Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - itelethozo

Oldal: 1
Dátum: 2008.11.10. 10:37:21
Egy középszerű játékos meglátásai

Már régóta terveztem, hogy esszébe öntöm a tapasztalataim, véleményem a játékkal kapcsolatban, remélem nem beszélek majd sok hülyeséget.

A játék indulása napján kezdtem.Előtte sok egyéb hasonló játékot toltam már, szóval tapasztalat akadt bőven(larkinor, gladiatus, torncity) Azt hiszem ezek sokat segítettek itt is. Az elején dühített például az eszméletlen random faktor a harcoknál, mára hozzászoktam, plusz amit vártam szintén bejött.
Tapasztalatok
- 30-40-es tulajdonság értékig minden képességet fel KELL húzni. Egyszerűen olyan potom ára van addig minden képességnek, hogy kötelező addig tápolni, mert nem nyilvánvaló de számít még az egészség is. Magasabb szinten pedig a VP is jól jön majd.
- Ebből adódik, hogy alacsony szinten mindenki svájcibicska karakterrel fogja nyomni.
- A tanulás képességget minél hamarabb minél tovább fejleszteni, a többivel nem törődni (én itt hibáztam) kivéve 1-1 pont csapda és az idomításra(több felesleges itt az elején)
- Vadászatok. 2-3 napnyi csp-t célszerű összegyűjteni, majd 0LE-vel 0 ÉP-re veretni magunkat, és akkor elvadászni az összeset.Ha közben az ÉP-nk 15%-ra ugrana, akkor megint leütni magunkról valami gyengébb játékossal és folytatni a vadászatot (láthatatlanságot csak háború esetére javaslom)
- Portyázás. Óránként 3, maximum 4. 20%-kal még lehet nyerni de már neccesebb.0LE-n nem jövedelmező minimum 50-100LE legyen nálunk (Természetesen ez nem a portyázásra épülő hanem a stabil, biztos fejlődésre vonatkozik)
- Építés. Mindegy milyen kis összeg is de célszerű beépíteni, különben ellopják. Főleg pihenés vagy távollét előtt.
- Küldetések. Célszerű, egyszerre többet összegyűjteni, hogy amint leadtuk az egyiket rögtön leadhassuk következőt is.Így hirtelen nagyobb összeghez juthatunk,ami jól jöhet ha TP nélkül akarunk elugrani a mezőnytől.
- Tárgyak. Erre nincs jó taktika, kinek mi jön be. Max annyit tudok mondani,ne minden szinten szerezzük be a legfrissebb fegyvert, páncélt, 2-3 szintenként mindig csak 1-2 tárgyat update-ljünk. Sokan mondják nem is érdemes, költeni rájuk, mert az árából több tulajdonság jön ki, de ezt azért vitatnám. Főleg mivel tulajdonságból,szakértelemből nincs például elnyelés érték.

A jövőre nézvést.

- Hamarosan eljutnak oda a karakterek, amikor már annyira drága lesz egy-egy tulajdonság pont, hogy dönteni kell mikor mire rakunk. Gondoljuk hát át milyen stílusú karaktert szeretnénk. Én személy szerint "tank"-ot fejlesztek. Magas védelem, magas IQ, sok elnyelés. Nem az a célom, hogy harcban sokat üssek, hanem, hogy kevesebbet kapjak. Egyenlőre egész jól bevált ez a módszer. Viszont figyelnem kell, hogy a szakértelmekben is update legyek: szívósság és kivégzés!
- Természetesen lehet támadásra vagy varázslásra is gyúrni, a lényeg tényleg csak annyi, hogy ne akarjunk mindenes karaktert.
- Random faktor. Perpillanat ez a legnagyobb problémája a játéknak. Nem ismerem a képleteket,de van egy olyan tippem, hogy magasabb szinten magasabb tulajdonságoknál (számoknál) már el fog ez a % törpülni, kisebb jelentősége lesz. Nekem legyen igazam:)

Gondoltam ez a kis összefoglaló nagy segítség lehet a kezdőknek. Ha valamiben tévedtem volna szívesen fogadom a kritikát.
Dátum: 2008.10.02. 16:03:25
Lehetne valami köze a szintünkhöz a vadászaton kapott LE-nek.Kevesebbet kapok most mint első szinten.Tudom a random egy ilyen bicikli de lehetne valami minimum értéke vagy valami,mert ez a 2-3 LE 4. szinten halottnak a csók.
Oldal: 1