Re: sebzéskompenzáció
121. hozzászólás - 2009.03.26. 13:11:49 (Válasz winnie #119 hozzászólására.)
121. hozzászólás - 2009.03.26. 13:11:49 (Válasz winnie #119 hozzászólására.)
Idézet: winnie - 2009.03.26. 12:48:54
Erre megint csak azt lehet mondani, hogy ez egy PvP játék, ezzel egész egyszerűen nem lehet mit kezdeni. senki nem szereti ha megverik de ha elkezdesz végzaturazni és más játékosokkal harcolsz, akkor ezt nem igazán lehet elkerülni, ha pedig mindenki megver, vagy többen mint ahányat te tudsz legyőzni az már nem csak a játék hibája. Szerintem minden szinten kevesebben vannak előtted mint mögötted ha nem tudsz olyan ellenfelet választani aki ellen van esélyed akkor ott valami nagyon nem stimmel. Ilyen gondja jelenleg egyedül az élbolynak van de ott már inkább az a baj, hogy annyira elhúztak szintben, hogy drasztikusan kevés ember maradt közvetlenül alattuk.
Idézet: Miklós - 2009.03.26. 12:34:06
logikusan, hideg fejjel átgondolva tökéletesen igazad van, de itt nem csak racionális, hanem a sokak által lesajnált emocionális tényezőket is érdemes figyelembe venni (ld. 3 óra - 5 támadás). azokat, amelyekről a számok bűvöletében élő tápgéza sosem fog tudomást szerezni.
nem biztos, hogy jó érzés, ha valaki azt látja, hogy a karakteréből nagyon sokan lakmároznak (hiába tudsz játszani az udvaron szünetben a negyedikesekkel, ha naponta 20 felsős nagyon elver.) - mint ahogy a karakterlapokon lévő, olykor minősíthetetlennek számító reakciók alapján gondolom, hogy ugyancsak az érzelmekre hat a kínzókamra is (nem jó látni, hogy elhurcolnak kínozni - tipikus, hogy semmi hátrány nem ér, de olvasod, hogy a tamagocsidnak fájni fog és frusztráltságot szül. ergó, kínzás helyett vacsora vagy reggeli és máris mindenki hepi.)
. Ha belegondoltok, ha bármikor, akár félóránként üthetnének, de egy csatában csak 1-et sebződnél, nem lenne gond, mert tudnál mellette te is támadni. Éppen ezért nem érzem úgy, hogy az alapvető mechanizmusokon változtatni kellene
logikusan, hideg fejjel átgondolva tökéletesen igazad van, de itt nem csak racionális, hanem a sokak által lesajnált emocionális tényezőket is érdemes figyelembe venni (ld. 3 óra - 5 támadás). azokat, amelyekről a számok bűvöletében élő tápgéza sosem fog tudomást szerezni.
nem biztos, hogy jó érzés, ha valaki azt látja, hogy a karakteréből nagyon sokan lakmároznak (hiába tudsz játszani az udvaron szünetben a negyedikesekkel, ha naponta 20 felsős nagyon elver.) - mint ahogy a karakterlapokon lévő, olykor minősíthetetlennek számító reakciók alapján gondolom, hogy ugyancsak az érzelmekre hat a kínzókamra is (nem jó látni, hogy elhurcolnak kínozni - tipikus, hogy semmi hátrány nem ér, de olvasod, hogy a tamagocsidnak fájni fog és frusztráltságot szül. ergó, kínzás helyett vacsora vagy reggeli és máris mindenki hepi.)
Erre megint csak azt lehet mondani, hogy ez egy PvP játék, ezzel egész egyszerűen nem lehet mit kezdeni. senki nem szereti ha megverik de ha elkezdesz végzaturazni és más játékosokkal harcolsz, akkor ezt nem igazán lehet elkerülni, ha pedig mindenki megver, vagy többen mint ahányat te tudsz legyőzni az már nem csak a játék hibája. Szerintem minden szinten kevesebben vannak előtted mint mögötted ha nem tudsz olyan ellenfelet választani aki ellen van esélyed akkor ott valami nagyon nem stimmel. Ilyen gondja jelenleg egyedül az élbolynak van de ott már inkább az a baj, hogy annyira elhúztak szintben, hogy drasztikusan kevés ember maradt közvetlenül alattuk.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 5