Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Utolsó_Lovag

Dátum: 2014.02.19. 01:45:58
Kb itt is ez megy



2453

Hirdetés
Az OTP ügyfélszolgálata nem érti a problémát
2014.02.18. 12:34 | jackyll
ügyfélszolgálat bank naiv ügyfél otp

Az OTP is díjat emel, de erről még nincs történet. Van viszont egy másik abszurdabb, amiben Gyuri körömszakadtáig küzdött az ügyfélszolgálat all-star csapatával, hogy küldjenek neki egy elmaradt számlakivonatot:

Megszoktuk már (UPC, Telenor, stb... használata mellett), hogy kishazánkban az ügyfelekből élő hivatalok és cégek magasról tesznek az ügyfeleikre, az sem érdekli őket, ha elveszítenek néhány barmot, hiszen úgyis lesz más, aki igénybe veszi a szolgáltatásuknak csúfolt trágyahalmot, és amíg akad olyan, akivel ki lehet szúrni, hát ki is fognak - akár tudatosan, akár szimpla állathülyeségből és hozzá nem értésből. Abba hadd ne menjek bele, hogy ez a fajta gondolkodásmód mennyire nem hatékony és hosszú távon milyen káros, inkább megosztom veletek a legújabb kalandomat az OTP-vel, ahol - mint kiderült - az online ügyfélszolgálaton nem alapkövetelmény az olvasás és szövegértés. Amikor pedig az egyik droid nem boldogul a kvantumfizikát is maga mögé utasító kihívással, akkor átpasszolja egy másik droidnak, aki szintén hasonló problémákkal küszködik, majd jön a harmadik. Ezeket, úgy tűnik, tenyésztik, csak kár, hogy beltenyészet...

A lényeg röviden: több évtizede vagyunk az OTP ügyfelei, anyámnak jelenleg két számlája van, az egyikre érkezik a nyugdíja, arról mennek a rezsiszámlák, a másik pedig amolyan "minden egyéb", hátha szükség van rá. Az évek során minden hónapban küldött az OTP havi összesítőt levélben, de ez most elmaradt, pontosabban a második számláról küldtek, de a "fő" számláról nem, pedig nekünk éppen az kellett volna. Tudni kell, hogy egy ilyen postai kivonatnak minden hónap elején meg kell érkeznie, ill. meg is szokott, most viszont a szokásoshoz képest jó 1,5 hetet késett.

A hülye blog-trollok nyilván majd jól elküldenek a vérbe, hogy csak egy ilyen apróság miatt írok, és mit ugrálok, ha végül úgyis megkaptuk a számlaösszesítőt, ám én nem ezt kifogásolom, hanem az OTP-ügyfélszolgálat használhatatlanságát és inkompetenciáját. Egyszerre szánalmas, röhejes és dühítő, viszont sajnos tipikus is. Nyilván nem lesz semmi foganatja a legújabb Homár-bejegyzésnek, de hát nem is ez a cél, csak annyi, hogy minél többen megtudják, miféle fogyatékos őstulkok dolgoznak az OTP-nél. De beszéljenek helyettem a levelek:

Az első levél az OTP honlapján keresztül került elküldésre. Másolat persze nem érkezett az email-fiókomba, 2014-ben minek az a hülye ügyfélnek, nem igaz?

-----Original Message-----
Sent: 2014.02.11. 13:31:59

Tisztelt OTP! A január hónapi lakossági folyószámla-kivonatot a mai napig nem kaptam meg. Ezzel szemben a másik, szintén az OTP-nél vezetett lakossági folyószámla kivonta egy hete megérkezett. Legyenek szívesek pótlólag a hiányzó kivonatot számomra elküldeni, mivel a nyugdíj-átutalásom és az összes rezsi-átutalásom ezen a számlán jelenik meg, szükségem van rá, hogy havonta figyelemmel kísérjem az alakulásukat.


Az OTP válasza:

Tisztelt XY! Köszönettel vettük bankunkhoz küldött levelét. Amennyiben Ön a számlájához kapcsolódóan rendelkezik az OTPdirekt Telefonos ügyintéző szolgáltatás szerződéssel, úgy a másolat iránti kérelmét ügyintézőinken keresztül is jelezheti. A szolgáltatást a 3-666-666-os budapesti, vagy a vidékről helyi tarifával hívható 06-40-366-666-os telefonszámokon érheti el. A bankszámlakivonat másolat küldése díjköteles, az aktuális díj mértékét a mindenkori Hirdetmény tartalmazza, mely honlapunkon is megtalálható. Amennyiben az értintett hónapról a következő hónap számlazárásáig (pl. májusi forgalom esetén június 20-ig) kér ismételt kimutatást, azt díjmentesen postázzuk Önnek. Minden később igényelt számlaértesítő után költséget számolunk fel. (Amennyiben a bankszámlán nincs pénzmozgás, negyedévente küldünk elszámolást; ellenkező esetben minden hónap zárását követően kapnak ügyfeleink számlakivonatot.) Az elmúlt negyedév számlakivonatainak internetes nyomtatási lehetősége a kivonatküldés gyakorlatának megfelően történt: lakossági ügyfeleink két zárlati nap közötti időszakot tudnak egy lekérdezéssel megtekinteni.

Az én válaszom: (igen, elismerem, hogy nekem sem kell egy kis bunkóságért a szomszédba mennem, de felb*sztam az agyam az OTP lerázó hülyeségén)

Kettő folyószámlám van, az egyik elszámolást kaptam meg, a másikat (2014. január) viszont a mai napig nem. (Épp csak bele kellett volna pillantani a számítógépes adatbázisukba...) Mivel nem veszek igénybe telefonos szolgáltatást, kérem, küldjék ki a papíralapú értesítést, ahogy eddig is, és amiből az egyiket sikerült is megoldaniuk, és amennyiben ez díjköteles szolgáltatás (btw miért is kellene nekem fizetnem azért, mert Önök nem végzik rendesen a munkájukat????), terheljék rá a számlámra. Több évtizedes OTP-ügyfél vagyok, és még sosem tapasztaltam hasonlót; a lerázó tartalmú válaszlevelükre pedig nem vagyok kíváncsi, annál is inkább, mert nem az általam feltett kérdésre válaszoltak. Részemről folytathatjuk e kellemes párbeszédet például a Tékozló Homár nevű fogyasztóvédelmi blogon, de szerintem mindenkinek egyszerűbb, ha inkább csak kiküldik végre a másik számlámhoz tartozó elszámolást is.

Az OTP válasza:

A levelében írtak pontos kivizsgálása és az érdemi válaszadás érdekében szükséges az Ön pontos azonosítása. Az azonosítást az Ön OTP Bank Nyrt-nél vezetett számlája számának, vagy születési dátumának és édesanyja nevének, valamint, a kérdéses tranzakció pontos körülményeinek megadását követően tudjuk elvégezni.


Tájékoztatjuk arról, hogy amennyiben a kért adatokat nem kívánja e-mail üzenetben rendelkezésünkre bocsátani, azokat levélben is megírhatja számunkra az OTP Bank Nyrt. Központi Ügyfélkapcsolati Főosztály 1876 Budapest postacímen. Ebben az esetben kérjük hivatkozzon az alábbi iktatószámra:

Az én válaszom erre:

Nekem nincsen kérdéses tranzakcióm folyamatban. A problémám az, hogy nem kaptam meg a két folyószámlám egyikről szóló kivonatot. Megismétlem: NINCSEN kérdéses tranzakcióm folyamatban, hanem nem kaptam meg a két folyószámlám egyikről szóló kivonatot, csak az egyiket. Jelenleg két számlám van, azaz két ilyen levelet várok mindig, de a szokásos időben csak az egyik érkezett meg, a másik nem, holott napokkal ezelőtt meg kellett volna kapnom.

Születési dátum: 19xx. xx. xx.
Anyám neve: xxxxxxxx.

Remélem, ennyi végre elegendő lesz. Kérem, hagyjuk ezt a végtelen és felesleges levelezést, csak küldjék ki a számlakivonatot, ahogy az elmúlt évtizedekben mindig rendben megtették.

Az OTP válasza: (itt passzolták le a "balhés ügyfelet" egy másik droidnak, aki szintén nem állt a helyzet magaslatán)

Tájékoztatjuk, hogy bejelentését ESZ-21-1422858/1454397/2014 iktatószámon nyilvántartásba vettük, amelyet a rendelkezésünkre álló információk alapján, fogyasztóvédelmi szempontok és a jogszabályi előírások szem előtt tartása mellett, a Panaszkezelési Szabályzatunk szerint kezelünk. Arra törekszünk, hogy a lehető leggyorsabban megoldást találjunk panaszára. Válaszunkról legkésőbb a közlésétől számított 30 napon belül fogjuk Önt értesíteni.


A bankkártya tranzakciókra vonatkozó panaszoknál a közlést követő hét munkanapon belül jóváírjuk a kifogásolt összeget az érintett kártyára vonatkozó üzletági üzletszabályzatban foglaltak szerint, az eredeti kamatnappal. Ez az előzetes jóváírás csak akkor tekinthető véglegesnek, ha a reklamáció jogosságáról a reklamációs folyamat során meggyőződtünk. Amennyiben a reklamáció jogtalannak bizonyul, a tételt visszaterheljük az Ön számlájára.


Arról is kötelességünk Önt tájékoztatni, hogy egyes esetekben a kivizsgálás elhúzódhat, amelyről az érintett kártyára vonatkozó üzletági üzletszabályzatunk ad részletes információt. Ilyen esetekben külön is értesíteni fogjuk Önt. Üzletszabályzatainkat, valamint az Ön által benyújtott panaszra vonatkozó Panaszkezelési Szabályzatunkat a www.otpbank.hu oldalon tudja áttekinteni. A kivizsgálás befejezéséig és a válaszadásig további szíves türelmét kérjük. Az OTP Bank Nyrt. szolgáltatásaival a továbbiakban is állunk az Ön szíves rendelkezésére.

Az én válaszom erre:

Önnek is elmondom, mivel úgy tűnik, Ön sem érti a problémámat, ami sok kérdést felvet az OTP ügyfélszolgálatának hatékonyságáról.

NEKEM NINCSEN PROBLÉMÁM BANKKÁRTYA-TRANZAKCIÓVAL!!!!!! A PANASZOM NEM ERRŐL SZÓL, EZT MÁR HÁROM LEVÉLBEN IS LEÍRTAM, DE EGYSZER SEM OLVASTÁK EL, VAGY NEM TUDTÁK ÉRTELMEZNI A LEÍRTAKAT. NEKEM AZ A GONDOM, HOGY A KÉT FOLYÓSZÁMLÁM EGYIKÉRŐL NEM ÉRKEZETT POSTAI ELSZÁMOLÁS, KIVONAT, AHOGY PEDIG AZ ELMÚLT ÉVEKBEN, ÉVTIZEDEKBEN MINDIG RENDBEN MEGÉRKEZETT MINDEN HÓNAPBAN. ÉRTI? FOLYÓSZÁMLA-KIVONAT. POSTÁN. LEVÉLBEN. NEM, ISMÉTLEM, NEM BANKKÁRTYA ÉS NEM TRANZAKCIÓ!!!!!!

Komolyan ennyire bonyolult dolog elolvasni és megérteni egy levelet. Ez már abszurd. Két ügyintéző sem képes értelmezni egy ügyfél panaszát? Tudják, milyen sokan fognak ezen röhögni a Tékozló Homár nevű fogyasztóvédelmi blogon, ha megírom nekik ezt a történetet - szó szerint bemásolva a leveleiket? Most miért kell egymás idegeire mennünk? Miért nem tudják elküldeni a folyószámla-kivonatomat? Miért kellenek ezek a felesleges körök és hiábavaló levelezések? Értsék már meg végre, hogy én egy egyszerű folyószámla-kivonatot szeretnék kapni, nincsen semmilyen más problémám, sem a számlámmal, sem a bankkártyával, sem semmilyen tranzakcióval.

"Arra törekszünk, hogy a lehető leggyorsabban megoldást találjunk panaszára."

Nagyon nem így tűnik, a leveleikben adott válaszok alapján legalábbis. Kérem, küldjék ki a folyószámla-kivonatomat, és hagyjuk végre békén egymást.

Az OTP válasza: (egyben a harmadik droid)

Tájékoztatjuk, hogy az általunk küldött válaszlevél az Ön panaszára egy sztenderd levél, ami a a törvényi előírásoknak megfelelően teljeskörűen tartalmazza a panaszkivizsgálás menetét, időtartamát. Amennyiben Önnek nem bankkártyára vonatkozó reklamációja volt, akkor kérjük, szíveskedjen tárgytalannak tekinteni a válaszlevél erre vonatkozó részét. Megértését köszönjük.

Mivel ekkor (tegnap) végre megérkezett az áhított elszámolás, ezekkel a sorokkal küldtem el a búsba az OTP "ügyfélszolgálatát":

2014.02.13. 15:17 keltezéssel, Informacio írta
Tisztelt XY!

Köszönettel vettük bankunkhoz küldött levelét.

Ezt erősen kétlem, de nyilván ez a standard forma az ügyfeleknek küldött leveleikben.

Tájékoztatjuk, hogy az általunk küldött válaszlevél az Ön panaszára egy sztenderd levél, ami a a törvényi előírásoknak megfelelően teljeskörűen tartalmazza a panaszkivizsgálás menetét, időtartamát.

Minden bizonnyal, csak épp nem válaszoltak a kérdésemre, nekem pedig ügyfélként rohadtul nem kötelességem tisztában lenni azzal, hogy az OTP mikor milyen tartalmú leveleket küldözget a panaszosai számára.

Amennyiben Önnek nem bankkártyára vonatkozó reklamációja volt, akkor kérjük, szíveskedjen tárgytalannak tekinteni a válaszlevél erre vonatkozó részét.

Még szép, hogy tárgytalannak tekintem, hiszen csak háromszor írtam meg, hogy miről van szó, és egyszer sem voltak képesek megérteni.

Megértését köszönjük.

Nincs mit. Megértem, hogy az OTP-nél nem szükséges az olyan alapvető készségekkel rendelkezni, mint például az olvasás és szövegértés.

Az OTP Bank Nyrt. szolgáltatásaival a továbbiakban is állunk az Ön szíves rendelkezésére.

Most erre mit mondhatok? B+! Ezzel elég röviden és velősen kifejezhetem a véleményemet az Önök ügyfélszolgálatának munkájával kapcsolatban. Közben - 1,5 hetes késést követően - megérkezett a kimutatás, de erősen kétlem, hogy ez Önökön múlt volna. Csak azt nem értem, mit a fenét kotlottak január 24-e óta a levélen, mivel arra a dátumra van keltezve a levél.
További kellemes, analfabéta és retardált életet kívánok!

Üdv:
XY

Homárfaktor:(4/5)
Ön dönt:(2,5/5)
Hirdetés

Ajánlott bejegyzések:

Melyik a rosszabb: az Erste vagy az OTP?
Egyre tovább tart OTP-számlát megszüntetni
Biankó lakáshitel az OTP-től


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben.
AtiSnatch 2014.02.18. 12:35:34
ez se erste...
Válasz erre
elwood 2014.02.18. 12:38:41
viszont ócsó a gáz
Válasz erre
AtiSnatch 2014.02.18. 12:43:20
@elwood: a gáziparban nyomulsz?
Válasz erre
sugargiraffusplumps. 2014.02.18. 12:43:45
szerintem egy jó dugás már ráférne a posztolóra!
Válasz erre
Tomasz_a_gozmozdony 2014.02.18. 12:44:52
Csak szólok, hogy lehet igényelni onlájn kivonatot ingyé, és a postás nem fogja olvasgatni, mennyi nyugdíjat kap a kedves mama. A posztoló egy idióta.
Válasz erre
elwood 2014.02.18. 12:45:00
@AtiSnatch: gázos helyen lakom
Válasz erre
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.com 2014.02.18. 12:46:16
Na ez nekem hosszú.
Odáig jutottam, hogy két számla a zótépébe.
Maaaargit!!!44
Válasz erre
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.com 2014.02.18. 12:49:12
@AtiSnatch:
Palackos gázt árul bartellbe!
Vagy kartellbe, amelyik szimpatikusabb.
Válasz erre
ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2014.02.18. 12:49:54
Igaz, hogy nem nagy ügy, de az ügyfélszolgálat hozzállása kifejezetten jellemző a zótépére.
Válasz erre
sugargiraffusplumps. 2014.02.18. 12:52:55
@ColT: jó, de itt a zügyfél a gyogyós. ír egy levelet anélkül, hogy igazolná, hogy az övé a számla és pattog. ha valaki az ő nvében kikérné a számlakivonatot, akkor meg még nagyobb lenne a hiszti.
Válasz erre
amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2014.02.18. 12:57:52
Ki az a barom aki 2014-ben még papír alapon várja a bankszámla kivonatot.
POSZTER!! Elektronikus ügyintézés! Egyből ott van a kivonat, ha akarom letöltöm, ha nem akarom nem töltöm. Ha akarom kinyomtatom, ha akarom azzal törlöm a seggem. És nem levelezgetek banki ügyintézőkkel, és nem égetem magam a homáron!
Válasz erre
ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2014.02.18. 13:03:45
@sugargiraffusplumps.: Amikor igazolta, akkor is szartak rá.
Válasz erre
nandika68 2014.02.18. 13:05:01
Csapd ki a csempére ha nagyon unatkozol.
Válasz erre
sugargiraffusplumps. 2014.02.18. 13:11:24
@ColT: nem szartak rá, válaszoltak neki: megmondták, hogy 30 napon belül választ fog kapni. namost nyilván, hogy a belső szabályrendszerük egy foschtalicska, de jelen pillanatban nem volt leszarva. sőt, még azt is elmagyarázták neki mer magáűtól nem jött rá, hogy kötelességük felhívni a figyelmét a szabályzatra. hát van akinek semmi se jó. telefonálni derogál, online számla nem köll neki, hát akkor meg köll várnia míg csinálank egyet neki, az meg harminc nap.
Válasz erre
ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2014.02.18. 13:13:52
@sugargiraffusplumps.: Hát, ez azért nem az a nagy ügyfélneksegíteniakarás, nyilván azért kérdezi, mert emberi időn belül tudni akarja.
A legtöbb ügyfelet nem érdekli a belső szabályrendszer.
Értem, hülye volt a manus, de az OTP sem igazán kereste a kegyeit.
Válasz erre
sugargiraffusplumps. 2014.02.18. 13:15:49
@ColT: akko hívja fel őket. vagy nyomtassa ki onlány. ennyi idő alatt már haccor megkapta volna ha azt csinálja amit az első levélben leírtak neki.
Válasz erre
AtiSnatch 2014.02.18. 13:15:55
@elwood: ááá so, szóval Magyarországon :

@dr. phil. Sün‼ ツ: ajjas rágalom, Ganszta Zoli nem bízniccel palackos gázzal, akkor nem vinnék a házát...
Válasz erre
atpijkamo. · http://deciki.postr.hu/ 2014.02.18. 13:16:18
"több évtizede vagyunk az OTP ügyfelei"

Több mint egy évtizedig voltam az OTP ügyfele, mert nem volt más bank. Ahogy lehetett váltottam. Vannak akik be vannak betonozva a kádárrendszerbe?
Válasz erre
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2014.02.18. 13:17:05
Na, ma már van OTP-s poszt. POSTÁS, BKV-s nem lesz?

Már nagyon hiányoznak.
Válasz erre
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2014.02.18. 13:18:11
@atpijkamo: Sajnos igaz meglátásod vagyon...
Válasz erre
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.com 2014.02.18. 13:19:32
@AtiSnatch:
Kijaza Ganszta Zoli?
Válasz erre
atpijkamo. · http://deciki.postr.hu/ 2014.02.18. 13:20:16
@Jani haverja: Raiffeisen, Erste post még hátravan.
Válasz erre
AtiSnatch 2014.02.18. 13:20:54
@Jani haverja: és a romlott sajtos posztokat hiányolom, viszek is be a spárba egy nemespenészes Trap Istvánt
Válasz erre
ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2014.02.18. 13:22:48
@sugargiraffusplumps.: Na ez igaz!

@atpijkamo: Én is OTP-s vagyok, csodálkozom is, hogy nincs vele szopó. Mondjuk van 1db számlám, minden netbankról, és nem kérek tőlük semmi extra dolgot...
Válasz erre
AtiSnatch 2014.02.18. 13:23:12
@dr. phil. Sün‼ ツ: hát a kártel frontemberje Zizi izé Zana Zoltán
Válasz erre
sugargiraffusplumps. 2014.02.18. 13:23:49
@atpijkamo: igen. aztán átmentünk az erste bankhoz, ami annyiból volt jobb, hogy néha megkínáltak kávéval is. de legalább nem retróbútor volt meg négyszínű töltőtöll!
Válasz erre
atpijkamo. · http://deciki.postr.hu/ 2014.02.18. 13:25:54
@ColT: Tizenév alatt engem annyit szopattak, nem adtam esélyt.

@sugargiraffusplumps.: Unicredit. Nincs várakozás, azonnal sorrakerülök, van parkolójuk... De a legjob benne, hogy nem kell a bankot látogatni, az inetrnetbankjuk faszán működik.
Válasz erre
sugargiraffusplumps. 2014.02.18. 13:28:32
@atpijkamo: akkoriban még nem voltak. volt az ótépé meg az erste. ez nem butapest volt hanem kisvároska
Válasz erre
kakukk11 2014.02.18. 13:30:16
Hát a poszter már az első mondatával leírta magát. Egy idióta bunkó paraszt. Ezt megerősítette későbbiekben többször is.
Ha ennyire "trágyahalom" minden szolgáltatás, javaslom szolgáltass TE netet, mobilt, tv-t,bankot, és utána majd elmondhatod, hogy csak a TIED nem trágyahalom.
Inkább dicsérhetnéd az ügyfélszolgálatot, hogy egy ilyen gumicsizmás büdös paraszttal is MINT TE, emberi hangnemben beszélnek.
Válasz erre
sugargiraffusplumps. 2014.02.18. 13:33:24
@ColT: ettől függetlenül idióta a rencerük, de ennek a posztolónak ez tökéletesen passzol, szerintem
Válasz erre
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.com 2014.02.18. 13:33:52
@AtiSn
Dátum: 2014.02.18. 23:35:15


Nem tudsz meg változni azt már látom

Képviseled azt , hogy ha már nem tudsz értelmeset írni legalább valami sértést írj,,,Köszzz jót vigyorgok

Én nem megyek bele ,,,,De legalább büszke vagyok mert a KAPA forgató egyének hasznosak
-------------------------------------------

Látjátok így lesz elkendőzve más vonalra terelve az eredeti probléma ,,

Ezért is csúszik a játék szinvonala,,,,,,

Sok--sok felesleges nem a problémát megoldani akaró írások csak az Én okosabb vagyok bizonygatások ,többször szinvonal alatti bizonyitással.
Dátum: 2014.02.18. 22:08:20
Zole

Hidd el apró miniben szeretnék hozzá járulni a --világ megváltásához--
Dátum: 2014.02.18. 22:06:14
Ariel

Látom azért sikerült De ha nem tudod mi is az amit javaslok akkor miért reagálsz.


De nyugodtan írj be egy karót
Dátum: 2014.02.18. 21:45:42
Azazel

Örülök ha segítesz hisz Jó emberek csak JÓT mondhatnak.

Stilus sokszor épp az hatásos ami eltérő....

Loby????????????

Csak ilyen érvetek van

Nevetséges már próbálta egy nép a 20 században az ilyet ,,

De örülök hisz ezzel igazoljátok , hogy kell a változás

A szerint ahogy Én javaslom


Ui::Arról nem tehetek ha mérgelődtök , hisz ha alaposan átgondoljátok rá döbentek NEM velem hanem Miklósék álltal létre hozott helyzettel van problémátok.

Kövesd végig Én csak reagálok olyanra ami sérti a játékosok érdekeit,,kedvét. Teszem azért mert sokan nem olbvassák a fórumot ,,de észlelik a játékban az anomáliákat de még itt vannak s ha lehet javítsuk ne rontsuk a kedvüket, mert ilyenek miatt is be telhet a pohár s fogy a résztvevők száma-
Dátum: 2014.02.18. 21:43:28
Tapasztalat NEM VÉLETLEN A NEVEM---UTOLSÓ-LOVAG

AMi sajnos kezd tömeges jellget ölteni.

Itt is meg figyelhető . Nem a problémára ad választ , hanem másiknak a sárba tiprásával próbálja érveit igazolni..Pont ezzek miatt látni ki , hogy viszonyul s néh ezzel próbál NAGY LENNI
Dátum: 2014.02.18. 21:24:49
Kocos

Én az eredetit kérem Te már a módositást mondod.

Azt hiszem Te értelmezel félre s csak másikat sértő módon írosgálsz.

Tudod az életben is aki nem érvekkel , hanem kiabálással --erőszakkal tudja szavát érvényre jutatni ,ott már ki lóg a lóláb , hogy miért is.

Meg figyelhető másik topikban olvashatod..

Van aki a sz..rt is jónak dicsőití mert a saját érdeke ezt kivánja Ja és néha a szó fosás..t ezzel éli ki.

Mindenkinek üzenem ha nem tetszik ne olvasd ,, de ami IGAZ ettől nem fog változni

Ariel---ne légy ...... hisz a Te érdeked is az amiket Én fel vetek!!! KÖZÖSÉGI érdek.
Dátum: 2014.02.18. 19:30:19
Itt az elszólása Miklósnak

Mert eredetileg nem ez volt a cél , hanem hogy látható legyen ki nem elégé aktiv szövi küldikor...
s((Idézet: Miklós - 2014.02.18. 17:52:40
Azért, mert te konkrétan nem lépsz szintet a szövi szintlépős küldetése alatt, még ugyanúgy kapsz jutalmat, mint a többiek.
Ha a küldetés kezdetekor inaktív vagy (piros a neved a listán) vagy katakombában vagy, akkor arra a küldetésre nem fogsz jutalmat kapni. De ha nem így van, és aktív játékos vagy, akkor feltesszük, hogy részt is veszel a teljesítésben.
))


Ez a változtatás pedig nem tájékoztat,,elszúrt program miatt csak bosszant s LE-át von el,Felboritja a katázási taktikát ezért meg szerzett köpenyt szemété minősití --Valamint nyugodtan lehet inaktiv a TÖBBIEK KÁRÁRA ,,hisz az át nem gondolt program csak azt bünteti aki pont akkor katázik vagy piros amikor feladat végeztével újjat kezd a szövetség.

NEM EZT KÉRTÜK ,,, Csak , hogy látható legyen ki milyen aktivitással vasz részt , s ekkor szövi belügye lett volna kit , hogy értékel , hiszen jobban tudják ki mit érdemel


Akárhogy nézzük leg jobb lenne ha vissza lenne vonva...De minimum Miklós szavát kéne be tartania , hogy aki a Sötétség lepelel rendelkezik NEM KAP BÜNTIT éa az eddigieket meg semisitik
Dátum: 2014.02.18. 00:31:13


Egy fity-- fenét volt bug

Szokásos (amit már unok) Behó féle el szúrás
Dátum: 2014.02.17. 13:04:24
Dátum: 2014.02.17. 12:50:32
Látom az igazság össze KOCOlta az idegedet

De attól még igazság
Dátum: 2014.02.17. 12:15:06
Akkor gondolom tudsz néhány olyan esetet mikor Jó ügyvéddel a sz,rt is ki préselik a másikból..

Én tudok olyat kik ebből élnek
Dátum: 2014.02.17. 11:48:35
Csak a tisztánlátás miatt,,,,

Valaki ezeket a hibákat egy régebbi kapitalista országban teszi ,,mint pl USA--valaki le prel róluk néhány millátvagy legalábis pár tizezrerrel könyiti meg a KFT tulajának bukszáját...

Mert nem az első hiba illetve be nem tartott igéret

Itt még minden esetben azt hozzák ki Mi vagyunk akik hibáznak s boruljunk térdre szórjunk hamut a fejünkre
Dátum: 2014.02.17. 11:27:03
jót vigyorogtam rajta

Köszi a fiatalitást most fitebnek érzem magam
Dátum: 2014.02.17. 11:24:27
Kis naiva Miklós már rég nem a Te nézeted szerint nézi

Ő már rég a kapitalista elv alapján sózza ránk a dolgokat...

Játszani szeretnél hát a szop..sokat széles vigyorral nyeld le
Dátum: 2014.02.17. 11:15:14
Szokjátok már meg ez egy ISTENI játék

Miklós az isten,,,,,s tudjátok ember tervez ISTEN végez

És (( tudom éssel nem kezdünk mondatot)) az eredmény Mi kurtuk el,,,stb

Miklós ha már olvasod akkor válaszolj igéreted mikor válik valóra ---az , hogy akinek van sötétség leple az nem kap büntit szövi küldikor,,illetve a mostani büntiket e szerint korigáljátok...

ui.nak az ui-ta-- Én is buktam vele küldit

ui:: Mástól nem igazán kérek komentet
Dátum: 2014.02.16. 13:40:31


Sebaj a végén maradna szintenként pár aktiv,,,akik későbi összevonás utám FÉLÁRBÓCRA eresztenék végzetúr zászlaját


SZAVAZZ MAGADRA!

http://seresmaria.hu/index.php Igaz Nézd meg Támogasd SZAVAZZ RÁ


133 : 10 000 000 = ?

Mit jelent a 133?

Az új parlamenti rendszerben ennyi szavazat kell a 2/3-os többséghez.

Mit jelent a 10 000 000?

Ennyi a Magyarországon élő állampolgárok száma.

Mit jelent ez az arány?

Azt, hogy 133 képviselő a 199-ből szabadon dönthet 10 000 000 ember életéről és jövőjéről.

Mi a baj ezzel az aránnyal?

Akik megválasztják a képviselőket, négy évre átengednek nekik minden döntést. A képviselők

pedig olyan jogszabályokat hoznak, amelyek nem engedik meg a népszavazást komoly,

országos fontosságú kérdésekben sem.

Mi korlátozhatja most a képviselőket abban, hogy a saját érdekeik szerint szavazzanak, és

akár négy éven át semmibe vegyék azokat, akik megválasztották őket?

Semmi.

Mit tehetnek a képviselők?

Amit csak akarnak.

Mit tehetünk mi, választók?

Négyévente elmegyünk választani. Vagy nem megyünk.

Miért korlátozzák a képviselők 24 éve a népszavazást?

Mert így nincs fölöttük senki, aki beleszólhatna a munkájukba.

Mi a kifogásuk a népszavazás ellen?

Az, hogy akadályozza a kormányzást.

Akadályozza-e Svájc kormányzását a népszavazás?

Nem. Nem is kell mindenről népszavazást tartani. Addig, amíg a pártok és a képviselők

döntései egyetértésben a teljes társadalmat szolgálják nincs erre szükség.

Magyarország legyen Svájc!

Érezze minden politikai döntéshozó, hogy a 10 000 000 több, mint 133. Sokkal több – 75

ezerszer több! Ha a képviselők nem akarnak úgy dönteni, hogy ez az egész társadalmat

szolgálja, akkor adják vissza nekünk, választóknak a döntés jogát!

133 : 10 000 000 = 106

Az SMS – Seres Mária Szövetségesei – a 2014-es országgyűlési választáson szeretne

országosan 106 olyan jelöltet állítani, akik egy pillanatra sem feledkeznek meg arról, kiktől

kapták a döntési jogukat. Akik népszavazást kérnek minden esetben, amikor az országgyűlés

döntései nem szolgálják a társadalmi egyetértést, békességet és biztonságot.

Az SMS nem szervez új tagokat, nem kíván pártéletet élni, kongresszusokat stb. tartani.

A célja friss civilerők, foglalkozások, szakmák, hivatások, élethelyzetek képviselőinek

bejuttatása az országgyűlésbe, hogy a tudásukkal szakszerűbbé váljék az ország életének

irányítása, visszaálljon a hagyományos magyar parlamenti kultúra. A képviselőink

megválasztásuk esetén nem az SMS-t képviselik, hanem a választók összességének megfelelő

közjó érdekében járnak el.
Dátum: 2014.02.09. 13:06:08
Látom már Te is tapasztaltad , hogy időnként ÍGÉRETÜKET NEM TARTJÁK

PL:Ha sötétség lepellel katázol szövi küldikor , akkor nem kapsz büntit . Meg jegyezném Mi nem ezt kértük , csak azt , hogy lehessen látni ki sumákol a szövi küldiknél. Büntetést illetve erre a reagálást pedig , szövetségi belügy lett volna , NEM pedig egy nem igazán eltalált módosítás .

Erre kaptunk ígéretet , hogy aki büntit kapott a büntetését vissza vonják