Idézet: Jeriko - 2009.08.01. 00:39:43 Idézet: Darah - 2009.07.30. 23:24:10 Jeriko:
1) Míg lehetőség van leütni, le fognak ütni.
Ha semmit nem kapnak érte, pláne, valahogy el kell tűnni vadászat esetén a 15 % alatt.
2) Mi történik, ha nem te támadsz, viszont legyőzöd a támadót, neadj mert az esetleg direkt arra pályázik? És mi történik háborúban?
- Ha 15% alá akarsz kerülni, sokkal jobb, ha erősebbet támadsz, mert ott egy csatából el tudod érni a 15% alá kerülést, míg lefelé ütve nem.
- Ha felfelé támadsz, még mindig ott a lehetőség, hogy esetleg győzöl és TP-t és/vagy LE-t szerzel, esetleg 15% alá kerülsz, mint ahogy tervezted.
- Ha téged támadnak, ugyanolyan, mint ha te támadnál, tehát nem kapnál érte TP-t, LE-t. Ezzel előnybe kerülnének az alacsonyabb szintűek.
- Háború: ez érdekes kérdés. A háború jelenlegi rendszerét nem tartom jónak, így ehhez a rendszerhez sem illeszteném, inkább változtatnék rajta. Olyan háborús rendszert tartanék jónak, ahol nem elsősorban a karakterek erején, hanem a szövetség összefogásán, taktikáján múlna a győzelem.
Na ezért nem fogja egymást megérteni a két játékstíl az életben.
Minden irónia nélkül:
Fenti optimalizációs cél: minél több TP, ergo minél magasabb szint.
középső szinti optimalizációs cél: minél magasabb LE/TP, a szint mondhatni tökmindegy.
Ha 15 % alá akar kerülni, mert épp vadászna, nemigen lesz nála annyi LE, ami kreával is akár elég legyen arra, hogy megérje a kiporciózott 100 egy szintre rendelt portyából odadobni egyet, csak hogy gyorsan leverődjön.
Ráér leverődni négyből is, TP nélkül, ha kiscuccban megy, meg kevesebből.
Ha fentről ugyanez indokból ugyanígy kiscuccban támadják, és ez úgy fog érvényesülni, mintha ő támadott volna, vagyis kapja a marék üres TP-t, sőt, neadj még a 100 győzelmébe is beleszámít, akkor igencsak körösztanyázni fog, mivel majd jól eldönti más, hogy az ő karaktere mikor érett meg a szintlépésre, magyarul ki lehet cseszni karikkal, felütik őket szintben, erőnlét nélkül.
Ez nem előny a kisebb szintűeknek, csak akkor, ha eltökélt szándékuk hármasával venni a szinteket, SZÖ-TÖ mérsékelt növelése mellett.
Azt kéne elfogadni, hogy nem mindenkinek ugyanaz a játékcélja, és nem is lehet ugyanaz neked, és Benőnek, aki tegnap regelt 18962-es kariszámmal.
És nem lehet ráerőltetni olyan játékstílt a játékosok igennagy %-ára, ami semmi másról nem szól, csak hogy szépen libasorban kövessétek a legelől haladókat, minden érdembeni (értem ez alatt erőnléti) kiugrási lehetőség nélkül.
Játssz azért, hogy tudd, ezt már megnyerték, előtted háromnegyed évvel, te csak lötyögj itten, legyen célod a TOPlista 716. oldaláról feljutni mondjuk a 312.-re.
Vannak olyanok, akiknek a TOP első oldalára kerülés a célja, ám legyen, játsszák azt.
De a többségnek ez nem reális cél.
Akinek az a játékélmény, hogy a csatái 70 %-át elveszti, de viszont úgyis tudja játszani a sajátmaga által eltervezett játékot, az egy igenszerencsés helyzet, viszont hogy ezt tegyük már kötelezővé, és semmi mást ne játszhasson senki, az már nem az.