Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Emishi

Dátum: 2024.01.20. 14:57:51
Ha a stílussal én sem értek egyet szerintem teljesen igaza van. Valószínű már ÜSZ-re is írt, mint mondta és nem volt más platform ahol kifejezhette a nemtetszését. A játék jelen formájában szerintem is gáz ezt csinálni. Én akiktől raboltam több 100k-t, azokat is napi max 2* ütöttem, többször nem, de hát van aki ebből a szempontból más.

Tovább gondolva meg ezt, a megnyilvánulása is csak egy reakció (hiába őt minősíti) az alap tevékenységre. Kufár event ide vagy oda, valakit ennyit támadni, szerintem is gusztustalan mégha erre sem szabály sem bármi egyéb nincsen és teljesen érthető az a düh ami benne van.
Dátum: 2024.01.19. 08:30:38
Ebben igazad van, de van elég KH tag szerintem minden szinten...
Dátum: 2024.01.18. 10:34:18
Húzzál el szintben amilyen hamar csak tudsz és akkor kikerülsz az ütőtávból, ez a "legolcsóbb" és leghasznosabb, amit tehetsz
Dátum: 2024.01.18. 10:30:57
Dícséretes közösségi válaszokat láthattunk, köszönjük szépen
Dátum: 2024.01.13. 19:12:00
Az ellenség felkutatása felkészülés szakasznál, be kell várni a 6 játékost vagy elindul majd valamikor időlimit lejártával? (ha igen miért nincs frissítve a kiírás?)
Dátum: 2024.01.11. 09:16:23
A portyaablak is bugos. Visszadobja azokat az ellenfeleket akiket még nem tudok ütni, mert nem telt le az 55 perc (persze ez a hagyományos portyánál is elő szokott fordulni)
Dátum: 2023.12.22. 09:03:07
Szerintem egy kommunikációs hiba miatt 0 őskövet kéne fizetni. Nyilván legyen valami jelképes összege, ahogy írtad, de a 200 kavics tényleg nevetséges.
Dátum: 2023.12.20. 08:26:50
Vannak feladatokat amiket nem számol. Nekem pls a válts be 50 aranydukátot nem megy, most kezdtem el nézegetni. De gyanítom, hogy több feladat is bugos (nem érzékeli)

Szerk: a specválttást sem
Dátum: 2023.12.15. 11:48:39
Tudsz igen, ha nem csavarod ki a dolgokat állandóan

száraz tényeket írtam én is meg az előttem hozzá szóló is, semmi érzelem nem volt benne

Ha elolvasod az előző HSZ-em a 20%os emelésre azt írtam, hogy teljesen valid, ez esetben magadnak tedd fel a kérdést az érzelmekről kérlek. Részemről nem a sérelem okozás a cél, de nem szeretem azt, ha elmegyünk bizonyos tények mellett és ez alapján egy torzított valóságot kommunikálunk. A KSH szerint....tök jó mer a KSH szerint az átlag ember jóval többet keres(ne) és vlhol ugyanezeket a tortzításokat érzem a HSZ-eidben állandóan.

Persze, ingyenes játék ebben igazad van, csak emellett a hozzáállás mellett nem kell azon csodálkozni, ha a maradék játékosok is idővel megunják a banánt. A megszokásról meg annyit, hogy a szar is meleg, de nem kell megszokni, hiába fárad el az ember orra.

ÉS mint mondottam, részemről a 20% teljesen rendben van, még akkor is ha ott vannak azok a tények, hogy VALÓJÁBAN arányait tekintve jóval többet költ egy player a játékra, mint 2008, mive lez a fő érv.

Viszont a prém tagsággal kapcsolatban is tartom a véleményem. Nem az a 4 őskő fog hetente földhöz verni, elhiheted pusztán az elvek és a dolgok kezelése zavar, ennyi.
Dátum: 2023.12.15. 10:49:06
Nálam is teljesült.
Dátum: 2023.12.15. 10:36:57
Ezt ma váltottad? :D
Dátum: 2023.12.15. 10:36:22
Számold akkor azt is bele, amit Robesz írt, mert ez így eléggé sántít és ki van forgatva. Akkor lenne korrekt az érvelésed, ha nem az őskő számot hanem a havonta ráköltött összeget vennéd alapul a dolgonak, mert végső soron itt a termék maga a játék. És mivel nem olyan dolgokról beszélünk, mint pl más gamekben a skinek, hanem olyan kb kötelező dolgokról ami nélkül lemaradsz ergó "kötelező" jelleggel kell ezekre költeni. Szóval régen a 350 őskő elég volt 1-2 hónapig. Most ezzel meddig menne egy normál player? Érdemes lenne ez alapján egy ilyen KSH-s adatot összevetni

Szóval ez így eléggé ki van facsarva részedről.
Dátum: 2023.12.14. 13:26:37
Miért kell emelni, ha alapvetően drágább lesz a kavics 20%-al

Ha kiszámolod így több lesz mint a duplája valójában. Nyilván nem az a heti 10 kavics fog a földhöz verni senkit, de a véleményemet már kifejtettem.
Dátum: 2023.12.14. 12:04:21
Az infláció meg az eddig nem emelés miatt a 20% érthető, bár jóval több kavics fogy havonta mint amikor a játék elindult, de tény hogy azóta nem volt emelve a kavics ára.
Viszont számomra és ezzel biztos sokan így lesznek, a prémium tagság ekkora emelése (majdnem duplája) nevetséges.

És hogy miért? Mert anélkül konkrétan jelen formájában játszhatatlan a játékotok. És ezt mondom úgy, hogy amióta visszatértem van, hogy napi 2 órát is játszom. Prémium tagság nélkül ez mennyi lenne, hogy minden optimális legyen és el lehessen költeni? Napi 4 óra? Ez azért most megütötte nálam az ingerküszöböt. Emellett meg nem akartok betenni egy olyan relikviát ami a gyorsítást kinullázza, hogy "élhető" legyen a játék és ne millió számra gyűjtődjenek az erőforrások (ami ha kipörögne nyilván megint több kavics költéshez vezetne, de hát ez már csak hozzáállás és üzletpolitika kérdése nyilván )

Nem elégedetlenkedni akarok, mint mondtam a 20% teljesen érthető (részemről), mert emellett bekerültek az őskő kuponok is, viszont a prém tagság majdnem megduplázása, úgy hogy igazából létszükséglet kb a játékhoz, ha valami normálisat is kezdeni szeretne az ember...ezzel azt fogjátok elérni hogy egyre kevesebben fognak erre a funkcióra áldozni, a többi következményt meg mindenkinek a fantáziájára bízom
Dátum: 2023.11.24. 19:53:24
Ezek variánsok. Igen egyedül az állatszintlépés ami a szavaiddal élve "exploitálható", viszont a valóság az, hogy csak időráfordítással (napi 3-4 óra) ki lehet hozni a 100%ot abból is, hiszen bőven dob annyi erőforrást a játék. Gondoljunk csak bele a PP italokba, kalandokba és a térkapu stimulátorokba ami akár egy 25 szintes verem alatt kiesik, ez rengeteg. A szintlépős hűségszilánk szintén ott van. Sajna nem leszek ott, de ezt biztos olvastátok már. Remélem az alapkoncepció alapján egy jó kis upgrade, finomhangolás bekerül, mert már nagyon elkéne a küldikre. Ha utána számol az ember tényleg 40-50%a a játékidőben, ami baromi sok

szerk: vagy akár az alapötlet megmaradhatna és az állatszintlépősnél lehet egy limitet, vagy extra feltételt bele tenni, és akkor máris ki van szűrve a giga exploit.
Dátum: 2023.11.23. 15:42:40
Ha ez így meg tudna valósulni rengeteg mindent át tudna hidalni, ami fölösleges, hatalmasat lendítene az egész gameplayen. Igen az is ott van, amit te írtál.

Illetve, ha ez ebben a formában bekerülne, akkor a gigavermet is megérni csinálni(ha már be lett téve a játékba), mert enélkül bazira nem éri meg. Nyilván 150 veremmedál fölött éri csak meg ezügyben is, de legalább lehetne csinálni és milyen király lenne. Vagy csak gondolj bele, úgy végigdarálni a vermet, hogy 3 csata után nem kell ki-be lépkedned állandóan. Álom
Dátum: 2023.11.23. 09:43:40
A 10szeres álom lenne én már az egyszeressel is megelégednék, de igen. Szövi fórumot olvasvan, van akinek 10e szörnytalizmán fel van stockolva, mert nincs idegrendszere lesajtolgatni őket...
Dátum: 2023.11.23. 09:28:30
Kedves JV

Szerettem volna elmenni a találkozóra, de nem tudok, úgyhogy itt szeretném felvázolni az ötletem. Lanmaffiával sokat beszélgettünk az elmúlt időszakban a játékról, sokat ötleteltünk. Egy dologban egyet értettünk és ahogyan azt még pár emberrel beszéltem, nagyon sok a fölösleges kattintás a játékban. Ennek nagy részét az ismételhető küldetések teszik ki, amire szerintem és többek szerint is ráférne egy reform. Tudom, hogy így indult el a játék, de már az élete is megváltozott az embereknek, sokkal gyorsabb lett a világ és úgy gondolom, hogy nem fér bele az, hogy a játékidő 40-50% is csak arra megy el, hogy lekattintja az ember a küldetés jutalmat. Sokat agyaltunk beszélgettünk, hogy milyen olyasmit lehetne kitalálni, javasolni ami nem borít semmit, felhasználó barátabbá teszi a játékot és megmarad a balansz, kell ugyanúgy odafigyelni és mégsem totál robot üzemmód. Pár hétnyi agyalás után, megszületett egy kisebb koncepció a fejemben, ezt szeretném alább kifejteni. Jobb lett volna szóban, sajna ez max nyáron valósul meg, úgyhogy leírom ide, de mivel Lan megy a találkozóra, kifejti majd helyettem, mert sokat beszéltünk erről

Az egész ismételhető küldi platform teljes átrendezése. Egyrészt legyen eltörölve a büntetés, ha ugyanazt pörgeti az ember. Ennek több oka is van. Kis szinten több küldetést tud megcsinálni az ember-> gyorsabb a játék. Magasabb szinten meg bőven van annyi erőforrás, hogy lehessen váltogatni és inkább már nyűg kategória a folyamatos kattintás. Ha veszünk egy egyszerű példát a kábítós küldetést. Arany szívóság 8 kábítás egy csata. Ergó jó esetben 5 támadásból megvan a küldi. Amíg az ember odalép, felveszi a jutalmat, új küldetés és tovább léptet ez a kattintások 40%-a!!! úgy gondolom ez nagyon sok és akkor ne említsük az egy kattintós küldiket (kút, állatszintlépés, sajtolás stb.)

Ami az ötletem:
Legyen 7 darab küldetés slot, amibe bele lehet tenni a küldiket, ergó 7 darabot lehet kiválasztani ami folyamatosan pörög, egyszerre és egy úgymond poolban gyűlik a jutalom, amit egy kattintással át lehetne venni. A gigatápolás elkerülése érdekében, szintlépéskor automatikusan átveszi a karakter a felgyűlemlett jutalmat. Lennének egymást kizáró küldetések is.

Kizárások: portyás, vadászós, térkapus küldikből egyfajtát lehet csak betenni a slotokba, hogy egyszerre ugyanarra a tevékenységre ne számolódjon több küldetés.

A 7 db slot pedig azért kellene, mert vannak pl daily küldik is (szörnykihívás, csatlós aréna) ami rögtön elfoglalna 2-t fixen!

Még egy olyan megkötés lenne itt, hogy naponta maximum egy slot cserélhető, miután kiválasztotta a játékos a 7 küldetést, illetve még egyszer 5 őskőért legyen lehetősége egyet lecserélni. Így nem teljesen autamizált a dolog, kellene ugyanúgy taktikázni, számolni és készülni, mégis drasztikusan lecsökkenne a fölösleges kattintásra számolt idő és nagy mértékében megnövelné a játék komfort érzetét, ami biztos hozzá tenne ahhoz, hogy szívesebben tolják az emberek hardcore módban, hiszen feleannyi idő, ergó ugyanannyi idővel többet lehet játszani-> több fejlődés, több őskő költés, tehát mindenkinek jó úgy gondolom.

Hogy hogyan is nézne ez ki a gyakorlatban pár példával.
Felveszem a kábítós küldetést, a térkapus relikvia esőst, az állat szintlépőst, mondjuk a sajtolást és a kalandot a példa kedvéért.

Tehát, ezek az aktív küldetéseim. Az alap mechanikái a küldetéseknek nem változnának csak a számláló működne máshogy. Amíg a slotban benn van az aktív küldi, egy kvázi loopként működik. Tehát ha benn van a kábítós küldetés, minden olyan tevékenység ami eddig beleszámolódótt, továbbra is bele számolódna, azzal a különbséggel, hogy nem kell felvenni-leadni a küldetést folyamatosan, hanem a játék nézi és amikor teljesül a küldetés feltétel, akkor egyből a jutalom pool-ba betöltődik a jutalom.

Tehát benn van a kábítós küldi a slotban. Eltolom a 200 SZB csatát egymás után. Közben amint teljesül a kábítós küldi, amennyiszer teljesül, annyiszor belerakja a poolba a jutalmat a számláló. De mondjuk közben azért ellőnék pár térkapu pontot is (rengeteg idő 20p-et várni, még a 4p is sok a mai világban - erre majd később javasolnék valamit) tehát közben nyomogatom a térkaput és ott is megy a számláló, amint megvan a feltétel, jóváíródik a poolba a jutalom.

Ergó szimultán tudom csinálni a küldetés slotokat és megy a jutalom folyamatosan a poolba, amit szintlépéskor átvesz a karakter legkésőbb!

Aki optimalizál az maximum az állat szintlépésnél vállalja be a büntetés jutalmat, de akinek sok ideje van még ott sem

Hogy ez miért lenne jó? Rengeteg idő és energia spórolás, kikönnyítené a játékot. Sok beragadt erőforrás felhasználódna úgy gondolom. Kellene taktikázni ugyanúgy, hogy mit mikor csinál az ember, de drasztikusan lecsökkenne a fölösleges kattintás, egy szóval jó érzés lenne. Itt nem a tápolás a lényeg, hanem egy átstruktúrált ismételhető küldetés mechanizmus a megfelelő megkötésekkel.

Remélem érthető amit leírtam, Lannal átbeszéltük már, a találkozói fórumon úgyis el fogja mondani, ha esetleg szóba kerül. Várom a hozzászólásokat, javaslatokat, kiegészítő ötleteket ehhez, mert szerintem sok helyen ráncfelvarrásra szorulna a játék, de ez az egyik legnagyobb fölösleges időzabáló úgy gondolom.

Pár másik javaslat még:
Egy szörnytalizmán sajtoló gomb az állatok fülnél - szintén kattintás spórolás miatt.
Kalandoknál egy gombra lehessen betölteni a 15 epikus kalandot - megintcsak rengeteg kattintás spórolás
Relikvia - kronokompenzáció maximumát 60-ra vinné fel. Tudom meredeken hangzik elsőre, de aki optimalizál az úgyis max CSP-ért fog gyorsítani, vagy egyáltalán nem gyorsít. 4 perceket üresjáratban ülni a gép előtt manapság meg már igazi luxus én úgy gondolom.

Így első blikkre ennyi. Szerettem volna ezeket élőben a fórumon előadni, de nem lesz rá lehetőség. Itt nem valami gigászi érdekérvényesítésről lenne szó, hanem a játék jobbá tételéről mindenki számára, remélem ez világos. Köszönöm, hogy zavarhattam
En váltottam külön, ez eszembe sem jutott
Thx.