Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Byzon

Dátum: 2008.09.21. 17:55:16
Salem Sztavrogin!

Köszönöm szépen, ebből is látszik, hogy régen volt már nekem az orosz oktatás . Sajnos Dosztojevszkijt és Pilinszkyt nem igazán ismerem (íróként inkább Balzac, költőként inkább Ady ), de kimerítő volt.

Thanks!
Dátum: 2008.09.21. 10:53:25
Salem!

Hát a kérdés jó, de nem tudom a választ. A leírás azt sugallja, hogy igen, talán prémiumosoknak lesz másik lehetőség is, nem tudom. Szerintem valószínűleg csak egy karaktered lehet, mert különen többet is leregisztrálhatnál...
Dátum: 2008.09.21. 10:48:08
Salem!

Sztavrogin, ne haragudj, de már muszáj vagyok megkérdezni, mert nagyon régen volt nekem az orosz oktatás, de szép emlékeket idéz, hogy kell kiejteni a nicknevedet? Sztávrogyin? Vagy Sztávronyin? Meg mit jelent, ha nem gond? Köszi.
Dátum: 2008.09.21. 10:39:27
Salem!

Atua, Braka, azért örülök, hogy nem vagyok egyedül. Ha indul a játék, és már kicsit körülnéztem, megkereslek titeket. Ha alapítotok egyet, akkor meg szóljatok majd légyszi. A klánvezér meg majd ballagjon át szkanderezni Kubláékhoz!

Hali!
Dátum: 2008.09.20. 19:11:43
Salem!

Nincs senki aki Rubinból indít karaktert? Elég hülyén fogok kinézni egyszemélyes barbár hordaként...
Dátum: 2008.09.20. 19:01:57
Salem!

Rangok topicot sasold meg.
Egyébként nagyjából 10 után leszel tanonc (kivéve amikor nem), ennél feljebb nem ismert.
Dátum: 2008.09.20. 15:06:52
Salem!

Hát talán az eddigi játékaikban is oly sikeres aukciót bevezethetnék éppen... Attól nem borultak fel ott sem az egyensúlyok, de ez már Miklósék dolga.
Az építkezés viszont ŐV-n is jó buli volt.

Hali!
Dátum: 2008.09.20. 15:00:02
Salem!

Mivel már látszik, hogy elkezdődtek az első szárnypróálgatásai a Gyémánt Hordának arra, hogy pozíciójukat megerősítve kisebb szövetségekbe tömörítsék tagjaikat, arra kérlek titeket Rubin testvéreim, ne hagyjuk ezt annyiban, alakítsunk mi is véd és dacszövetséget, hogy hamar meg tudjuk mutatni a gyáva, nehézségektől félő Zafíroknak, a mindig csak régi pergamenjeik fölé görnyedő Smaragdoknak és az ostoba, sznob, elitista Gyémántoknak, hogy az izmok erején kívül semmi sem jelent döntő tényezőt a hatalomért vívott harcban! Egyesüljünk mint az óidők barbár hordái! HARCRA FEL!!!
Dátum: 2008.09.20. 14:39:01
Salem!

Csatlakozom Toxinboy-hoz Miklós, óriási szükség volna moderátorra, mert eből nagyon de nagyon hamar őskáosz lesz!

Srácok a kereskedősdit szerintem felejtsétek el, tapasztalat. Amikor Miklósék elkezdték a TF-et, akkor ott pl korlátlanul lehetett egymásnak átpasszolni a cuccokat, erre sok élelmes játékos kitalálta, hogy a karaktere mellé elindított még párat és minden erőforrásukat amit csak termeltek amolyan rabszolgaként átpasszolták a főkarakternek aki így persze minden normálisan játszót lekörözött. Az ilyen és hasonló dolgokat kivédeni nagyon nehéz, és a 16 év alatt hidd el rájöttek Miklósék is, hogy a játékosok nagyon, de nagyon kreatívak. Éppen ezért amíg egy ajtót résnyire hagynak nyitva, azon át is terelnek vagy egy csorda mamutot. Éppen ezért ők mindent megpróbálnak az átlag játékosok szórakozásának védelmére. Ez van, tapasztalat.
Dátum: 2008.09.20. 14:15:10
Salem!

Én mondjuk csak hétvégén érek rá a gép elé ülni, sajna hétköznapokon senki nem vezeti el helyettem a Scaniát...
Dátum: 2008.09.20. 14:08:58
Salem!

Hát a "tapasztalt" kifejezés erős túlzás egy olyan játék esetéen ami még el sem indult, én csak ismerem a hátteret, sokáig játszottam a TF-en és lehúztam pár évet az ŐV-n is. Maximum általános tapasztalatokkal szolgálhatok, de ha tudok segítek. Amúgy mindenki Gyémánt szövetséget akar? Mert ez így picit egysíkúnak tűnik.
Első ránézésre amúgy azt mondanám a Gyémánt valóan jó választás lenne, csak hát ha mindenki abba tartozik, akkor kissé kevés ütközetre fog sor kerülni játékosok között.
A többi játék tapasztalatai alapján azt mondanám első ránézésre, hogy ez leginkább a TF-re hasonlít, és akkor a mágia szerepe másodlagos lesz, az a lényeg, hogy mekkorák az izmaid, esetleg ha lesz is mágia, abból mennyi plussz izmot nyersz útközben. Ugyanis csak egy varázslatra van lehetőség a harc elején, és utána már csak a közelharci erő dönt...
Gyémántoknak meg nem kell amiatt aggódni, hogy eleinte gyengébbek, max az első 2-3 szinten nem a többi Végzetúrból szereznek sok LE-t, hanem a mindenféle egyéb kütyükből, utána meg ha jól éltek a fejlesztés adta lehetőségekkel, jöjjön akár az egész Rubin horda. De mégegyszer, nyomatékosan: ezek csak a kft. korábbi játékaiból szerzett tapasztalatok adta első benyomások, semmi más!

Hali!
Dátum: 2008.09.20. 11:17:00
Salem!

Köszönöm szépen, csak annyit akartam még mondani azok kedvéért akik viszont nem ismerik, hogy ez tényleg csak nagyon kivonat, csak a talán leglényegeseb momentumok, de ha játék közben esetleg majd olyasmivel találkoztok, amit nem értetek, mert a háttérvilághoz kapcsolódik, akkor szerintem itt a fórumon nyugodtan érdeklődjetek utána, biztos, hogy lesz aki ismeri.

Na hali mindenkinek, engem vár a szilvásgombóc!
Dátum: 2008.09.20. 10:54:28
Salem!

Trinigan, szerintem ezt Shul is tudja, de ezzel együtt, ha nő a játékosok száma, sajnos hidd el fel fog tűnni még egypár ember, akinek nem fog ártani, ha ezt elolvassa, hidd el.
Szerintem nincs ezzel gond srácok, ha lenne egy állandó moderátor, akkor már az elején figyelmeztetett volna titeket, hogy menjetek át a kötetlen csevej fórumba, de ha mindketten megszívlelitek az eddigi hibáitokat, azt mindenki nevében én is megköszönöm.

Sziasztok!
Dátum: 2008.09.20. 10:45:27
Salem!

Mivel akárcsak Nikol, gondolom még jópár emer úgy fog elkezdeni majd játszani, hogy a Kft. előző két játékát nem ismeri, így nem ártana egy rövid ismertető mindenkinek (akár kedvcsinálóként) a világ háttértörténetéről. A lényege:
A világan valaha egy nagy és erős Királyság uralkodott, amellyel szemben a kisebb félvad "államok" szava semmit nem érhetett. Ezt irányította vagy legalábbis segített az irányításában az Ezüst Mágusok Szövetsége, egy jószándékú varázslókat tömörítő szervezet, a birodalom vigyázói. Hat istenet imádtak: Raia (nap, fény, tisztító tűz), Elenios (szépség, szerelem, bűbáj, szél), Sheran (természet), Tharr (háború, föld), Fairlight (ravaszság, mágia, pénz, villámok) és végül Leah (halál, halottak, túlvilág), akiknek papjai segédkeztek az egyensúly megőrzésében. Egy ezüstmágus, a nagyratörő Nord megszerzett egy Zan nevű, közelebről nem ismert dolgot, amely óriási hatalomhoz juttathatta. Istenné válhatott.Ehhez csupán lelkekre volt szüksége, igen sokra. Lényegében felégette a világot, kivéve egy apró félszigetet, amely dacolt a tűzviharral is. Persze a világégésnek voltak túlélői, akik közül a szerencsésebek erre indultak tovább, hogy a félsziget nyugati részén lévő dzsungelben kalandozókként harcoljanak a mindennapi túlélésükért. Kiderült, hogy a félsziget nyugati oldalán pedig egy elzárkózó királyság létezett, a Yaurr Birodalom. A félsziget alatt pedig egy bebörtönzött ősi, gonosz isten Chara-din aludta évezredes álmát, akinek bilincseit a tűzvihar meggyengítette, és ki akart szabadulni. Ezt a kalandozóknak sikerült megakadályozni, de neki is sikerült híveket szerezni, és csatlakozni a többi istenhez, tehát immár nyolcan voltak (a Nordból lett Dornodonnal a pusztító tűz és gonoszság istenével, és Chara-dinnal a káosz urával együtt). <Off: Ez a Beholder Kft. első levelezős szerepjátékának a Túlélők Földjének (TF) jelene. ON:>
Lassan visszatért az élet a kiégett földekre is, amit a kalandozók újra meghódítottak, és hatalmas irodalommá szerveztek, de megjelent közöttük a csupán Ellenségnek nevezett, talán más dimenzióból érkezett (?) lények kéme is, akik a világot akarták, és megkezdték aknamunkájukat a birodalomban. Végül, amikor eljöttek, eléggé gyenge civilizációt találtak ahhoz, hogy gond nélkül leigázzák, kipusztítsák azt. A túlélők hatalmas hegyek gyomrába menekültek, de belső ellentétektől kínozva egymás ellen is fordultak. A legtöbb értelmes faj (emberek, elfek, törpék, trollok, gnómok, stb.) kipusztultak, avagy elkorcsosultak, de az alakváltók most is jól alkalmazkodtak, egyfajta különleges mutánsokká, un. galetkikké váltak, és egy militarista társadalmat hoztak létre, hogy majd egyszer szembeszálljanak az Ellenséggel és elpusztítsák azt. <OFF: ez a Beholder másik játékának, az Ősök Városának (ŐV) jelene, és eddig bezárólag öleli fel a HKK ezt az egészet. ON:>
Most pedig akkor ott tartunk, hogy a galetkik végül győztek, de láthattuk a bevezetőből, milyen áron. Az Istenek már rég elvesztek, úgy látszik immár az erkölcs is.

Remélem mindenkinek, aki nem ismerte még Ghalla világát segített ez a kis ismertető megérteni a háttérvilágot, aki meg többet szeretne ezekről tudni, azok nézzenek el a www.beholder.hu - ra, megéri. Akik ott már régi motorosok, azok számára ez érdektelen volt, tőlük elnézést.

Jó játékot!
Dátum: 2008.09.19. 21:59:59
Sorry, mégse...
Dátum: 2008.09.19. 21:45:11
Salem!

Hmm, érdekes kérdés egy még el sem indult játékkal kapcsolatban... De szerintem a joker a Gyémánt lesz, mivel az gyorsabban fog fejlődni, ez pedig óriási előny. A legértelmetlenebb választásnak meg a Zafír tűnt, a beholder eddigi játékaiban a gyógyítós extrák nélkül is jól el lehetett lenni átlagban... De még ez nagyon korai...
Dátum: 2008.09.19. 21:36:39
Salem mindenkinek!

Én speciel az Utóhatás című Shadowrun könyv hátuljában találtam az infót a játékról, így érkeztem.