Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Sesshomaru

Oldal: 12345678
Dátum: 2010.06.01. 18:52:32
Nézzük meg ezt a kérdést szerepjátékosan: ha az egyik szövetségnek van gyakorló tere, akkor a napi gyakorlással extra ügyességre tesz szert, és ezt meg is tartja. A magasabb védőfal lehetővé teszi, hogy többet aludjon(mert nem mászik át minden este tizenhét macskapárduc és kilenc sárkányfióka a falon), ennél fogva nő a biztonságérzete, és magabiztosabban harcol. Szóval nem úgy megy a harc, hogy a bajnokin magammal viszek egy darabot falból(szerintem portyánál se), vagy odavontatjuk a gyakorlóteret. Ugyanúgy a karakter része, mint a saját alap támadása és védekezése. Ha valaki feltölt egy többmilliós lélekkutat, akkor szerintem jár neki, hogy ebből mindenhol megkapja a hasznát.
Dátum: 2010.05.30. 17:02:01
Kik nyerték meg a Kalandra fal c. játékot?
(a válaszként megadott neveket nem jegyeztem meg, és nem is áll szándékomban megtanulni őket)

Véletlenül eltaláltam, de szerintem bőven az általános műveltségen kívül esik. Annyit tudtam erről az izéről, amit reklámokban láttam, és szerintem az emberek nagy része nem néz ilyesmit. És aki igen, az sem fogja már tudni a nevüket pár hónap múlva, a kérdés feltevőjét is beleértve. Nem biztos, hogy pontosan írtam le a kérdést, de véletlenül mégis, akkor szerintem ki kellene szedni.
Ha te valakitől egymás után háromszor rabolsz ilyen szép mennyiségű lélekenergiát, és utána nekiáll fenyegetni, hogy többet ne támadd meg, akkor mit tennél? Én kiröhögném, aztán amilyen gyakran lehet, ütném őt és a társait. Egyetlen eset van, hogy ezt megúszhassa, ha például rólam van szó: ír nekem egy olyan levelet, amiben nem fenyegetőzik(mert ha lenne ellenem hatásos eszköze, akkor nem írna, hanem bevetné->csak szájhősködik, szóval nem is válaszolok rá), és szépen megkér, hogy ne támadjam. De ha valaki azzal fenyegetne, hogy PC-zik, akkor először is megátkoznám, utána az összes társát napi szinten verném, és lehet, hogy még javasolnám a szövetségen belül, hogy mi lőjünk.
Nem tudom, milyen figyelmeztetést küldtetek, de ha a "különben" szó szerepel benne, akkor nem is érdemes elküldeni, lőhettek nyugodtan figyelmeztetés nélkül. Én a helyetekben nem csinálnék szövetségi szintű ügyet abból, hogy valaki lerabolt. Az illetőnek kellene ezt megtárgyalnia a támadóval. Utána még mindig elő lehet venni a citadellát, ha máshogy nem tudjátok megoldani. De szerintem 90%-ban probléma nélkül el lehet simítani az ilyen eseteket.
Ő lerabolta egy társatokat. Megértem, hogy ez bosszantó, de ezért citadellázni egy kicsit túlzás. Azon, ha valaki lerabol, nem megsértődni kell, hanem tanulni belőle. Nem értem, hogy miért játszotok ilyen módszerekkel, amikor nem vagytok egyáltalán gyengék, a 10 legerősebb szövetség egyike vagytok. A te karaktered kifejezetten erősnek néz ki.
Most pedig gondolkozz el rajta, hogy mi lenne, ha minden olyan karakter, akit valaha megsértettetek, leraboltatok, megtámadtatok küldetés közben vagy megöltétek az állatát(gondolom mindből volt bőven, főleg, ha az egész szövetséget nézzük), rögtön lövetett volna egyet a citadellájával. Ha átlagosan 5. szintű csapással számolunk, a végeredmény: gyakorlatilag sehol nem lennétek sehol, mert minden 10k feletti rablás után jönne 25k PC csapás.
A ti taktikátok egyetlen esetben elfogadható: többet ne portyázzatok és ne háborúzzatok, ha titeket zavar, hogy megtámadnak titeket. Úgy már érthető a reakciótok a támadásokra, de amíg ti támadtok, miért várjátok, hogy titeket békén hagyjanak?
Ha a szövetségeteket megtámadják, akkor teljesen jogos, hogy citadellával védekeztek, mert esetleg máshogy nem tudtok. De csak azért, mert portyázásnál elvesztitek a lélekenergiátok(amiért kizárólag az a felelős, aki hagyta, hogy elvigyék), meglőttök valakit, nem túl életképes taktika, ha valaha is szeretnétek valamit elérni a játékban, mert elég sok válaszcsapást fogtok kapni.
V1-en egy olyan szövetség tagja vagyok, akik használják a citadellát a támadók ellen, cserébe nem támadnak senkit. V2-n pedig egy olyané, ami a három legerősebb társulás egyike, és megtámadja a gyeng(ébb) szövetségeket. Mindkét fél helyzetét megértem. De azért használni egy szövetségi szintű fegyvert egy másik szövetség ellen, mert a szövetség két tagja konfliktusba került, szerintem kiszúrás a saját társaiddal szemben is.
Ha zavar, hogy lerabolnak, költsd el a lélekenergiát. Ha zavar, hogy megvernek, legyél erősebb. Ha nem tudsz erősebbé válni, akkor tárgyalj a támadóddal, vagy kérj segítséget a társaidtól végső esetben. Ha még mindig nem megy, akkor szokj hozzá, hogy van, akit nem tudsz legyőzni. Mindig van egy nagyobb hal. De ezért citadellázni ostoba és etikátlan dolog, ráadásul teljesen haszontalan, mert attól, hogy csapás van a szövetségemen, még ugyanúgy szét tudom rúgni annak az embernek a seggét.
Röviden ennyi.
Dátum: 2010.05.24. 22:31:56
Az energiahasznosításról és a kreatívról kérdeznék. Egy bizonyos ellenfél ellen 980 lélekenergiát és 27 Tp-t kapok, ha én támadtam, de csak 480 lélekenergiát és 27 Tp-t, ha engem támadnak. Ez azért van, mert a kreatív nem működik védekezésnél, és nem szorozza az még meg az EH adta LE-t, vagy az EH van e így belőve, esetleg bug e. Előre is köszönöm a válaszokat.
V2: rövid táv: minél több embert lehúzni
közép táv: elfogni 4 darab lidércharcost(még nem érem el)
hosszú táv: nyerni néhány bajnokit(nem utolsóként a szövetségemből), a toplista első oldalára kerülni LE diff-ben, és elkezdeni kitalálni, hogy miután ezek megvannak, mit fogok csinálni
Dátum: 2010.05.16. 09:57:04
Eddig nagyjából 5000 lélekenergiát vesztettem el emiatt a bug miatt(a tp-t természetesen megkaptam). Ez pont olyan, mintha nem vihetnék több állatot a hordázás ellenére, nem ütnék többet a szívóssággal vagy dupla tp jönne a visszafogott fejlődéssel. Kicsit idegesítő, hogy látszólag a semmire toltam fel maxosra ezt a szakértelmet, úgyhogy nem ártana javítani.
Közben észre vettem, hogy a probléma akkor állhat fent, ha extra magas szintűt támadok(ez külön öröm az extra mennyiségű tp miatt).
Dátum: 2010.05.15. 23:09:16
A gyógyitaloknál valami szint függő, ha jól tudom, csak a te szinted-50 gyógyitalok működnek, 51-es szinttől már a magasabb szintű italok kellenek.
Dátum: 2010.05.15. 23:07:20
Ez most szart be két napja, eddig mindig megkaptam a 7-800 lélekenergiámat.
Dátum: 2010.05.15. 22:38:50
Te nyerted a csatát, jutalmad 0 lélekenergia és 27 TP!

És megint. Örülnék neki, ha ezt a bugot sürgősen javítanák, és esetleg hozzám vágnák azt az elvesztett 2000 lélekenergiát is. Tudom, hogy kicsinyesnek tűnik, de ha az 50-es VF mellé kapna valaki dupla Tp-t, az pont ugyanez lenne. Nem poénból húztam fel a szakértelmet.
Dátum: 2010.05.15. 15:15:00
Nincs lélekszívásom, mindig van nálam körülbelül 5000 lélekenergia. Szerintem is bug lehetett, valószínű összefügg a tegnap előtti módosításokkal. Ma már jó volt, úgyhogy gondolom meg is lett javítva.
Dátum: 2010.05.14. 23:21:53
A csatában összesen 1108 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál.
Te nyerted a csatát, jutalmad 0 lélekenergia és 27 TP!

Ez hogy az ördögbe fordulhatott elő maxos energiahasznosítással??
Dátum: 2010.04.25. 12:02:14
Akkor azt a karaktert viszed magaddal, ami 20 szinttel elmarad az átlagtól. De nem hiszem, hogy két hónapig olyan könnyű lélekenergia veszteség nélkül megúszni.
Dátum: 2010.04.24. 22:42:15
Nyilván aktivitáshoz lenne kötve. Vagy esetleg szinthez.
Dátum: 2010.04.24. 21:32:15
Olyan kategória is lehetne, hogy legkevesebb vesztett csata, legkevesebb elvesztett lélekenergia, meg legmagasabb állat alapszint és lépett szint legmagasabb összege.
Dátum: 2010.04.24. 21:19:24
Nem is rossz ötlet De akkor kéne még néhány láb is az új csizmáknak Amúgy tényleg érdekes lenne, a rengeteg beleölt lélekenergia miatt nem lenne olyan lényeges különbség azzal, aki hagyományosan fejlődött.
Dátum: 2010.04.23. 22:47:42
Nem egyszerre, mondjuk miután lefutott a V4. A felsőbb szintek ősköves fegyverei pedig drágábbak, úgyhogy jól járna a Beho. Meg történetre is az stimmel inkább: azok, akik legyőzték az ellenséget, nehogy már buzogánnyal meg energia lövedékkel szaladgáljanak, és szöcskékre meg sünökre vadásszanak(kábé olyan lények vannak ott első szinten). Első szinten még alig erősebbek a végzeturak egy átlagos emberi katonánál.
Dátum: 2010.04.23. 18:59:22
Akkor csak az 50. kezdő szint maradna, a háromszoros sebesség nem. Már mindenhol vannak 50-es szintű karakterek, az nem lassítana annyira.
Dátum: 2010.04.23. 17:54:23
Mi lenne, ha lenne egy olyan világ, mint a most készülő V4, csak nem érne véget? Szerintem sok kis karakter gazdája azonnal beregisztrálna.
Oldal: 12345678