Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - pityu

Dátum: 2009.09.21. 12:56:06
Idézet: Miklós - 2009.08.28. 21:00:14


A mostani eredmények természetesen korlátlan ideig megtekinthetőek lesznek egy erre fenntartott oldalon.



Hol lehet elérni ezt az oldalt? Szeretném megnézni az eredményeket...
Dátum: 2009.09.15. 10:12:39
Idézet: Moderator - 2009.09.14. 15:12:14
Szerintem a harmadik ponton tul meg kaphatnanak valami olyan egyedi karakterlapon megjeleno medalt, amibol mindenki latja, h toplistasok voltak, sokat tettek azert, h zarknod felebredjen.


Vagy a jelenlegi medálban szerepeljen egy kis szám, hogy a toplistán hányadik volt (persze csak 1-10-ig).
Dátum: 2009.08.22. 15:40:19
Idézet: Kocos - 2009.08.22. 15:30:30


Egyszer irt errol Miklos valahol hoszabban, hogy o ugy tartja helyesnek, hogy Ha csak 2-3 ember jutott el mondjuk 100-ig, akkor masoknak 70-nel (50-nel, tokmind1) huzza meg a hatart. Azt hiszem ez nala tudatos.


Valaki akkor világosítsa már fel, hogy ez pont így nem fair!

Az előbb ugyanezzel a hülyeséggel jött winnie is...

Miklós,

Idézet: winnie - 2009.08.22. 14:57:30
Idézet: pityu - 2009.08.22. 14:40:17


anyám..., és komolyan gondolja...

ha valami egyensúlytalanság van, akkor hadd használhassa ki mindenki? te jó ég... örüljünk, hogy minél hamarabb meg lett szüntetve.


Még jó, hogy komolyan gondolom, mivel én tudok gondolkodni...

Ha mindenki kihasználja az egyensúlytalanságot ugyanaddig a fokig, az egyensúlyt teremt. Vagy ez csak nekem ilyen triviális?
Dátum: 2009.08.22. 15:24:08
Igazából hogy ez most 110 vagy 120 (ami valóban jogosabb lett volna), mindegy, mivel ez már a múlt, amin nem lehet változtatni. Engem az jobban zavar, hogy nem látom az ilyen jellegű dolgokban a játékvezetés fejlődését... anno is volt ezért reklamáció, a 3 dukátról 1-re csökkentésnél épp úgy, mint amikor kivettek a kvízes küldetést. Ezek után több héttel se tűnt fel, hogy ezt nem ilyen módon kéne, és még a küldetések korlátozását is rosszul csinálták meg. Ahogy Te is mondtat, volt aki már 210-nél járt... ha fejlődött volna a JV, akkor ott már normálisan lövik be a számot... de nekem úgy tűnik, hogy nehezükre esik gondolkodni vagy sz*rank az egészbe bele vagy nem is tudom, mi az oka, de inkább egy gyors huszárvágással próbálnak megoldani sok mindent, amitől a többség csak elégedetlenebb lesz, mint volt.
Dátum: 2009.08.22. 15:01:30
Idézet: winnie - 2009.08.22. 14:57:30
Idézet: pityu - 2009.08.22. 14:40:17
Úgy lett volna fair, hogy ha ő megcsinálta 10-szer, akkkor mindeki másnak is elérhetőnek kellett volna lenni a 110. küldetésig, aztán eltűnik.


anyám..., és komolyan gondolja...

ha valami egyensúlytalanság van, akkor hadd használhassa ki mindenki? te jó ég... örüljünk, hogy minél hamarabb meg lett szüntetve.


Még jó, hogy komolyan gondolom, mivel én tudok gondolkodni...

Ha mindenki kihasználja az egyensúlytalanságot ugyanaddig a fokig, az egyensúlyt teremt. Vagy ez csak nekem ilyen triviális?
Dátum: 2009.08.22. 14:59:28
Szívesen.

100-tól jönnek az ismételhető küldetések, ha vki megcsinált 10-szer vmilyen küldetést, amit később kivettek, akkor szerintem mindenkinek kéne adni 10 lehetőséget, hogy megcsinálja Ő is, ergó 110 teljesített küldetésig mindenki másnak is aktív az a bizonyos küldetés. Ha vki mégse ezt csinálja meg, akkor az már tényleg az Ő baja, de a lehetőséget meg kell adni. Ezt hívják egyenlő esélyeknek, az egyensúly megtartásának. Nálam.

Ilyen elven kellett volna bevezetni az ismételhető küldetések korlátozását is. Most 150-ig lehet csinálni korlátozás nélkül. Úgy, hogy volt aki már 200 környékén járt... nem 150 kellett volna limitnek, hanem az akkori legtöbb küldetést csinált emberkéé, ha az 200 volt, akkor annyi.
Dátum: 2009.08.22. 14:40:17
Nem kellett volna visszavenni LE-t, megnyerte, vigye. Úgy lett volna fair, hogy ha ő megcsinálta 10-szer, akkkor mindeki másnak is elérhetőnek kellett volna lenni a 110. küldetésig, aztán eltűnik. MINDEN ILYEN JELLEGŰ KORLÁTOZÁST ÍGY KELLETT VOLNA MEGVALÓSÍTANI, egyensúly.

elírást javítottam
Dátum: 2009.08.22. 13:13:33
Idézet: Mortimer - 2009.08.22. 11:19:55
A játékegyensúly megőrzése mindannyiunk közös érdeke.


Morti, nem neked címzem ezt, csak Te írtad most azt a szállóigét, ami mögé rendszerint bújtatják az ilyen jellegű, állítólag a köz érdekeit segítő változtatásokat... ezért lettek szakértlemek butítva (kreatív, kivégzés), az ismételhető küldetésekkel is ezért babráltak rosszul (3 dukátról 1-re csökkentették és vettek ki belőle, mikor a játékosok 99%-a még oda se ért; majd a korlátozásokat rosszul vezették be), kivették a manókat a térkapus küldetésből, mikor néhányan már kaszáltak velük, ezért vannak a kristályok is, meg még lenne pár dolog biztos... szerintem ezen módosítások többsége, pont az egyensúlyt zavarta meg, hogy egy másik kedvenc hasonlatommal éljek, szétnyitotta csak az ollót, vagy hogy kell ezt szépen mondani...
Dátum: 2009.08.20. 13:54:11
Hány jutalmazott lesz az egyes kategóriákban? Mindenhol csak az első, vagy az első három esetleg? Valamint milyen katagóriákat jutalmaztok?
Dátum: 2009.08.12. 18:37:31
Bocsi, régen fórumoztam, nem neked szántam, az az igazság, hogy most sem állt szándékomban...
Megyek is inkább...

ui: Látom, egyeseknek fáj az igazság...
Dátum: 2009.08.12. 18:18:14
Ha csak Khettyről lenne szó... az a nagy harci helyzet, hogy lassan sorokban allnák az emberek, akik közénk szeretnének beállni... hogy miért van az, hogy nálunk akár 45 ember is simán összejönne, máshol meg a 30 is nehézkes, arról gondokozzon el mindenki maga.

Nagyon nem lepődtem meg, hogy nem lesz bővítés, nem az AL-EH sír...
Dátum: 2009.07.16. 16:43:43
Idézet: Kocos - 2009.07.16. 16:36:02

Es akkor eljutunk ide, a fertozes vegehez es kiderul, hogy nemcsak megtarthatja a hatranyat amit a szakertelem maxolasaval szedett ossze, de tobbe a kenyelmi funkcioja sem mukodik.
Miert?


Gondolom ez a válasz:

Idézet: Miklós - 2009.07.16. 16:08:07
(Zárójelben jegyzem meg, hogy ezt a maxos SPM dolgot nem teljesen értem, mi mást turbóznék vadászat alatt? Én biztos nem tolnám ki 100-ra.).


Persze Ő nem is fizet őskővel a turbópakolás miatt.
Dátum: 2009.07.16. 16:17:51
Nem fognak. Megmondja miért? Azért, mert már tervben van, hogy a KH csak 1 napra fog elbújni, ergó az úgynevezett "szinthuszároknak" igenis lesz kire portyázni... sőt, csak mégjobban el fognak ez miatt húzni.
Dátum: 2009.07.16. 16:09:40
Még azt sem tudjuk, hogy mit fog kapni az, aki nem győzi le... ha abból indulunk ki, amit már sokan pedzegettek itt, hogy winnie Miklós karaktere, akkor táposabb lesz nem leküzdeni.

Egyébként én megértem Ricardot, meg azt is, aki a változást akarja, az meg hogy olvasom, maxolt szakértelmet nem lehet még turbóval sem max. fölé vinni, hét elég szörnyű dolog... azt mindenképp javítani kell. A többihez meg szerződtessen a Beho egy Salamont.
Dátum: 2009.07.15. 07:35:28
Éjszaka volt, gyenge szellő fújdogált, aminek hatására a a levegő kellemesen lehűlt az elmúlt pár nap nagy forróságai után. A Tyrant táborának nyugati részén felállított sátrak jóval nagyobbak és díszesebbek voltak a többinél, a csúcsukon elhelyezett zászlók feltűnőbb mivolta is azt volt hivatott tükrözni, hogy ezek a vezérek sátra. Az egyik sátorhoz egy őr lépett, majd némi habozás és mély levegővétel után, belépett a sátorba. Megpillantotta alvó vezérét, aki előző este korán lefeküdt, hogy kipihenve éjjel meglepetésszerű támadást vigyen véghez.

- Uram! Éjjel 3 óra van, kérte, hogy ébresszük fel mindenképp.
- Ilyen hamar? Jól van, köszönöm - hangzott az álmos hang, és a végzetúr elkezdett kimászni ágyából
- Szívesen, Uram!

Majd az őr gyorsan sarkonfordult, és elhagyta a sátrat, a sátrat mely elég szegényesen volt berendezve, illetve teleszórva, mert úgy nézett ki belülről, mintha a káosz uralkodna bent. Lord of destiny a páncéljaihoz ment, gondosan felvette, majd végzetpengéjét is a derekára kötötte. Készen állt. Kilépett a sátorból, és első gondoldata az volt, hogy egyből megindul az ellenfél táborába, hogy minél előbb, minél többet tudjon meglepni közülük. Aztán végül úgy döntött, hogy nem veszít sok időt azzal, ha benéz a tanácssátorba informálódni, hogy éppen hogy áll az aktuális háborújuk. Egyből ahhoz a táblához sietett, ahol az aktuális fejleményeket lehet megtudni, ki éppen hogyan áll, de a tábla üres volt. Álmos tekintete hírtelen tisztulni kezdett, agya pedig pörögni. Gyorsan átlépett a másik táblához, ahova feljegyzik a szövetség minden fontosabb eseményét, mint háború kitörések, epikus lények leölése, és sok más információ között a háborúk végeredménye. Legnagyobb meglepetésére azt kellett olvasni, hogy az ellenfél feladta a küzdelmet. Muszáj volt háromszor elolvasnia nem hitt a szemének, egy alkalommal még a szemeit is alaposan megdörzsölte és elgondolkodott, hogy vajon álmodik-e. Aztán három gyors, hatalmas lépéssel már kint állt a sátor előtt, és figyelt. Most tűnt csak fel neki, hogy az egész tábor csendes, sehol egy lélek, és csatazajokat sem lehet hallani a közelből. Egy egyszerű kérdés villant át az agyán. "Miért?" A válaszon gondolkodni már nem maradt ideje, mert megpillantotta az őrt, aki felébresztette. Viharos léptekkel megindult felé, az arca tükrözte nem túl fényes kedvét. Az őr mindezt látta, de csak állt, és várta, hogy lényegesen nagyobb termetű és erősebb vezére odaérjen hozzá, tudta, hogy akármennyire is tart tőle, így kell cselekednie. Megtorpant az őr előtt, és mind egyéb kérdés nélkül, torz képpel hirtelen bal kezével a levegőbe emelte az őrt, annak láncingjét megragadva. Pár pillanatig csak bámult a megrémült őr képébe, végül megszólalt dörgő hangon:

- Miért nem ébresztettél fel előbb, mikor kiderült, hogy nyertünk?
- Mert meghagyta, hogy csak háromkor ébreszthetjük fel, bármi is történjen. - mondta remegő hangon az őr
- De ez nem vonatkozott arra, ha nyerünk. - hangzott a nagyon is helytálló választ hallva a vezér megenyhült hangja
- Nem tudhattam...
- És miért nem hagytál akkor aludni reggelig?
- Mert kérte, háromkor keltsük fel, ha nem teszem meg, akkor ellenszegültem volna a parancsának.

Ezzel nem tudott tovább vitatkozni Lord of destiny, leeresztette az őrt.

- Akkor mától tudod, hogy mik a kivételek!? - inkább kijelentette, mint kérdezte az őrt
- Igen, Uram!
- Helyes! Most pedig visszafekszem, ébressz fel 6-kor, kivéve ha... itt megakadt a szava és inkább csak legyintett... tudod mi a dolgod - hangzott a félmondat, amit már útban sátra felé bökött ki
- Igen, Uram! - válaszolt immár határozott, nyugodt hangon az őr

Fegyverét lehelyezte ágyára nem messze a fejétől, majd elkezdte lefejteni magáról nehéz páncélzatát. Közben gondolatai visszatértek ahhoz a bizonyos "Miért?"-hez. Már ágyában feküdt, de még mindig ezen járt az esze, de csak egy választ talált elfogadhatónak. Igaz, hogy magabiztosan vezettünk, de ha akarták volna, akkor sokkal jobban megnehezítették volna a dolgunkat... de nem akarták... a veszteségek csökkentése fontosabb volt nekik, ennek kell lennie a megoldásnak... mosolygott egy széleset a győzelmen, mert rájött, hogy eddig ez ki is ment a fejéből. Nemsokára álomba merült, önmaga ugyan már nem hallotta, de egy halk mondat hagyta el a száját. "Miért?"
Dátum: 2009.07.14. 10:14:16
Akkor legyenek olyan verzók, hogy két véletlen tárgy az 5. és a 10. után.
Vagy egy fix a 10. után.
Dátum: 2009.07.14. 09:51:16
Egyébként egy ötlet a fejlesztések közé. Nem az én alapötletem, már felvetették mások is, csak kicsit továbbfejlesztettem. Ez az epikusok újboli megölése lenne, de egyénileg.

Az epikus emlékműnél lehetne egy plusz gomb, amivel meg lehet idézni az epikusokat előről. Az idézésnek legyen költsége, ez a költség generációnként (10-esével) picit mindig többe kerülne. Lehetne mondjuk térkapupont (TP), végülis egy kaput nyitunk meg, amin keresztül álthívjuk az epikusokat, plusz lehetne mellé kristálypont (KP). pl. első generáció 2 TP és 5 KP, aztén a 2. generációsok mér 3 TP és 8-10 KP. Mondjuk én nem vagyok jó az optimális idézési költség kiszámításában, ezt inkább másra hagynám...

Alapvetően hetente egyszer, azaz 168 óránként lehetne új epikust idézni, de az epikus specializáció hathatna ennek csökkentésére, szintenként 2 órával. Így aki nagyon rá akar feküdni, annak 68 óránként, azaz kicsit kevesebb, mint 3 naponta lenne új epikusa. Ha így nézzük, akkor egy generációt 1 hónap alatt lehetne leölni kb. Így túl nagy táp se lenne, és nem futna ki alólunk túl gyorsan ez a lehetőség.

Leölésének menete mehetne ugyanúgy, mint a közös epikusé, de nem adna minden egyes epikus tárgyat. Ami fix lenne, az minden epikus leölése után némi LE és TP. Tárgyat viszont kétféle opcióval lehetne szerezni tőle.
a; összen 4 tárgy generációnként random módon. Miden generáció 2., 5., 8., és utolsó dögje dobna vmit random, mint a közös epikus
b; két tárgy fixen, azaz az 5. és az utolsó leölése után az adott generáció tárgyai közül választhat egyet a delikvens

Hogy melyik verzót akarjuk választani, azt minden egyes generáció 1. megidézett epikusa előtt lehet eldönteni, esetleg a váltás kerülhet vmibe, de lehet ingyenes is. Ezen kívül talán a gyógyulásukat kéne kicsit visszavenni, hiszen mégiscsak egyedül kell őket legyürni, ha nem is elejétől, de amikor már 100K ép-t kell leverni.

Felkerülhetne a karakterlapra egy plusz infó, hogy ki hány epikust ölt le egymaga.

Aszem nem hagytam ki semmit, amit meg akartam osztani.
Dátum: 2009.07.14. 09:32:00
Ez igaz, de sokszor olyanokat is belerak, akiket nem tudok támadni, nekem meg már örül a búrám, hogy van célpont, aztán kiderül, hogy ilyen-olyan okok miatt, mégsem tudom támadni...
Dátum: 2009.07.14. 02:23:03
Egyébként tetszik az alapötlet, csak szerepeljen a fejlesztések listájában a portyaablak rendbetétele, tovább fejlesztése is, az lenne az első amire szavaznék.
Dátum: 2009.07.13. 20:34:44
Szerintem ez olyan dolog, amibe bele kell törődni. Tudom, ha előre tudjuk, máshogy cselekszünk. Ez az átka az előresietésnek... pl. ha előre tudom, hogy a felejtés majd fog visszaadni LE-t, akkor halogattam volna a küldetést, vagy ha előre tudom, hogy 100. küldetés után ismételhetők jönnek az elején még 3 dukátért, akkor jobban próbálok sietni a küldetésekkel, és még lenne mit megemlíteni. Ha előre tudtuk volna mit ad a fertőzés leküzdése, valszeg többen küzdöttek volna ellene, mint ahogy azt ki is fejtették anno. Szóval szerintem ez van, ezt kell szeretni, vagy ha nem is szeretni, megszokni...