Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - MinM

Oldal: 123456
Dátum: 2009.07.23. 21:21:38
Idézet: MinM - 2009.07.16. 11:07:18
Ma 10:15 után (elküldtem vadászni 14x a karit 9:10 környékén, a szintlépés kb 9:40 körül lehetett) belépéskor megvolt a szint és 17K körüli LE a vadászatból, de akadozott az oldal betöltése, ezért kiléptem. 10:45 körül visszanéztem rá és se szintlépés, se LE (a kettő közötti állapotban rekedt meg a szintlépés előtt, viszont a vadászatok lefutottak).
Most vagy hiba volt, vagy én flasheltem egy hatalmasat - szerintem az előbbi.


Események menüpont:
Július 16. 16:15 Gratulálok, a 48. szintre léptél!
Július 16. 10:10 Gratulálok, a 48. szintre léptél!
Mégsem én vagyok a hülye. Legalábbis nem emiatt
Dátum: 2009.07.16. 11:07:18
Ma 10:15 után (elküldtem vadászni 14x a karit 9:10 környékén, a szintlépés kb 9:40 körül lehetett) belépéskor megvolt a szint és 17K körüli LE a vadászatból, de akadozott az oldal betöltése, ezért kiléptem. 10:45 körül visszanéztem rá és se szintlépés, se LE (a kettő közötti állapotban rekedt meg a szintlépés előtt, viszont a vadászatok lefutottak).
Most vagy hiba volt, vagy én flasheltem egy hatalmasat - szerintem az előbbi.
Ha valaki tud valamit ezzel a jelenséggel kapcsolatban, akkor tiszteljen meg egy válasszal (Bezavart az új szerver indulás, vagy ez attól független egyéb történés volt?)
Köszönöm.
Dátum: 2009.07.14. 20:03:37
Melyik az A,B,C első betűje?

Túl specifikus, csak az tudhatja a választ, aki nem analfabéta

Tudtommal a betűkészletünkre utalhatunk az ábécé szóval, vagy az abc betűszóval, így helyesírási hibát is tartalmaz a kérdés.
Dátum: 2009.07.04. 19:35:41
Ki nem családtagja Győzikének?
Evelinke
Eszmeráldá
Bejjá asszony
Virgike

Visszanézve az utolsó 50 részt , pengeéles logikával a B válaszra tippeltem. Bejött. A kérdés nem.

A gondom az, ami sokaknak: ez nem az első fecske volt

Lehetne olyat, hogy az adatbázisba kerülés előtt legyen a szűrés/értékelés?
Tudom, hogy plusz meló még egy adatbázis az ideiglenes tároláshoz, de sokat lendítene a színvonalon.
Dátum: 2009.05.04. 21:19:03
A Kung Fu Panda című animációs filmben ki nem volt a fantasztikus négyesnek a tagja?
Daru
Shifu
Sáska
Tigris

Javít / Töröl ?
A film magyar szinkronjában "őrjöngő ötös" volt.

Más:
Kérlek írjatok a gyengébbek kedvéért a kvízkérdés feltevésével kapcsolatos tájékoztatóhoz egy kis kiegészítést, nevezetesen, hogy a piros aláhúzás nem a díszítés kedvéért kerül a szavak alá.

Hálás köszönet érte.
Dátum: 2009.02.01. 18:26:43
"Igazándiból ennek a topicnak nem az a célja, hogy mindenféléről vitázzunk "
Ezt Miklós írta az általad javasolt topicban, ezért inkább itt hagyom. A topicok között hirtelen nem találtam alkalmasabbat, ahova írjam, pedig mindenképp meg kellett osztanom a világgal, különben álmatlan éjszakáim lettek volna
Ha nagyon nem jó itt, majd törlik, vagy szólnak, hogy töröljem.
Dátum: 2009.02.01. 15:44:44
Kicsit távol esik mostani párbeszédtől, de nekem is volna pár ötletem:

1. Mi lenne, ha a végzetúrnál található LE mennyisége is befolyásolná a képességei hatékonyságát? Ez csökkentené azokat a lefelé támadásokat, ahol csak az állat fejlesztése / TP miatt ütnek lefelé. Bár ez nem segítené a gyengébbeket, de a portyázásokban forgó LE mennyiséget valószinűleg növelné.
2. Esetleg egy rejtőzködés szakértelem, ami %-ot adna rá (hasból 0,5-önként, 25%-ig), hogy egy végzeturat ért támadásnál a támadó egy másik, véletlenszerűen választott ellenfelet üssön helyette (háborúban persze nem működne). Bár ez növelné a mindenki által közkedvelt (?) random szerepét, szerintem mókás lenne. Esetleg szaki helyett épületben ugyanez (a nevére ez esetben tippem sincs). Érv a szaki mellett, hogy a lemaradt játékosoknak kisebb a szakiösszegük, tehát kevesebbe kerülne kifejleszteniük ezt, mint a táposaknak.
Lehetne korlát is rá, hogy csak akkor működjön, ha az ellenfél tulösszege/szintje magasabb (az erősebb miért rejtőzködne?). Később, ha igény van rá, esetleg ugyanennek a hárítása (éleslátás, vgy vmi hasonló), max feleakkora hatékonysággal...
3. Másik szaki: kiegyenlítés?: Ha egy magasabb szintű végzetúr téged támad, azt szintkülönbség*szaki szint*0,5 módosítóval teszi.
Elég kiforratlan ötletek, de biztos csiszolhatóak, ha megvitatjuk őket
Dátum: 2009.02.01. 12:53:54
Tiszta, sőt, még logikusabb is, mint ahogy én gondoltam. Csak eddig nem tűnt fel, mert általában egyszerre zavarom le a portyákat, aztán rápihenek 1 órát.

Kösz a választ.
Dátum: 2009.02.01. 10:11:06
Üdv!

Több dolgot is szeretnék jelezni:

1. a karakterlapon az alul felsorolt felszerelési tárgyaknál a varázslat nevén folyamatosan jobbra mozgatva a kurzort szétcsúszik a kép, mert a felugró ablak mindig látható marad. Ugyanezt balra elvégezve nagyjából helyrehozható, de nem áll vissza teljesen. nem annyira zavaró, csak nem szép. (7-es IE, 1024*768). Esetleg fixen a varázslat neve elejének koordinátájára lehetne tenni az ablakot, akkor megszűnne a hiba.

2. tegnap fordult elő először, hogy portyánál az 1 óra eltelte után (igaz, pár percen belül) támadtam és rögtön az 1. támadás után -10%os módosítót kaptam, de nem egy órára, csak 20-40 perc közötti időtartamra. Ez tegnap többször is előfordult. Közben nem váltottam el a portyázás ablakról, csak a keresés gombbal frissítettem (bár elvileg az is submit-ol, szal nem értem). Esetleg beragadhatott egy változó értéke, nem tudom. Olyan ellenfélre támadtam, akivel háborúztunk, a szövi nevére szűrt kereséssel.

Ha már más is jelezte ezeket, akkor tárgytalan a hsz.
Az állatok fejlődésének lassítása igazából nem is ide tartozik, csak hát hova máshova írtam volna?
Annak a javaslatnak annyi a célja, hogy (több más módosítással együtt, mint pl. a nagyon negatív LE-diff-es karik védelme) ne érje meg annyira folyamatosan csak a gyengébbeket ütni.
Nincs mit szépíteni, jelenleg mindenki ezt teszi. Én is. Néhány küldin kívül nincs, ami rákényszerítene az ellenkezőjére. Max annyit tudok tenni, hogy nem ugyanazokat csapkodom folyamatosan.

Nyilván ez magasabb szinten egyre kevésbé érvényesül, csak sok játékosnak az, hogy lecsapkodják, már az első 8-10 szintnél elveszi a kedvét a játéktól, így abbahagyja. Sokan csak napi 1-2x tudnak odaülni játszani, ha éppen akkor le vannak ütve felére-harmadára, akkor aznapra ki is vannak zárva a játékból (hacsak nem italoznak, de akkor meg fejlődni nem lesz LE-jük).
Üdv!

Javítsatok ki, ha tévednék, de úgy láttam, az állatkák cseréjénél 3 szempontot mérlegelünk:
1. elnyelés
2. sebzés
3. LE igény (idomítás, morál)

1. Az elnyelésnél a lépett szint jobban növel, mint az alapszint. Miért különböztetjük meg egyáltalán az alap és lépett szinteket az elnyelésnél? Erre nem találtam eddig választ, bár nem olvastam még el minden fórumot.

2. A sebzés a gazdi sebzésétől függ: logikátlan. Az állat miért üt nagyobbt akkor, ha én nagyobbat ütök? Ez annak kedvez, aki tulösszegre gyúrva MELLESLEG állatot is tart. Ha saját sebzése lenne az állatnak (esetleg szinttől függő alap+lépett szinttől függő módosító), az ösztönözhetne a cserére.

3. LE igény: ezt a részt elég rendesen kiveséztétek, nincs hozzáfűznivalóm.

Az állatok fejlődését azzal is be lehetne lassítani, hogy az adott és kapott sebzés arányától függjön a kapott TP-je (indoklás: minél jobban megverem az ellent, annál kevésbé veszem igénybe az állatot, így az egy könnyű csatában nem fejlődik annyira, mint egy nehézben).
Nem mellesleg emiatt a játékosok esetleg nehezebb csatákat is bevállalnának.
Dátum: 2008.10.17. 20:59:44
Üdv!

Bugot szeretnék jelezni: kérdésfeltevésnél a számmal írt 0-t üres mezőnek értelmezte a progi.

Anyira nem zavaró, beírtam szövegként.
Oldal: 123456