Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Tropa

Oldal: 1
Dátum: 2011.02.12. 16:14:40
Jó lenne, ha idelenn a szörny sebzése maximálva lenne, mert a 4. szinten 100ÉP körüli sebzés nagyon durva.

Szép lenne, ha a sebzés az legalján valahogy úgy alakulna, hogy a kalandozó maxÉP-jének 5 - 15%-a között alakulna véletlenszerűen, így 8-9 körig bírnánk a harcot, és esetleg eredményesebbek is lehetnénk.
Dátum: 2011.02.11. 10:12:26
Kit érdekel, hogy TE most épp a tápodat siratod... Ennél van egy sokkal, de sokkal fontosabb dolog, ami nincs meg itt az alján:
a JÁTÉKÉLMÉNY hangosan szótagolom hogy fel tudd fogni JÁ-TÉK-ÉL-MÉNY.
Dátum: 2011.02.11. 10:06:24
Én 4. szintű vagyok, és siralmas az itteni helyzet:

Okozott sebzésed: 7186
Támadások száma: 90
Győztes támadások: 69
Elájult állatod: 0
Építések: 0

Gyakorlatilag nincs értelme ezzel a sz@rsággal foglalkozni. Ez nekünk nem játék, hanem fölösleges kínlódás...

Az építésbe bele sem fogok, 128LE (egy építési költség) * 160 (0-ás építés) = 20480LE mindez 4. szinten... viccnek is rossz


Nem lett volna egyszerűbb azt mondani, hogy: "Apraja falva kapja be!" , ne tegyék már nevetségessé magukat a tervezők....
Dátum: 2011.02.08. 17:04:05
4. szint MAX ÉP 260, innen indulva 4 csatából 2 győztes és a 4. vége:
Ellenfeled egy gyors mozdulattal megadja neked a kegyelemdöfést.
A csatában összesen 84 sebzést okoztál, és 62 sebzést kaptál.


Szar ez az egész idelenn, teljes mértékben látszik, hogy az alacsony szintűek magasról vannak lesz@rva.
Esély sem kapunk a kincsekre, és akkor fejlődjünk és érkezzünk meg azok közé, akik már mindent begyűjtöttek. Ennyit az "utánpótlás" neveléséről
Dátum: 2009.05.06. 23:30:48
Idézet: Nagypityu - 2009.05.06. 12:34:51
a portyák esetében kellene egy POOL minden karakternek, ami a relatív LE különbözetével arányos mondjuk a nyereség 5%-a.
A POOL tartalmát az illető ne tudja elkölteni/felhasználni/levédeni semmiféle formában.
Ilyenkor a harcok után (mindegy, hogy ki kezdi a portyát):
A győztesnek az aktív LE (amit a karakter elkölthetne, de nem költ el) számít mint nyerhető maximum (ahogy most működik), de a vesztes a vesztett LE számításakor az aktív LE+POOL tartalom-ból veszít. Ha a POOL tartalma nincs maximumon, akkor a győtes csata után járó LE mindaddig a POOL-ba megy, amíg azt az illető meg nem tölti, utána marad csak meg aktív LE ként a többlet. Természetesen a mínuszos karakterek POOL mérete 0.
A bevezetéskor mindenki "grátisz" tele POOL-lal indulhatna, ez valszleg nem okozna előnyt senkinek.

Ez igen nagy befolyással lehetne a célpont megválasztásakor, így a láma vagy fűevő karakterek kicsit fellélegezhetnének, a PÓKoknak viszont újra zajlana az élet


Mondjuk mindezek mellett a bosszú itala, elég érdekesen felkavarhatná az állóvizet a mostani panaszolt magasszintű pocsolyában. A megivás utáni első támadásra lenne hatása, ha az illető végzetúr nála magasabb szintű karaktert támadna meg, hasonló vagy egy kicsit több bónuszt adhatna, mint a védelem itala, és naponta csak egyszer lenne használható.


Szerintem, méltatlanul mellőzitek Nagypityu ötletét, ez úgy nézem különösebb variálás nélkül biztosítaná azt, hogy az élen is legyen portyázni való felfelé és lefelé is.
Dátum: 2009.03.27. 18:21:25
Matekóra

Mennyi kettő nyolcadik hatványa?
128
256
64
512
Oldal: 1