Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Mong0ose

Oldal: 123456
Dátum: 2009.07.20. 15:03:08
Picinyem ittunk mi már együtt?
Nekem leginkább az egészséggel vannak gondjaim. Én szeretem, hogy két útvonalon (varázslás és közelharc) lehet elindulni a fejlesztéssel. (örüljünk, hogy már van két út) Tehát szerintem jó, hogy irdatlan nagyokat lehet lőni a varázslattal és jó, hogy lehet közelharcra is koncentrálni. Ki melyikből tud több LE-t kivenni az ismételhető küldetések miatt. A gond az, hogy mindkét karaktertípust még azelőtt lelőhetik, hogy valamit tudna kezdeni magával. Ez szerintem nem a varázslat, hanem az rossz egészség képlet miatt van. Túl lassan növekszik a 15%-os határ, nem idomul a játékban végbement folyamatokhoz. A 15% alatt bujkáló, majd onnan ki-ki bukkanó játékkörnyezetben egyszerűen kevés lesz az ÉP.
A TOP 15-25 játékost ez az egészség hiány talán sosem fogja érinteni, de lent már problémát okozhat.
Dátum: 2009.07.20. 14:38:52
Fejlessz irányított vadászatot! Úgy tűnik neked lett kitalálva.
Dátum: 2009.07.20. 14:13:42
Szurilo a varázslásban kevesebb a LE, mint a közelharcban. Tehát az ismételhető küldetések miatt, most megint előtérbe fog kerülni a közelharc.

Keressünk ennek egy másik topikot. A v3 nem a legmegfelelőbb ennek témának.
Dátum: 2009.07.20. 14:11:31
Épp most mondom, hogy kevés lesz a szint*3. 15% alól kibújva gyógyitallal járunk majd portyázni szint*3 egészséggel is. Imádkozva, hogy mi kezdjük a csatát.
Dátum: 2009.07.20. 14:04:56
Szint*3 is kevés lesz.
200-as egészség, 62-es szint, smaragd. 15%: 1887 ÉP
280-as egészség (ezt már csak tárgyakkal), 62-es szint, smaragd. 15%: 2631 ÉP

Az elsőt át tudom lőni jó esetben már eltörléssel is és ennek csak 215-215 a sebzése. Hamarosan jön a 40-400 sebzésű halálgömb, 10% állatsebzéssel. Itt állatok vére fog folyni.

A megoldást én egyébként az egészségpontok hatásának növekedésével tudnám elképzelni. Tehát ne fixen karakterszintnyit adjon egy-egy növelés rajta, hanem jóval többet.
Dátum: 2009.07.20. 13:47:51
Nem sokára, amikor a sok játékos elér arra szintre, ahol előjön a 3000-4000-es varázslássebzés, hatalmas problémává válhat a dolog. Ugyanis ez a sok játékos 15% alól fog kibukkanni és nem 5-6000 ÉP-n csücsül, mint a mostani top. Ráadásul kicsit erősebbek is lehetnek, mint a mostani TOP, szóval még nagyobbakat fognak lőni. Hiába emelik majd az egészséget magasabbra, mint a többi tulajdonságot, nem fogják tudni felvenni a versenyt a hatalmas lövésekkel szemben. Lelövik a játékosokat, amint x% fölé értek. Egyszerűen az egészség extrém növelésével sem lehet majd fedezni, a megnövekedett ÉP igényt.
Dátum: 2009.07.20. 12:46:03
Arra gondoltam, hogy a szabályokon (korlátokon) módosít a tárgy. Ezzel juttatva előnyhöz a használóját. +1 harci kör az öv, ez pedig egy +1 szint kereskedelem. (már, ha natívan maxos az kereskedelem, mert egyébként akkor ez is olyan, mint a tulajdonságnövelő tárgyak a AH-ban)
Dátum: 2009.07.20. 12:25:18
Most miért lett lepontozva winnie? Nézzetek rá Cyron övére! Ez dettó ugyanolyan tárgy.
Az egyetlen gond az, hogy 5 nap alatt nem tudom felvinni a kereskedelmet 170-re, mert az kb. 11,5 napi CSP-mbe kerülne.
(Van még egy gond, nincs annyi dukátom, hogy tegyek egy felüllicitálhatatlan ajánlatot. )
Dátum: 2009.07.20. 12:01:05
Natívan 170-es kereskedelemből csinál 180-ast? Nem lenne rossz, ha igen.
Dátum: 2009.07.18. 12:01:57
Ezt az abszolutérték erőt hol tudom én letesztelni, lemérni? Csak ez epikus ellenfelek független erősségűek a játékosoktól. (ha jól tévedek) Ha portyázni, háborúzni szeretnék (tehát élvezni a játékot), akkor az ütőtávomban levő játékosoknál kell, hogy erősebb legyek. Mindenki ezt szeretné, csak más módszereket választ.
Akik VF-et fejlesztenek, azok más környezetre és nem olyanra vágynak, ahol néhány nagyon jól fejlesztő játékos összetömörült néhány szövetségbe. Mert ezekkel a szövetséggel nagyon nehéz felvenni a versenyt. Tehát, hogy elkerüljék őket lemaradtak egy kicsit. A gond az, hogy ez beindított egy öngerjesztő folyamatot és most már úgy tűnik ugyanolyan LE-szerző szakértelemmé vált a VF, mint a speki.
Az újonnan regisztrálók, akik nem ismerik a játékot (és nem is hajlandóak megismerni), azok úgy is kibuknak majd a játékból. Csak idő kérdése.
Azok az újonnan regisztrálók, akik még nem ismerik a játékot, de hajlandóak megismerni és ráéreznek néhány nagyon fontos dologra, azokból sikeres szövetség is válhat. Ehhez nem is kell, hogy pók taktikát kövessenek. Elég csak építkezni (akadémiát) és a PC-t használni a háborús aggresszorok ellen. (A taktika béta teszten bevált.)
Dátum: 2009.07.16. 16:33:39
A képesség mindazt tudná, amit eddig (hiszen ha 5-tel nagyobb a max, a tudatturbó is tovább viszi), plusz még sokkal többet.


Ez könnyen orvosolható lenne. (gondolom én, de nem vagyok programozó)
Dátum: 2009.07.16. 10:25:37
Melyik a legújabb világ a végzetúrban?
5.
2.
4.
3.
Dátum: 2009.07.16. 08:54:44
Na nee!!! Rendben, megnyugodtam. Most már biztosan változtatni fognak.
Dátum: 2009.07.16. 08:03:07
Én, aki buta mód felvittem a spektrálist 100-ra, támogatom, hogy a maximummal rendelkező turbózható szakértelmek maximuma nőjön 5-tel.
Dátum: 2009.07.15. 22:22:11
Minden annyit ér, amennyit hajlandóak érte megadni.

Örülj neki, hogy buknak 200 dukátot. Ennyivel is kevesebben lesznek azok, akik majd rád licitálhatnának.
Jó látni, hogy más(ok) szerint is erőforrás az idő.

Ebben a játékban az időt (is) kell optimalizálni. A prémium tagság 25%-al gyorsítja fel az időt. (25% gyorsabb CSP termelődés, gyógyulás, ...) Ha nem vagy premium, semmiről sem maradsz le, csak időben később érsz oda. A szinted környékén ugyanúgy, ugyanolyan erős karakterek lesznek, csak az egyik 4 hónap alatt ért oda, a másik 5 hónap alatt. (pókok és visszafogottan fejlődők kivételével) Lesz olyan, aki idővel elhúz melletted, mert előre siet, de ez sem baj, hiszen mindig lesznek tőled erősebbek a mezőnyben.

Amikor egy szerver elindul a legjobb taktika szinthuszárnak lenni és ennek kell mindent alávetni. Egy már régóta üzemelő szerveren jobb megfontolva, lassan haladni, ne adj Isten pókká válni. Persze ez attól függ, hogy mik a céljaid.

Ha én most 50. szint alatt lennék (de közelebb a 40-hez), kimaxolnám a VF-et és nem váltanék prémium tagságot sem. [Miklós ezért megöl ] Kimaxolnám a kereskedelmet. Persze miután a LE szerző szakik maxolva vannak, az elementáris is maxolnám a vadászatok idejének csökkentése miatt, a sok fölös CSP-t nullázásra használnám.
Az őskövekből talán, ismétlem TALÁN, ősköves tárgyakat vásárolnék, de igazából erre sincs semmi szükség. [és ezért is megöl ] Az ősköves cuccok árai LE-ben is olyan drágák, hogy néha már elgondolkoznék, hogy nem lenne-e érdemesebb sima tárgyakat vásárolni.
Számomra ez egy egészen új játékkörnyezet lenne. Környezet alatt a más célok szerint játszó játékosokat értem. Ők azok, akik tevét nevelnek. (vadászgatnak, fejlesztgetnek...) A kevés egymás közötti kommunikációnak köszönhetően kevés információval rendelkeznek, hogy mit, milyen sorrendben érdemes fejleszteni. Igaz, itt is vannak erős, kemény, aktív játékosok, de szép számmal vannak "ügyetlenebb" játékosok is. Na, ők lennének a portyáim célpontjai.
A napi 15 (/30) PP biztosítaná, hogy ne nagyon szaladjak előre a sok portya TP-nek köszönhetően. De valószínűleg így is több portyaTP-hez jutnék, mint szeretnék, a lassabb CSP termelődés miatt. Ezt a LE kiesést kompenzálhatja a kínzókamrából származó bevétel.
Igazából utána kell számolni, hogy mennyi TP-ért, mennyi LE-t tudsz "kikínozni". Olyan szintre kell belőni, ami még elfogadható LE/TP arányt ad.
Igen, komolyan gondolja és igaza van.

Darah: ha lassabban lépsz szintet, többet portyázol. Több lesz az üres (LE nélküli) TP is. Ezért nehéz megmondani, hogy pontosan mennyire is lassít le a visszafogott, mert attól függ, hogy mennyiszer és mennyi TP-ért portyázol (feltételezve, hogy LE nem jön a portyából) Minél jobban megerősödsz, annál többet is tudsz portyázni->több portyaTP-hez jutsz-> "hamarabb" lépsz szintet.
Dátum: 2009.07.10. 11:57:01
Az egy kicsit túl gyors lesz. Sok a CSP. Vadászhatnak a karakterek egész nap. A géphez köti a játékost.
Szerintem legyen harmad ennyi CSP és járjon érte 3x ennyi LE. (a vadászat ideje, ekkor maradhatna 1:40)
Oldal: 123456