Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - winnie

Dátum: 2009.09.07. 10:27:10
szerintem jó a rendszer. megint az extrémebb példákra akarjuk ráhúzni azt, hogy a rendszer a rossz, holott a példa az extrém.

egy tipikus szövetség hasonló szintűekből áll azért, legalábbis nem afféle gyűjtőszövetség, ahol a kicsik a nagyok mellé lépnek be főleg a táp miatt. (a kicsi itt persze a szintjén nagyon erőset is jelenthet). ezek a szövetségek, a húzó nagyok miatt túlságosan elhúznak epikusban és idővel, mivel a példa extrém, a kicsiket extrém nehézséggel állítják szembe.

ennyi a titok nyitja, csak ezért NEM KELL REFORM.

tudom, mert nálunk is ez a helyzet. én 69. szintről óránként csapok 4-7000-et a 95. szintű epikusba (szerintem ez hiba. mínusz 26 szintről nehogy már ekkora király legyek és én még a szintemhez képes gyenge vagyok), az 52-55. szintűek még hozzá tudnak tenni csatánként 1000-2000 sebzést (még mínusz 40 szintről sem varázsolják le őket, ha ésszel mennek), a többiek plusz pár százat.

de csak azért, mert keressük a szélsőségeket.

elhiheted, mortimer, hogy egy szövetség, ha a 110. szintű epikusnak 70-80. szinten menne neki, akkor mindenki résztvenne.

ha viszont extrémkedni, haladni akarnak, akkor bizony számolni kell azzal, hogy borul az egyensúly. én szívesen csépelem az epikust, hogy a többiek erősödjenek a tárgyakkal, még fejlődök is, aki nem akarja ezt csinálni, az várja meg a többieket. nem hajt a tatár, nincs végcél. ha valaki versenyezni akar, akkor szólok, hogy lassan jársz, tovább érsz. ha utol akarsz érni valaki, akkor nem úgy fogod, hogy megelőzöd, hanem úgy, hogy hamarabb fog törölni nálad.

Idézet: Mortimer - 2009.09.07. 10:12:18
végzetes játékbeli hátrányt adó kincsek a téma (Triász),


imádom az ilyen apokaliptikus kinyilatkoztatásokat. nagyon sajnálom azokat, akik szerint egy kincs nem megszerzése VÉGZETES hátrányt jelent., engedd meg, hogy mosolyogjak és jelezzem, hogy nem a triász miatt nem fogod XY-t utolérni.
Dátum: 2009.09.07. 10:17:36
nem csak a harmadik fázisban potyog. lehet, hogy bug, de a V1-en is jött már térkapus cucc és térkapus fókuszkristály.
Dátum: 2009.09.05. 14:37:30
nem hiszem, hogy sokakat izgatna a büntető. a portya az játékélmény, azt észre sem veszi az ember, ha eltűnik egy CSP-je.
Dátum: 2009.09.04. 23:42:19
a smaragdok leírásában le van írva, hogy ők minden varázslatot egy szinttel hamarabb megvehetnek.
Dátum: 2009.09.04. 15:36:22
annyira nem érdekes, hiszen mindig a sírások a hangsúlyosabbak. akinek nincs baja semmivel, az a csendes többség. ők nem írják be azt, hogy "minden szép, minden jó".

a "tele van" a topik összeszámolható, hogy hány ember sok kommentjét jelezi. kommentleni sokat lehet, szavazni azonban csak egyet.
na, de... az gondolom nem volt neki újdonság, hogy portyáznak rá.
Idézet: Ösvényjáró - 2009.09.03. 19:02:16
Nevet is kérnénk, hogy honnan érkezett...


engem jobban érdekel a kiváltó indok:)
Idézet: Gritta6 - 2009.09.03. 15:24:51
Sziasztok!

Kaptam ma egy levelet egy játékostól a V2-n, mert túllicitáltam az aukciós házban. Lehet érzékeny a lelkem, de ez nem esett jól, azt hittem nyugodtan licitálhatok bármire.

Küldő:Deadknight
Üzenet címe:(nincs cím)
Dátum:Ma, 15:10:37
A faszom beléd bazdmeg így is prémiumos vagy és el is lopod előlem azt a szart. Fuck


mi volt az a "szar"?
Dátum: 2009.09.03. 14:06:27
én inkább arra leszek kíváncsi, hogy meddig lehet bírni a nulla vadászást, fejlődést, meddig lehet hozni a napi 25 győztes csatát annak, aki extrém szinten manózik? ergó mikor lesz vége az eseménynek? illetve az is érdekel, hogy a top10-esek közül ki várja el a totális kompenzációt és kinek mindegy, hogy mi lesz a "nyeremény".
Dátum: 2009.09.03. 14:04:04
Idézet: BlackSheep77HUN - 2009.09.03. 08:41:59
Látom nagyon nem látjátok a fától az erdőt! A hsz-nek nagyon nem a MMORPG vs VU összehasonlítás és a sarkított példa volt a lényege, hanem a megszerezhető relikviák költsége. Kiragadtok a hsz-ből egy teljesen lényegtelen részt és mindenki azon kezd el lovagolni.
Winnie ne haragudj de ez nagyon Miklósos volt. Ő dettó ugyan ezt csinálja amikor válaszolgat a játékosoknak. Olyan dolgokra válaszol ami lényegtelen vagy már mindenki tudja a válasz és a lényeges dolgokat rendre átugorja.


teljesen igazad van, csak arra akartam célozni, hogy egy érvelést ne silányítsunk le sarkítással, vagy ha sarkítunk, akkor jelezzük azt, húzzuk alá, magyarázzuk.

ugyanis, ha jó egy érvelés, akkor éppen a túlzással lehet tompítani az élét, mivel a kákán csomót keresők azonnal ráugranak a túlzásokra és azokat pécézik ki, a lényegi mondanivaló meg elsikkad...
Dátum: 2009.09.03. 14:01:06
ez megdöbbent.

Igen
25 szavazat (41%)
Nem
36 szavazat (59%)

kellemes csalódás, nem erre számítottam.
Dátum: 2009.09.03. 00:57:40
Idézet: Érint - 2009.09.03. 00:23:39
Na nehogymár a feljtéssel akadályozzuk meg a karakterlopást!!!! Ez egy f@szság, úgy ahogy van. És, ha visszakapod a karaktered, úgyis visszaállítják neked. Tök mindegy, hogy csak 1 szakit felejtett le, vagy mindet. Szóval ez nem magyarázat arra, miért kell kiszabni a játékosokkal.


szerintem nem vagy képben, hogy miért történt meg a korlátozás nevezetése. karakterlopás? olyan is van? olvass, kérlek utána, hogy mi miért van, csak utána lődd el az első kommentedet:)
Dátum: 2009.09.03. 00:26:05
Idézet: BlackSheep77HUN - 2009.09.02. 17:55:57
Moderatornak igaza van a VU-nak kb. anyi köze van egy MMORPG-hez mint egy tevének az Északi sarkhoz. Legjobb indulattal is max PvP. De szerintem teljesen felesleges bekategorizálni.


huhh. lehet, hogy nem ismered akkor a vu-t. vagy az mmorpg-ket. a vu és az mmorpg is szerepjáték(szerű). mindkettő fantasy környezet (általában), mindkettő sok-sok emberi játékos játssza. mindkettőben van játékvezető, mindkettőben találni tárgyakat, mindkettőben van TP-rendszer, mindkettőben vannak küldetések. hadd ne folytassam.

mi a helyzet a tevével?

mi értelme annak, hogy a hatás kedvéért totális túlzásokat írunk, butaságokat? ha az igazat írod, ha nem sarkítasz (nyilván a hatás kedvéért), akkor a másik fél nem fogja megérteni az érveidet?

ez kábe a "nagyon sokan töröltek" kijelentéssel rokon. hiszen vannak, akik töröltek. de ők még mindig messze a kisebbség.
Dátum: 2009.09.02. 15:38:51
egyrészt tökéletesen érthető a kérés, másrészt röhejes, hisz egy hétről van szó. egy hétről. az semmi. elmész nyaralni és visszajössz.
Dátum: 2009.09.02. 10:39:17
Idézet: Yaksee - 2009.09.02. 08:21:19
Üdv!

Tegnap este írtam, hogy 48 manó kivégzése után sem kaptam semmit, éjjel még 2 próbát tettem: az 50. manó az első relikviát dobta. Ma reggel az 51. a mágiaelnyelőt... . Szóval tényleg nagy random van... Apropó: hogy lehet felvenni őket? Csak 30. szint után? Mert akkor még sokat kell vele várnom...

További jó töltögetést mindenkinek.


olyan nincs, hogy nagy random vagy kicsi. mindkét dobásra volt x százalék esélyed. az, hogy bejön vagy nem a random nagyságát jelzik. a randomnak nem hiszem, hogy lenne nagysága. épp azért random, mert elég random.
Dátum: 2009.09.01. 16:32:11
nekem speciel szimpatikus volt, hogy a V1 egyszerre váltott a V3-mal, még az elsőről a második fázisra, akkor azt hittem, hogy ez koncepció is, afféle párhuzamos univerzumok összefonódása dolog. de sajnos nem az.

mint leírtam gáz a külön világokra valóbontása az eseménynek (bár logikus), mert szem előtt kell tartani, hogy mindenki első akar lenni, viszont ha a V3 zafírjai vezetnek és leghamarabb ébresztik fel a dögöt, akkor a V2-t vezető hordának odalesz a motivációja, hiszen ők kvázi a többi világ hordáival is versenyeznek saját világuk dicsőségére.

azt meg főleg nem kívánatos lenne elérni, hogy mivel a V3 hamarabb fejezi be, a "nyeremény" hamarabb ki fog derülni, hogy mi, pláne leállíthat sokakat (ha csalódnak), aminek folyománya az lesz, hogy a V2-n, de talán a V1-en is még többen le fognak állni a töltéssel és az esemény kvázi be fog ragadni a világon, mert jóval kevesebben fognak foglalkozni vele.
Dátum: 2009.09.01. 10:53:50
mégpedig a másodikból, csakhogy a randomot istenítsem.
Dátum: 2009.09.01. 00:06:54
a LE? a győzelem mámorító öröme? a sikerélmény, hogy a 7 szint adta (tudomisénmenny) +400 tulajdonságot legyőzöm?

nem mondtam, hogy 7 szinttel lejjebb ütök, de nyilván az ember azt üti, akit tud. ha 7 szinttel lejjebb lévő láthatatlant (de azokat nyilván szintben érdemes vagy alulról), akkor azt. én sajnos például minimális számú célpont közül válogathatok, amit a fertőzés kitolt kábé 5-tel. ütök, akit érek, általában mindig egy felbukkan a portyalistában.
Dátum: 2009.09.01. 00:04:29
ez meg nem hiba és nem is felvágás (nincs mire), de hadd mondjam, hogy izé-mizé, hogy én, mint TÖ alapján szinthez képest gyengécske egy magasabb TÖ-s, 2 szinttel alacsonyabb ellen ilyet harcolok: A csatában összesen 2939 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál. (normál varázslat, normál felszerelés, max körös csata). ez nekem eléggé elszállt és abszurd. még, ha valami optimalizatőr lennék, de így. ez meg egy mínusz 5 szintes csata máról: A csatában összesen 3608 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál.

szóval, nem tudom... nyilván a varázslatot csökkenti a manórelikvia is, de ha már most ekkorák a különbségek, akkor nem is akarok belegondolni, hogy mi lesz később és mekkorák a különbségek nálam jóval erősebbek támadása esetén.
Dátum: 2009.09.01. 00:00:40
ha 7 szinttel lejjebb vagy, akkor a felszerelés kompenzálhatja a mínuszt, nem? én is gyakran ütök láthatatlant, sokszor lehet biztosra menni ellenük.