Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Várható fejlesztések 2
kedvelt tagTyberius06Férfi
Végzetúr tehetség
184 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
341. hozzászólás - 2009.08.24. 11:37:34
Szint és vagy tulajdonság nagyságfüggő tárgyak. Ez most egy hirtelen ötlet, de lehetnének ilyenek, amiket hiába van az embernek nagy kereskedelme, meg ugyan megvehet, de nem hordhatja őket. Ezek akár lehetnének epikus vagy egyéb tárgyak. Pl. lenne valami durvát sebző varázslat és kellene hozzá x-es szint (mondjuk 100 a példa kedvéért), plusz mondjuk IQ 200 ez is csak egy példa, mert sokaknak már bőven megvan magas szinten ez az érték. De akár visszamenőleg is bekerülhetnének ilyenek alacsonyabb szintű kariknak, és mondjuk pl lenne minimuma is a viselhetőségnek...
Nah mindegy... csak egy kósza ötlet...
Jah és ha felszerelés, akkor felszerelés szettek is lehetnének, amik bónuszokat adnak. Mondjuk a szettek kiterjedése, erősségtől függően állhatna varázslat-fegyver-pajzs-páncél-gyűrű-nyaklánc és akár fókuszkristály szintre is mehetne... És pl. a szet egyik tagja prémes ősköves cucc lenne, vagy olyan, amit csak térkapuból vagy epikustól lehet szerezni. Nagyon durvánál meg AH-s termék kéne, hogy teljes legyen a szet. Max hatásfokát akkor érné el, ha az összes elem megvan, de pl részleges felszerelésnél is adna valamennyi bónuszt.
Az érdekesség kedvéért lehetne úgy kombinálni, hogy 30-as fegyver, 35 pajzs, 40-es páncél, 55-ös vari stb... ez csak példa. És a szetek adnának tulajdonság bónuszt, meg szaki bónuszokat vagy valami ilyesmi...
V1 - Tyberius (Tyrant)
V2 - Heretic (SM)
V3 - Heretic (I:RM)

Fórumon még Ashran83 néven találhattok meg.
Általam írt kalandok: A mélyben szunnyadó erő, Harc az agyasokkal
Pontszám: 7
kedvelt tagSzabinhoFérfi
Végzetúr mester
484 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
342. hozzászólás - 2009.08.24. 14:09:10 (Válasz winnie #338 hozzászólására.)
Idézet: winnie - 2009.08.24. 10:13:43

(hozzánk már nem is jelentkeznek, maxi heti 1)


Talán mert betették a mentor szövegbe hogy "a Garabonciásba soha semmilyen körülmények között ne jelentkezz, Winnie veszély" a heti 1, az pedig a kalandozni vágyó, aki nem fél semmitől, és megpróbálja a lehetetlent... (vagy esetleg kihagyja a mentort, és nem veszi észre a figyelmeztetést... )
Hiéna-ZP

Pontszám: 6.58
kedvelt tagMorrochFérfi
Végzetúr mester
388 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
343. hozzászólás - 2009.08.24. 14:48:13
Ha már úgyis várható fejlesztésekről van szó, lehetne a következő event hasonló, mint a jelenlegi Zarknod, de nem manók, hanem winnie őrizné a pilonokat vagy bármi mást. Persze karakterhez generálva, hogy minden alacsonyszintű is élvezhesse az újítást!
A relikviákat is természetesen winnietől szereznénk. Én például nagyon szeretnék a fogaiből nyakláncot, mint az indiánoknak a medvék és/vagy farkas karom/fog láncaik. Mondjuk, hogy érdekesebb legyen és valami új is legyen a dologban, a relikvia - a példa kedvéért a winnie-fog nyaklánc - a verés mértékétől függően adná a pluszokat. Kicsit nyersz akkor a winnie-fog nyaklánc mondjuk csak az állatnak ad +2 támadást, ha rendesen elvered akkor a VU-nak ad +2 támadást, ha ájultra vered akkor meg valami "übertáp" dolog jár érte.
________________________________________________________________________________
Mielőtt kérdi bárki: igen vicc volt és most sokkal jobban érzem magam!
Sötét ösvény - Morroch

2009. 10. 05. Morroch törölt, távozott e világról.
2011. 10. 27. Ismét lehetőségem nyílt játszani. Nem tudtam a jelszavam ide, Quellon-ként kezdtem újra.
2012. 01. 03. Eszembe jutott a jelszavam, de most már Quellon-ként keress.
Pontszám: 6.53
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
344. hozzászólás - 2009.08.24. 19:14:10 (Válasz Morroch #343 hozzászólására.)
Idézet: Morroch - 2009.08.24. 14:48:13
Ha már úgyis várható fejlesztésekről van szó, lehetne a következő event hasonló, mint a jelenlegi Zarknod, de nem manók, hanem winnie őrizné a pilonokat vagy bármi mást. Persze karakterhez generálva, hogy minden alacsonyszintű is élvezhesse az újítást!
A relikviákat is természetesen winnietől szereznénk. Én például nagyon szeretnék a fogaiből nyakláncot, mint az indiánoknak a medvék és/vagy farkas karom/fog láncaik. Mondjuk, hogy érdekesebb legyen és valami új is legyen a dologban, a relikvia - a példa kedvéért a winnie-fog nyaklánc - a verés mértékétől függően adná a pluszokat. Kicsit nyersz akkor a winnie-fog nyaklánc mondjuk csak az állatnak ad +2 támadást, ha rendesen elvered akkor a VU-nak ad +2 támadást, ha ájultra vered akkor meg valami "übertáp" dolog jár érte.
________________________________________________________________________________
Mielőtt kérdi bárki: igen vicc volt és most sokkal jobban érzem magam!


Csak egy otlet. Ugy kelljen LE-t beltolni egy kovetkezo esemenybe, mintha egy szakertelmet kene fejleszteni. Ez sztem eleg jol mutatja a karakter fejlesztesi kepessegeit.
Vagy meg viccesebb, ha az egy adott szinten levo karakterek szakertelematlagara interpolalunk egy szigoruan monoton fuggvenyt, ami minden szinthez egy konstanst rendel, es ez kepezi az esemeny fejlesztes alapjat.

Pelda:
Szint, szakiatlag
20, 120
21, 128
22, 127
23, 134

Illesztett fuggveny: szint*5 + 20 azaz:
Szint, alapertek
20, 120
21, 125
22, 130
23, 135

Innetol kezdve a 21-es szintu karik szamara az esemeny ugy nez ki, mintha egy szakertelmet nullarol kene huzniuk 125-os szakiosszeg melett, azaz egy pontnyit haladni (n-1)-rol n-re:
1240+n*110 LE

Persze ez csak egy nyers otlet.
Kulonvalasztanam az olest es a LE fejlesztest, esetleg valami mast is beleraknek, bar nincs otletem mi lehetne az.
A hozzászólást Kocos módosította 2009.08.25. 11:36:40-kor
Pontszám: 6.50
kedvelt tagMorrochFérfi
Végzetúr mester
388 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
345. hozzászólás - 2009.08.24. 21:33:28 (Válasz Kocos #344 hozzászólására.)
Nemsokmindent értettem ebből, de ha így lesz majd Morti kiokosít a használatból és bízom a (játék)szakértelmedben, elég ha a végén a nyakláncom meglesz.
Sötét ösvény - Morroch

2009. 10. 05. Morroch törölt, távozott e világról.
2011. 10. 27. Ismét lehetőségem nyílt játszani. Nem tudtam a jelszavam ide, Quellon-ként kezdtem újra.
2012. 01. 03. Eszembe jutott a jelszavam, de most már Quellon-ként keress.
Pontszám: 5
kedvelt tagNari77Férfi
Végzetúr mester
1091 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
346. hozzászólás - 2009.08.25. 09:40:54
Azt meg lehetne oldani, hogy azok a tárgyak amiket éppen viselünk azok félkövéren jelenjenek meg a tárgylistában?
A hozzászólást Nari77 módosította 2009.08.25. 09:41:14-kor
Pontszám: 8.33
kedvelt tagNari77Férfi
Végzetúr mester
1091 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
347. hozzászólás - 2009.08.25. 22:07:54
Vadászatnál lehetne választani egy olyan opciót, hogy átkutatod a leölt állatot, hátha találsz nála valamit. Ha ezt az opciót bekapcsolod, akkor 5%al kevesebb LE-t kapsz a vadászatért, mert ugyebár az átkutatás során a lélekszívás idejét pazaroljuk.
A talált tárgyak sorra az egyéb tárgykategóriába kerülnének! Ezek a tárgyak nem maradnának meg örökre, használatkor azonnal eltűnnének!

Ilyenekre gondolok, mint pl:

Nyúzókés, 1%al több LE-t ad 1etlen egy sajtolásodért. Természetesen lehetne ezeket akár gyűjteni is. És sajtoláskor egy újabb gomb jelenne meg, hogy "sajtolás nyúzókéssel". Ez akár közepes gyakoriságú lehetne.

Gyógynövény (jobb név nem jutott eszembe), állatokat lehetne vele azonnal gyógyítani, ez mondjuk lenne X ÉP. (X helyére tetszőleges szám a JV által). Elég gyakori tárgy lehetne.

Elementáris kulcs, térkapu azonnali újraaktiválására használhatod fel. Normál gyakoriság.

Távcső, nagyon ritka tárgy. Mielőtt le lenne ütve az epikus, meg lehetne vele nézni milyen tárgyat fog majd dobni a kincseskamrába.

Váltójegy, az egyik legritkább tárgy lenne. Olyan küldetéseknél lehet felhasználni, ahol darabszámra kell megoldani valamit. Pl ejts el 20 apró állatot vadászat során, vagy okozz kritikus ütést 20 alkalommal. Természetesen 1 váltójeggyel 1 darabot lehet beváltani a küldetésekben.

Hús, normál gyakoriság. 1 hús 1% morált javítana az állaton.

Pénzeszsák, ritka tárgy. Mindig valamilyen kincs található benne, eléggé random, hogy mit fog dobni. Ezeket dobhatja: +szint*10 LE, +1 igazi őskő, +1 kiégett őskő, +1 kristálypont, +1 portya pont, +1 cselekvés pont, +1 (bármelyik olyan tárgy, azok közül amit felsoroltam). Kinyitni akkor nyitjuk ki amikor csak akarjuk.
Pontszám: 9
kedvelt tagTyberius06Férfi
Végzetúr tehetség
184 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
348. hozzászólás - 2009.08.26. 12:13:01 (Válasz Nari77 #347 hozzászólására.)
Hm... Igen, ez így marha érdekes lenne, tetszik az ötlet.
Más: látom szépen le lett pontozva fentebbi ötletem, csak épp grandnyi reakció nem jött rá, hogy mi benne a hülyeség. Mondjuk tény, hogy bonyolíthatja a programozást, bár ahhoz nem értek, szóval fingom sincs, ugyanakkor tipikus rpg elem, hogy tárgyszetteket gyűjtesz össze bónuszokért.
Igazából örültem volna néhány véleménynek, mert így nem vágom mi a probléma, csak azt látom, hogy nem jön be valakinek vagy valakiknek...
V1 - Tyberius (Tyrant)
V2 - Heretic (SM)
V3 - Heretic (I:RM)

Fórumon még Ashran83 néven találhattok meg.
Általam írt kalandok: A mélyben szunnyadó erő, Harc az agyasokkal
Pontszám: 5
népszerűTimcsikeNő
Végzetúr tehetség
206 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
349. hozzászólás - 2009.08.26. 12:52:18 (Válasz Nari77 #347 hozzászólására.)
Ezekkel a tárgyakkal az a legfőbb gond, hogy szinte mindegyiknek van már megfelelője a játékban.
Nyúzókés: 1% gyakorlatilag semmi, kb annyit ér, mintha nem költötted volna el az 5% LE-t a vadászatodból. Aki többet akar sajtolni, annak ott a csapdakészítés és sajtolás szaki, növelje azokat.
Gyógynövény: helyette létezik a sebgyógyítás szaki, az is azonnal gyógyít, megfelelő tárgy viselése mellett pedig még harcolni is vihető gyógyítás közben.
Elementáris kulcs: most is lehet térkaput rögtön aktiválni, még csp-ért is. Ezután csp-ért "vehetnék" kulcsot, hogy azzal nyissam a kaput...
Távcső: érdekességnek jó, de gyakorlati hasznát nem látom.
Váltójegy: Ha nagyon ritka elveszti az értelmét, az ősköves küldit kivéve a többi ilyen jellegű küldetés 1-2 nap alatt teljesíthető. Ha pedig gyakori, akkor maga a küldetés válik értelmetlenné.
Hús: most is lehet LE-ért morált növelni, a hús ugyan ezt teszi, csak közvetve.
Pénzeszsák: kiégett őskőre már van szaki, normál őskővel gyakorlatilag ingyenessé válna a játék, a kristálypontoknak gyakorlatilag nincs jelentőségük, marad a portyapont, cselekvés pont és a +szint*10 LE. Ebből a három tételből kettőnél kapásból kiszámolható, hogy érdemes-e miattuk feláldozni a LE 5%-át, vagy olyan ritkán esik, hogy fölösleges. Azok a játékosok pedig elenyésző mennyiségben vannak, akik a vadászatuk 5%-át arra áldoznák, hogy minimális eséllyel plusz portyapontot kapnak.
Pontszám: 3
kedvelt tagNari77Férfi
Végzetúr mester
1091 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
350. hozzászólás - 2009.08.26. 12:59:27 (Válasz Timcsike #349 hozzászólására.)
Idézet: Timcsike - 2009.08.26. 12:52:18
Ezekkel a tárgyakkal az a legfőbb gond, hogy szinte mindegyiknek van már megfelelője a játékban.
Nyúzókés: 1% gyakorlatilag semmi, kb annyit ér, mintha nem költötted volna el az 5% LE-t a vadászatodból. Aki többet akar sajtolni, annak ott a csapdakészítés és sajtolás szaki, növelje azokat.
Gyógynövény: helyette létezik a sebgyógyítás szaki, az is azonnal gyógyít, megfelelő tárgy viselése mellett pedig még harcolni is vihető gyógyítás közben.
Elementáris kulcs: most is lehet térkaput rögtön aktiválni, még csp-ért is. Ezután csp-ért "vehetnék" kulcsot, hogy azzal nyissam a kaput...
Távcső: érdekességnek jó, de gyakorlati hasznát nem látom.
Váltójegy: Ha nagyon ritka elveszti az értelmét, az ősköves küldit kivéve a többi ilyen jellegű küldetés 1-2 nap alatt teljesíthető. Ha pedig gyakori, akkor maga a küldetés válik értelmetlenné.
Hús: most is lehet LE-ért morált növelni, a hús ugyan ezt teszi, csak közvetve.
Pénzeszsák: kiégett őskőre már van szaki, normál őskővel gyakorlatilag ingyenessé válna a játék, a kristálypontoknak gyakorlatilag nincs jelentőségük, marad a portyapont, cselekvés pont és a +szint*10 LE. Ebből a három tételből kettőnél kapásból kiszámolható, hogy érdemes-e miattuk feláldozni a LE 5%-át, vagy olyan ritkán esik, hogy fölösleges. Azok a játékosok pedig elenyésző mennyiségben vannak, akik a vadászatuk 5%-át arra áldoznák, hogy minimális eséllyel plusz portyapontot kapnak.


Sehol sem írtam, hogy ezek megatáp célból jöjjenek létre! Pont ez a lényeg, hogy komolyabb előnyünk ne legyen ezekkel a tárgyakkal.

A cél a játék színesítése! El sem hinnéd milyen hatása van az emberekre az a dolog, hogy találtak valamit! Sokkal érdekesebbé tenné a játékot és boldogsághormonokat is termelne Tudod, szúszááá!

Pénzeszsákkal hogy válna ingyenessé a játék?
20 vadászatból jó ha esik egy ilyen tárgy, és feltételezzük, hogy 100 vadászatból esik egy pénzeszsák, ezek után újabb random jön: mi van a zsákban? Lehet csak a 10edik pénzeszsák találásakor esik belőle igazi őskő. 1000 vadászatból 1 őskő, hmmm, tényleg atom brutál táp. Igazad van!
Pontszám: 8.75
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
351. hozzászólás - 2009.08.26. 13:00:15 (Válasz Timcsike #349 hozzászólására.)
A felvetés lényege viszont érdekes. Mindenki a vadászatok idejének csökkentését kívánja, mert az unalmas, Miklós pedig azért akarja ezt megtartani, mert szerinte ettől lesz LE a portyában (nem lesz).

Másik variáció lehetne, hogy ha már a vadászat ideje nem csökken - vagy csak horribilis befektetésekkel (200 CSP plusz sokszázezer LE az elementáris felhúzására) - akkor legalább legyen valami értelme is a várakozáson kivül.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
népszerűTimcsikeNő
Végzetúr tehetség
206 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
352. hozzászólás - 2009.08.26. 13:52:09 (Válasz Nari77 #350 hozzászólására.)
Persze a találati esélyekkel lehet szabályozni a dolgot. De mivel a tárgyak nagyrésze ugyan azt tudja, ami már eddig is elérhető volt, így a helyzet nagyon hasonlítana arra az időszakra, amikor a térkapuból potyogó tárgyakat nem lehetett dukátra cserélni, illetve nem is tudtunk az ilyen jellegű tervekről. Azzal a különbséggel, hogy itt még 5% LE-t is fizet a karakter a tárgyakért.
Nem hiszem, hogy túl sok boldogsághormont termelne, amikor az ember már az 50-ik húst és 100-ik nyúzókését találja, vagy épp 500 vadászat után egy pénzeszsákból kap pár száz LE-t, miközben ez 25 vadászatnyi LE kieséssel járt neki.
Azt nem vitatom, hogy a vadászat a legidőrablóbb és legunalmasabb része a játéknak, és változtatni kellene rajta, de nem hiszem, hogy ez lenne a jó megoldás.
Pontszám: 5
népszerűTimcsikeNő
Végzetúr tehetség
206 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
353. hozzászólás - 2009.08.26. 14:01:27 (Válasz Mortimer #351 hozzászólására.)
Talán ha a játékosok is készíthetnek majd kalandot, akkor a vadászattal töltött idő alatt le lehet majd gyártani őket, és nem az eddigieken felüli időt vesz még el a játék.
A hosszú ideig tartó vadászat Miklós elgondolásával ellentétben pont hogy árt a portyának, hiszen minél tovább vadászik valaki, annál tovább van 15% alatt, és így rövidebb ideig támadható, kamrázható.
Pontszám: 5
kedvelt tagNari77Férfi
Végzetúr mester
1091 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
354. hozzászólás - 2009.08.26. 14:04:31 (Válasz Timcsike #352 hozzászólására.)
Idézet: Timcsike - 2009.08.26. 13:52:09
Persze a találati esélyekkel lehet szabályozni a dolgot. De mivel a tárgyak nagyrésze ugyan azt tudja, ami már eddig is elérhető volt, így a helyzet nagyon hasonlítana arra az időszakra, amikor a térkapuból potyogó tárgyakat nem lehetett dukátra cserélni, illetve nem is tudtunk az ilyen jellegű tervekről. Azzal a különbséggel, hogy itt még 5% LE-t is fizet a karakter a tárgyakért.
Nem hiszem, hogy túl sok boldogsághormont termelne, amikor az ember már az 50-ik húst és 100-ik nyúzókését találja, vagy épp 500 vadászat után egy pénzeszsákból kap pár száz LE-t, miközben ez 25 vadászatnyi LE kieséssel járt neki.
Azt nem vitatom, hogy a vadászat a legidőrablóbb és legunalmasabb része a játéknak, és változtatni kellene rajta, de nem hiszem, hogy ez lenne a jó megoldás.


Azt sem mondtam, hogy muszáj ezeknek a tárgyaknak lenniük, a tárgyak is csak ötletek voltak! A fő öltet most maga a kutatás. Bármi mást dobhatnak én nem bánom! Csak ez a kutatás nagyon jó módja lenne, hogy színesítsük a dolgot!

Nagyon, de nagyon sokan írták, hogy lehessen mást is nyerni portyánál, mint LE-t. Tárgyakat lopni például! Egy ilyen vadászat átkutatás bevezetésével akár ez is megoldódna és akár ezeket is el lehetne nyerni egymástól, nem csak az LE-t. És mivel ezek csak színesítő elemek, így komolyabb veszteség nem ér senkit!

-5% LE: Kvízmedállal pedig bármi kompenzálható! Főleg, hogy aukciós házban gyakori tárgy a kvízmedál, és egy idő után majdnem minden AKTÍV játékosnak lesz! Főleg, hogy csak 12 a max.
A hozzászólást Nari77 módosította 2009.08.26. 14:04:53-kor
Pontszám: 5
népszerűFreezFérfi
Végzetúr mester
680 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
355. hozzászólás - 2009.08.26. 14:05:37 (Válasz Timcsike #352 hozzászólására.)
Kapcsolódhatna az irányított vadászathoz ha az úgy nem lenne túl tápos vagy választ az ember, hogy a +5% vagy a tárgyak kellenek neki. Esetleg lehetne találni szint-20-as italokat is. Mondjuk ehhez meg magas akadémia kell...
Ha kérdésed van a Végzetúrral kapcsolatban: vegzetur.wikidot.com
Azért mert nem tudod egy kérdésre a választ attól még lehet jó.
"Alacsonyabb szinten meg nem tilos szintet lepni, csak nem optimális"
by Birka
Pontszám: 5
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
356. hozzászólás - 2009.08.27. 13:29:36
Fejlesztesi javaslat: maga szinten legyenek uj fokuszkristalyok a lelekkufarnal. Pillanatnyilag ugy tunik, hogy 94-ig tartanak a kristalyok.
Pontszám: 5
népszerűEzüstszélFérfi
Végzetúr mester
980 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
357. hozzászólás - 2009.08.27. 15:16:44 (Válasz Nari77 #354 hozzászólására.)
author=Nari77 date=1251288271-5% LE: Kvízmedállal pedig bármi kompenzálható! Főleg, hogy aukciós házban gyakori tárgy a kvízmedál, és egy idő után majdnem minden AKTÍV játékosnak lesz! Főleg, hogy csak 12 a max.


Nem tudom ki hogy van vele, de én nem adnék ki többszáz dukátot egy 10 dukátot érő kvízmedálért. (Bár most is megy egy 100 dukátot adó egyszeri hatású tétel bőven 200 dukát feletti licittel. Néha nem értem az embereket.)
Nagy gondom az is, hogy kvízmedált el lehet adni dukátért, mert korábban volt esélyem rá, hogy előbb utóbb az überkvízesek betelnek kvízmedállal, és nekem is fog csurranni egy-kettő. Mióta viszont el lehet adni dukátért, számomra gyakorlatilag lehetetlen hozzájutni kvízmedálhoz az olimpián, mivel nem tudok lenyomni 50 kérdést 10 perc alatt.
Amúgy a vadászatnál található cuccok jó ötlet, csak ne legyen korlátozáshoz kötve, mert akkor bekerül a táp/nemtáp kategóriák egyikébe. Legyen valami kis színesítő dolog, aminek szánva is lett. Mondjuk ad egy titulust a neved elé, ha 50 összegyűlik belőle, vagy ad +10 szerencsét. Olyasmi, ami tényleg színesít.
Legyen ritka, hogy sokára jöjjön össze a színesítő dolog. És ne lehessen portyával elrabolni, ha már megszenvedtem érte. A portyakarik, ha akarnak ilyet, akkor tessék nekik vadászni.
A hozzászólást Ezüstszél módosította 2009.08.27. 15:18:43-kor
Chaotic good and lawful evil.
Pontszám: 8.33
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
358. hozzászólás - 2009.08.27. 16:46:14 (Válasz Ezüstszél #357 hozzászólására.)
Idézet: Ezüstszél - 2009.08.27. 15:16:44
author=Nari77 date=1251288271-5% LE: Kvízmedállal pedig bármi kompenzálható! Főleg, hogy aukciós házban gyakori tárgy a kvízmedál, és egy idő után majdnem minden AKTÍV játékosnak lesz! Főleg, hogy csak 12 a max.


Nem tudom ki hogy van vele, de én nem adnék ki többszáz dukátot egy 10 dukátot érő kvízmedálért. (Bár most is megy egy 100 dukátot adó egyszeri hatású tétel bőven 200 dukát feletti licittel. Néha nem értem az embereket.)


Azt gondolnam, hogy a kvizmedal valamivel tobbet is jelent, mint 10 aranydukat.

Nagy gondom az is, hogy kvízmedált el lehet adni dukátért, mert korábban volt esélyem rá, hogy előbb utóbb az überkvízesek betelnek kvízmedállal, és nekem is fog csurranni egy-kettő. Mióta viszont el lehet adni dukátért, számomra gyakorlatilag lehetetlen hozzájutni kvízmedálhoz az olimpián, mivel nem tudok lenyomni 50 kérdést 10 perc alatt.


Siman ki lehetne szedni, mert ha egy targy olyan eros, hogy megerje eladni a kvizmedalt erte, az valoszinuleg mar tul eros. Eddig szerintem nem is volt ilyen targy.
Pontszám: 5.33
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
359. hozzászólás - 2009.08.27. 16:47:49 (Válasz Kocos #358 hozzászólására.)
Igen, jó ötlet lenne, ha kivennék ezt a lehetőséget.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 8.75
népszerűEzüstszélFérfi
Végzetúr mester
980 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
360. hozzászólás - 2009.08.27. 19:01:28 (Válasz Kocos #358 hozzászólására.)
Idézet: Kocos - 2009.08.27. 16:46:14

Siman ki lehetne szedni, mert ha egy targy olyan eros, hogy megerje eladni a kvizmedalt erte, az valoszinuleg mar tul eros. Eddig szerintem nem is volt ilyen targy.


Hát, annak aki tudja, hogy nagyon jó kvízben simán megéri eladni néhányat kvízolimpiázás előtt, hiszen nemsokára pótlódik neki.
Sőt, ha portyakarakter az illető, akkor a kvízmedál amúgy sem hasznos neki...
Innentől sajnos 10-20 ember kivételével más nem szerez kvízmedált. Esetleg súlyos dukátokért, de annyira sűrűn nincs AH-ban, hogy ez többek számára is elérhetővé tegye a megszerzését. A maximum 12-ről már nem is beszélve.
Chaotic good and lawful evil.
Pontszám: 7.50
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!