Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Várható fejlesztések 2
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
121. hozzászólás - 2009.08.01. 02:19:56 (Válasz Rockatansky #118 hozzászólására.)
Idézet: Rockatansky - 2009.07.31. 18:14:03
Egy szerver terheltséget csökkentő ötlet:

A karakterlapon amikor tárgyat akar cserélni a játékos legyen egy változtat gomb! Amikor valaki át akar öltözni vp-s, ép-s, stb cuccba így nem kellene egyesével átpakolni mindent, az adott tárgyaknál lehetne egy legördülő fülecske (mint a sárkányölőben) ott kiválasztja, hogy mit akar felvenni, és amikor rányom a gombra egyszerre cserélné le az összes cuccát! Evvel időt spórolna meg a játékosnak, és a szervernek is szerintem!


Hovatovabb lehetne 5 elmentett oltozek. Es akkor meg kattogni sem kene sokat.
Pontszám: 5
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
122. hozzászólás - 2009.08.01. 05:25:12 (Válasz Jeriko #119 hozzászólására.)
Idézet: Jeriko - 2009.08.01. 00:39:43
Idézet: Darah - 2009.07.30. 23:24:10
Jeriko:

1) Míg lehetőség van leütni, le fognak ütni.
Ha semmit nem kapnak érte, pláne, valahogy el kell tűnni vadászat esetén a 15 % alatt.

2) Mi történik, ha nem te támadsz, viszont legyőzöd a támadót, neadj mert az esetleg direkt arra pályázik? És mi történik háborúban?


- Ha 15% alá akarsz kerülni, sokkal jobb, ha erősebbet támadsz, mert ott egy csatából el tudod érni a 15% alá kerülést, míg lefelé ütve nem.
- Ha felfelé támadsz, még mindig ott a lehetőség, hogy esetleg győzöl és TP-t és/vagy LE-t szerzel, esetleg 15% alá kerülsz, mint ahogy tervezted.

- Ha téged támadnak, ugyanolyan, mint ha te támadnál, tehát nem kapnál érte TP-t, LE-t. Ezzel előnybe kerülnének az alacsonyabb szintűek.
- Háború: ez érdekes kérdés. A háború jelenlegi rendszerét nem tartom jónak, így ehhez a rendszerhez sem illeszteném, inkább változtatnék rajta. Olyan háborús rendszert tartanék jónak, ahol nem elsősorban a karakterek erején, hanem a szövetség összefogásán, taktikáján múlna a győzelem.


Na ezért nem fogja egymást megérteni a két játékstíl az életben.

Minden irónia nélkül:
Fenti optimalizációs cél: minél több TP, ergo minél magasabb szint.
középső szinti optimalizációs cél: minél magasabb LE/TP, a szint mondhatni tökmindegy.

Ha 15 % alá akar kerülni, mert épp vadászna, nemigen lesz nála annyi LE, ami kreával is akár elég legyen arra, hogy megérje a kiporciózott 100 egy szintre rendelt portyából odadobni egyet, csak hogy gyorsan leverődjön.
Ráér leverődni négyből is, TP nélkül, ha kiscuccban megy, meg kevesebből.

Ha fentről ugyanez indokból ugyanígy kiscuccban támadják, és ez úgy fog érvényesülni, mintha ő támadott volna, vagyis kapja a marék üres TP-t, sőt, neadj még a 100 győzelmébe is beleszámít, akkor igencsak körösztanyázni fog, mivel majd jól eldönti más, hogy az ő karaktere mikor érett meg a szintlépésre, magyarul ki lehet cseszni karikkal, felütik őket szintben, erőnlét nélkül.
Ez nem előny a kisebb szintűeknek, csak akkor, ha eltökélt szándékuk hármasával venni a szinteket, SZÖ-TÖ mérsékelt növelése mellett.

Azt kéne elfogadni, hogy nem mindenkinek ugyanaz a játékcélja, és nem is lehet ugyanaz neked, és Benőnek, aki tegnap regelt 18962-es kariszámmal.
És nem lehet ráerőltetni olyan játékstílt a játékosok igennagy %-ára, ami semmi másról nem szól, csak hogy szépen libasorban kövessétek a legelől haladókat, minden érdembeni (értem ez alatt erőnléti) kiugrási lehetőség nélkül.
Játssz azért, hogy tudd, ezt már megnyerték, előtted háromnegyed évvel, te csak lötyögj itten, legyen célod a TOPlista 716. oldaláról feljutni mondjuk a 312.-re.

Vannak olyanok, akiknek a TOP első oldalára kerülés a célja, ám legyen, játsszák azt.
De a többségnek ez nem reális cél.
Akinek az a játékélmény, hogy a csatái 70 %-át elveszti, de viszont úgyis tudja játszani a sajátmaga által eltervezett játékot, az egy igenszerencsés helyzet, viszont hogy ezt tegyük már kötelezővé, és semmi mást ne játszhasson senki, az már nem az.
A hozzászólást Darah módosította 2009.08.01. 07:19:16-kor
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 7.13
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
123. hozzászólás - 2009.08.01. 11:25:52
Jerikó, ne haragudj de a portyás javaslataid lesújtónak tűnnek a számomra. Ezzel sokak számára pontosan azt érnéd el, hogy egyáltalán nem érné meg portyázni, ki a fene akarna marha gyengén feljutni a toplista élére és miért? Elképesztő hogy mennyire más szemüveggel nézzük a játékot... A LE/szint maximalizálás, az amire a topon kívül kb mindenki más törekszik, aki jó akar lenni és nincs esélye már feljutni. Minden pvp játékban ez a reális célja azon 95%-nak aki nem kelhet (vagy nem akar!) már versenyre a legelsőkkel. Nekik a TP büntetés, nektek ajándék. Óriási különbség.

Itt van pár ötlet tőlem. Nem feltétlenül ez a spanyolviasz(sőt), de talán megoldás néhány problémára. Felhasználtam több elhangzott javaslatot is (nyers LE, pool, min. rabolható LE).

1) Bevezetnék (pl egy akadémiás üres helyre rakott új szakival), egy megoldást a már sokak által emlegetett minimális portya LE kivitelezésére (ami csak egy 0 vagy nevetségesen alacsony rabolt LE esetén érvényesülne), ami nagyban függne a támadott karakter valós erejétől (itt jön elő egy másik dolog, amit sokan emlegettek: a karik valós ereje, mint tényező). Pl:

min. rabolt LE= kariszint x szakiszint (vagy x 0,25-0,5/szakiszint) x Y(változó.)
Y-t a támadott karakter SZÖ/TÖ/felszereléséből számított szám és egy a szintjéhez viszonyított konstans (ami egy átlagos erejű karit jelent az adott szinten) arányából generálna a proggi. Azaz ha nagyon gyengét támadsz x0,1, ha sokkal erősebbet x3-4-5 is lehet a szorzó akár.
Persze lenne egy észszerű maximum. A LE nem hozzáadódna a rabolt LE-hez hanem abban az esetben helyettesítené HA nem éri el rabolt LE ezt a várható értéket. Kreatív, kivégzés nem hatna rá (gyémántbónusz igen).

Ez a LE generálódna ugyan amitől Miklós nagyon elzárkózott, de lehetne erre is megoldás. Aki ezzel amódszerrel (nevet majd talál neki a kreatív beho gárda) rabolna LE-t a "semmiből", attól a nap folyamán a generált LE-vel többet lehetne rabolni minden sikeres portyával a nap folyamán. Vagy valami egyéb nehezítés (pl 15% alatt is támadható amíg annyit el nem rabolnak tőle, amit ezzel a módszerrel szerzett). Ez hasonló a már sokat emlegetett nyers LE-hez meg LE poolhoz (mondjuk ennél jelentősen barátságosabb nevet kellene adni az egésznek, hogy egyáltalán elolvassa bárki, aki nem prog.matematikus...)

No persze most jönnek az extrém példák, meg anomáliák, de ez csak egy ötlet, amit nyilván tovább kellene még gondolni.

2) Egy másik szaki amit én bevezetnék (főleg ha ez nem valósulhat meg) az rabolt LE-hez képest irreálisan sok TP redukálását célozná. Nincs annál bosszantóbb amikor rabolsz 0 LE-t 30 TP-ért, egymás után 5x(ezzel talán a szinguláris-huszárokon kívül mindenki egyetért). Ettőlmiért lesz tapasztaltabb a karakterem? Egyik általma ismert pvp sem adja iylen bőkezűen a TP-t. Nem beszélve arról, hogy pont emiatt kényszerítitiek az optimalizátor pókokat arra, hogy -pár biztos farm kivételével- csaklefelé üssenek, ami azt gondolom nem kívánt cél. Megoldás egy szaki lehet (megint egy üres akadémiás helyre), ami szintenként a szingulárishoz hasonlóan csökkenti a TP-t, kizárólag abban az esetben ha a rabolt LE nem éri el egy kívánt (pl szinttől függő, vagy fenti képlettel bonyolított) minimumot.

Arra természetesen törekedni kell, hogy a fenti módosításokkal együtt se lehessen elérni, hogy random portyázágatással jövedelemzőbb legyen a dolog, mint a vadászat. (ezt Miklós többször kifejtette, hogy szándékosan van így ugyanis, ami érthető)

3) Az állatok győztes harc után kapott morálja/TP-je a megtámadott karakter szintjétől is függjön (kis mértékben). Esetleg attól mennyit harpnak (ez is kb arányban van). Vicces amikor kivégzel valakit egy kritikus varival és attól uyganúgy nő a morál/TP, mint amikor 6 körön keresztül végigharapdálják a végzeturak hátsóját. Ez sarkalhatná az embereket a felfelé támadásra. * edit: elnézést, a morál nő felfelé támadáskor, ezt nem figyeltem :S

4) És egy utolsó javaslat: legyen a kémgömb bővíthető a többi épülethez hasonlóan. Szintenként pedig csökkentse a kémkedés idejét 2-5 perccel (a szint árától függően és maximumától függően, 15 percnél gyakrabban nem kellene engedni a kémkedést). Esetleg 10 szintenként kémleljen ki valami extra dolgot (sokak által javasolt szakikémlelés, ha csak részben is), extra VP-ért cserébe. De a lényeg hogy lehessen csökkenteni a kémkedés idejét. Ez meghozhatná a portyakedvet ,és talán kcisit leszoktatná a játéksookat a 15%-ban laposkúszó vadászatról (lanmaffia módszer)

Vélemények?

u.i.: Tudom ez mehetett volna a portyareformba...
A hozzászólást Aurri módosította 2009.08.01. 12:11:20-kor
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 8.33
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
124. hozzászólás - 2009.08.01. 11:51:35 (Válasz Aurri #123 hozzászólására.)
Idézet: Aurri - 2009.08.01. 11:25:52

Egy másik szaki amit én bevezetnék (főleg ha ez nem valósulhat meg) az rabolt LE-hez képest irreálisan sok TP redukálását célozná. Nincs annál bosszantóbb amikor rabolsz 0 LE-t 30 TP-ért, egymás után 5x(ezzel talán a szinguláris-huszárokon kívül midennki egyetért). Ettőlmiért lesz tapasztaltabb a karakterem? Egyik általma ismert pvp sem adja iylen bőkezűen a TP-t. Nem beszélve arról, hogy pont emiatt kényszerítitiek az optimalizátor pókokat arra, hogy -pár biztos farm kivételével- csaklefelé üssenek, ami azt gondolom nem kívánt cél. Megoldás egy szaki lehet (megint egy üres akadémiás helyre), ami szintenként a szingulárishoz hasonlóan csökkenti a TP-t, kizárólag abban az esetben ha a rabolt LE nem éri el egy kívánt (pl szinttől függő, vagy fenti képlettel bonyolított) minimumot.


A portyázásban azért kapsz TP-t mert nyersz. Pontosan az a lényege az ügyes játéknak, hogy ugyanannyi portyában szerzett tp-ért több lét szerzel. Ha bevezetjük, hogy mindenki rabolt LE függyvényében kap tp-t (ami alapból logikátlan) akkor többé nem kell ügyesnek lenni a portyában, mindenki ugyanazt az eredményt fogja nagyjából elérni egy adott szinten a portyából.

Az állatok győztes harc után kapott morálja/TP-je a megtámadott karakter szintjétől függjön (kis mértékben). Esetleg attól mennyit harpnak (ez is kb arányban van). Vicces amikor kivégzel valakit egy kritikus varival és attól uyganúgy nő a morál, mint amikor 5 szinttel felfelé ütve 6 körön keresztül végigharapdálják a végzeturak hátsóját. Ez sarkalhatná az embereket a felfelé támadásra.


Ez már most is működik, látszik, hogy Te sem támadsz sokat felfelé. Az állat morálja annyival nő, amennyi a két karakter szintjének a különbsége, ha felfelé támadsz.

És egy utolsó javaslat: legyen a kémgömb bővíthető a többi épülethez hasonlóan. Szintenként pedig csökkentse a kémkedés idejét 2-5 perccel (a szint árától függően és maximumától függően, 15 percnél gyakrabban nem kellene engedni a kémkedést). Esetleg 10 szintenként kémleljen ki valami extra dolgot (sokak által javasolt szakikémlelés, ha csak részben is), extra VP-ért cserébe. De a lényeg hogy lehessen csökkenteni a kémkedés idejét. Ez meghozhatná a portyakedvet ,és talán kcisit leszoktatná a játéksookat a 15%-ban laposkúszó vadászatról (lanmaffia módszer)


A kémgömb nagyon sokat segít a portyázásban, én csak tudom. Inkább azt tartanám jó ötletnek, ha szakértelemből lehetne csökkenteni a kémgömb idejét (ez drágább megoldás, egy tápos dologra) 10-15 perc környékére. Vidzont a szakértelem gömbözés egyértelműen elutasítandó dolog.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 8.75
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
125. hozzászólás - 2009.08.01. 11:54:40
Ricardo:

Niylván nem azt akarom elérni hogy 0 TP-t kapj ha felfelé ütsz, de azt gondolom amikor 14 TP-ért kapsz 2K-t térkapuból, vagy 15-ért 3K-t vadászatból, akkor talán irreális egy 30 TP - 0 LE-s párosítás.

Az állatmorált nem néztem, elnézést

A rabolt LE-m kb 80%-át (ami még mindig nem sok) 40. szint felett szereztem, többnyire felfelé ütve. De a TP-t ezek szerint nem növeli? A lényeg az lenne.


A szakértelem gömbözést csak azért írtam be, mert többen felvetették és ily módon lehetne esetleg nekik kedvezni (akár úgy hogy pl épület szintjétől függő szakit mutat meg random, ami nem nagy dolog). De a lényeg a gömbidő csökkentése lenne. Valóban a te varázsgömböd is ihlette a javaslatom. Szerintem a játék legtáposabb relikviájának birtokosa vagy ugyanis
A hozzászólást Aurri módosította 2009.08.01. 12:16:55-kor
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 5
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
126. hozzászólás - 2009.08.01. 13:17:54
a szakikémlelést én sem támogatom. nem jó az ha az ellenfeled fel tudja mérni hogy milyen arányban növeli a szakértelemlistád a harci potenciálodat. a gömb a legerősebb taktikai épület a játékban, az újrahasználat idejének csökkentése sem biztos hogy jó ötlet, esetleg fél órára csökkenteni lehetne, de az alá semmiképpen sem volna kívánatos. egyébként a fél V1 megfojtaná Ricardo-t egy kanál vizben azért a kristálygömbért

a portya TP csökkentése sem jó ötlet szerintem. van olyan aki kihasználja az extra TP-t. én a szintlépéseimet szoktam így megoldani. nem tudom ki hogy van vele, de hétvégén én igencsak felfele szoktam portyázni, tele vannak az emberek LE-vel, ezt megpróbálom kihasználni. viszont lehetne fix LE-t adni akkor ha valaki mkondjuk 2 szintel vagy magasabbra üt. és ez ne kattanjon be hogyha az ellenfeledtől többet vinnél. ha kapnék mondjuk 1-1.5k LEt azért hogy 2-3 szintel magasabbat támadok, habozás nélkül abbahagynám az 1 szintel alattam lévők támadását, és valszeg belemennék igencsak kétesélyes csatákba is.

az egy kattintással megoldható több felszerelési tárgy cseréje egy kiváló ötlet.
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 5
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
127. hozzászólás - 2009.08.01. 14:45:27 (Válasz Rockatansky #118 hozzászólására.)
ez meglesz, erről már volt szó.
Pontszám: 4.25
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
128. hozzászólás - 2009.08.01. 23:49:44
Aurri, Darah:

Nagyon nem értettétek meg a hozzászólásom és a felvetésem lényegét.

Abban azt hiszem egyetértünk, hogy a játékkal nagy problémák vannak. Ha szerintetek nem, akkor igazatok van, teljesen más játékot játszunk. Ha viszont szerintetek is, akkor azt hiszen abban is egyet tudunk érteni, hogy komoly változásokra van/lenne szükség.

Itt a fórumban számtalan panasz látott már napvilágot, és gyakorlatilag mindegyik arról szól, hogy nem jó, ha erős karakter üt gyengébbet. A LE/TP optimalizálás is erről szól: legyél erősebb mint a környezeted, és akkor sikerélményed lesz. Ezzel együtt a környezetednek persze picivel rosszabb lesz, mert eggyel több náluk erősebb karakter fogja őket ütni. Három dolgot tehetnek: 1) Tűrik. 2) Ők is elkezdik a LE/TP optimalizációt. 3) Abbahagyják a játékot. Az első pont idővel az utóbbi két pontba vedlik át, de ha belegondolsz, egyik se a játék hosszabb távú érdekeit szolgálja.

Amíg a játék arra ösztönöz, hogy üsd a nálad gyengébbet (te is azt csinálod, én is, sőt mindenki), addig a problémák folyamatosak lesznek. Lehet új szakértelem, új épület, lehet módosítani a meglevő képleteket, és bármit, amíg az alapfilozófia ez marad, addig játszunk ugyan, de magunk alatt vágjuk a fát, illetve a játékélményt. Ezzel lehet vitatkozni, de úgy hiszem éppen elég játékos hagyta már abba emiatt (és messze nem csak a top-ból), szóval lehet benne valami.

Amit leírtam, két szabály, ezt oldja fel. Tény, sokkal nehezebb lesz kiugró eredményeket produkálni. Ugyanakkor ez egy önszabályozó rendszer, ami tényleges erősségük alapján differenciálja a karaktereket. (A játék nagy hibája, hogy két erőforrásra épül: a LE-re és a TP-re, ami borítja a matematikáját - nem véletlenül minden játékban egy erőforrás létezik.) A bajnokitól kezdve a portyákon át a háborúkig minden sokkal kiegyenlítettebb lenne.

Kócos: tény, hogy téged érintene legkellemetlenebbül a dolog, mint a legerősebb játékost. De soha nem fog mindenki odaérni az élre. Amikor lesz 10-20 veled azonos szintű karakter, te tovább tudsz lépni felfelé. Tény, több szinttel nem fogsz tudni elhúzni, de szerintem ez annyira nem is baj. Szült már néhány korlátot a játékban az "elhúzás".

Végezetül: mindez nyilván utópia marad, mert ilyen drasztikus módosításokat Miklós soha nem fog csinálni. Sajnos én is azt hiszem, 1 év múlva azok közül, akik itt vitázunk ezekről a dolgokról, sokan nem fogunk már ezzel a játékkal játszani.
Pontszám: 5.60
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
129. hozzászólás - 2009.08.02. 07:49:36 (Válasz Jeriko #128 hozzászólására.)
Jeriko, az értelmetlen portyára nem lehet válasz az, hogy szabályozzuk még lehetetlenebbre a dolgot.
Igen, hatalmas gondok vannak a játék ezen részével, mert gyakorlatilag majdmindenkinek használhatatlan, és ez köszönhető többek között annak, hogy a módosítgatások annak fényében születtek, hogy a portya egyetletlen lényeges célja a TPszerzés, ennek lett alárendelve az egész.
Ha most ismét az a gondra a válasz, hogy tegyük még használhatatlanabbá, és netán még engedjük át a saját karakterünk irányítását rajtunk kívül álló tényezőknek, az nagyon rossz válasz.

Nem felgyorsítani kell a szintlépkedést, mert ha belátod, hogy a LE/TP is lehet optimalizációs cél, 100 nyertes csata utáni szintlépés az minden, csak nem optimális.
Ismét nem arról szól a javaslat, hogy nah, gyertek, akkor játszunk veletek szépen, üssetek felfele és legyen érte jutalmatok, hogy több (stabil és nem 0) bevételt szerezzetek, minél magasabbra ütve minél többet, (nem, nem TP, az nekünk nem jutalom önmagában) és így ha felértek, fel tudjátok venni esetleg a küzdelmet velünk nagyobb eséllyel, hanem arról, hogy büntet, elvesz, leszabályoz.
Főképp, ha még azt is beleszámolod hogy a téged ért támadásokat is saját portyának veszed, ha megnyered.
100 normál portyacsatából ha 10 fölött hozol megfelelő mennyiségű (nem rekord fogás, csak annyi, hogy kijöjjön a vadászat átlaga), már igenjól teljesítettél.
30 PP-vel ha senki nem támad meg fentről, egy szintlépés három nap alatt összeportyázható.

Nem azért fejlesztettünk visszafogottat a kilátástalan felfelé rohanás ellen, hogy most még értelmetlenebbül leszabályozva nemhogy normalizálva, hanem még tovább gyengítve ismét rohangáljunk agyonveretés felé.
Ez nem önszabályozó, hanem átmegy az egész "ki tudja gyorsabban feltolni a másikat szintben" vetélkedőbe.
Itt zárójelben megjegyzem, nem, nem neked, csak úgy általában, a teteje nem, nem, és nem marad le az egyistennek, hogy bevárja a többit, inkább szemetezi és köpködi azokat, akik nem hajlandóak engedelmesen felmászni nekik kéz alá a saját erőforrásaikat felhasználva, ez a te javaslatod meg kb olyan, hogy na ha magatoktól nem jöttök, üssétek fel egymást kéz alá.

Így is lehetetlen szintbeli és erőnléti kiugrást megcsinálni.
Vagy nem lehet beérni az elejét, vagy ha beérik, akkor remek portyacélpontokká válnak, és úgy, hogy sansz nincs hozzátok erősödni. Kivételek vannak, olyanok is, akiknek az úgy pont megfelel, olvasható hátrébb, viszont a tömeges felfelé igyekvési kedvből világosan látszik hány embernek játékélmény ez.
És erre ismét nyomnál egy lehetetlenítő tényezőt, miközben elvárás, hogy mégis érkezzenek felfelé a karakterek?
Ahogy Aurri kérdezte, minek?

Az mitől lenne baj, ha netán azok is elkezdenek optimalizálni, akik eddig nem?
Itt még elkezdhetik játékból szerezhető erőforrásokból.
Ha nem kezdik el, hanem tegyük fel felérnek a TOP-ba, ott mi vár rájuk, ha nem a már-már patikamérlegen kioptimalizált karakterek? És akkor mit fognak csinálni?
Mert hogy nem vesz mindegyik 1000 követ, csak hogy nehogy turbót kelljen váltani CSP-ért az több, mint valószínű, és így már optilamizálni sem fog tudni, marad a tűrés, vagy a törlés.

A BF is erre a két erőforrásra épül, LE és TP, és gyönyörűen elgurigázik már valahány éve, épp ez a kettősség teszi-tenné lehetővé itt is, hogy megtalálhassa a játékban mindenki a saját céljait. Nektek TP, nekünk már LE/TP.

És így a végére, nem tudom gondoltál-e ezen ötlet kigondolásakor a saját hordádra, de kétlem. Ha már kicsiként sem jut elegendő ideig a bónuszához, hány fog belőle felérni?
És minek?

Aurri javaslatát támogatnám, ne büntessünk, meg elvonjunk már, hanem jutalmazzunk.

Abban meg teljesen egyetértek, már több helyen beszéltük, akkora portyamódosítás kellene ide, ami bőven kimerítené a VU 2.0 fogalmát, tehát jóelbeszélgetünk itt róla immár hatszázadjára is, viszont elég esélytelen a dolog, max egy új világon.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 6.17
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
130. hozzászólás - 2009.08.02. 08:37:01 (Válasz Darah #129 hozzászólására.)
"30 PP-vel ha senki nem támad meg fentről, egy szintlépés három nap alatt összeportyázható."

Ha senki nem támad, akkor az inkább négy nap. Másrészt ha egy karakter 30 PP-n van, és az összes csatáját megnyeri azonos vagy magasabb szintűek ellen több napon át, és életpontja is van ilyen sok portyát elnyomni (azaz magas a védekezése, vagy esetleg olyan gyorsan kinyírja az ellenfeleit, tehát nagyot sebez), akkor igenis lépjen szintet, ne maradjon a hozzá képest ultragyengék között.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
131. hozzászólás - 2009.08.02. 08:47:43 (Válasz Mortimer #130 hozzászólására.)
Örülök Mortimer, hogy te szeretnél játszani mindenki katakterével, majd te tudod mikor kell neki szintet lépni.
(visszautalva a fentiekhez, na épp erről beszélek, majd mások eldöntik, én mikor lépjek szintet)
Egy szinttel felfelé, vagy szinteden ütve azért meg lehet ezt csinálni, főleg, ha jó tanítványod az illető, és egészsége az egekben, pihenget és stb.
Igen, a negyedik napból egy csata. Valóban, mekkora igazad van neked.

Edit:
10 csata, nem egy.
A hozzászólást Darah módosította 2009.08.02. 08:51:34-kor
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 4.67
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
132. hozzászólás - 2009.08.02. 09:01:41 (Válasz Jeriko #128 hozzászólására.)
Jerikó, én mennék felfelé a TOP-hoz, szívesen felzárkóznék, de a játék új fejlesztései mind-mind az előny konzerválását hivatottak előidézni.

Az egyik a kínzókamra ami miatt nem szabad sietni (ahány nappal kevesebb idő megtenni nekem azt az utat amit a TOP bejárt annyiszor ~15k LE bukó, ami hosszútávon rengeteg), a másik pedig a kristályhorda. Én minden szerénység nélkül állíthatom, hogy a magas szintű karakterek között az egyik legeredményesebben portyázó karakter vagyok (napi ~40-70k LE portyából) és ezzel az eredménnnyel a célom is az volt, hogy kicsit megerősödve tudjak felfelé osonni. Amióta azonban megjelent a KH azt látom, hogy a TOP karakterek LE differenciája drasztikusan nő, tehát már ez az előnyöm is elveszni látszik (mivel én nem fogok olyan fejlesztést kapni, ahol 2-3 szinttel gyengébb karakterek örömmel hoznak nekem portyánként 1-2k LE-t).

Ilyen fejlesztések mellett maga a JV akadályozza meg a felzárkózás lehetőségét.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 7.20
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
133. hozzászólás - 2009.08.02. 09:27:11 (Válasz Darah #129 hozzászólására.)
Idézet: Darah - 2009.08.02. 07:49:36
Így is lehetetlen szintbeli és erőnléti kiugrást megcsinálni.


Nehez, alairom, de azert nem lehetetlen, vannak ra peldak. ogy mast ne emlitsek TrueBlood, de kevesbe szembetunoek is akadnak.
Pontszám: 5
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
134. hozzászólás - 2009.08.02. 09:31:00 (Válasz Kocos #133 hozzászólására.)
TrueBlood-ot már kár emlegetni, az a környezet teljesen más volt. Ilyen magas szinteken már olyan sok lé-t termel a vadászat, hogy a pókoknak sincs esélye a zárkózásra. (Arról nem beszélve, hogy TB idejében a pókok és nem pókok között volt mondjuk 20 szint, manapság meg 40.) A másik, hogy TB idejében még nem volt kínzókamra sem.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 7.50
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
135. hozzászólás - 2009.08.02. 09:34:46 (Válasz Ricardo #132 hozzászólására.)
Idézet: Ricardo - 2009.08.02. 09:01:41
Jerikó, én mennék felfelé a TOP-hoz, szívesen felzárkóznék, de a játék új fejlesztései mind-mind az előny konzerválását hivatottak előidézni.

Az egyik a kínzókamra ami miatt nem szabad sietni (ahány nappal kevesebb idő megtenni nekem azt az utat amit a TOP bejárt annyiszor ~15k LE bukó, ami hosszútávon rengeteg), a másik pedig a kristályhorda. Én minden szerénység nélkül állíthatom, hogy a magas szintű karakterek között az egyik legeredményesebben portyázó karakter vagyok (napi ~40-70k LE portyából) és ezzel az eredménnnyel a célom is az volt, hogy kicsit megerősödve tudjak felfelé osonni. Amióta azonban megjelent a KH azt látom, hogy a TOP karakterek LE differenciája drasztikusan nő, tehát már ez az előnyöm is elveszni látszik (mivel én nem fogok olyan fejlesztést kapni, ahol 2-3 szinttel gyengébb karakterek örömmel hoznak nekem portyánként 1-2k LE-t).

Ilyen fejlesztések mellett maga a JV akadályozza meg a felzárkózás lehetőségét.


Bar a LE diff latvanyos, de magas szinten effektive nincs kinzokamra bevetel. A KH nem kamrazhato ezt ne feledd. Itt van a kinzokamrambol egy regebbi metszetem:

2009.07.21. A kínzókamrából 10524 LE áramlott beléd.
2009.07.20. A kínzókamrából 12386 LE áramlott beléd.
2009.07.19. A kínzókamrából 3456 LE áramlott beléd.
2009.07.18. A kínzókamrából 2719 LE áramlott beléd.
2009.07.17. A kínzókamrából 1767 LE áramlott beléd.

Akik viszont tudnak tornyozokat karazni, azoknak a 20K minimum osszejon naponta.
Ami kicsit boritja a bilit az egyebkent a fertozes, mivel a +50% LE rengeteget szamit.
A hozzászólást Kocos módosította 2009.08.02. 09:40:48-kor
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
136. hozzászólás - 2009.08.02. 09:36:00 (Válasz Ricardo #134 hozzászólására.)
A KH inkább portyánként ezer, nagy jóindulattal.

Kocosnak sincs kínzókamrája.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 3
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
137. hozzászólás - 2009.08.02. 09:36:13 (Válasz Kocos #135 hozzászólására.)
Idézet: Kocos - 2009.08.02. 09:34:46
Ami kicsit boritja a bilit az egyebkent a fertozes, mivel a +50% LE rengeteget szamit.


Ez hogy jött ki? Mondjuk az 5% is sok lesz ..
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 5
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
138. hozzászólás - 2009.08.02. 09:41:47 (Válasz Ricardo #137 hozzászólására.)
Idézet: Ricardo - 2009.08.02. 09:36:13
Idézet: Kocos - 2009.08.02. 09:34:46
Ami kicsit boritja a bilit az egyebkent a fertozes, mivel a +50% LE rengeteget szamit.


Ez hogy jött ki? Mondjuk az 5% is sok lesz ..


A KH-nak konstans 50% a fertozottsege.
Pontszám: 5
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
139. hozzászólás - 2009.08.02. 09:43:28 (Válasz Kocos #138 hozzászólására.)
Áh, tényleg. Erre még nem is gondoltam.

Mindenképpen megvárom mi lesz a 100% fetőzöttség eredménye, aztán megpróbálok felzárkózni. Meglátjuk majd, hogy mennyire sikerülhet.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 5
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések 2
140. hozzászólás - 2009.08.02. 09:45:32 (Válasz Ricardo #137 hozzászólására.)
Portyánként csak ezer a kristálytól?
Hehe... örülnék ilyen portyaátlagnak azért.
Így ennek fényében, még mindig nem érzitek viccesnek, hogy felfelé ütve, illetve lefelé megtámadva és nyerve, ennek töredéknyi LE tartalmáért kocogásszanak felfelé a játékosok?

Kocos, lehet példákat hozni, persze, tudom.
De ha így kell őket tű és szénakazal módszerrel keresni, ott azért valami gond van mégis, nem?
Mint mondtam, vannak kirívó esetek.
Vagyis inkább voltak?

Edit: eh...megint mellécímeztem a választ, nem Ricardoéra akartam, hanem Mortimerére, bocsi.
A hozzászólást Darah módosította 2009.08.02. 09:54:25-kor
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 4.67
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!