (az AF kepésség ugyanis megölte a segítségnyújtást)

Egy pár szó az új inspirációról:
Lényege az aktivitás jutalmazása és mindezt globálisan!
Ha Kis Pista 1 éve már 300-on van, akkor aranyaiban kapjon 20%-kal kevesebb (megfordítva, inkább ÉN kapjak 20%-kal több) jutalmat.
pl. Kis Pista ha teljesít egy ismételhető küldetést, kap mondjuk 150.000 Le-t. Én kérek egy küldetésért 200.000-et, aztán ha elérek egy meghatározott sávot akkor mar csak 180.000-et, aztán a kov. sávnál mar csak 160.000-et, egészen addig amíg az inspirációm "ki nem sül". Ha ez esetleg Kis Pistanak nem tetszene??? A válaszom egyszerű: LEGYÉL AKTÍVABB NÁLAM! (a küldetések csak egy példa volt, globálisan kerek nagyobb jutalmazást)

Ha ezt megvan, bevállalom azt, hogy eleinte hátrányban leszek...
V3-Alíz
Pontszám: 7.41
kedvelt tagRicskoszFérfi
Végzetúr mester
1146 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
10. hozzászólás - 2016.05.03. 20:07:20
Nem igazán örülök ennek a felvetésnek. A Vúban kb minden épül a szintre, bajnokik, portyázás, több LE jár magasabb szinten kivétel nélkül az összes LE szerző tevékenységért, jobb cuccokat ér el, ezáltal olcsóbban fejleszt, stb. A játékot alapjaiban változtatná meg, ha ez a szintes struktúra hirtelen eltörlődne. A VÚt pont az teszi egyedivé(többek közt), hogy nincs max szint, és a saját környezetében is lehet kiemelkedő az ember. Ha az aktív játékosok feltorlódnak egy szintre(ez néhány éven belül elkerülhetetlenül a max szint bevezetésével), akkor ezek a "lokálisan jó" karakterek teljesen értelmüket vesztik. Elvesz ezzel egy taktikai elem is, például jelenleg ha valaki a topban van, de túl erősek a környékén lévők, akkor simán dönthet úgy, hogy szingu+TP-s tárgyakkal elhúz. Ez a kiugrási lehetőség is megszűnik, de nyilván nem ez lenne a legnagyobb probléma. Az szerintem az, hogy hogyan garantáljuk azt, hogy a "feljövőknek" legyen értelme játszani, találjanak maguknak célt és ne egyszerű boxzsákok legyenek. Ezt valahogyan biztosítani kellene, de nem tudom, ez pl hogyan valósulhat meg anélkül, hogy ne öltene irreális mértéket a felzárkóztatás. Pl aki utoléri Arielt(de mondhatnám szinte bármely világ top karakterét) az többmilliárd LE hátránnyal vág majd neki a top szintnek. És nem is csak a nyers megszerzett LE szempontjából, hanem a magasabb szintű cuccok régebbi használata miatt adott LE-t is kisebb hatékonysággal költött el. Ezt a hátrányt konzisztensen sokkal jobb játékkal sem lehet behozni még évek alatt sem, esetleg évtized alatt. Ilyen hosszútávú célt kitűzni pedig azért nehéz egy játékban, főleg, ha közben folyamatosan negatív visszacsatolás jön kudarcokból. Ugyanakkor az is teljesen jogos elvárás, hogy az évek óta a karakterüket a topban optimalizálgató karakterek ne legyenek verhetőek pusztán azért, mert valaki aktívan játszik és "hiperszupercsillagromboló" inspirációt kap a lemaradása miatt. Ekkor pedig az évek alatt a karakterbe ölt munka és tervezgetés veszne el. Én valamilyen más megoldást próbálnék találni a vázolt problémákra, a folyamatos tárgyhiányra például pajzs, stb szilánk, amikből a játékosok saját maguk állíthatnák össze a tárgyaik bónuszát bizonyos keretek közt.
Pontszám: 6.60
népszerűAzazelFérfi
Végzetúr mester
3147 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
11. hozzászólás - 2016.05.03. 20:17:06
Mi lenne, ha a Diablo2 példája szerint, a max.szintet elért karik, " újra indulnának" egy "slayer" szerveren? Szigorúan egymás között, nulladik szintről, tulajdonságaik megmaradnának,a megszerzett relikviák szintén, de semmi más. Újra indulna a szintlépegetés, a kapott tp , Lé, egyéb erőforrás ugyanaz lenni mint a "valódi" első szinten, a kihívások viszont kapnának egy a valós szintjükhöz igazított derekas szorzót, a szakik, af.-képességek, satöbbik növelésének költsége szintén egy NEMannyira derekas szorzót.

Így szépen megszűnne az a probléma, amit itt többen jogosan felvetettek, szegény Kiss Pista kapcsán. Nem lenne egy kupacban a két éve max. szintes, a tegnapi max. szintessel.

Persze tudom, ezzel ugyanott vagyunk, csak időhúzás, de jól belőtt szorzókkal nem kevés időről beszélünk, ráadásul mivel sok év tapasztalatával látható, mik azok a dolgok, amiket nem kellett volna betenni a játékba, ezek a slayer szerveren ki is hagyhatók.
Ha pedig újra elérik a max szintet, indulhat a " Hell"...
Báró Samedi
Pontszám: 9.19
közkedveltBuildermannFérfi
Végzetúr mester
355 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
12. hozzászólás - 2016.05.03. 20:24:38 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Ezt nagyon at kell gondolni es ragni, erre a szokasos forumos otleteles edeskeves szerintem. Meg ha a talalkozos elo forum csak errol szolna, akkor sem lenne elegendo ido raforditva a korbejarasara. Millio pro es kontra van a fejemben, amit ido hianyaban nem tudok kifejteni. Gondolom nem en vagyok az egyetlen akiknek hasonlokepp rengeteg kerdojel es erv vagy cafolat van a fejeben.
Roviden a velemenyem, hogy lehetetlen beloni ezt a fejlesztest, az exploit-lehetosegek hemzsegese nelkul. Ugy gondolom, sokkal celszerubb lenne abba az iranyba elmenni, melyek a jatekosok osszefogasan alapszanak. Egy rovid pelda: A xeno kiralynok es csatlosaik joval erosebbek es sokkal ellenallobbak ez eddig tapasztaltaknal, minimalis az esely a megfekezesukre... Kesobb raebredunk az okara, itt terne el a xeno a szokasos vegkifejlettol. Az ellenseg soha nem hagyta el a bolygot, csak atcsoportositottak eroiket a thargodan letsikra, ahol mar tobb evszazados oldoklo kuzdelmet folytatnak a felhalhatatlan es isteni teremtmenyekkel. Olyan hatalmu lenyek, melyek elol a gyengebb teremtmenyek rettegve menekulnek (ezek az entitasok, meg is lenne magyarazva miert lehet erosebbet kikerni az aktualis szovetsegi epikusnal). Az ellenseg gyozelme egyre valoszinubb, az ellenallas egyre gyengebb, kozel a veg. A teljes vegzetur-tarsadalom osszefogasara van szukseg a haboru megforditasahoz. Ha ez nem kovetkezik be, az az egesz bolygo pusztulasahoz vezet. Bla-bla... Uj epuletek fejlesztese valik elerhetove, melyek tovabbi epuletekhez vezetnek. Pl. katakomba 50. szintje utan megjelenik a dimenziokapu. Kulonbozo szintkorlatos csapattevekenysegek, mint felderites, hirszerzes, hadakozas (csata), stb. Rengeteg uj szakertelem, epulet, af-kepesseg, egyeb kepesseg (pl nagyot neznenk biztos, ha egy legendas csataban a csatlosaink robbanasa erintetlenul hagyna az ellenfelet mikozben minket atomjainkra szaggat) csatolhato volna egy ilyesfajta fejleszteshez. Megjelenhetne a tobbszemelyes harc, a csapattaktika (felteteles parancsok). Az isteneket is be lehetne vonni a jatekba, a lehetosegeknek csak a fantazia szab hatart. Az adott tevekenysegek elerheto melysegei pedig minden esetben szintkorlatosak volnanak. A vegzet verme ota mar tobb mint a fele letezik a jatekban egy ilyen szuperesemeny megalkotasahoz, csak ki kell egesziteni. Az idoigenyt, az egyeztetest, a jutalmazast, az eroforras-igenyt -mindent- be lehetne megfelelokepp loni.
Ez eleg ossze-visszanak hathat elsore, szovetsegi forumon regebben mar kifejtettem ezt bovebben.. A lenyeg, hogy mindezt szerintem sokkal egyszerubb feladat lenne megoldani mint a maximum szintes fejlesztest beloni kiskapuk es egyenlotlen eselyek nelkul. Meghozza azert, mert gyakorlatilag a teljes rendszert az elejetol kezdve kellene felepiteni 8 ev tapasztalattal, nem pedig a 8 ev alatt felhalmozodott hibakat kellene egy fejlesztessel rendbe tenni. Persze erre sem lenne elegendo egy forumos megvitatas + fel ora talalkozos atbeszeles. Meg ha Miklos mar heteket elmelkedett rajta, akkor sem. Ennek az oka igen egyszeru. A jatekot osszuk fel mondjuk 20 teruletre, mindegyik erteke 10 pont. Miklos ebbol mondjuk 4-5 reszteruleten 10pontos, a tobbiben 5-7-9, tehat <10. A fennallo 14-15 reszteruleten darabonkent van van mondjuk 5-10 `10pontos` jatekos, ami teljesen termeszetes. Akiknek ha a velemenye nincs megfelelokeppen figyelembe veve, akkor a fejlesztes sem lehet sikeres, hiszen akkor bizonyos reszteruletek nem megfelelokeppen vannak szamitasba veve. Erre van epp eleg pelda a jatekban. Marpedig erre a forum+fel ora elo beszelgetes nem eleg. Amig ez nem valtozik, jelentos elorehaladas es javulas sem varhato.
Ezt nem Miklos degradalasara irtam le, tavol alljon tolem. Egyszeruen nincs az az ember a Foldon, akinel a jatek osszetettsege miatt, bizonyos teruleteit 10 masik jatekos ne ismerne jobban, es ez kivetel nelkul mindenkire ervenyes, igy Miklosra is.
Pontszám: 9.83
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3348 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
13. hozzászólás - 2016.05.03. 20:36:49 (Válasz Buildermann #12 hozzászólására.)
10
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 6.82
kedvencBíborholdFérfi
Végzetúr mester
476 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
14. hozzászólás - 2016.05.03. 20:39:32
Ha mindenképpen szükséges, akkor így tudnám elképzelni.

Legyen mondjuk 300 a szint maximum, ahogy ezt már említették. Az első aki felér a 300. szintre továbbra is végezheti dolgait ahogy neki tetszik, de lenne egy háttérszámláló, hogy eddig mennyi LE-t, AF-t, mytokronitot stb. termelt azóta, hogy itt van. A második amikor felér erre a szintre, egy katakombába kerül, mint a 60-as V4-en. A háttérszámlálóban lévő nyersanyagot megkapja, és amint azokat elkölti(legalább az LE-t) fejlesztésekre kiléphet a 300. szintre. Minden 300-as szintű karakternek lenne egy háttérszámláló és az újonnan érkező játékos kiválaszthatná melyiket szeretné meg kapni bónuszként. Tehát a harmadiknak érkező már kettő közül tudna választani, és így tovább.
A kapott nyersanyagot minden karakter másképpen tudja hasznosítani, elkölteni. Kinek mennyi a tul. csökkentése stb., az már csak az addigi karakterfejlesztésén múlna.

Az 299. szintig mindenki átesne a Top lassításon, ahogy eddig is volt. Így nem lennének nagy hátrányok, legfeljebb a karakter fejlesztésnek köszönhetőek. A 300-as szintről is lehetne lefele támadni, de a szinten eltöltött idő, egyre több mínusz TÖ és Harci szakértelem és transzdestrukció módosítót kapnának, ami nem engedné, hogy a lentieket rommá verjék.
Pontszám: 9.49
kedvencCukkiniNő
Végzetúr tanonc
14 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
15. hozzászólás - 2016.05.03. 22:05:16
Nem igazán tetszik. kár lenne érte.
A hozzászólást Cukkini módosította 2016.05.03. 22:32:05-kor
Pontszám: 8.35
népszerűEmishiFérfi
Végzetúr mester
540 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
16. hozzászólás - 2016.05.03. 22:39:53
Szerintem mindenféleképpen demoralizáló lenne a topnak, hogy aki utoléri őket LE szorzót kap. Amiben én rációt látok az egy új "stat" bevezetése, amit írtam is feljebb. A tényleges szint megmaradna, kicsit olyasmi, mint pl WoWban az aréna rendszer. Amennyi az MMRed(match making rating)hasonló játékosokat kapsz összekombinálva a tényleges Ratingeddel. Ha zsinórban állandóan nyersz akkor az MMR-ed megnövekszik, elhúzhatsz a tényleges rating mellett és keményebb ellenfeleket kapsz. Valami hasonló rendszert kellene kiépíteni itt is, hogy hasonló ellenfeleket lehessen támadni. Csak az arányszámokat kell belőni, hogy miért mennyi rating jár(+-) és mekkorák a távok. Így be lehetne lőni a tényleges ütőtávot és valahol reális is. Ha az ember kemény idővel megtalálják a keményebbek, ha helyt áll és fejlődik tovább tud lépni. Sajnos a talira most nem fogok tudni elmenni, ha valakinek tetszik ez az ötlet tolmácsolja tovább legyen oly kedves

Másik: mi lesz a LE/TP aránnyal? A fejlesztés egyre drágul, viszont a "bevétel" nem fog növekedni hanem konstans lesz, ergó egyre lassabban lehet haladni. Emiatt talán lesz némi lehetősége felzárkózni azoknak akik eljutnak a max szintre, viszont ez méginkább pay to win kategóriába taszítja a játékot, mert lényeges taktikai elemek ki fognak esni.

A háttérszámolónál nyilván a legtöbbet választanám, ez azért nem reális, mert nem én dolgoztam meg a haszonért, mégis hozzám vágják.

Ez a dolog nagyon komplex, szerintem az eddigi legkomplexebb az itteni történelemben

Mód: még az MMR-es rendszerhez annyit, hogy ez alapján kapnál egy szorzót, minél nagyobb, annál magasabb a szorzó(természetesen a LE-re). Így aki ügyesen fejleszt hamarabb előre juthat, rabolni ugyanúgy lehetne, mint eddig. De valójában a portya győzelmek adnák a ratinget, így aki egy ideig csak vadászik/térkapuzik az is tudna mit behozni. Szerintem ebben a rendszerben van ehhez affinitás csak megfelelően kell kidolgozni. Aki meg eddig küzdött, hogy tápos legyen, az hamar bezsebel sok győzelmet, megnő az MMR-je és a LE szorzó, ezért nem dolgozott eddig hiába, nem lenne arconcsapva.
A hozzászólást Emishi módosította 2016.05.03. 22:44:45-kor
Anno: Eliteninja
Csak akkor pontozz, ha hozzá is szólsz. Ha meg névtelenül lepontozol, figyelmedbe ajánlom a szebbik felem
Pontszám: 8.29
kedvencKvnoemiNő
Végzetúr mester
844 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
17. hozzászólás - 2016.05.04. 06:40:27
Biztosan az én hibám, de nem látom mi az értelme a szintmaximumnak? Gyakorlatilag annyi történne, hogy a szint nem nő tovább, de a karakter fejlődik, akkor csak más mutatót kell nézni lejjebbről ahhoz, hogy azt nézzük mennyire húzott el a másik. Ebben az esetben teljesen mindegy a szint. Ha pedig a korábban odaért karakter nem fejlődne tovább (eléggé), akkor nem lenne értelme tovább játszani.

Ebben a játékban a szintkörnyezethez viszonyított erő számít valójában, semmi más. Ezért a szintünk csak a különböző toplistákon számít, magában a játékban nem. Felmerült bennem egy ötlet ami lehet, hogy teljesen marhaság, de leírom hátha...
Mi lenne, ha egyszerűen felosztanátok a szinteket sávokra, és az összes eredménytáblát sávonként írnátok ki. Mondjuk 100 szintenként. Ez alapján az összes lista (LA, eventek, toplista) létezne annyiszor, ahány sáv van. Mindenkinek lenne lehetősége az adott sávban elsőnek lenni, megszüntetné az irdatlan különbségeket és lehetne akár a felsőbb sávokra vonatkozóan bevezetni az új fejlesztéseket. Így legalább alul nem is bonyolítanák tovább ezek a játékot. Érdemes lenne hajtani, hogy elérjük a sáv tetejét, de aki eléri az előbb-vagy utóbb úgyis átkerül a következőbe, tehát nem tud megragadni a helyén. Ráadásul megmaradhatna a játék végtelen jellege, ami szerintem nem olyan rossz.
V6 - Ludmilla, Árral Szemben
Pontszám: 9.06
kedvencTboyultFérfi
Végzetúr tehetség
133 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
18. hozzászólás - 2016.05.04. 08:02:41 (Válasz Fsanyi82 #7 hozzászólására.)
ehhez az ötlethez egy pici körítés:szövetségetek mágusai végre kidolgoztak egy új épületet(legyen pl:bolygókapu).megfejtették miként lehetne eljutni az ellenség bolygójára ,ahonnan lerohanták annak idején otthonunkat.a legerősebb és legbátrabb végzet(hölgyek)urak lehetőséget kapnak ,hogy bosszút álljanak.
a bolygókapu használatához lehetne feltételeket kötni
1.bizonyos LE építése az épületbe-itt lehetne egyéni feltételeket szabni(pl:eltöltött játékidő-ennek arányában nőne illetve csökkenne a töltéshez szükséges LE mennyiség)
2.természetesen a max szint elérése
3.minimális csatlósszám stb...
aki beleépíti a megfelelő LE-taz előtt megnyílik egy új világ.... innentől TI jöttök:)
A hozzászólást Tboyult módosította 2016.05.04. 08:03:40-kor
v5 Tboyult
v2 Malőr
Pontszám: 7.70
kedvencTboyultFérfi
Végzetúr tehetség
133 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
19. hozzászólás - 2016.05.04. 09:22:12
még egy 5let:ha vki eléri a szintmaximumot kapja vissza az addig portyában elvesztett lélekenergiáját(mínusz bizonyos szerencse)
na ez aztán megkavarná a cart rendesen farmokból lennének a királyok
v5 Tboyult
v2 Malőr
Pontszám: 7.70
kedvencSyaboFérfi
Végzetúr mester
793 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
20. hozzászólás - 2016.05.04. 09:23:13
Nos igen.

Felrúgjuk a játék alapkoncepcióját. Kvázi olyan, mintha egy épület alapjait szednénk szét.

Én másképp közelíteném meg a dolgot. Gondolom szeretné a játékvezetés, hogy sűrűsödne a mezőny, hiszen a fejlesztések, az új eventek optimalizálása nehéz úgy, hogy valaki 6. szintű és egy hete játszik, vagy 290. szintű és több mint 7 éve....

Én ezt értem, csakhát egyenlőre több bennem a minusz, mint a plussz....

Szerintem semmiképpen ne legyen túlbonyolítva, vagy mindenféle csilli-villi Le számító TP visszaosztó képlettel bonyolítva.

Miklós! Ti szeretnétek. Ez rendben van. De mi szeretnénk? Amit leírtál nagyon általános, semmi kézzel fogható, arra kérnélek, hogy ha megvan a kész koncepció, akkor legyen róla szavazás. DE NE ITT! Hanem benn a játékban, ahogy talán egyszer már volt ilyen. Azt hiszem a kvízzel kapcsolatban volt egy ilyen kérdőív.

Egyébként, igen kell valami, mert a játék jövője a tét....
Ne hidd, hogy jobb lesz, csak más lesz....
Pontszám: 8.20
Oldal: 12345678
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiRésföld - a HKK legújabb kiegészítője