Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 12345678
Szerző
Topic neve: Szintmaximum
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
121. hozzászólás - 2016.05.17. 23:09:24 (Válasz Offsboy #120 hozzászólására.)
Idézet: Offsboy - 2016.05.17. 22:58:04
Ariel hsz-ére:
300-ik szint fölött mindenki üthet mindenkit
Ennek tényleg sok értelme lenne, hogy 60-100 szintnyi hátrányból portyázgatni, szint és tárgybónuszok miatt elég egyoldalú a dolog.


Erre már itt a topikban írtam megoldási lehetőséget, ami ha nem is tökéletes, de jelzés értékű, azaz figyelni kell ezen problémák helyrerakására. Ahogy azt is írtam, hogy a pvp rendberakására nem elég 5-10 perces ötletelgetés, vagy egy szintkorlát nevezetű sebtapasz.
Nem az én ötleteimet kell szétcincálni, mivel annyi időt nem fektettem beléjük, hogy kifogástalanok legyenek. Azt kell észrevenni, hogy a szintkorlát önmagában semmire sem megoldás, és csak újabb kezelendő problémákat szül.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 8.13
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
122. hozzászólás - 2016.05.17. 23:18:05 (Válasz Ariel #121 hozzászólására.)
Idézet: Ariel - 2016.05.17. 23:09:24
Nem az én ötleteimet kell szétcincálni, mivel annyi időt nem fektettem beléjük, hogy kifogástalanok legyenek. Azt kell észrevenni, hogy a szintkorlát önmagában semmire sem megoldás, és csak újabb kezelendő problémákat szül.

Nem is ez volt a cél, csak ez az egy nagyon megütötte a szemem. A szintkorlát ha nem is megoldás, arra mindenképp jó, hogy ha a játékosok jelentős hányada egy szinten lenne, akkor sokkal több olyan fejlesztést kapna az a hányad, ami rájuk van szabva. Nem azokat, amik most kifutottak egyesek alól, hanem ezek helyett mást, ami egyből sok ember kedvéért készülhetne. Ugyan a megák, AF-ek, epik tárgyak problémáját ezzel nem oldaná meg, de mindjárt más lenne akármilyen fejlesztés, ha nem kellene 100féle környezetnek megfelelően testre szabni, kiskapukat vizsgálgatni, hanem be lehetne önteni a 300. szintűeknek.
Amikből most játékstílus miatt kifutott 1-2 ember: megák - ez "meg lett oldva" azzal, hogy nem éri meg csinálni 235 felett; AF - ez is "meg lett oldva" pár évre a specializáció AF-el; epik tárgyak - erre mondta Miklós a craftot; amiről valóban nem tudunk semmit, de ha azt mondja, hogy nem kezd addig bele amíg nincs szint max, mert nincs kedve, ideje lekezelni 100féle játékkörnyezetet, szintet, akkor megint nem kapsz semmit.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 8.10
közkedveltIceman_96Nő
Végzetúr mester
271 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
123. hozzászólás - 2016.05.18. 05:51:22 (Válasz Dozer #118 hozzászólására.)
Egy kis fejlesztéssel, ez egy használható ötletnek tűnik.
Pöttöm Panna
-V3-Illuminati-
Pontszám: 9.08
fórumozóFaust0neFérfi
Végzetúr mester
714 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
124. hozzászólás - 2016.05.18. 06:17:51
Én egy sokkal grandiózusabb fejlesztésre gondoltam. Új játékelemekkel, mechanizmussal és "játéktérrel". Valami vonzóra ami megmozgatja a karakterek. Ami összehozza a legnagyobbakat a kicsikkel. És személyes motivációt is adhat akár. De a fentiek tükrében igazából úgy vélem itt csak borogtva lesznek a sebek maximum. A sok mütyűr kütyüt meg af-et meg mindent amit éveken át szenvedtek össze rengeteg zsetonért meg energiáért, nem lehet veszni hagyni. Még ha át is alakítanánk, akkor is túl sok mindent kéne figyelembe venni. A játék már berendezkedett önmagának. Láthatóan, magas szinten is védik a karakterek a játékstílusukat (hogy is van a pap és a bor esete?). Viszont így megint lesz egy fejlesztés csak a topnak. A craftolást is szintmaxra akarod. Pedig az édeskevés ahhoz, hogy vonzóbb legyen a top. Amíg ugyanaz van fennt, mint lennt addig nem igazán lesz motiváció. Ugyanúgy ott is csak a bambulás megy. Mindenki tolja a sajátos kis napi rutinját ami nem sokban különbözik bárki másétól. Viszont ez így ebben a formában eléggé demoralizáló. Nem értem példának okáért a craftolást miért akarod max szinthez kötni. Anno leírtam. Nem kell sok. Nem a táp a lényeg. Egy egyedi név és kép oszt csókolom. Lehet gyengébb is egy két fokkal mint a kufár tárgyai. Nem sok mindent kéne tesztelni a készítés mechanizmusán kívül.

De azért nem adom fel. Irreális javaslataimnak egyszer talán hasznát is lehet majd venni. Mi lenne ha két szint lenne. Lenne egy normal végtelenített szint ahogy azt leírtátok és e fölött helyezkedne el a 300-as ahova csak egy nagyon nehéz és összetett feladatsorral lehetne feljutni. Amíg az nincs meg, nincs felelmelkedés. 300-as szintről pedig a lehetőség, hogy leklónozza magát az eggyel alatta lévő szintre hogy a régi jól bevált játékmechanizmusokkal tovább tudjon fejlődni ha úgy érzi, hogy szükséges vagy harcra adja a fejét. Igazság szerint csak a tulajdonságoknak és a tevékenységeknek kéne új értelmet adni. Fantázia kérdése az egész. Amíg nincs semmi ultratáp addig nincs ok a félelemre sem, játékkörnyezet ide vagy oda. Valami új dolog vonzóbb lenne talán mindenkinek, mint valami régi.

De talán a legnagyobb kérdés az hogy a legnagyobbakat érdekli-e még a felfedezés öröme. Vagy megmaradna-e nekik. És ha igen akkor hogyan?

Mod: Miklósnak (lemaradt a címzett)
A hozzászólást Faust0ne módosította 2016.05.18. 06:18:59-kor
Time in a bottle
Pontszám: 5.19
fórumozóFaust0neFérfi
Végzetúr mester
714 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
125. hozzászólás - 2016.05.18. 06:30:28 (Válasz Miklós #104 hozzászólására.)
"- ahelyett, hogy a fejlesztési idő jelentős részében csak néhány játékosnak csinálunk dolgokat, az újdonságok sokkal több embernek lennének elérhetőek
- a játékegyensúly sokkal jobban fenntartható hosszabb távon"

Ezt hogy is? Több ember a top szinteken, így több embernek elérhető fejlesztések? A második pedig? Kevesebb új tárgy és mechanizmus = kevesebb hiba és visszaélés?
Time in a bottle
Pontszám: 5.19
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
126. hozzászólás - 2016.05.18. 07:01:28 (Válasz Offsboy #122 hozzászólására.)
Nem akarom elhinni, hogy ennyire bekajáltad Miklós marketing dumáját. Szintkorlát nélkül sem kell mindent 1-1 embernek fejleszteni. Ki mondta, hogy az új fejlesztések képleteiben szerepelnie kell a karakter szintjének? A jegyzettömb és az állatok oldala is szintfüggetlen, játékelemet is lehet úgy készíteni, hogy a szint 300 fölött ne, vagy csak minimálisan számítson. A kifutó fejlesztések a tárgyak kivételével nem kapcsolhatók a szinthez. A nagy szintfüggő fejlesztésekben pedig általában egy elsőfokú tag a karakter szintje, sosem volt túlspilázva a szintfüggés vizsgálata, az új fejlesztéseknél 300 alatt gondolom eztán is menne. Mert ugyebár ezután is lesz élet 300 alatt, oda is kellenek fejlesztések...
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.10
kedvencTurul77Nő
Végzetúr tehetség
203 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
127. hozzászólás - 2016.05.18. 07:17:45
Mindenki csak arrol beszel h mi lesz ha vki eleri a szintmaximumot
Ők szinte minden szintlepesnel kapnak pók bolcsesseget es egy helybe fognak topogni es fejlődni
De senki nem beszel arról h mi van vagy lesz mondjuk a 200 es az az alatti szintuekkel,es arrol sem szól semmi h hogyan fogjuk az egy helyben topogasukat behozni.
Ez nem erdekel senkit,pedig sokkal tobben vannak azok akik nincs kozel a szintmaximum szinjehez.
Es erre mi a megoldás?
Mert tp töméssel behozni őket az tuti nem.
Ugyan úgy megmarad a szakadék.
Pontszám: 8.97
népszerűArchibald CunninghamFérfi
Végzetúr mester
882 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
128. hozzászólás - 2016.05.18. 10:07:52
Kicsit szkeptikus vagyok bármilyen új fejlesztéssel, játékelemmel kapcsolatban, amíg a régiek sem működnek zökkenőmentesen. És ez bizony nem a szintmaximum hiánya miatt van.
V1
Pontszám: 7.72
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3619 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
129. hozzászólás - 2016.05.18. 11:37:15
Elnézést, hogy nem tudok mindenkinek a felvetésére reagálni, de remélem az alábbiak választ adnak néhány többeket foglalkoztató kérdésre.
Idézet: Buildermann - 2016.05.17. 19:06:20
Az lenne a keresem sok jatekostarsam neveben is, hogy vazold fel, mikent gondolod azt a fajta felzarkoztatast, mely igazsagos es egyenlo felteteleket biztosit a karakterek szamara.

Az "igazságos" és "egyenlő" feltételekre a karakter indításakor van szükség, nem 3-6 év játék után. Nem volt és nem is lehet cél, hogy a karaktereket 300. szinten egyforma erőssé tegyük. Az, hogy ki milyen erős, több dologtól függ, amelyek mindegyike a játékoson múlik, kivéve egyet: hogy mikor indult el a játékban. Aki 3 évvel később startolt, annak bizony van 3 év lemaradása. Erre lett kitalálva az inspiráció, de az a rendszer sem tökéletes. A rendszer. amit javasoltam - ahányszor vadászol, valamennyi +LE felírásra kerül a "számládra", amit a 300. szint elérésekor megkapsz - nem akarja azonos szintre hozni az összes karaktert. Mindössze az a célja, hogy csökkentse a szakadékot az elsőként és a később indulók közt, és reményt adjon arra, hogy megfelelő kitartással akár utol is érhesd őket.
A felzárkóztatásra egyébként van egy nagyon jó játékelméleti modell, amire tudok gyakorlati példát is mutatni:
Tegyük fel, hogy a játékban a játékosok adott idő alatt átlagosan 1000-es TÖ-t tudnak elérni. Ha viszont valaki viszzamarad kicsit szintben, "pókoskodik", halmozza a bajnoki medálokat, alacsonyabb szinten azonos idő alatt el tudni érni 900-as TÖ-t, amire bajnoki medálokból kap még +200-at, tehát ez a jó stratégia. Most tegyük fel, hogy bekerül a játékba egy újabb fejlesztés, mondjuk a csatlósok, aminek köszönhetően az A játékos adott idő alatt 1000 helyett 2000-es, B játékos 900 helyett 1800-as TÖ-t ér el, akkor már nincs értelme szenvedni a bajnoki medálok miatt. A modell lényege, hogyha a játékosok valamiben "elszállnak", akkor nem az a megoldás, hogy az lenerfeljük, elvesszük tőlük, hanem mindenkinek adunk valami olyan tápot, ami miatt ez az "elszállás" sokkal kisebb súlyú lesz. Ha a játékba bekerül egy olyan fejlesztés, aminek köszönhetően a játékosok egy év alatt 10-15ezerrel tudják a TÖjüket növelni, akkor mindjárt kisebb jelentősége lesz annak, hogy valaki 12, vagy 8 ezres TÖvel érkezik meg a 300-as szintre. Persze mindez csak egy példa, arra, hogy van megoldás.

Idézet: Ariel - 2016.05.17. 21:44:17
Igen, ebben a játékban már fatális tervezési hiba, hogy mindig magadból indulsz ki. Ez szüli a legtöbb problémát és elégedetlenséget.

Kár, hogy ez nem igaz. Abban viszont egyetértek, hogy nagyon sok félreértéshez és vitához vezet, ha te viszont azt feltételezed, hogy nem vagyunk egyenrangú vitapartnerek
Idézet: Ariel - 2016.05.17. 21:44:17
Pár dolog, ami borul a szintmaximummal: - vadászatért járó LE - sajtolásért járó LE - térkapuért járó LE - Lélekkút kisütéséért járó bónuszstb

umm... miért is? mert aki elhúz szintben, az ezentúl nem fog többet kapni ezekért? hol a borulás? épp ez az a növekvő szakadék, amit zárni szeretnénk!
Idézet: Ariel - 2016.05.17. 21:44:17
- Max csatlósszint és képességei - Tudás fája bónusz

Erről is írtam korábban, TP-t továbbra is kapnál, bizonyos mennyiségű TP öszegyűjtésekor továbbra is nőne egy számláló, ilyenkor megkapnád a tudás fája bónuszt. A csatlósszint maximumának növelésére is lehetnek alternatívák, erre szerintem szükség van - arra nincs, hogy aki régebb óta játszik, egyre több LE-t kapjon a vadászatért a többiekhez képest.
Idézet: Ariel - 2016.05.17. 21:44:17
Ezt mind be akarod áldozni olyan dolgok miatt

más szavakkal, azt akarom beáldozni, hogy az élmezőny egyre jobban, egyre exponenciálisabban húzzon el a többektől.
Idézet: Ariel - 2016.05.17. 21:44:17
A néhány játékosnak készülő dolgok nem a szint miatt kellettek. A megaeszenciáknak, epikus kincseknek, AF képességeknek az égvilágon semmi köze a szinthez. Mindig lesznek olyan játékosok, akik előbb végeznek valamiben, mint mások. Ők a szintkorlátod után is ugyan úgy unatkoznának mint most.

ezt is elmagyaráztam már, most már csak az ismétléseken körözünk Ha te eléred a 300. szintet míg a nagy többség a 100-200. szinten van, sokkal több AF pontot kapsz, sokkal több gyűlik fel, ezért hamarabb jutsz el odáig, hogy mindent kimaxoltál (vagy rosszabb esetben, mivel portyázni sem tudsz, az azzal kapcsolatos képességeket már ki sem fejleszted, és még előbb panaszkodsz, hogy nincs mit fejleszteni). Uez igaz az epikusokra, a megaesszenciáról pedig már regényeket vitáztunk.
Dozer: az aranypénzes ötlet érdekes, de mindenki kiszámolná, melyik a legnagyobb táp, és azt választaná
Idézet: Faust0ne - 2016.05.18. 06:17:51
Én egy sokkal grandiózusabb fejlesztésre gondoltam. Új játékelemekkel, mechanizmussal és "játéktérrel".

A csatlós aréna pontos ilyesmi akar lenni, hamarosan felrakom a tervet.
-----------------------
Amit fontos tudnotok, mint minden fejlesztés / változás, ez is megbeszélés tárgya. Ha a többség elutasítja, nem lesz belőle semmi. Nekem sokkal egyszerűbb mindent hagyni a régiben, de az egészet nem azért találtam ki, hogy Arielt és más top karaktereket visszahúzzak a földre, hanem azért, mert meggyőződésem, hogy ez a változás a ti érdekeiteket szolgálná. A következő fejlesztésre, a csatlós arénára ez az egész nincsen hatással, de a játék hosszabb távú jövője szempontjából lényeges lenne. Az érveket a 104-es posztban már leírtam. Az élő VU találkozó után amikor még egyszer átbeszéljük ezt, tartunk majd egy szavazást a játékon belül, a 100+ szintű karaktereknek, és akkor eldől a dolog.
Pontszám: 8.86
közkedveltBuildermannFérfi
Végzetúr mester
355 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
130. hozzászólás - 2016.05.18. 12:25:27 (Válasz Miklós #129 hozzászólására.)
Az egyenlo es igazsagos felteteleken nem arra gondoltam, mint amit vazoltal: tegyunk egyforman erosse mindenkit. Arra gondoltam, hogy mi tartasz megfelelo kepletnek annak a megvalositasara, hogy a jatektudas es jatekido figyelembevetele mellett az alacsonyabb szintu jatekosok egy tapasztalati szintre akarjanak kerulni a tapallatokkal? Mindezt ugy, hogy a tapallatok ne erezzek azt, hogy valaki ingyen kap valamifele bonuszt vele szemben?
Ez egy olyan vizio, melynek a megvalositasa lehetetlen. A LE-szamlas javaslatod helytallosagat szerintem mar tobbszorosen megcafoltuk az elozo hsz-ekben.

Az en meggyozodesem szerint, ha az ebben a hsz-ben hivatkozott velemenyed megvalositasra kerul, akkor azzal megasod a jatek sirjat. Senki nem akar olyanokkal egy sulycsoportba kerulni, aki nala -joggal- sokkal erosebb.
Pontszám: 9.63
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
131. hozzászólás - 2016.05.18. 12:46:00 (Válasz Miklós #129 hozzászólására.)
Hát, ha tényleg az a célod, hogy a napi szerezhető LE mennyiségére is korlátot húzz, akkor ezt talán explicit ki kellene hangsúlyoznod a kezdő topikban, és a VU talin is. A mai játék 99%-a a LE szerzésre alapul, ami szintfüggő. Ha erre akarsz limitet rakni, akkor ezt nem ártana sokkal egyértelműbbé tenned, mert ez szerintem sokak számára nem világos.

Hogy mi borul egy ilyen változtatással? Például az, hogy ma Pistike napi 10-et tud növelni a kritikus ütésén a megszerzett LE-ből, három év múlva majd napi kettőt tud csak, mert a fejlesztés folyamatosan drágul, de a bevétel nem változik.

Ma a lélekkút kisütésével kap +5 kritikus ütést, három év múlva +1-et ér majd a 10 ősköve. Ha Pistike mondjuk tolja az ismételhető küldetéseket, és őskövet is költ rá, akkor a napi 20 kavicsa most ér +5 TÖ-t, egy év múlva már csak +3-at. Ugyan annyi befektetéssel egyre kevesebb látszatja van az erőfeszítéseknek
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 8.13
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
132. hozzászólás - 2016.05.18. 13:57:08 (Válasz Ariel #131 hozzászólására.)
Idézet: Ariel - 2016.05.18. 12:46:00

Hogy mi borul egy ilyen változtatással? Például az, hogy ma Pistike napi 10-et tud növelni a kritikus ütésén a megszerzett LE-ből, három év múlva majd napi kettőt tud csak, mert a fejlesztés folyamatosan drágul, de a bevétel nem változik.

Ma a lélekkút kisütésével kap +5 kritikus ütést, három év múlva +1-et ér majd a 10 ősköve. Ha Pistike mondjuk tolja az ismételhető küldetéseket, és őskövet is költ rá, akkor a napi 20 kavicsa most ér +5 TÖ-t, egy év múlva már csak +3-at. Ugyan annyi befektetéssel egyre kevesebb látszatja van az erőfeszítéseknek


Kíváncsi lettem erre a tendenciára ezért megnéztem számokkal. 1 krit ütés 93038 LE, ha egyet növelek 93060 LE a következő szint. Ahhoz hogy teljesüljön amit írtál (tegyük fel én vagyok Pistike), egy napi bevételem 10 krit ütés helyett 2re legyen elég, azonos transzplant bónusz mellett 10x93038/2 LE-be kerül egy kritütés, 465190 LE-ről beszélünk. A szaki 22 LE-vel drágult 1 fejlesztéstől, tehát még 21145-öt kell tenni a kritütésre, hogy elérjünk a példádhoz.

*mod: hogy teljes legyen a kép, ez a krit ütés növekmény 5,9 mrd LE-be kerül, ami a példa elején lévő +10krit ütésnyi napi bevétel (930k) mellett több mint 17 év alatt érhető el.

A tendencia igaz, viszont a szemléltetés kedvéért bőven túlzóak lettek a számok.
A hozzászólást Offsboy módosította 2016.05.18. 14:35:18-kor
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 8.10
fórumozóFaust0neFérfi
Végzetúr mester
714 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
133. hozzászólás - 2016.05.18. 18:53:08 (Válasz Miklós #129 hozzászólására.)
Remek. Kiváncsian várom.

Viszont a szavazást a te helyedben nem fognám 100+-os pórázra. Mindenkinek van köze mindenféle változáshoz ami a játékot érinti. Joggal (vagy nem... olybá mindegy) követelheti a véleménye egyenértékű fontosságát. Amúgy is veszélyes ez a fajta hozzáállás. Nevezhetjük amolyan poztitív diszkriminációnak is. De attól még az. Én azt gondolnám hogy a fogadtatás minőségén akarsz ezzel változtatni, pedig ha jól tippelek az oka az annyi csak, hogy a magasabb szintű karaktereket érinti leginkább ez a kérdés.
Nos ez nem így van, még akkor sem ha ők fogják megtapasztalni először. De távol álljon hogy kioktassak bárkit is bármiről, csak szúrta a szemem. Ha ennyire interaktívan tudjátok fejlesztgetni a játékot akkor, bármilyen megkülönböztetés amit megfogalmaztok okot adhat a vélemények ütközésére. Az irigység akár oktalan gyülöletet is szűlhet.

De azért én még mindig nem adom fel! Pár dolog körvonalazódott bennem a tulajdonságok átértelmezéséről. Az avatárszinthez szükséges feladatokról és a cselekményekről. A tf isteneit is felhasználva komolyan színessé lehetne tenni az utolsó szintet. Sőt egyfajta fejlesztési piramis alapjait lehetne lefektetni vele. A karakterek beáldozhatnának az isteneknek, örök ellentétek háborúra hívhatnának szövetségeket, seregeket, az avatárok mozgathatnák büntethetnék a karaktereket, lehetnének pár szintes kissebb "vermek" vagy épp aminek hívjuk őket. Most már ehhez is akad technikai háttér gondolom. Habár most ez így hírtelen úgy tűnhet mintha a Szomszédokból Gyűrűk urát csinálnánk...
Time in a bottle
Pontszám: 5.19
fórumozóFaust0neFérfi
Végzetúr mester
714 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
134. hozzászólás - 2016.05.18. 19:07:19 (Válasz Offsboy #132 hozzászólására.)
182 LE-vel drágább a szaki fejlesztése 2-es szintről 3-asra.... Ebből az össz szakiösszeg növekedése miatt növekedett érték 95 LE. Az össz SZÖ (szerintem nincs hatással a növekményre) 356 ebben az esetben. Ezek igazi számok.
Time in a bottle
Pontszám: 5.19
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
135. hozzászólás - 2016.05.18. 19:43:42 (Válasz Faust0ne #134 hozzászólására.)
Igazi számok. Amik függnek a szaki olcsóbbítás bónusztól. Mesélj még.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 9.05
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
136. hozzászólás - 2016.05.18. 19:45:40 (Válasz Offsboy #132 hozzászólására.)
Túlzóak a számok??? Szerintem egyáltalán nem. Három évről beszélünk. Egyáltalán nem túlzás a +21k szakiösszeg ennyi idő alatt. Hasonlítsd össze a három évvel ezelőtti értékeket a mostani szakiösszegekkel és látni fogod. Abba persze beleköthetsz, hogy a kritikus ütés egymaga nem fog ennyit nőni, de ennek semmi jelentősége. Az arányokon van a lényeg.

A példáimba teljesen fölöslegesen kötsz bele egyenként, a céljuk ugyanis az, hogy a problémákra felhívják a figyelmet, nem pedig az, hogy számszerűen pontosak legyenek.
A hozzászólást Ariel módosította 2016.05.18. 19:52:41-kor
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.20
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
137. hozzászólás - 2016.05.18. 19:50:22 (Válasz Ariel #136 hozzászólására.)
A szaki nőhezt ennyit, viszont nen egy olyan karakternél akinek napi bevétele +10krit ütés. A példád egyetlen paraméterén sem változtattam, úgy jött ki ez az eredmény.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 8.10
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
138. hozzászólás - 2016.05.18. 19:56:55 (Válasz Offsboy #137 hozzászólására.)
De nem is csak szakikra költöd a LE-t napi szinten. És nem hiszem, hogy arányaiban ennél több menne szakira a játékosoknál. De ahogy momdtam teljesen mindegy, mik a pontos számok, 3 év alatt szignifikáns különbség alakul ki. Akár 10 helyett 2 akár 3 akár 5 lesz az érték.
A hozzászólást Ariel módosította 2016.05.18. 19:57:30-kor
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 8.14
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
139. hozzászólás - 2016.05.18. 20:29:45 (Válasz Ariel #136 hozzászólására.)
Akkor most utoljára reagálnék, a feltételezem elfogultságod miatt tőled szokatlan helytelen érvsorozatra.

Idézet: Ariel - 2016.05.18. 19:45:40

A példáimba teljesen fölöslegesen kötsz bele egyenként, a céljuk ugyanis az, hogy a problémákra felhívják a figyelmet, nem pedig az, hogy számszerűen pontosak legyenek.
Számokkal szemléltetett példát terítettél ki, ami köszönőviszonyban nincs a valósággal. A tendencia megfigyelhető, nem is kell túlspilázni, ha a bevétel fix marad, a kiadás nő, akkor egyre kevesebbre lesz elég. Ahogyan ezt el is ismertem, de pont úgy nem veszel róla tudomást, ahogy téged szokott zavarni, ha ilyennek vagy szenvedő fele.

Tehát, nem feleslegesen kötök bele, és nem is kell azt sugallnod, hogy ez egy tényszerű kötekedés és pont. Számokkal támasztasz alá egy elméletet, hogy meggyőzz vele egyeseket, és túlzó effektet festesz le a hibás számokkal. Felhívom a figyelmed a számaid helytelenségére, erre annyit tudsz mondani, hogy feleslegesen kötekszek? Tőled nagyon nem ez a megszokott. Vagy támassz alá egy elméletet rendes számokkal ha már arra hivatkozol, vagy beszélj róla általánosságban.

Részemről ez a szintmaxos téma lezárva.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 8.74
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
140. hozzászólás - 2016.05.18. 20:53:42 (Válasz Offsboy #139 hozzászólására.)
Ez már tényleg kezd vicc kategória lenni. Mintha azt mondanám, hogy a víz forráspontja 90 Celsius fok is lehet, és azzal cáfolod, hogy de te megmérted a konyhádban, és nem annyi. Attól még egy másik konyhában lehet annyi.
Három évre előre bemondani, azt, hogy ez nem fordulhat elő, kicsit több számolást és szélesebb körű vizsgálatot igényelne, mint egyetlen kiragadott példa.

Egyáltalán nem vagyok elfogult, nem szívügyem a végtelenített szintlépés, egyszerűen csak látom, hogy ez önmagában nem oldja meg a dolgokat. Te vagy elvakult, te vagy annak a híve, hogy mindegy mit, de csináljunk már valamit, ha ettől jobb lesz. Csak épp az a baj, hogy ettől önmagában nem lesz jobb, ezt kéne észrevenned, és akkor végre látnád a rizikókat is, amiből bőven van.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 8.60
Oldal: 12345678
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!