Hozzászólások - Cvalytius
Oldal: 1
Dátum: 2009.02.19. 09:35:36
A Vodafone mérő rendszereit nagyon komoly szervek ellenőrzik. A csalás lehetősége alig állhat fenn. Amit tudni érdemes: nem csak a le hanem a feltöltés is beleszámít a forgalomba. Tehát lehet a te programodban az külön szerepel. Nem lehetséges? Másfelől ha igy szólsz itt hozzá az nem oldja meg a problémád. Amúgy kérhetsz forgalom részletezőt. Abba benne van, hogy mikor csatlakoztál, mennyi ideig voltál és mennyi forgalmat generáltál. Hidd el mérvadó és szerintem a te programod a pontatlan vagy te nem nézted át alaposan a statisztikát. Óriási büntetést szabnának ki a VF-ra ha csalni próbálna. Másfelől a hűség összegéről eleve előre tájékoztattak szerintem és tudtad mit vállalsz. Ezektől függetlenül lehet igazad van. Én mintegy 400 internet előfizetést adtam már el. Egy kezemen meg tudom számolni mennyi panaszom volt belőlük.
Dátum: 2009.02.13. 12:44:35
Mielött írnék, megjegyzés: nem ellenetek szólok és nem a VF mellett, mégha úgy is látszik. Csak beszélgetünk.
A spot lemegy de ezért a VF fizet. A TV-nek meg kell a pénz. A reklámok visszaszorítását én is szorgalmaztam de üres fülekre találtam. Amit írtál igaz, a két dolog nem fedi egymást de az utána következővel nem értek egyet. Jó bornak is kell a cégér. Azért, hogy megismerhesd a lehetőségeket. sok jó dolog van a világon és felét sem tudjuk vagy ismerjük, ezért kell a reklám. Najó tény, hogy nem ennyi de kell. A vásárló központúság pedig egy labilis képesség. Nem lehet mindenkinek egyformán tetszeni és tény, hogy tanulni sem lehet. De vannak instrukciók és hatások amikkel lehet élni. Túl sok a személyes dolog az emberek életébe amit munkahelyre is bevisznek. Lehet ezért is van ez. (amúgy ezt illetően nem kioktatni akartalak, ha úgy érezted akkor bocsánatot kérek.) Szóval valószínűleg ha a VF üzletek közül hozzám tértél volna be és a hozzám hasonlókhoz nyilván nem ilyen véleménnyel lennél. Másik dolog: én magát a mobiltelefonos ágazatot szeretem és ha nem VF-os lennék, lennék Tmob-os vagy Pannon-os értékesítő. Ha ott dolgoznék az ott felhalmozott tapasztalatok alapján támadnám vagy védeném a céget. A VF-ra azért esett a választás mert angol cég és más mentalitású mint a másik kettő. Nekem ez jött be akkor is és most is, attól függetlenül, hogy nem tartom jó tendenciának az újonnan érkező módosításokat a cég életébe. Nem egyszer mondtam, hogy abbafejezem és megyek a másikhoz dolgozni. Mégis maradtam. De a lényeg, hogy a topic azért szóljon a másikról is ne csak a VF-ról szerintem. Hisz így elég szubjektívek a hozzászólások és a téma sok rétűbb azért.
A spot lemegy de ezért a VF fizet. A TV-nek meg kell a pénz. A reklámok visszaszorítását én is szorgalmaztam de üres fülekre találtam. Amit írtál igaz, a két dolog nem fedi egymást de az utána következővel nem értek egyet. Jó bornak is kell a cégér. Azért, hogy megismerhesd a lehetőségeket. sok jó dolog van a világon és felét sem tudjuk vagy ismerjük, ezért kell a reklám. Najó tény, hogy nem ennyi de kell. A vásárló központúság pedig egy labilis képesség. Nem lehet mindenkinek egyformán tetszeni és tény, hogy tanulni sem lehet. De vannak instrukciók és hatások amikkel lehet élni. Túl sok a személyes dolog az emberek életébe amit munkahelyre is bevisznek. Lehet ezért is van ez. (amúgy ezt illetően nem kioktatni akartalak, ha úgy érezted akkor bocsánatot kérek.) Szóval valószínűleg ha a VF üzletek közül hozzám tértél volna be és a hozzám hasonlókhoz nyilván nem ilyen véleménnyel lennél. Másik dolog: én magát a mobiltelefonos ágazatot szeretem és ha nem VF-os lennék, lennék Tmob-os vagy Pannon-os értékesítő. Ha ott dolgoznék az ott felhalmozott tapasztalatok alapján támadnám vagy védeném a céget. A VF-ra azért esett a választás mert angol cég és más mentalitású mint a másik kettő. Nekem ez jött be akkor is és most is, attól függetlenül, hogy nem tartom jó tendenciának az újonnan érkező módosításokat a cég életébe. Nem egyszer mondtam, hogy abbafejezem és megyek a másikhoz dolgozni. Mégis maradtam. De a lényeg, hogy a topic azért szóljon a másikról is ne csak a VF-ról szerintem. Hisz így elég szubjektívek a hozzászólások és a téma sok rétűbb azért.
Dátum: 2009.02.13. 12:17:39
Az agresszív reklámkampány valóban nem jó de hidd el több hasznot hozott eddig mint kárt tett és a magyarországi mobil mentalitás miatt hatékony, megéri nekik. A reklámok szerintem 90%-ban telitalálatok. Ha jó reklámarc van jó a reklám is de tény, hogy a marketingesek azért hogy is mondjam.. újoncok lehetnek mert sok hiba akad. Amit írtál valószínűleg igaz. De még egy apróság. A VF rendszerében nem minden VF üzlet a VF-é. Sőt. Alig van talán 30 saját üzletük. Az üzemeltető cég tulajdonosának feladata az, hogy olyan embert alkalmazzon aki talpraesett ilyen téren és emellet tényleg segítőkész legyen és becsületes. A fizetést hagyjuk. Akik az üzletekben dolgoznak nem kapnak sokat hidd el és van, hogy sokkal többet dolgoznak mint az látszik. Nem csak annyit tesznek, hogy ülnek és néznek ki a fejükből. (bár van aki igen, ezt nem tagadom.) A másik dolog, hogy nem hirdeti magát a VF, hogy húdekafaszuper csak érdeklődést próbál kelteni illetve az, hogy a másik céget reklámjait nem látod jelenthet sokkal többet is. (ami olyan hosszú téma, hoigy csak na.) Amit írtál abban azért van átgondoladnó. Persze nem nekem, én csak egy egyszerű alkalmazott vagyok pereputtyafalva szélén
Dátum: 2009.02.13. 11:40:41
Nézd én egyet tudok. Hogy nem a VF hibája az ami ott történt Miklóssal. Ha hozzánk jött volna be, hasonló esetben fényesre lett volna... csiszolva a csizmája. A szakmailag felkészületlen szabályokhoz teljesen ragaszkodó értékesítők (azért , hogy ne érhesse baj őket.) olyan bevételektől esnek el és visszatetszést teremtenek az olyan ügyfelek körében mint például Miklós aki cégvezető/ cégtulaj. Most ezek után szerinted Miklóst érdekli a Vodafone céges ajánlata? szerintem nem. Hiába lenne jobb mint a másik cégé. Szóval általánosítani a VF-t nem kéne. Vannak rossz, jó , nagyon jó és kiváló értékesítők. Aki esetleg rossz tapasztalatokat él meg annak könnyen negatív véleménye lesz ez tény és majdnem jogosan de mindenkinek jár még egy esély. Van aki szereti csinálni a munkáját (mint én.) és van aki csak betölti az állást. Én sem szeretem az útóbbiakat mert ő miattuk szív' más bolt és üzlet is mert általánosítják a szolgáltatót. A női kollegákról tett megjegyzés pedig nem kis tapasztalat alapján lett írva és lehet nálatok müködnek a dolgok velük, itt nem. Sem műszaki érzékük sem pedig affinitásuk nincs a téma irányt. Mintegy 80%-ban igaz ez. Mind gyakorlatra mind ügyfélszolgálatra igaz ez bár útóbbinál jobbak a tapasztalatok.
Dátum: 2009.02.13. 10:10:51
Üdv!
Nos.. elolvastam minden hozzászólást. Én magam a VF-nak dolgozom 8 éve. A leírt dolgok megmoslyogtattak. Vásárlói szempontból jogos panaszok de illene a másik oldalról is nézni a dolgokat. Nem akarok senkibe belekötni, nem akarom védeni a Yoda-fone-t. DE.. Miklós a helyes megoldás az lett volna ha másik VF üzletbe mész be. A nem márkabolti üzletek sokkal korrektebb kiszolgálást adnak, másfelől olyan mobil üzletbe menjen mindenki ahol férfi kollega van. A hölgyek fogalmazzunk úgy, hogy nem elég dinamikusak az értékesítői szakmában. Amúgy pedig a számlázásokat illeti azt kell mondjam, hogy annak a "dupla számlának" is van nyilvánvaló oka amit ha a neked eladó előre elmond nem háborogtál volna. Az ügyek több mint 50%-ban az ügyfelek értetlensége szüli a panaszt és a maradékban az eladó nem teljeskörű tájékoztatása. Nálunk 100 értékesítésből mindössze 10% panaszos és arra is van korrekt és gyors megoldás. Ha kérdésetek van írjatok.
Nos.. elolvastam minden hozzászólást. Én magam a VF-nak dolgozom 8 éve. A leírt dolgok megmoslyogtattak. Vásárlói szempontból jogos panaszok de illene a másik oldalról is nézni a dolgokat. Nem akarok senkibe belekötni, nem akarom védeni a Yoda-fone-t. DE.. Miklós a helyes megoldás az lett volna ha másik VF üzletbe mész be. A nem márkabolti üzletek sokkal korrektebb kiszolgálást adnak, másfelől olyan mobil üzletbe menjen mindenki ahol férfi kollega van. A hölgyek fogalmazzunk úgy, hogy nem elég dinamikusak az értékesítői szakmában. Amúgy pedig a számlázásokat illeti azt kell mondjam, hogy annak a "dupla számlának" is van nyilvánvaló oka amit ha a neked eladó előre elmond nem háborogtál volna. Az ügyek több mint 50%-ban az ügyfelek értetlensége szüli a panaszt és a maradékban az eladó nem teljeskörű tájékoztatása. Nálunk 100 értékesítésből mindössze 10% panaszos és arra is van korrekt és gyors megoldás. Ha kérdésetek van írjatok.
Oldal: 1