Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ricardo

De miért kell védekezést tolnia a harcosnak, ha senki nem tol rajta kívül támadást? Közelharcos és varázsló is lehet jó 3-3 tulajdonsággal, viszont 4-4-gyel lesznek igazán erősek.
Ez a csalóka inkább. Akkor ha én varázsló vagyok fejlesztenem kell a támadást, hogy jobb legyek a másik varázslónál. Azt kell észrevenni, hogy 3 tulajdonság fejlesztésével ütőképes karaktert lehet csinálni, mindegy hogy minek nevezzük. Persze ha mindenkit folyamatosan verni akarok, akkor minden tulajdonságnak jónak kell lennie, de pont ez a játék lényege. Hogyan tudod az erőforrásaidat a legjobban beosztani.
Miért kell? Hiszen a varázslónak nincs támadása.
Szerinted a varázsló karaktereknek 3 dolgot kell fejlesztenie: Védő, IQ, Tau. Plusz van neki egy vagy több magas szintű állata ami csak lett neki. (Ha 20-as támadóval tolta az elejétől, ahogy Te említed, akkor sosem lesz magas szintű állata, mert 40. szintig nem nyer portyát.)

Ezzel szemben szegény harcosnak fejlesztenie kell az IQ-t, az erőt és a támadót. Hihetetlen, de ez is három tulajdonság. Plusz még az állatokkal is előnyben van, hiszen ő meg is tudta nyerni a portyákat alacsony szinten, tehát erősebb(ek) az állata(i). Emellett magas szinten ezek az állatok rengeteg sebet okoznak a magas erő miatt.
Nem tudom Te hanyadik szinten játszol, de egy szerencsedobáson kívül (ez az IQ próba) csak az állatok számítanak a harcban. Ha nálam van 4 állat az ellenfelemnél meg egy sem, akkor az közelharcban olyan 1000-1500 seb különbség. (Én 5-700-zal kevesebbet kapok, az ellenfelem 6-800-zal többet.)
A lélekszívás nagy valószínűséggel nem a kapható LE-ből jön, mert én is találkoztam már olyan karakterrel, akik a transz. projekció alatti lémből szívott, aztán a portya végén a sima 0-át kapta.
Dátum: 2009.07.20. 15:35:16
Érdekes hogy egy szintet felfelé lépve durván 150 LE-vel adnak kevesebbet a normál méretű szörnyek. Ki érti ezt?! (Irányított vadászat rendben, szerencse arányaiban ugyanakkora maradt, kvíz figyelembe véve

Szerk: ó bazz, elfelejtettem visszarakni a turbót az spm-re.
Dátum: 2009.07.20. 13:46:02
Ez így nagyon sarkosított. Mivel van smaragd és rubin karakterem is, ezért a támadáslistákat böngészve mindkét oldal eredményeit figyelemmel tudom kísérni. Nem egyszer láttam már olyat, hogy valaki 1200-1500 sebzés különbséget is le tudott dolgozni a varázslatkör után.

(Attól hogy valakinek maxos a támadása még lehet gyenge a fegyvere, illetve kicsi az ereje. A közelharci sebzések mértékét ez a kettő befolyásolja, nem a támadás. )
Dátum: 2009.07.20. 13:22:12
Hogyan kellene kinéznie egy csatának szerinted?

1000 sebet osztassz ki, 200 a varázslat, 200 az állatok sebzése 6 kör alatt és 600 a közelharci seb? Ez jobb lenne?
Dátum: 2009.07.20. 13:12:15
Érdekes, hogy a JV engedélyezte egy Holocaust nevű szövetség megalakulását.
Dátum: 2009.07.20. 12:52:27
Ha mehetne max fölé, akkor szerintem oda lenne írva, hogy "Megvásárlásakor kereskedelem szakértelmed megnő 10-zel. Ezzel a maximália 170-et is meghaladhatja."
Dátum: 2009.07.20. 12:49:23
Most te ia kiforgatod mások szavait. Szurilo játszani szeretne, nem pedig szenvedni.
Dátum: 2009.07.19. 14:10:46
Ejj-ejj, Te már sosem fogod megérteni az egyes emberek problémáit, csak osztod itt az észt álszent módon. Persze hogy zavar, hogy amit én sok befektetett idővel és munkával megszerzek az másnak az ölébe pottyan, csak azért mert magasabb szintű. Az meg hogy támadjam őket sokkal alacsonyabb szintről tiszta hülyeség, látszik hogy nem érted a játékot. Lehet, hogy 10-ből 1-szer megverem őket a random miatt, de biztos negatívban leszek LE szerzés részről, valamint onnantól támadhatnak engem is 15% alatt. Én nem szenvedni szeretnék, hanem ugyanazt a luxust megkapni amit top.
Dátum: 2009.07.19. 11:02:02
Most már el se mennek?! Kicsit szomorú látni, hogy ez a pár embernek szóló fejlesztés mennyi tápot ad a TOP-nak. Az első két oldalon olyan drasztikusan nőt az LE differencia, hogy az hihetetlen. Nem lehetne esetleg, hogy az 54-58. szintű karakterek is kapjanak ingyen 3-400k LE-t. TEljesen korrekt fejlesztés lenne.

Esetleg hívhatjuk őket onix hordának. Az onix horda tagjai kedves, érző szívű lények, akik egy másik síkról érkeztek ide, hogy segítsék a végzeturak fejlődését. 54-58. szint közötti lények, akiket csak azonos szintű karakter támadhat, ők is csak azonos szintűt támadnak, és csak akkor, ha ellenfele 85% ép felett van. Cserébe természetesen 1-200k el nem költött lélekenergiával szaladgálnák, egészségünk 50-60 között mozog és 0 a kivégzésük valamint az állatsebzésük. No ez pont megfelelne egy újabb szűk rétegnek.
Dátum: 2009.07.18. 16:12:00
De ha jól tudom, akkor nem az a cél, hogy egy szinten ragdj, hanem, hogy erős legyél miközben fejlődsz. Hiába fejlődsz gyorsan, ha közben több LE-t kapsz, akkor nem gyengülsz.
Dátum: 2009.07.18. 15:58:41
Ha a VF együtt működne az Ariel féle szingulárissal, akkor nem oltanák ki egymást csak felerősítenék. Amellett hogy nagyon jó lenne a karakter LE/TP aránya még gyorsan is lépné a szinteket a sok tp miatt.
Dátum: 2009.07.18. 15:48:35
Már régóta megéri felfelé portyázni. Tudom, hogy én egyébként is kivételezett helyzetben vagyok, de aki felfelé támad az talál kevés épés ellenfeleket, aki lefelé támad az tuti hogy nem.
Dátum: 2009.07.18. 14:56:24
Te is azt mondod amit én. Aki az első 5-6000-ben regisztrált az jutott előre. (természetes, hogy volt lemorzsolódás) Aki most regisztrál sosem lesz top. Hiába akar, ha fejen áll se fogja Sharpát utól érni. Így ha ő 30 szint múlva mond valami okosat, vagy elmondja a szerinte jó taktikát, akkor hiába lesz igaza, annyit fog hallani, hogy "te kicsi vagy, te nem tudhatod, ez nem úgy van".
Dátum: 2009.07.18. 13:47:40
Fájdalmas olvasni, hogy kipörgettél egy végtelenített játékot. Ezek után minden vita kicsinyesnek tűnik.
Dátum: 2009.07.18. 12:44:48
De aki szeptember 22 óta prémium tag, és folyamatosan vadászik meg portyázik, az egyszerűen nem bír nem az első pár oldalon lenni. Pedig nem tett semmi extrát, csupán őt nem támadták 6-8 hónapon keresztül folyamatosan 4-7 szinttel magasabbról.