Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Aurri

Dátum: 2013.02.23. 17:44:32
Én csinálnék egy AF skillt vagy aukciós/LGYs reliket netán később varázslatot (ezer opció van) ami azt tudja, hogy az ősdrágakő érvényesül hatalmas (és esetleg nagyobb) lényekre is. Így nem lenne gond a felgyülemlő kavicsokkal, cserébe lehet hogy nem olyan optimálisan használnád el őket (nyilván egy hatalmas léynre kevesebb tápot ad mint egy óriásira).

Amúgy a felhalmozodó erőforrásokkal tényleg gond van, a végzeturam sisakszilánkokat eszik, kristálypontban fürdik és lélekgyémántokkal takarózik (és csak 96. szintű, mi lehet magasabb szinteken? ).
Egyetértek, én a LE+TP nyereményeket alapvetően elfuserált dolognak érzem, aligha ösztönző erő bárkinek az amit amúgy tervezetten nagyon sokféle módon megoldhat magának a játékban, akér jobb LE arány mellett (lásd most a feladatok elbalanszolt "jutalmait", ami miatt az egész fejlesztés érdektelenségbe süllyedt egy csomó játékosnál).

- Az összes LE+TP nyereményt kivenném az összes kategóriából.
- A fehér kristályitalt, támadás italát, kiégett őskövet és sisakszilánkot kivenném és átsorolnám a fekete mezőbe, azaz a "nem nyertél semmit" helyett/mellett ezentúl lehetne legalább vmi minimális kis jutalom.
Dátum: 2013.02.18. 11:51:59
Awenhai: Nekem már több éve 50-60. szint körül 50K volt egy dukát. Akkor ezt tartottam a legértékesebb erőforrásnak és a korai kristálygömbbel sokszorosan visszatérült már a dukátba befektetett milliós LE kiadás (ami akkor bizony nem kicsit földhözvágott). Más kérdés hogy ma már sokallok 50K-t egy dukátért, pedig most az már nem számít akkora kiadásnak. De a te problémádra visszatérve: 10K körüli kiadás szintenként tökéletesen elhanyagolható tétel (főleg hogy nem is ablakon kidobott pénz).
Dátum: 2013.02.16. 10:17:03
Ariel a hiba ott van, hogy hiába nő a Le/TP arány (jelzem csak egy ideig, utána elhanyagolható), egy bizonyos szint felett (és alatt!) az aktív játékosok annyira ritkulnak hogy a lehetőségek jelentősen beszűkülnek. Oké tudom ott a KH, de ha azt nem számítjuk (és valljuk be eléggé sematikussá teszi egy PVP játékot az élő célpontok közti szemezgetések heyett) egy szint után nem éri meg fejlődni. Egy pvp játékban az az otpimális ha nagy tömegben úszkálsz. AZ alacsony szinten szerzett LE/TPvel nagyjából egyetértek (kb. 60-70. szinttől felfelé drasztikusan nő LE/TP és az abszolút LE is a pusztán portyából és térkapuból élő játékosoknak is, és valóban elgondolkodtató hogy megéri-e hónapokig beragadni azért amit fentebb 1-2 rablás kompenzál), de engem elsősorban nem ez hanem az aktív játékosok és az interakció hiánya zavarna (nézzétek csak meg a bajnokik látszámát az utolsó és az első néhány kategóriában, kb 40. szintig alig van aktív pléjer). A célponthiány minden pvp játék halála, és a megoldás ennek kivédésére (egy bizonyos szint után legalábbis) a VF.
A topic elején felírt prioritási lista szerint lassan rajta lenne a sor.
Dátum: 2013.02.13. 17:36:27
A gond az a fejlesztéssel, hogy a lelkes kezdők megörülve a feladatoknak elkezdenek feladatozni, templomzoni, igen gyorsan szintet lépni és közben hulla gyenge karit nevelni, amit kb 40. szinten a sorozatos pofonok miatt majd szépen törölnek. Azok a jutalmak, Miklós LE/TP-s érvelése ellenére -minden tiszteletem mellett- egész egyszerűen átlagon aluli karaktereket gyártanak, gyengítik, rongálják a karaktereket. Ez nem lehet kívánt cél semmilyen játékra inspiráló fejlesztésénél. A képlet meg egyszerűen el van rugaszkodva a valóság talajáról, a szerencsekerékes nyerményél is uygenezt érzem. A játékosok (már akit érdekel annyira a játék és sikerélmény, hogy megtanult játszani is) egy bizonyos (relatív alacsony) szint felett ilyen rossz LE arányt maximum akkor kapnak ha felfelé ütve 0 LE-vel ütögetnek VF mellett (de az ismétlő küldi miatt még talán akkor is jobbat).

Miklós ha már rákérdeztél, járulékos nyereségeket is beleszámítva, mint LE-szívás, kamra ismétlő küldi (mert miért ne számítanám be) 95. szinten VF-el: térkapuval ~500 LE/TP. Portyával: ~250-300 LE/TP ha semmit nem rablok, semmit nem LE-szívok, kizárólag arra fiygelek hogy aktív a karaktereket kamrázzak. Ha figyelek arra is, hogy lehetőleg LE-t szívjak-raboljak ennek átlagosan a 1,5-2x-esét hozom. Ha nagyon durván rászánja az időt az ember kémkedéssel ennek sokszorosát is hozhatja (de ez extrém szélsőség ezt nem is hoznám fel példának). Vadászat: maga cselekvés kevés LE/TP-t ad, de ha kizátólag addig vadászok míg befogok egy állatot, akit beidomítok 20. szintig nevelek majd sajtolok (ez kb 3 küldetésnyi LE) akkor itt 3-400 LE/TP körüli arány jön ki.
Dátum: 2013.02.12. 20:54:27
Visszamenőleg is elérhetőek a már meglépett szintek feladatai?
Dátum: 2013.02.12. 16:21:54
Nem tudtam hogy elhangzottak ezek a számok hivatalos oldalról, így máris tudunk valamit. Ha 100 pechpont maxol (ez kb másfél hónap alatt megvan), akkor az jelenti, hogy nekem lassan 3 hónapjanem esik piros maximálsi esély mellett (5-10%? ezek szerint inkább az 5% közelít a valósághoz). Bár még ehhez is extrém pech kell napi 2x5% eséllyel. Szóval vagy tényleg ennyire peches vagyok, vagy xar van a palacsintában. Esetleg a pechpont minuszba is megy (bár ennyi pirosam sztem nem volt). Engem nem lepne meg ha bugos lenne a rendszer, mivel a dolog elsősorban sejtéseken alapul, feedback igazából ennek ellenőrzésére nincs (és tudjuk hogy ez igen veszélyes dolog egy ilyen képletekkel teli játékban).
Dátum: 2013.02.12. 16:09:36
Elsőre izomból nyomtam egy nemet, mert nonszensznek gondoltam hogy számít háborúban a szubplazma. Aztán elolvastam Miklós érveit és meggyőztek, módosítottam igenre. (jelzem eléggé egyértelműen tereli az embereket az érvelés..).
Az egész ügyre azonban (ezt a kommetet nem számítva) így sem fordítottam 2 percnél többet. Mivel a háború jelen formájában szubplazmával és anélkül is totálisan irreleváns számomra (és ezzel nem vagyok egyedül). Tudom sok-sok fejlesztési javaslat van, de ha legalább a háborús jutalmazás rendszere lenne megreformálva, motiválttá téve a háborúzó feleket, máris lehetne életet lehelni még a jelenlegi -kissé impotens- rendszer mellett is a dologba.
Dátum: 2013.02.12. 16:01:21
Idézet: Kocos - 2013.02.12. 14:48:41
Idézet: Truth80 - 2013.02.04. 16:40:57
Idézet: Aurri - 2013.02.04. 16:32:14
...Komolyan érdekelne pontosan hogyan működik a pechpontrendszer.


En mar tobbszor probalkoztam ezt kihuzni beloluk, de nem nagyon akartak elarulni. Pedig reform kellene az tuti. Egyebkent a javaslataiddal abszolut egyetertek.


Szerintem ez elegge vilagosan le van irva.
Minden oskoves porgetes (sorsjegy is) 1 pechpont, ha nem piros. Ha a pirosat kapsz, az 30-300 kozotti minusz pechpont. Ha a pechpontjaid szama meghaladja a 100-at, akkor megnovekszik az eselyed arra, hogy pirosat forgass (az alap 1% helyett gondolom 10%-ra, vagy esetleg 5%-ra). Persze csak oskoves forgatasnal nezi a pechpontokat.

Mod: Én kérek elnézést amiért leírtam. Megérdemeltem a lepontozást.


Jó ezt kb eddig is sejtettük, ha neked ez így eléggé világos, akkor tényleg nincs több kérdésem... Miből jutottál amúgy ezekre a következtetésekre, empirikus úton, vagy exhas (tekintve a számaid szórását utóbbira tippelek)?
Látod ezzel van a bajom, nekem egy tizedes nagyságrendű szórás se nem meggyőző, se nem világos. Ennyi erővel akár 1 százezrelékkel is növelheti a pechpont az alapesélyt (amire az 1% is egy tipp ha jól sejtem), sosem fog kiderülni...
Dátum: 2013.02.11. 11:34:08
De akkor 3 hetes templomokkal csak végzett volna vki?
"
Végzet Templománál korábban ígértük, hogy max. 20 db templomi medált lehet szerezni. Ez továbbra is él, a 21. templomtól kezdve a medál helyett is relikviakupon jár.
Lesznek egyébként új, relikviakuponért megvásárolható relikviák is a játékban hamarosan."

Ezek szerint semmi meglepő nem történt, 21. templomtól 2 relikviakupon jár.
Dátum: 2013.02.11. 10:33:49
A 2-3 hetes templomokkal ezt már régen el kellett volna érni pálcák nélkül is, nem?
Dátum: 2013.02.04. 16:32:14
Szerintem át kellene gondolni a szerencsekerékes gyakorikat. AMúgy is írta Miklós, hogy kerülnek be hamarosan új gyakorik. Amik a hűségbónusszal most már naponta fixen jönnek (kristályital, támadás ital), azokat ki kellene venni, mert még annyit sem érnek, amit eddig(?). Továbbá én kivennén az összes LE nyereményt, pirosból viharsebesen, de a többibe is feleslegesnek érzem. Hasonló vagy jobb LE/TP arányt számtalan erőforrás segítségével elérhetünk, tervezhetően.

u.i.: Nekem sincs 3 hónapja piros nyeremény, pedig minden nap 3-at pörgetek. Komolyan érdekelne pontosan hogyan működik a pechpontrendszer.
Kócos:

A kalandos/kvízes dologgal talán igazad van, de nekem tetszett Viszok ezen ötlete, én valamit kihoznék belőle.

A kihívásos küldetéssel is igazad van, hogy nem feltétlen aukción kellene ilyen lehetőséget adni. Egy esetleges ismétlő küldi revíziónál bekerülhetne (mondjuk a döntetlen helyére), mint ahogy ez sokszor elhangzott. A 0 LE/TP volt a gond korábbam, de egyrészt ide is be lehet vezetni a portyás LE/TP limitet, bár szerintem a (min.) 50 PP nem kevés áldozat.

Szintlépésnél táp: erre is volt javaslatom, én a lélekkútkisütés után és az energiakristályosító utáni szintlépésnél adnék (szint-, esetleg AF-szaki/épület-függő) tápokat (hasonló random/fix erőforrásokat mint amit a kihívásoknál is írtam). Emellett szerintem nem baj ha több fronton van támogatva a dolog.

Ősdrágakő csiszoló: igaz, ebbe nem gondoltam bele (talán azért mert nálam halomba áll az ősdrágakő). Talán jobb a Te verziód. Varázslói mágiának meg beraknám az én verziómat

A kihívásnál a KP az kristálypont lenne és természetesen 0,166 őskő akart lenni :-)
Olvasgatva az ötleteket a következők tetszettek (van ahol beleírtam a saját ötleteimet is, remélem nem haragszik meg érte senki) + kiegészítettem pár saját javaslattal is. Ha nem is lesz ezekből semmi, szerintem ötlethalmaznak teljesen jók, pl. a leendő varázslói mágia projekthez is (ahol szerintem az ötlet kisebb átalakítással mehetne mágiának is, oda tettem egy *-ot)

/VISKOS/

Kreatív inspirátor: Minden 3. elfogadott általad írt kaland vagy 10. kvízkérdés után kapsz egy hűségszilánkot. (GY)

Bőségszaru: Minden 20. nyert kihívásod után kapsz egy véletlenszerű erőforrást (sisakszilánk, kiégett őskő, hűségszilánk, templomkristály, szubplazma, ősdrágakő, aranydukát, eszencia) (R)

Kristályosító: Kalandpróbákra a maximális 100 helyett maximum 80 kristálypontot kell felhasználnod. (GY) *

Bajvívó: Ha van ilyen reliked, akkor választhatod a következő ismételhető küldetést: "Nyerj 50 kihívást amit Te kezdeményezel." (R)

Motivátor: Szövetségi küldetés jutalomként szerezhetsz 4x-es jutalmat is (ehhez 4 szintlépésnyi LE kell). (R)

Játékfüggő záloga: Pörgethetsz egy harmadikat is kőért a szerencsekeréken (R)

Mágikus Mosogatószivacs: Munka az aukciós házban 13 csp-ért 3 aranydukát jutalomért (R)

Katalizált katalizátor: Minden katalizált esszencia ad +1% LE-t sajtoláskor (R)

Regenalizátor: A csata során kapott regeneráció csökkenti a csata végi sebződést, és így módosítja a csata végeredményét is. (R) *

Katalizátor lombik: Minden szintlépéskor kapsz egy katalizátor esszenciát. (GY)

Templomos lovagi sisak: A 20. templomi relikvia megszerzése után minden 10. templomi medál egy nappal csökkenti a templom befejeződésének idejét. (Ez lemehet 20 napra. Ez nem kötelező, mehet 28 napig, de ha korábban átveszed a jutalmat és letelt a nap, akkor felajánlja az újraindítást. ) (R)

Példaképek tükre: Az általad végzett tevékenység duplán számít szövetségi küldetésnél. (GY) *

Visszafogottság maszkja: Minden tevékenységért -1 TP-t kapsz (vadászat, térkapu, portya, kalandcsata). (R)


Exhibicionizmus maszkja: Minden tevékenységért +1 TP-t kapsz (vadászat, térkapu, portya, kalandcsata). (GY) *

Kábítórúna: Varázslatba helyezhető visszaváltható fókuszkristály, mely a kábítás% arányában kábítja az ellenfelet (ezzel kapsz +1 kábításkört). (GY)

/BIRKA/

A familiáris imádata - Egyel több fajta familiársod lehet (R)

Sárkányfű - Állataid ezentúl 90%al kevesebbet sebződnek a varázslat körben (Ha technikailag egyszerűbb, akkor visszagyógyulják a csata végén...) (R)

Az idő kereke - A kontinuumszűkítés és a kronokompenzáció szakértelmed maximuma megnő 1-el. (R)

A kifogyhatatlan lombik - Naponta az első gyógy/varázsital próbához a kalandokban nem kell megfelelő ital. (GY)

Kamratérkép - Nem tudnak kinzókamrába hurcolni téged (R)

/KHUIN/

A kufár kedvezménye: a szerencsekerék nyereményei mellé kapott TP feleződik. (GY)

Hűtlenek jutalma: a hordaváltás csak 20 őskőbe kerül. (R)

A bajnokok gyűlölete: hordagyűlöleted a bajnoki viadalon is érvényesül. (R)

/KOCOS/

A szerencse forgandó (ritka) *
Az ingyenes szerencsekerék forgatási lehetőséged is őskövesnek számít. (Nincs fekete, lehet piros, jár érte pechpont.)

Lélektallér (ritka) *
Kalandokban az LE, ÉP, VP felhasználás feleződik. (GY)

Vámpírtüske (ritka)
A lélekszívásod a tárgyak és szakértelmek sebzést viszonzó hatására is érvényesül. (De visszacsatolásra nem.)

Negatív aura (gyakori)
Az ellenfél elszenvedi az általa okozott varázslatsebzés 3%-át. (Hasonlóan mint a tüskés bőr relikviánál.)

Ősdrágakő csiszoló: Ősdrágakő érvényes hatalmas lényekre is. (R) *

Ősdrágakő puttony (gyakori) *
Minden nap az első belépésednél kapsz egy ősdrágakövet.

Szubplazma iszák (gyakori) *
Minden nap az első belépésednél kapsz egy szubplazmát.

Bájital mesterség (gyakori) *
Minden nap az első belépésedkor kapsz egyet az alábbiak közül véletlenszerűen:
- szintednek megfelelő nem ősköves gyógyital
- szintednek megfelelő nem ősköves manaital
- zöld kristályital
- támadás itala
- védelem itala

Aranykódex (ritka)
Minden AF képességed maximális szintje 1-gyel nő, ha a jelenlegi maximuma legalább 10.

Specializació fókusz - A specializáció váltásaid 10 nappal rövidülnek. (R)

A szerencse fia
Ha a szerencséd és megfelelő tulajdonságod elég magas, az ellened irányuló támadások minimalis találati esélyét 5%-ig csokkentheted. (R)

Biztos kéz
Ha a szerencséd és megfelelő tulajdonságod elég magas, a támadásaid maximális találati esélyét 95%-ig növelheted. (R)

/RICSKOSZ/

Létsíkok bajnoka: minden 10. (80. szinttől "neves") legyőzött térkapus szörny 2x LEt ad. (R)

Istenek kegyeltje: A végzet templomában minden közbülső jutalmat kétszeresen kapsz

meg.(Kivéve templomkristály) (R)


/AURRI/

Eszenciaoptimalizátor: A nap folyamán az első eszenciád 50% eséllyel olyan lesz amilyened még nincs. (R) *

Párduc fürgesége: A gyorsítások költsége (őskő/CSP) feleződik. (0,5 CSP / 0,166 őskő) (R) *

Párbajkódex: Győztes kihívásokért +1 KrP pont nyereséget, állataid +1 TP-t kapnak (R) *

Dimenziónyereg: Entitások ellen is fejlődnek az állataid, győztes csaták után. (R) *

Oltalom-rúna: Kapsz X% LE-szívás és kábítás védelmet, ha pihensz. (X=szinttől függ, esetleg fix 25%) (R) *

Fődíj: A következő ősköves szerencsekerék forgatásod ultraritka lesz. (R)


Kisebbek:
Ősdrágakő (10)
Szubplazma (10)
Templomkristály (20)
Hűségszilánk (25)
Sorsjegy (15)
Idézet: Ariel - 2013.01.27. 13:03:17
De az tényleg nem működik, hogy ahhoz kötjük a jutalmat, hogy aznap teljesítettem-e már az adott küldetést. Ez kb olyan lenne, mint ha portyagyőzelem esetén csak annyi LE-t kapnál, amennyit az EH ad, ha aznap már legyőzted az adott ellenfelet.


Ez azért erős sarkítás. Az játék legfőbb és leguniverzálsiabb erőforrsát (LE) nem keverném össze a plusz oppcionális jutalmakkal. Nem látom miért lenne hiba, ha a plusz jutalmakat ahhoz kötjük, hogy aznap mennyiféle küldetést tudtál teljesíteni, kvázi mennyire változatosan játszol? Ez erősen összecsengene pedig a Miklós által mindenhol forszírozott "mindenki csináljon mindent" elvvel is.

A balansszal talán igazad van, de ha a játék színesedne (megtörve az ismétlős napi rutin monotoniát) az szerintem nem tenne rosszat a játéknak (még ha cserébe +néhány küldi is lenne teljesíthető a csúcsküldizőknek, főleg ha a dukátolást visszafogjuk)
Ariel: lehet Te továbbra is kábítani fogsz mást meg jobban csábít a plusz erőforrás és ezért hozna némi áldozatot. Annyival máris javítana a helyzeten a javaslatom h a jelenlegi taktikával nem szerezhetnél annyi dukátot. Ha küldik ki lennének balanszolva végre az persze sokkal üdvözülendőbb lenne, de ezt már évek óta hajtogatjuk mindhiába /egyedül az általad példának felhozott krit.vari kapott 2 javítást is, pedig van 3-4 másik küldi ami egyensen közröhej kategória/
Akik két hetes templomokkal tolják már régen el kellett volna hogy érjék a 20 medált, nem?

Dukát helyett ha lehetne vmi erőforrás cilkiusan/rnd pln templomkristály, hűségszilánk, CSP, PP, TKP, ősdrágakő, szubplazma... Ekkora választék setén simán maradhatna a dukát.is az nem szállna el. És csak akkor adnék plusz erőforrást ha aznap nem olditt.még meg ugyanolyan küldit /had kelljen gondolkodni is a tápért/.
Quellon komolyan gondoltam, de tényleg szerencsésebb a jelenlegi max. közelétől bevezetni. És a fenti ötlet.szimpibb, bár nem biztos hogy kevésbé táp...
Kócos:
A legtöbb hasonló játékban 20/80% rnd van a biztos buktára/találatra akármekkora stat különbség esetén. Ezt a szerencse itt 10/90 módosítja, ezzel az egyik legerősebb és leguniverzálisabb harci stattá teszi. A legtöbben az IQ-t sorolják a legerősebb statinak bajnokin, pedig -1000 IQ-val is lehet bajnokit nyerni, ha elég magas szerencsével (és erővel) mész neki egy közelharcra tápolt karival. Másrészt eddig minden 10. ütésed besült közelharcban a random miatt akármennyire jó vagy, ezután 10/10 lesz, ami vetekszik a szívósság öve +1 harci körével (ha pl. ismétlő küldiket vagy LE-szívást nézünk).
Kettébontva 5%-os módosítóval szerintem már emészthető a dolog.
Kócos: (szerencsés relikekre):
Ha csak 5/95-%-ig menne, akkor is a játék messze legnagyobb tápját adnád a játékosok kezébe. A 0%/100%-os verzió egy ilyen játékban támogathatatlan (bármennyire is utáljuk a randomot).

A többi javaslatod nagyrésze tetszik. (ez sem kivitelezhetlen, csak sokkal finomabb formában)