Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Cavalorn

Dátum: 2010.07.07. 17:11:55
Na várjunk, most komoly kiszedték a lélekszívást is?
Dátum: 2010.07.07. 16:36:48
Jó, így utólag végiggondolva korrekt megoldás volt... Aki mondjuk most szerezte meg a szürkét/vámpírfókuszt stb. az amúgy sem tudta volna ledolgozni a hátrányt, amit azokkal szemben szenvedett el akiknek volt ilyen. Egyszerűen csak nem nőtt volna tovább a különbség. A mostani megoldással sem nő tovább, sőt, egyszer és mindenkorra elejét veszi ennek az egész problémának.

De amúgy ez tényleg elég agyfasz, hogy van aki kitápolhatta belőle magát, van aki nem. Ezt nem vitatom. Csak azt mondom, hogy a benthagyással nem oldódott volna meg a probléma.
Dátum: 2010.07.07. 12:51:21
Igen, de a wiki tényeket közöl, és nem azt hogy Miklósék hogyan akarták eredetileg... Mondjuk szerintem csúnya dolog utólag ilyenbe belenyúlni, ez is olyan dolog, ami úgy él a köztudatban, hogy igen, ez egyértelmű, így működik. Mint ahogy ilyen volt régen a kritikus ütés által megnövelt állatsebzés is...
Dátum: 2010.07.07. 12:18:15
Láthatatlan vadászatnál 50% LE-t és TP-t kapsz, de a lényelfogási százalékod nem változik. Tehát feleannyi TPre jut normál mennyiségű elfogás. A sajtolás a vadászat LEjének kb 60%-át adja. A többi 40% maga a LE ami jár a vadászatért. Ehhez jár még 100% TP. Láthatatlanul 50% TP és 20% LE + változatlan 60% sajtolásból. Össz 80% LE jut 50% TPre. Ez 30% javulás a LE/TP arányban. Bár a 60% sajtolás csak becslés, de elég közel van hozzá a valóság...
Dátum: 2010.07.05. 23:13:40
A kommenteket olvasva úgy érzem jól tettem hogy most sem neveztem V4re...
Dátum: 2010.07.05. 17:43:30
Szerintem nem, amíg nem támadjátok egymást addig nincs semmi gond.
Dátum: 2010.07.03. 23:21:39
Engem hidegen hagy, hogy milyen statikus tulajdonságokkal megáldott NPC ellen biztosít előnyt, azok ezt amúgy sem használhatják. A játékosok ellen (mert felénk olyanok is vannak) viszont kőkemény LE-ben mérhető előnyt biztosít, így aki nem csinálja, lemarad. Szóval innentől aki optimálisan akar játszani, veheti meg minden sajtolandó állatra a (elfelejtettem a nevét...) cuccot amitől 100% eséllyel dobja az esszenciát, mégtöbb kattintás, fölöslegesen. Aztán fél év múlva gyorsítás címén bejön valami cucc amivel visszavásárolhatom a saját szabadidőmet, hát kösz de nem.
Dátum: 2010.07.03. 21:09:06
De miért lett volna értelme? Előnybe nem kerülsz vele, mert mindenki csinálja. Hátrányba viszont igen, ha nem csinálod. Ergo, idő+őskő rabló fejlesztés, ezt senki nem akarhatja. Aki meg nem tudja használni, annak meg valszeg nem ez az első dolog amiből erős szövetség híján kimarad, és már amúgy is röhelyesen gyenge.
Dátum: 2010.07.02. 20:08:55
Nem tudom, a stílusodból ítélve max téged szoktak megverni disco után... Ha ugyan elengednek oda a szüleid
Dátum: 2010.07.02. 18:17:49
Értem és köszönöm. Csak kíváncsi voltam hogy hogyan készül, mert szerintem nagyon hasznos/érdekes egy ilyen lista. A scriptet meg csak poénból írtam, szerintem pulzál az iróniától, de az előző hozzászólásom pontszámából ítélve egyeseknek nem jött át
Dátum: 2010.07.02. 16:51:15
Nekem tetszik, egyedül az irányított vadászatosban látok egy kis belekötnivalót, használhatóság szempontjából. Ugye az egy olyan szakértelem, amit mindíg szint/2 +2-ig kell felhúzni (mert ugye +2 szintről is jöhetnek vadászatnál szörnyek), de ha ennél tovább növeljük, annak semmi haszna nincsen. Egyedül azt tudom elképzelni, hogy valaki nem növeli tovább a szakértelmet, hanem ilyen esszenciákkal pótolja ki, na de ezt minden vadászatnál? Vagy ha a jelenlegi működést nézzük, minden X CSP-nél? Hmm...
Dátum: 2010.07.02. 15:05:23
Hát, van egy "Állatok" menüpont, ott bal oldalt. A "Szövetség" és a "Küldetések" között, ha minden igaz. És ott. Vagy az is lehet hogy valamit félreértettél, a levadászás nem egyenlő az elfogással. Ha elfogtad akkor az adott vadászatnál írja is, hogy be kell idomítanod, illetve az eseményekben is jelzi (legalább is alacsony szinten).
Dátum: 2010.07.02. 02:15:33
Nem semmi Ezt hogyan csinálod, mindenkinek az adatait bepötyögöd kézzel, vagy van hozzá valamilyen....khm... SCRIPTED?
Dátum: 2010.07.01. 23:30:19
Na akkor gyorstalpaló:
4es szinttől lehet szakértelmeket fejleszteni, ott kitolod a tanulást 4esre, akkor megkapod a csapdakészítést. Azt növeled, és így előbb-utóbb vadászatnál befogsz egy állatot. Utána mégegy tanulást növelsz, megkapod az idomítást, azt növeled kicsit, és beidomítod a már befogott lényt. És ezek után elnevezheted
Idézet: Darah - 2010.07.01. 21:48:32

Edit:
Hogy a nagy kap még a kisebb ellen bónuszokat támadáskor, ez meg a világ nonszensze.


Amit még külön imádok, hogy lefelé ütve sokkal kevesebb TP-t kapnak portyára, ergo jobb lesz a LE/TP arány, az emberek ösztönözve vannak a lefelé ütésre. [Edit: EH-val így hozható a legjobb arány.] Igaz lefelé ütésnél állítólag csökken a szerezhető LE is, de még ha így is van, nem annyival hogy ne érje meg lefelé ütni. Még ha ezt meg is oldanák valahogy, tökmindegy, mert egy bizonyos réteg nem is a LE-ért üt lefelé, hanem mert "az állatnak morál/TP kell".

Mégtöbb Edit: Ha az elmúlt évek tapasztalataiból indulunk ki, azt hiszem mondhatjuk, hogy az üthetőségi táv nem fog csökkenni. Akkor viszont úgy kéne megoldást találni, hogy marad a jelenlegi ütőtáv. Eszembe villant pár dolog ezzel kapcsolatban:
Mi lenne ha...
-Lefelé ütve a LE és a TP drasztikusan csökkenne. Mondjuk -6 szintnél elérné a 0 LE/TP-t. A nulláról ezt már semmilyen tárgy nem mozdíthatná ki. Lélekszívás mértéke is arányosan csökkenne, tehát jelen esetben nullára.
-Lefelé ütve arányosan csökken a szinguláris, az EH, és a kontinuumszűkítés hatásfoka (csökkenhet akár az int. kedvencé is), mondjuk -6 szintnél elérné a nullát.
-A megtámadott fél és állatai a szintkülönbséggel arányosan növekvő % ÉP-t gyógyulna vissza a harc után, -6 szint esetén 100%-ot.

A -6 szintet csak hasraütésszerűen írtam, lehet finomítani. Na?
Dátum: 2010.07.01. 14:16:00
Nem, az állataid sebzése a te közelharci sebzésedből számolódik, tehát ha növelsz erőt, vagy jobb fegyvert veszel, akkor az állatok sebzése is nő. És igen, alapból mind egységesen sebez.
Dátum: 2010.06.29. 18:40:26
Ja, akkor bocs Azt hittem nem lehet. És egymást kizáró szakértelmeknél ez logikus is lenne, pl hordagyűlölettel sem lehet...
Dátum: 2010.06.29. 17:36:25
Kihívás:

Az első próba tehát energiahasznosítás lesz.
Megkezdődik a küzdelem. Állataid érdeklődve figyelnek. Ez a szakértelem XxxxxxxxX specialitása. Ezt a kört elvesztetted.

Lehet én vagyok a hülye, de nem értem mire föl lehet EH-val kihívásozni, ha az azt kizáró szakértelemmel, a VF-el nem lehet.
Dátum: 2010.06.29. 10:40:00
Úgy értik hogy összesen 2. Tehát azzal együtt amit 68on választottál.
Dátum: 2010.06.27. 10:24:00
Ez engem is érdekelne, mivel azóta sincs mágiaelnyelőm...