Re: Bajnoki viadal utolso vérig...
241. hozzászólás - 2011.10.14. 07:03:25
241. hozzászólás - 2011.10.14. 07:03:25
Lehet vitatkozni "büntetőkről", "nerfekről", de én inkább ötletelek más téren, mert ezt érzem járhatóbb útnak.
ŐRÜLT ÖTLET(?)
Bajnoki variáció ötletvázlat
1. Kategóriák:
A nevezők TÖ szerint kerülnek csoportokba (pl. 50-250 ugrásokkal attól függően, hogy alacsony, közepes vagy magas a TÖ összeg).
2. Felszerelés:
1. szintű fegyver, pajzs, vért és 3. szintű varázslat.
Relikviák, gyűrűk és nyakláncok nem érvényesülnek. (szintkülönbség probléma csökkentése miatt)
3. Életerő:
Egészség tulajdonságból és az induló szintjétől független szorzóval számolódik. (szintkülönbség probléma csökkentése miatt)
4. Állatok:
X szintűre redukálódnak egységesen, így kiüthetők lehetnek 1 mérkőzés közben ha a vonatkozó szakértelmeket hatékonyan tudja valaki használni. Az állatfelszerelések nem érvényesülnek. A következő menetre felgyógyul minden állat.
5. Lefolyás:
Az BVUV-s szabályok szerint.
6. Szövetségi épületek:
Nem érvényesülnek.
7. Egyéb hatások:
Bajnoki övek nem vagy csak minimális hatással vannak a mérkőzésekre.
Jól látjátok. Ez a típusú Bajnoki Szakértelem centrikus és a TÖ kő-papír-olló elv alapján méretik meg.
Előnye továbbá az, hogy nem jellemző a lyukas, célponthiányos kategória.
EZ valóban különböző lenne az eddigi bajnokitól és SOKKAL színesebb, új arcokat 1 kategóriába összehozó rendszer lenne.
Talán jobban is méri egy karakter erejét, ha (szinte) semmi szerepe nincs a szintjének a megmérettetésben. (a szinttől azért függ pár dolog még, de ez már csak minimális hatással van a küzdelmekre)
Hogy azok nyernének akik eddig is? Biztos ez?
Vélemények?
Kieg.: Morzkod-tól átvéve - a TÖ-ből levonandó a Mágia tulajdonság kategóriába sorolásnál. A küzdelem szintfüggő módosítói egalizálódnak kategóriákon belül. (THX)
ŐRÜLT ÖTLET(?)
Bajnoki variáció ötletvázlat
1. Kategóriák:
A nevezők TÖ szerint kerülnek csoportokba (pl. 50-250 ugrásokkal attól függően, hogy alacsony, közepes vagy magas a TÖ összeg).
2. Felszerelés:
1. szintű fegyver, pajzs, vért és 3. szintű varázslat.
Relikviák, gyűrűk és nyakláncok nem érvényesülnek. (szintkülönbség probléma csökkentése miatt)
3. Életerő:
Egészség tulajdonságból és az induló szintjétől független szorzóval számolódik. (szintkülönbség probléma csökkentése miatt)
4. Állatok:
X szintűre redukálódnak egységesen, így kiüthetők lehetnek 1 mérkőzés közben ha a vonatkozó szakértelmeket hatékonyan tudja valaki használni. Az állatfelszerelések nem érvényesülnek. A következő menetre felgyógyul minden állat.
5. Lefolyás:
Az BVUV-s szabályok szerint.
6. Szövetségi épületek:
Nem érvényesülnek.
7. Egyéb hatások:
Bajnoki övek nem vagy csak minimális hatással vannak a mérkőzésekre.
Jól látjátok. Ez a típusú Bajnoki Szakértelem centrikus és a TÖ kő-papír-olló elv alapján méretik meg.
Előnye továbbá az, hogy nem jellemző a lyukas, célponthiányos kategória.
EZ valóban különböző lenne az eddigi bajnokitól és SOKKAL színesebb, új arcokat 1 kategóriába összehozó rendszer lenne.
Talán jobban is méri egy karakter erejét, ha (szinte) semmi szerepe nincs a szintjének a megmérettetésben. (a szinttől azért függ pár dolog még, de ez már csak minimális hatással van a küzdelmekre)
Hogy azok nyernének akik eddig is? Biztos ez?
Vélemények?
Kieg.: Morzkod-tól átvéve - a TÖ-ből levonandó a Mágia tulajdonság kategóriába sorolásnál. A küzdelem szintfüggő módosítói egalizálódnak kategóriákon belül. (THX)
A hozzászólást McMad módosította 2011.10.14. 08:26:41-kor
Pontszám: 5.96