Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 1234567
Szerző
Topic neve: sebzéskompenzáció
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
81. hozzászólás - 2009.03.25. 11:06:44
Azért áljon meg a menet, már abból a szempontból, hogy az alulfejlesztett egészséget nézzük a táblázatban. Tessék szépen kihúzni egyenesre úgy, hogy 45. szintnél legyen 100-as egészség. Aki nem fejleszti azt ne részesítsük már kedvezményben...

Érdektelen, hogy nem reális bizonyos szintű egészség X szinten. A lehetőség adott a fejlesztésére átlagos mértékben, az fölött és az alatt is. Aki alatta fejleszti szívjon.
A hozzászólást CaveMaN módosította 2009.03.25. 11:08:05-kor
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 5
kedvelt tagVaraszloFérfi
Végzetúr tehetség
213 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
82. hozzászólás - 2009.03.25. 11:09:04
azért 100as alap egészség 40. szinten ? Azért ott álljon meg a menet
Pontszám: 5
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
83. hozzászólás - 2009.03.25. 11:14:19 (Válasz Nagypityu #79 hozzászólására.)
.
A hozzászólást Otoaak módosította 2009.03.25. 11:47:14-kor
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 5
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
84. hozzászólás - 2009.03.25. 11:15:50 (Válasz Varaszlo #82 hozzászólására.)
Ez nem az alap, hanem a módositott, az alap senkit nem érdekel mindenki úgy hozza össze ahogy akarja.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 5
kedvelt tagVaraszloFérfi
Végzetúr tehetség
213 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
85. hozzászólás - 2009.03.25. 11:22:23 (Válasz Otoaak #84 hozzászólására.)
Oh, az mindjárt más
Pontszám: 5
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
86. hozzászólás - 2009.03.25. 11:32:25
Igazándiból a sebzéskompenzáció szempontjából az egészség csak konstansként van a képletben, azaz 70 vagy 90-es az egészséged az 50 vagy 70-et ad a gyógyulásba, messze nem ez a döntő a gyógyulás mértékében, hanem a sebgyógyítás szaki, szerintem most ne nyissunk külön vitát az Almási Viktor féle Egészség növelés lobbinak itt is...

Inkább azt mondjátok meg nekem, hogy az Otoaak féle

Bekattanás:
azonos szint: 30%
1-szint különbség: 35%
3-szint különbség: 45%
4-szint különbség: 50%
5-szint különbség: 55%
6-szint különbség: 60%
stb.

A Miklós féle:
3x sebzésnél a sebzéskompenzáció 100%-a működik, 2x sebzésnél az 50%-a, és a kettő között lineárisan (tehát pl. 2.5x sebzésnél a 75%-a)

A Biri féle:
A sebgyógyítás adjon %-os gyógyulás növekedést az egyéb gyógyító hatásokra is!
Legyen kötelező mindenkinek növelni az egészségét (Ilyen jellegű, azaz erre kötelező küldetések bevezetése!)

Kívül akarunk még valamit?
Pontszám: 6.17
kedvencNagypityuFérfi
Végzetúr tehetség
102 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
87. hozzászólás - 2009.03.25. 11:32:44 (Válasz Otoaak #83 hozzászólására.)
Idézet: Otoaak - 2009.03.25. 11:14:19


Ne haragudj de ez nagyon rossz megoldás. Egy max.-os szakival rendelkező kari így egy 2 szintel fentebbről jövő támadást 60%-al nyerne ez pont azt jelentené mintha drasztikusan növelnéd a randomot, és nagyon durván káros hatása lenne a fejlődésre is. A random már így is túl nagy, inkább csökkenteni kéne mint növelni. nem lehet a támadásokat 1 szintre beszorítani ill. kötelezővé tenni, hogy felfele támadhass csak ez megölné a gyengébb karaktereket.


A kimaxolás nagyon sokáig tartana, 12750 portyaponttal lenne lehetséges a hipp-hopp odavágás az erősebbeknek, ez bő egy év ilyen irányú elkötelezettséget jelent. Ha pedig megritkulnak azok a támadások, amik durva 4-6 szintes különbséggel garantáltan laposra vernek, akkor a TE fejlődésed felgyorsul, és hipp-hopp ott találod magad az elérhető azonos szinten, ahol azért már kiegyenlítettebb lesz a csata. Azt a részét meg vitatom, hogy káros lenne a fejlődésre, úgyhogy indokold meg légyszíves, hogy miért fejlődne lassabban a "tápláléklánc" közepén elhelyezkedő karakter. A tápláléklánc csúcsa néhány 10 karakter, ők valóban lassabban fognak fejlődni, kevésbé növekszik majd a szakadék az élboly és a második vonal közt.
Pontszám: 4.25
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
88. hozzászólás - 2009.03.25. 11:38:38 (Válasz Nagypityu #87 hozzászólására.)
A játék jelenlegi rendszerétől olyannyira idegen dologról írsz (portyapontból szakértelemfejlesztés, ami ráadásul nem is kivédhető), hogy azzal nem is érdemes komolyan foglalkozni, bocsi.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 3.50
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
89. hozzászólás - 2009.03.25. 11:42:25
Nagypityu ne offold szét légyszi ezt a topicot vágdd be a kötetlen csevejbe az ennyire extrém elképzeléseidet, vagy nyiss neki egy új topicot...
Pontszám: 5.57
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
90. hozzászólás - 2009.03.25. 11:46:38 (Válasz Mortimer #88 hozzászólására.)
Köszi Mortimer. Én már nem mertem volna még egyszer reagálni rá, a végén még elburjánzik itt a dolog.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 2.33
kedvencNagypityuFérfi
Végzetúr tehetség
102 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
91. hozzászólás - 2009.03.25. 12:03:34 (Válasz Birka #89 hozzászólására.)
Idézet: Birka - 2009.03.25. 11:42:25
Nagypityu ne offold szét légyszi ezt a topicot vágdd be a kötetlen csevejbe az ennyire extrém elképzeléseidet, vagy nyiss neki egy új topicot...


Szívesen nyitottam volna neki másik topicot, de nem engedi a rendszer :-(
Kedves Biri, megnyitnád nekem? Átteszem oda a hozzászólást.


Idézet: Mortimer - 2009.03.25. 11:38:38
A játék jelenlegi rendszerétől olyannyira idegen dologról írsz (portyapontból szakértelemfejlesztés, ami ráadásul nem is kivédhető), hogy azzal nem is érdemes komolyan foglalkozni, bocsi.


Mortimer Bácsi! miért lenne idegen a játéktól a rendszer? Van a szövetségben olyan épület, amit őskőért fejlesztesz, miért ne lehetne olyan HARCI szakértelem, amit a portyapontokból fejlesztesz, a portyázások HELYETT gyakorlod a piszkos trükköt, ráadásul valószínűnek tartom, hogy általában 10-es szint körül abbahagynák a karakterek a fejlesztését.

Amúgy meg ha nem probléma az, hogy nyakló nélkül leverik a sokszinttel alacsonyabbakat, akkor minek a sebzéskompenzáció? Ez a megoldás gyakorlatilag arra törekszik, hogy a "gyengébb abuzálásának a privilégiuma csorbítatlanul fenntarttassék" és a játék erre az egyensúlytalanságra ne korlátozással, hanem a gyengék többleterőforrással való felszerelésével reagáljon, hogy még többen hajthassák végre azt az abúzust, ami elől a karakter 15% alá kerüléssel amúgy megmenekülhetne.

Apropó, ha már itt tartunk, egy másik viszonylag hatékony ötletem is van arra, hogyan lehet az ilyen mértékű lefelé támadást "kompenzálni" kerüljön annyival több portyapontba a támadás, amennyivel alacsonyabb szintre támadsz. Így valószínűleg "erős önmérsékletet" tanusítanának a kivégzőosztagok...

Szóval értem én, hogy ne pofázzak bele abba a jó kis langyosvízbe, ami van és most üssetek
Pontszám: 5.33
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
92. hozzászólás - 2009.03.25. 12:03:53 (Válasz Birka #86 hozzászólására.)
Idézet: Birka - 2009.03.25. 11:32:25
Igazándiból a sebzéskompenzáció szempontjából az egészség csak konstansként van a képletben, azaz 70 vagy 90-es az egészséged az 50 vagy 70-et ad a gyógyulásba, messze nem ez a döntő a gyógyulás mértékében, hanem a sebgyógyítás szaki, szerintem most ne nyissunk külön vitát az Almási Viktor féle Egészség növelés lobbinak itt is...

Inkább azt mondjátok meg nekem, hogy az Otoaak féle

Bekattanás:
azonos szint: 30%
1-szint különbség: 35%
3-szint különbség: 45%
4-szint különbség: 50%
5-szint különbség: 55%
6-szint különbség: 60%
stb.

A Miklós féle:
3x sebzésnél a sebzéskompenzáció 100%-a működik, 2x sebzésnél az 50%-a, és a kettő között lineárisan (tehát pl. 2.5x sebzésnél a 75%-a)

A Biri féle:
A sebgyógyítás adjon %-os gyógyulás növekedést az egyéb gyógyító hatásokra is!
Legyen kötelező mindenkinek növelni az egészségét (Ilyen jellegű, azaz erre kötelező küldetések bevezetése!)

Kívül akarunk még valamit?


Sanyi szerint több egészség kell, szerintem adjanak a tárgyak (főként a nem prémesek) kicsit több egészséget. (bár nem tudom sanyi részéről ez mennyire volt komoly. )
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 5
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
93. hozzászólás - 2009.03.25. 13:20:12 (Válasz Otoaak #92 hozzászólására.)
Nem akarok Viktor fogadatlan prokátora lenni, úgyhogy azt nem reklámoznám.

Viszont Miklós már említette, hogy a tesztelések és tervezés nagyjából egyenlően fejlesztett tulajdonságokat figyelembe véve történt. Ez alapján azt gondolnám, hogy a kompenzációt is ennek a fényében kell vizsgálni. Számomra teljesen idegen az, hogy valaki abszolút nem fejleszti az egészségét és őt ezért kvázi előnyben is részesítenénk, ezért javasoltam a 45. szintre egy 100 (alap+cucc) összegészséget (saját magam vagyok a viszonyítás, de mint másnak, nekem is kissé alulfejlesztett az egészségem, viszont tulajdonságátlagot nézve 100-as alap jönne ki rá, mivel picit erősebb vagyok a 45. szintű átlagnál ebből lecsípve, cuccot hozzáadva a 100 /esetleg 95/ nagyjából reálisnak tűnik).
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 5
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
94. hozzászólás - 2009.03.25. 13:25:54
Cav lejavítottam, hogy beláthasd szinte semmi nem módosul azzal ha +30 egs fentvan, ugyan úgy 30% körül lesz a visszacsatolás.

Szóval sebzéskopmenzáció módosítási kérelmünk marad ennyiben:

-Bekattanás:
azonos szint: 30%
1-szint különbség: 35%
3-szint különbség: 45%
4-szint különbség: 50%
5-szint különbség: 55%
6-szint különbség: 60%
stb.

-3x sebzésnél a sebzéskompenzáció 100%-a működik, 2x sebzésnél az 50%-a, és a kettő között lineárisan (tehát pl. 2.5x sebzésnél a 75%-a)

-A sebgyógyítás adjon %-os gyógyulás növekedést az egyéb gyógyító hatásokra is!

-Legyen kötelező mindenkinek növelni az egészségét (Ilyen jellegű, azaz erre kötelező küldetések bevezetése!)

Pontszám: 6.17
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
95. hozzászólás - 2009.03.25. 14:00:24
2x-es sebzés alatt is számoljon a progi (5-6 szintkülönbségnél) nehogy milósék benézzék és csak addig számoljon.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 5
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3639 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
96. hozzászólás - 2009.03.25. 14:30:27
Tárgyszint korlátozás: erre mindenképp szükség van a visszaélés elkerülése végett, de talán lazíthatunk a korláton.

Szintkülönbségtől függővé tenni a sebzéskompenzációt "bekattanását": nem tartom jó ötletnek, a karakerek erősségét nem a szintjük határozza meg, hanem a tulajdonságaik összege (ami persze nagyobb, ha a szintje nagyobb, de nem feltétlenül). szerintem a sebzéskompenzációt nem kell azzal gyengíteni, hogy néha nem működjön...

Arról, hogy mennyire "marad le" a karakter, ha az egészségét és a sebgyógyítását fejleszti. A játékban rengeteg szakértelem van, ez csak 1 csepp a tengerben, nem attól fog az erősséged függeni, hogy "pazaroltál-e" a sebgyógyításra vagy sem. Az egészségről szerintem értelmetlen vitatkozni, ebben Viktor már leírta a frankót, aki az egészségét nem fejleszti, vessen magára.

"A sebgyógyítás fölös egy szint után" - nem igaz, emlékeim szerint az egészségből nem kaphatsz több plusz gyógyulást, mint a sebgyógytásból. Tehát ha 1-es sebgyógyításod van és 300-as egészséged akkor nem sokat fogsz gyógyulni.

Az 1500-2000-es sebzésekről: aki ezt elszenvedi, annak jelen volt az állata a harcban? ha igen, milyen szintű a kicsike?

Legyen kötelező növelni az egészséget: Na ez jó ötlet, írok rá pár küldetést

Birka, szép a táblázatod, de az egészségnél szerintem nem vetted figyelembe a konstans szorzót:
egészségből eredő gyógyulás: (egészség-20)*konstans, ahol Konstans=0,96+szint/25.
Tehát 45. szinten a 100-as egészséggel nem 80-at gyógyulsz, hanem 221-et.
Pontszám: 5
kedvelt tagVaraszloFérfi
Végzetúr tehetség
213 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
97. hozzászólás - 2009.03.25. 14:38:42
Miklós:

1500 bekapott sebzés, igen, jelen volt állat. 2 db: 1 43 és 1 38as elnyelésű.
Lehet hogy nem kellene hogy a szint meghatározó legyen, de azért már elég sok csata tapasztalata alapján hasonló TÖjű végzeturak esetében 80%ban a nagyobb szintű nyer. Ez nyugtalanítja az embert.
Arról nem beszélve hogy implicite a szintkülönbség az esetek jelentős részében egy Tier-rel jobb felszerelést is jelent. Ezt is vedd kérlek figyelembe. Ezért lenne szerencsés a szintkülönbséget is figyelembe venni a képleteknél.
Pontszám: 5
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
98. hozzászólás - 2009.03.25. 14:46:42
Állat elnyelésben van annyi "furcsaság", hogy pl nekem a mikor 44-ről 45. szintre léptem az állat elnyelése 10-el megugrott. Nemsokára 46 leszek, majd jelzem, hogy akkor mi történik. Ha hasonlóan lesz, akkor valószínűleg szinte azonos szintű állatnál is a magasabb szintű karakternek sokkal nagyobb elnyelést ad.
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 5
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
99. hozzászólás - 2009.03.25. 14:54:44
"Ha erősebb varázslatod lenne, használhattad volna a sebgyógyítás szakértelmet."

ehh, támadtam egy-kettőt és sajnos nem volt időm vakító fényről visszaváltani a "támadásváró" "sebzéskompenzációt bekattintó" varázslatomra. pedig van erősebb varázslatom, de meg lettem bélyegezve, hogy a rendszert akarom kijátszani. (sorry a folyamatos floodért, de továbbra is érthetetlen a bekattanás kezelése, így hiába jutunk előre a koncepciót illetően, ha nem fog működni egyeseknél.)
Pontszám: 2.33
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
100. hozzászólás - 2009.03.25. 16:28:19
Miklós honnan kelet volna tudnom, hogy ilyen konstanssal is szorzod az egészséget? Köszönjük szépen, hogy megosztottad ezt a műhelytitkot is, javítottam a táblázatot. Valamint egy +1/+2 szintenkénti váltakozó egészség növelést kalkuláltam, ami egy reálisabb 20-ra 50, 40-re 79-es egészséget generál, ami a srácok hozzászólásai alapján korrekt érték. A szintfüggő konstans szorzó azt eredményezi, hogy aki növeli az egészségét, és növeli a sebgyógyítását is, az a végére 35% környéki sebzés kompenzációt kap, és ez egyre meredekebben növekszik. Szerintem a gyógyulás mértékével semmi probléma nincs ennek alapján!

A bekattanást kellene finomítani, Jelenleg naponta ha 1x bekattan, akkor sokat mondtam. Ha nem akarod szintfüggővé tenni, akkor egyszerűen már 1:2 arányú sebződésnél bekattanjon. A te 3x sebzésnél a sebzéskompenzáció 100%-a működik, 2x sebzésnél az 50%-a, és a kettő között lineárisan (tehát pl. 2.5x sebzésnél a 75%-a) elved tökéletesen megfelel innen.

Valamint a varászlatnál Winnie-nek igaza van valamennyire, egyszerűen mana/optimum miatt néha drasztikus varázslat trükközések vannak, míg fegyverből érdemes mindig a legerősebbet addig varázslatból messze nem! Mi lenne a javaslatod a korlátok "kitágítására"?

Az sebzésekről csak annyit, hogy 21-es szintű állatkával (18-as elnyelés) 16. szinten top 30-as karival lazán bekapok 250-300-as sebződéseket. Akik nem tudják életben tartani a blökit, vagy egyszerűen nem tolnak napi 10-20 sikeres portyát, azok honnan a fenéből szerezzenek állatokat elnyelés végett??? Szerintem kissé merész elképzelés az hogy mindenki top blökikkel rohangál, ráadásúl hiába van top blöki, ha szarrávernek. Alap 10%-os TO elönnyel, ezt próbálva kompenzálni védelem italban 2x akkora blökivel kaptam ki 80:250-ekre, amikor is kijelentettem hogy a védelem itala kalap szar... Semmi magyarázat nincs rá, csak a "NEM VOLT VELD A RANDOM" kaliberű hozzászólásokat kaptam mindenhonnan... De ez egy másik topic témája is lehetne akár!

Ha te úgy érzed, hogy az állatka KÖTELEZŐ a védekezésben, akkor kéne egy Planetáris ördémon varázslat, mely megidéz egy a szerinted optimális védő blökit, és ha azzal megyek pihenni, akkor az elnyelésem a szerinted optimális szinten lesz. cserébe tuti nem fejlődik a blökim csatában, és summon nem sebez a csatában, de annak is lehet "optimalis" állatkája aki egyszerűen valamilyen okból nem tud nevelni, vagy állandóan beverik vagy... (Mint most végignézve a toplistákat az emberek legalább 60%-nál nincs értelmes lény alvás közben..)

Íme a korrigált tábla:
Pontszám: 6.17
Oldal: 1234567
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!