Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ördög

Oldal: 1
Dátum: 2023.09.21. 22:25:48
Nekem 400. szinten valóban sok a relikvia kuponom, de alacsony szinten meg tolja a nyakadba a csp-t az inspirátor. Pár oldallal ezelőtt írtátok 120 cs / nap az arány. Mindenki más gondokkal küzd, de ettől jó a játék. Kevesebb matekkal is lehet ezt élvezni. És mindenki előtt ott a lehetőség hogy ne visszafogott fejlődéssel pók üzemmódban játsszon. talán nem lesz mindig alacsony szintű....
Dátum: 2023.09.14. 20:49:32
Bocsi, én azt gondolom 400. szinten is amatőr vagyok DE hogy kaphat valaki 120 csp-t egy nap ?? És 1 mp alatt vadászni ?? Mit lőtem mellé ??
És nekem a Nagyobb grifftojás kiköltése 32 órát vett igénybe, mínusz a 2 x 4 óra gyorsítás = halva született griff. ??? Akár a szörnyfog
Dátum: 2021.01.06. 22:47:18
Nem neked címeztem, mivel azt sem tudom ki vagy. De biztosan igazad van abban , hogy a "sátánnak" címzett fizető játékosok tartják életben a játékot.
A célom az volt , hogy a mértékletességre hívjam fel a figyelmet. Én tudom, hogy az viszi előre az embert, ha egy adott versenyhelyzetben kihozza a maximumot, de szerintem vannak olyan helyzetek, ahol ez vissza nyal. Azt gondolom ez lehet a kiégés.
Évek alatt sok ilyen "kiégett" top karakterrel találkoztam. Ha valami már nem feladat, akkor az nem is érdekes.
Dátum: 2021.01.06. 22:06:58
Az felmerült már kérdésként, hogy ki mint vet úgy arat ? Magatoknak kerestétek a bajt, hogy számotokra beszűkült a játék. Amikor évekkel ezelőtt belekezdtetek nem volt gyanús a "szerepjáték " kifejezés. Nem gondolom, hogy lehet sok pénzért és sok rááldozott óra árán hangulatot venni.